Karakterszám: |
9973 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
96 |
Játékhét: |
96 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
359 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. szept. 17. 15h:24' |
A
következõ fordulód táplálható: 2001. szept. 24. |
|
E-mail!
ALYSTAIR D'BRISON KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Mutaito részére 1 db szójer csáprágót. Te 8 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Damocles, egy hosszú, szõke hajú, markáns
arcú, izmos férfi. [aura: 15-ös méretû 7-es szintû fog.] A Tolvajok klánjának
lopakodó rangú tagja. Felszerelése: zsugorító gyûrû, khaldoran öv, az egészség
kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a mágus sárgaréz nyaklánca, szivárvány
karkötõ, óriás fülbevaló, a pontosság könnyû pikkelyvértje, Rogan karkötõje,
a káosz legendás maszkja. Beleesik a csapdába, és ettõl el is ájul. Na,
ma se lesz itt harc! Apró villámok cikáznak mindenfelé, ahogy felszívod
a lélekenergiát. (+9%). Aztán kihajítod a tested, majdcsak magához tér.
**
3. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 hatalom kék italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség. [A barlangod
padlójára pottyant
az átokkõ de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
**
3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
hatalom kék itala.
**
4. NAP ** Felkeresi barlangodat
Moha, egy ápolt, hosszú, mélysötétzöld
szõrrel borított hideg tekitetû férfi. A Halhatatlanok klánjának jövendõlátó
rangú tagja. Tárgyai: óriás fülbevaló, a pontosság átlátszó köntöse, az
egyensúly gyûrûje, a hatalom rubinja, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca,
az erõ amulettje, a ragadozó csatos öve, a kígyó ónix karkötõje, az ellenállás
kerek pajzsa, bronzmedál, a gólem vívótõre, a teknõs könnyû íja, a tárgyalás
gyûrûje, a tökéletesség ónix karkötõje, Rogan karkötõje, a jég malachitgyûrûje,
ében láncing, a titán csepp fülbevalója, a harcos fekete csizmája, a gladiátor
vassisakja. Belepottyant a csapdádba, ami 36-t sebzett rajta! Hangos csatakiáltással,
elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégpajzsot.
(-4 vp.) Gróf, az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot.
14 életpontnyit
sebzõdsz. Báró, az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy
tûzgolyót.
Sebzõdsz 21 ép-t. Moha közelebb jön, hogy támadhasson. Moha
rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. Elkerülted. A gólem vívótõrét
forgatva támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Ostorként csattant farkával.
Nem talált. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Báró, az árnyékmester elmormol
egy tûzgolyót. Moha
13 ép-t sebzõdik.
25 ép-t sebzõdtél. Magában motyogva,
Gróf, az elektraton létrehoz egy villámsújtást.
16 ép-t sebzõdtél. Mohát
próbálod megsebezni. Harci indulót zengsz. Támadásod megnõ (+20%). Ostorként
csattantasz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A védekezés vívótõrét
forgatva támadsz.
(7 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. Ez mellément.
Moha rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Fegyverével, egy a gólem vívótõrével keresi a gyenge pontodat. Mellétrafált
a balfácán. Lecsap rád farkával. Elkerülted. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Gróf, az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy
villámsújtást.
21 életpontnyit sebzõdsz. Báró, az árnyékmester a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Moha
12 ép-t sebzõdik.
19 életpontnyit sebzõdsz. Moha maradék erejét is elvesztve elterül. Báró,
az árnyékmester irányába mozogsz. Támadod Báró, az árnyékmestert. Odacsapsz
jobb csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A védekezés
vívótõrét forgatva támadsz.
(3 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal.
(25
ép-t sebeztél). Báró, az árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Gróf, az elektraton elvarázsol
egy villámsújtást.
17 életpontnyit sebzõdsz. Támadod Gróf, az elektratont.
Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(40 ép-t sebeztél). A védekezés vívótõrével
lesújtasz.
(12 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. El sem találtad.
Nehezen bírja a szagodat
(6 sebzés). Gróf, az elektraton holtan terül
el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+22%). Moha megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
7. NAP ** Woland, a Felfedezõ kiadott egy tk 52 7922 8901 9973 7903 0
parancsot.
**
7. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Gonosz Kronos, egy kopasz, tetovált fejbõrû,
groteszken vigyorgó, hatalmas férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú
tagja. Tárgyai: szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, a merénylõ
utazóköpenye, a teknõs zangrozi csizmája, a tárgyalás gyûrûje, az egészség
díszes pikkelyvértje, Rogan karkötõje, a teknõs ónix karkötõje, a teknõs
ónixgyûrûje, óriás fülbevaló, a teknõs aranyozott nyaklánca, a mentát íja,
görényfarok, ozin fülkarika, a kígyó ezüst nyaklánca, a teknõs malachit
karkötõje, a harcos nagy pajzsa. Beleesik a csapdába, és ettõl el is ájul.
Na, ma se lesz itt harc! Apró villámok cikáznak mindenfelé, ahogy felszívod
a lélekenergiát. (+15%). No haver, te sem voltál egy nagy ellenfél! Kigurítod
a testet a barlang elé. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
**
7. NAP ** Mutaito eladásra kínál neked 1 szójer csáprágót (#231). Ha
meg akarod venni, adj ki egy VG 4756 231 1 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 4966.)
A te szinteden a legnevesebb
Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú,
törékeny testalkatú férfi. (hírneve 3029.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*szept. 5.* Shackallor pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*szept. 6.* Endyr teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott.
*szept. 6.* Aranyszemû Reglinde és Varázslatos Mirella pszi párbajt vívtak.
Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*szept. 7.* Lord Khalel új végtagot
növesztett!
*szept. 10.* Midian és Lady Lucitania pszi párbajt vívtak.
Midian került ki gyõztesen.
*szept. 10.* Rebecát legyõzte harcban egy
nyálkapók.
*szept. 10.* Hazug Hasszán elsajátította a pszi szakértelmet.
*szept. 10.* Hazug Hasszán és Lolita de Lago pszi párbajt vívtak. Hazug
Hasszán került ki gyõztesen.
*szept. 11.* Niziszi Luinea teljesítette
a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*szept. 12.* Morq Fan Gor
pszionikus párviadalban legyõzte Roxánát.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 10.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Saint De-VIL Moskörte
felett.
*szept. 10.* Cyron Achenar gyõzelmet aratott Kicsi de büdös felett.
*szept. 10.* Fire Raptor gyõzelmet aratott Mothmol az Árnyjáró felett.
*szept. 10.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Féreg Artis felett.
*szept. 10.* Féreg Artis pszionikus párviadalban legyõzte
19-est.
*szept. 11.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes
Don került ki gyõztesen.
*szept. 11.* Alba Regina és Antole de Rheuve
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*szept. 11.* Alba
Regina és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki
gyõztesen.
*szept. 11.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Prosatanos felett.
*szept. 11.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Samael felett.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
133. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 478.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 19! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 478.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
z 167 50 |
zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik.
A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. Mûsorod végeztével
a közönség hurrázni kezd. Nagyon tetszett nekik! Szélesen mosolyogva fogadod
elismerésüket. (+320 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett.
(+1 képességpont.) A pénz mellett találsz egy bajnokok italát, kedves ajándék
egy galetkitõl. Ahogy az aranyat a zsebedbe pakolod, valami kemény akad
a kezedbe. Hitetlenkedve bámulsz: egy õskõ! [50 TVP-t használtál fel, maradt
még 428.]
v 159 4640 3 |
159. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemidézés! Megtalálod
a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült
figurához: "Alystair D'Brison vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 425.]
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy nagyobb erõpajzsot. (+30%
védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 422.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok
idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A barlang lakója
Homály, egy tüskés, félig átlátszó testû férfi. A Tolvajok
klánjának tolvaj rangú tagja. Végignézed a felszerelését: óriás fülbevaló,
az egyensúly gyûrûje, a tudás díszes köntöse, Rogan karkötõje, a tökéletesség
ezüst nyaklánca, a túlélés ónix karkötõje, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz,
a tudós csontmaszkja, a küzdelem karkötõje, a védekezés keresztszimbóluma,
a torony csontamulettje, a szívósság nehéz nyílpuskája, a teknõs vaspajzsa,
a gyorsaság ezüst láncinge, a tökéletesség sárga öve, a majom fekete csizmája.
Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz.
Leültök a földre, Homály pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az
ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Degeszre tömitek
magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról
beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja
a szóbeszédnek. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak.
(+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a sziklaóriás.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 422.]
t 6 40 |
6. szakértelem tanulása 40 TVP-ért |
Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék.
Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb. [40 TVP-t
használtál fel, maradt még 382.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
135. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 362.]
v 152 164 |
152. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a dermesztés varázslatot.
Visszakapsz 9 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz.
(-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]
kno 1044 7 1015 1 47 6 |
1044. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot elbájolás varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 8. szintre nõtt.
Elköltesz 1 képességpontot jégpajzs varázslatod erejének növelésére. Elköltesz
6 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a zárnyitás szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 352.]
v 152 15 |
152. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy felejtést. Felejteni próbálod
a jégpajzs varázslatot. Visszakapsz 9 képességpontot, amelyet csak varázslat
fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még
342.]
be 4 73 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Megmondod, hogy
a felderítés képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere,
egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze
a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén
az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
be 4 24 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod,
hogy
a rezisztencia harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egy bizarr
szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak
vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5
képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
kno 73 3 24 3 1044 17 |
73. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a felderítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a felderítés szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz
3 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz
17 képességpontot elbájolás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 302.]
m 12 15 1111 4212 1122 2115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,15) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
(M 12,14) Tovább északra! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi
néhány kövön kívül.
(M 12,13) A négy égtáj közül északot választod. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 12,12) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A teremben, ahová érkezel,
mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy gázelementál (#155).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a gázelementált. A gázelementál feléd mozog.
A gázelementált próbálod megsebezni. Énekelni kezdesz. Támadásod megnõ
(+20%). Lesújtasz jobb csápoddal.
(46 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
A védekezés vívótõrével támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz
farkaddal.
(27 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását.
A gázelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%).
(M 12,11) Északi irányba folyatod utadat. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz
tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel.
Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod
kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez most összejött.
Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 9 drágakõ.
(M 11,11) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
(M 12,11) A térkép szerint itt jobbra mész. A barlangszobában, ahová az
út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 12,10) Észak felé mész a labirintusban. A terem padlójára kék krétával
egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül
az egyik ég. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat.
Mágia ölel körül! (+1 méret.)
(M 13,10) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 13,9) Az északra menõ folyosót követed. A sötétbõl egy halvány szellemalak
bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen
próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz
vissza:
Történt egyszer, hogy egy nohnetár alomban csak nõstény nohnetár
született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája,
mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak.
Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény
felfalt 13 mázsa barlangcsigát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete
megevett 11 mázsa barlangcsigát. Ezek a falánk lények tehát összesen 5124
mázsa barlangcsigát pusztítottak el. Hány nohnetár volt egy alomban?
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
(M 13,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 14,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Kimész a Csarnokból. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]
v 146 17 8 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
269.]
v 146 17 5 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.) Fejlõdsz:
+1 szint kontakt.õseiddel
varázslat; [3 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
v 146 17 2 |
146. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
v 146 14 5 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel,
maradt még 260.]
v 146 14 2 |
146. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 257.]
v 146 11 5 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
hp 4 44 18 2 199 8 |
harci program |
Harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
ep 12 75 6 |
építed a 12. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a nagyobb barlang
építését. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog.
Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne
fel egy orgling tehozzád! Az építés 90 TVP-nyit haladt, még 2124 van hátra.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
kf 144 16526 |
bekészíted a 144. tárgyat |
Leveszed az elefánt márványgyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
tk 52 3236 7903 7922 8901 |
52. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 7903 még nem adta ki
ezt a parancsot. 7922 még nem adta ki ezt a parancsot. 8901 még nem adta
ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +7 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen
307 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 179 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
433 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Alystair D'Brison, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 96. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (14) / 3.96 |
[2] IQ: |
9 (10) / 7.51 |
[3] ügyesség: |
6 (23) / 2.39 |
[4] egészség: |
10 (11) / 4.63 |
[5] mágia: |
8 (15) / 7.12 |
[6] gyorsaság: |
19 (27) / 16.03 |
[9] Méret/ép: |
134 (139) / 138 |
Min. méret: |
103 |
Barlangméret: |
135 |
|
|
Varázspont: |
174 / 4 |
Képességpont: |
14 / 49% |
Hõsi pont: |
17 (10) |
Tám.bónusz: |
17% |
Véd.bónusz: |
71% |
Galetki erõ: |
563 / 337 |
Hírnév : |
1721 |
Jóllakottság: |
91% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
64 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
32 (1) |
Torzsz. csaták: |
394 (1) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
325 (1) |
Leölt torzszülött: |
564 (1) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
10 (0) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: színész (37)
Speciális képességeid:
+6 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +37% jóllakottság, +3 KNO ha
nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.82 szorzó harcért
kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Alkalmazd az elbájolást
legalább 10 alkalommal sikeresen! 2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû
varázstárgyat! 3.) Használd a Z parancsot 20 alkalommal! [számláló: 19]
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
1 / 0.16 |
[15] regeneráció: |
5 (12) / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 0.60 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0 |
[24] rezisztencia: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
5 (7) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
15 / 2.23 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.45 |
[47] zárnyitás: |
7 / 0.37 |
[48] mászás: |
9 / 3.63 |
[49] rugalmasság: |
5 / 1.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 (9) / 0.95 |
[51] transzformáció: |
1 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
5 / 0.86 |
[53] ékszerészet: |
3 / 1.38 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.07 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
5 / 0.35 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 0.89 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 0.20 |
[62] lopás: |
8 / 0.50 |
[63] éberség: |
4 / 0.54 |
[64] átokszórás: |
5 (6) / 1.70 |
[65] álcázás: |
6 / 0.35 |
[66] lopakodás: |
5 / 1 |
[67] régészet: |
5 / 0.42 |
[68] zene: |
19 (20) / 16.73 |
[69] tanulás: |
12 / 11.51 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
3 / 0.05 |
[72] építés: |
5 / 1.45 |
[73] felderítés: |
3 / 0 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
19 (20) / 0.05 |
[101] szakért.: |
15 (16) / 9.19 |
[102] roncsolás: |
6
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 1.72 |
|
|
a védekezés
vívótõre |
farok |
[106] méret: |
12 / 0 |
[107] szakért.: |
9 / 0.41 |
[108] kontaktméreg: |
19
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.28 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[164] dermesztés: |
2 / 1.06 |
[149] dimenziókapu: |
4 / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[44] elbájolás: |
10 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
4 / 0.22 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 1.84 |
[152] felejtés: |
10 / 0.64 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
2 / 0.38 |
[163] kineport: |
3 / 1.04 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 2.08 |
[27] kisebb gyógyítás: |
2 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 / 0.32 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
10 / 0.16 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
5 / 0.82 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
kf 208 24583 5712 14232 17277 |
kf 138 2532 21957 225 10271 |
kf
18267 |
|
2. Makró |
v 146 2 5 |
v 146 2 8 |
v 146 5 5 |
v 146 5 8 |
v 146 8 5 |
v 146 8
8 |
|
3. Makró |
fel |
cs 50 |
bb 20 1 7 1 9 4 |
v 146 2 2 |
v 146 5 2 |
v 146 8 2 |
|
4. Makró |
z 166 40 |
v 159 9307 3 |
v 154 |
p |
|
5. Makró |
z 167 50 |
v 159 4640 3 |
v 155 |
p |
t 6 40 |
|
HARCI PROGRAMOD |
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 80. |
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #4612. Prioritás: 100. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 161. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #138. Prioritás: 171. |
9: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 173. |
10: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 173. |
1: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége, Prioritás: 75, és
ha ellenfeled galetki. |
3: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége, Prioritás: 70, és
ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 40;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 3 5 8;
PSZ
45 68 48;
TT 5;
HE 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 15 sebzés: 29-37
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #12 (4. épület),
#19 (7. épület), #52 (20. épület), #374 (92. forduló).
SZÖVETSÉGED:
A REND. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 9973. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 165
TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a tökéletesség csatos öve (#21866) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
*
|
1 a mentát lovagi lemezpáncélja (#12702) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
* |
1 a mentát vándorcsizmája (#12821) |
|
1 szent
templomi maszk (#232) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a lich csatos öve (#11966) |
|
1 a gepárd arany
fejpántja (#15509) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a kígyó kék köpenye (#19137) |
|
1 a bérmágus szárnyas sisakja (#17277) |
* |
1 a túlélés szárnyas sisakja (#21327) |
* |
1 a regenerálódás nagy pajzsa
(#24462) |
|
1 a szalamandra vassisakja (#25826) |
|
1 a torony sárga öve (#18267) |
|
1 maszk (#1090) |
|
2 törpe pikkelyvért
(#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 az elefánt
márványgyûrûje (#16526) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 a tárgyalás
gyûrûje (#144) |
* |
1 görényfarok (#189) |
* |
1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) |
* |
1
óriás fülbevaló (#225) |
|
1049 arany (#1) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
* |
1 a kígyó jádegyûrûje
(#19229) |
* |
1 szivárványkristály (#164) |
* |
1 a hatalom malachit karkötõje (#7091)
|
* |
2 kék gömb (#143) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 üvegszimbólum (#138)
|
|
1 a titán háromszögszimbóluma (#5712) |
|
1 a tökéletesség ezüst fülbevalója
(#21957) |
* |
1 a majom ezüst nyaklánca (#14232) |
|
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
1 a sas kõamulettje (#16046) |
|
1 bronz amulett
(#1198) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583)
|
|
9 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
2 furulya (#167) |
|
2 kötél (#128) |
|
3 molitár dob (#168) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 elsõ kulcsdarab
(#226) |
|
1 átokkõ (#203) |
Fegyverek |
|
7 kerek kõ (#11) |
|
1 a tökéletesség könnyû íja (#21971) |
|
1 a gólem
könnyû nyílpuskája (#8486) |
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
* |
1 a védekezés vívótõre
(#4903) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
1 törp szekerce (#235) |
|
1 törpe balta (#224)
|
|
1 a mágus könnyû íja (#10271) |
* |
1 a kígyó hosszú íja (#19272) |
|
2
rozsdás kard (#131) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
11 ragálygomba (#26)
|
|
6 winropu moha (#22) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
4 elfu moha (#33)
|
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
30 üvegcse (#14) |
|
9 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
6 védelem itala
(#59) |
|
4 méregellenállás (#51) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
5 mézfû (#29) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
1 rémcserje (#34) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
9 liánvirág (#24) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
3 velparaj (#35) |
|
6 sárkányvirág (#32) |
|
4 sárga gyógyital (#61) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
2 kincskeresés itala (#64) |
|
3 bajnokok itala
(#62) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
Egyéb kacatok |
|
5 pirgamit (#152) |
|
16 mandibula (#157) |
|
1 khazdar taréj (#268) |
|
1 molad púp (#16) |
|
8 yeti csont (#160) |
|
7 húsevõ bibe (#151) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
12 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141)
|
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 szójer csáprágó (#231) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kalmár
nyaklánca #142 (6), a yeti csepp fülbevalója #26456 (5), fekete csizma
#1122 (3), a bûz karikaszimbóluma #29111 (5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZIKLAÓRIÁS (164. LÉNY) A legendák óriásai kelnek életre, amikor felemelkedik
elõtted ez a négy méter magas, sziklakemény testû behemót. Hatalmas mérete
miatt a csatorna szûk járataiban nem találkozhatsz velük, legfeljebb a
nagyobb termekben, ahogy épp szunyókálnak. És akkor vajon hogyan nézhet
ki egy IGAZI óriás? Nos, olyannal a föld alatt biztos nem fogsz találkozni...
Mindenesetre, ha sikerrel akarsz szembeszállni a sziklaóriással, vagy vastag
bõrre, vagy gránitbõrre, vagy különlegesen magas védettségre van szükséged,
különben pillanatok alatt szét fog trancsírozni.
ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi
épület, ezek:
KÍNZÓKAMRA (#38) Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség:
-
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Istálló (#14)
Leírás: A sötétlelkû,
számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati
eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának
tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek.
Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját,
de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek
a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát,
a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet
használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a
szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy
morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában
összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben
30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi
gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható,
és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak
minõsül.
JAVÍTÓMÛHELY (#39) Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség:
-
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28)
Leírás: Itt
gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek
tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van
kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és
javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl.
5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni.
Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon
nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel,
a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra.
RELAXÁCIÓS
SZOBA (#40) Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés:
150 TVP
Elõfeltétel: Üzenõfal (#10)
Leírás: Elõször csak néhány firkált
üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus
kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó
tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen
egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen
és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei
kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel
fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek
csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül,
ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel,
akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.