Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Csókmágia
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6743)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (1)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Dharlon 97. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 28. 9h:47'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: júl. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3120
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 226
Extra forduló: 17

DHARLON KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,56] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján látod, hogy valaki közeledik feléd: felismered, õ Chakugan Sho. Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akibõl sugárzik az õsi istenek ereje. Tharr ministránsa. Egy ezüst papi karkötõt és egy két kard szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bibircsók-óriás trófea, egy khór darázs trófea és egy szeppent rákfatty trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. A XXI. Ghallai Olimpián a következõ tárgyat nyerted: tudás gyöngye. Valamint kaptál 20 aranyat. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 190 tapasztalati pontot. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+74 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+20 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harmadik szem varázslatot! Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]


kt 10 2 elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 232.]

id 85 55 idomítod a 85. szörnyet 55 pontért
Elkezdõdnek a leckék a gyilkos sallank számára. Értelmesebbnek tûnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletérõl maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [35 pontot használtál fel, van még 197.]

szm 85 megölöd a 85. szörnyet
Unod már, hogy ez a gyilkos sallank állandóan az oldaladhoz dörgölõdzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[69,55] Még mindig az erdõben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,55] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 181.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal meghorzsolod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 167.]

m 3 mozogsz délkeletre
[71,56] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok õsi vére... " Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran hívõ! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cseréptetõs torony (549. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Az Õsi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [8 pontot használtál fel, van még 159.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörõ örömmel fogadnak. [ 120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Lady Olivia aztán hozzád fordul: - Szeretnélek megkérni, hogy a most átadott összeg egy részéért légy olyan kedves, és hozz nekem egy obszidián függõt a közeli városból - mindössze hatvan mérföldre van innét keletre. Azt, hogy mennyit kell utána még északra vagy délre menni, nem tudom, de mindenhol útjelzõ táblák mutatják az utat. Busás jutalomban részesülsz, ha megérkezel. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyû szívvel állsz tovább. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva elõveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyû feladat volt! Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörõ örömmel fogadnak. [ 150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 vassisak.] Lady Olivia lelkendezve próbálja fel a függõt. Még csinosabbá vált! Még mindig bájosan mosolyogva mondja el következõ kérését: - Sajnos a szakács odaégette a kedvenc ételemet, a rizsfelfújtat Yguor módra. Ahhoz, hogy újra el tudjuk készíteni, szükség lenne egy dorony tüdõre, egy amnioszra és három gyöngymangóra. Ugye megcsinálod? De aranyos tõled! Köszönöm. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért jóságpont jár.] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyû szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 154.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bár mindenki sajnálkozik, hogy nem sikerült a feladatot teljesítened, azért kellemesen elbeszélgettek. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyû szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bár mindenki sajnálkozik, hogy nem sikerült a feladatot teljesítened, azért kellemesen elbeszélgettek. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyû szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[71,57] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy megsebesített khór darázs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal súrolod a khór darázs szõrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 267 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült karmazsin huhogó került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal megcsapod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 225 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összeakadsz Szen Dergõvel. Tharr hûséges követõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy rõtmanó kacagányt, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy bíbor szulfagor trófea, egy khór darázs trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi, átpattan egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [71,58] Tovább barangolsz a fák között. Ez Hrók erdejének a széle. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,59] Tovább barangolsz a fák között. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmazsin huhogó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal épp hogy eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 120.]
be 669 bemész a 669. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[72,59] Épületek tûnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy fõutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Eladsz 1 bordacsontot 2 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 1 királygyík bõrt 3 aranyért. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy kastélyt. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 8650 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárõrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni elõle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.) Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erõs ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz. Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik elõtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd. - Gyere, mutasd meg milyen erõs, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erõdhöz mérték, vagy mert kimerültél az elõzõ felemelésében, ez már nem sikerül. 224 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat. Rögtön felismered a boszorkány sátrát magad elõtt. Teszel pár lépést az ellenkezõ irányba, de elkéstél a meneküléssel, a banya hangja megállít. - Gyere csak be - mondja, és szélesre tárja elõtted a sátor nyílását. Mérgelõdsz egy sort, hiszen most nem akartad a boszit meglátogatni, de most már nincs mit tenni: engedelmeskedsz kérésének, és belépsz a sátrába. - Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekbõl. - Itt a smirglilevél. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. Bosszúsan odébbállsz. Most feladat nélkül maradtál. Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát õrzõ férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 224 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az õrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " A következõ épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Összeakadsz Don Kermorwannal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENÕK by U.M.A. " [46 pontot használtál fel, van még 74.]

vtn 29 varázslat tanulás: a 29. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
vtn 30 varázslat tanulás: a 30. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[73,58] Még mindig a városban vagy. Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát.

(Továbbmész...) [72,57] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ez Hrók erdejének a széle. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 58.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ezüsthegyû nyilat. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

av 13 alakváltás 13
Felveszed az alakját egy üde nekrofun bonsainak. [3 pontot használtál fel, van még 45.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 42.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad õket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elõl. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következõ körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerûen választott alaptulajdonságod eggyel megnõ, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erõd volt és 100-at TF-eltél, és az erõd megnõ 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskõhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétõl sem tudsz megszabadulni semmilyen módon.

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerû szarvaival és ijesztõen nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bûz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

EZÜSTHEGYÛ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyû nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvesszõ sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyû nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.



KARAKTERLAP
Dharlon, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. Sheran tanítványa vagy. A Változás Gyermekei (#9120) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

 Erõ:17 (18)  Szint:14  Merészség:4/4 Magasság:184 cm 
 IQ:20  Támadás:15  Agresszió:5 Testsúly:83 kg 
 Ügyesség:21  Védekezés:15  Menekülés:30 % Életkor:33/33 év 
 Egészség:17 (19)  Életpont:234/185  Jellem: semleges (+4) Tul. pont:
 Szerencse:17 (19)  Varázspont:112/21  Pénz:131 arany Kép. pont:
 Tudatpont:10/9           EFejl:
Eddig összesen 368 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1980 TP-t kaptál. Jelenleg 54362 TP-d van. A következõ szinthez még 20638 TP szükséges. Trófeáid: fémbontó szójer, ulkor jéglény, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 5   vágófegyverek: 4
  ütõfegyverek: 17   lõfegyverek: 13   dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); vashegyû nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13   2. nyomkövetés: 17   3. mászás: 4
  4. csapdakészítés: 9   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 23
  7. titkosírás: 2   8. felderítés: 5   9. szörnyidomítás: 6 (+1)
  10. teológia: 6   11. versengés: 1   12. zene: 5
  13. szörnyismeret: 6   14. zárnyitás: 1   15. vadászat: 9
  16. bányászat: 6        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 40% életpont alatt [ tudati vitalizációval]
gyógyítasz 20% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1078. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42) (csak egyszer), ulkor jéglény (#641)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Don Kermorwan (#3838), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tûz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.]
3.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1   mászókarom (#78) 1 * rõtmanó kacagány (#714) 1 * sárga erõöv (#276)
1   vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
3   bronzhegyû nyíl (#94) 1   csontszablya (#64) 4   dárda (#10)
1   hosszú íj (#111) 13   kerek kõ (#19) 1 * kõkalapács (#13)
4   kõkés (#6) 8   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2   mérg. ubuk tüske (#137)
1   parittya (#18) 6 * ubuk dobónyíl (#138) 5   ubuk tüske (#131)
1 * vasalt bunkó (#181) 2   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 1   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34)
2   bronzkulcs (#76) 3   csontkulcs (#74) 2   deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92)
1   lant (#238) 1   nagy vaskulcs (#186) 3   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32) 1   tudás gyöngye (#522) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
10   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 65]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 2 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46]
1   kavadu iszák (#25) [benne 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
1   sullár hólyag (#168) [benne 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 8]
4   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 48]
1   vizestömlõ (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
3   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 53]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 1   amniosz (#203) 1   aurach bõr (#658)
6   aurach fog (#657) 2   darázsszárny (#652) 4   dözmöng szív (#122)
6   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665) 4   ezüstdarab (#326)
5   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 4   gyöngymangó (#135)
2   kazmár gyökér (#205) 37   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103)
1   móri gyümölcs (#116) 8   pirkit (#153) 1   raptor karom (#281)
1   rókafarok (#124) 1   rozmárfog (#1069) 1   sámán erszény (#650)
3   szárnyas hernyó (#69) 1   vadász tatu bõr (#15) 1   varkaudar csont (#1113)
2   vasérc (#152)        

Összsúly: 50.36 kgMegterheltség: 81%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 bordacsont (#16) 2 bot (#4)
1 kaja (#2) 1 királygyík bõr (#44) 1 obszidián függõ (#195)
8 smirglilevél (#29) 2 vashegyû nyíl (#176)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 darázsszárny (#652)
2 dárda (#10) 2 huhogó bibe (#332) 1 vassisak (#160)
1 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(68,56) gyilkos sallank (#85)
(70,55) mély kút (#93), Elenios oltár, topránypolip (#86)
(71,56) cseréptetõs torony (#549), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), barátság szent tüze (#484)
(71,57) khór darázs (#348), karmazsin huhogó (#185), Szen Dergõ (4858. kalandozó)
(71,58) Dornodon rúnaköve
(71,59) karmazsin huhogó (#185)
(72,57) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), fõutca (#399), Fairlight
oltár, ház (#400)
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, fõutca (#399)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), fõutca (#399), vaskohó
(#155), oltár, ház (#400), városi kút, Don Kermorwan (3838. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.