Karakterszám: |
6397 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
96 |
Játékhét: |
157 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
173 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:56' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. nov. 22. |
|
E-mail!
ENERGY KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 1 db elonotichlant. Te 12 aranyat kaptál.
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 2 db elfu mohát. Te 24 aranyat kaptál.
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 1 db maszkot. Te 3 aranyat kaptál.
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 6 db ekinda hajat. Te 54 aranyat kaptál.
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 1 db a bérmágus zöld köntösét. Te 76 aranyat kaptál.
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 1 db a mágia nyakláncát. Te 37 aranyat kaptál.
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 8 db sötét mákot. Te 48 aranyat kaptál.
**
490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 2 db csótánylábat. Te 12 aranyat kaptál.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve
7084.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 2.* Hercegnõ teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
*júl. 17.* Hercegnõt legyõzte harcban egy orgling melák.
*júl. 25.* Gyudron
csatában legyõzte Dominiát.
*aug. 22.* Dirten és Szikra megküzdöttek egymással,
és Dirten gyõzött.
*szept. 22.* Hercegnõ pszionikus párviadalban legyõzte
Moha a "balfék"-et.
*okt. 28.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte
Crywolt.
*nov. 20.* Thor a Káosz Papja teljesítette a 25. küldetést, amit
a palotában kapott.
*nov. 28.* Pindurutalagala és Scrab megküzdöttek egymással,
és Pindurutalagala gyõzött.
*jan. 23.* Elemi Átok felköltözött a következõ
szintre.
*ápr. 7.* Csillag Rynn felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 30.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Neftali felett.
*júl. 23.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Tes Tos Teron felett.
*szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt.
*okt. 10.* Alba Reginát legyõzte harcban egy agyaggólem.
*okt. 28.* Maximilian
Ûbertáp és Hateviktor pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki
gyõztesen.
*nov. 6.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Ka-Boom felett.
*dec. 30.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Handur felett.
*jan. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban
legyõzte St. Lopezt.
*már. 5.* Alba Regina és Sandro the Caterpillar pszi
párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*ápr. 19.* Baltazár szolgálatába
állt egy görényteknõc.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást
bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie,
és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál
(a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel
a fizetségedért. 1 aranydukátot kaptál.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
Barátságosság törlése: pusztító szójer torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
kf 232 25331 10603 7918 195 24971 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a teknõs könnyû láncingét.
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a harcos szöges
övét. Felveszed a suhanó csizmát. Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed
a sün vándorcsizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
kf 13211 25572 225 211 208 3895 |
bekészíted a 13211. tárgyat |
Felveszed a sebesség kerek pajzsát. Bekészíted a teknõs hosszú íját. Felveszed
az óriás fülbevalót. Felveszed az ozin fülkarikát. Felveszed az ezüstmedált.
Felveszed a gyorsaság amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
kf 15611 162 192 400 139 145 |
bekészíted a 15611. tárgyat |
Felveszed a gepárd karikaszimbólumát. Felveszed a mutáció gyémántját.
Felveszed a szakács üstjét. Bekészíted az Örökkévalóság Gyémántját. Felveszed
a szivárvány karkötõt. Felveszed a Rogan karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
kf 29142 25078 25076 |
bekészíted a 29142. tárgyat |
Felveszed a bûz díszes karkötõjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az
a tárgy. Felveszed a sün márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
tvsz |
varázslatlisták szintjének beállítása |
Újra használod a varázslatlistáidat, tehát a számítógép nem fog az összes
ismert varázslatodból varázsolni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
m 17 10 2334 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 18,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A falakat nyálka borítja.
Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled
egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Sürgõsen elmond egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus
sebzõdik 28 ép-t. A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzgolyó!
11 ép-t sebzõdtél. Sürgõsen
18 sebzést kap. A káoszmágus
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A káoszmágust próbálod megsebezni. Lecsapsz
jobb csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). Paralizálod. A mérget varázslattal
semlegesíti. Odaütsz bal mancsoddal.
(2 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Elõre szúrsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Megérzi
illatodat
(19 sebzés). A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 28/18.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+6%). Szolgáidnak is jut 51%. Sürgõsen az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
(M 18,11) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 18,12) A négy égtáj közül délt választod. Megpillantasz egy mágikus idézõkört,
szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Elhelyezkedsz
középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (varázspontod
maximális lett.)
(M 17,12) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Halk suhogást hallasz,
és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten
hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Nober városában
a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 78 alkalommal számolt el 100-ig,
míg elért Zangroz város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út,
elõvette iránytûjét, 51 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg
végül újabb 86 százas lépés után érkezett meg Nober városába. Este a paraszt
gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Zangroz érintése nélkül. Rájött,
hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza?
(max. 5-öt tévedhetsz)
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Visszatérsz szállásodra. Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy újonnan fúrt
barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet.
Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja
el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat.
A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és
a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy
vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Sürgõsen elmormol egy villámsújtást.
A vérfarkas
38 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy gránitbõrt. (-9 vp.) A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond
egy átkot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A vérfarkas közelebb
jön, hogy támadhasson. A vérfarkas téged támad. Acsarogva harapni próbál
fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A vérfarkas
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Sürgõsen rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A vérfarkas
sebzõdik 40 ép-t. A vérfarkas holtan terül el. Összegyûjtve
mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Sürgõsen megmérgezõdött. Megközelíted
a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Lecsapsz jobb csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A mérget varázslattal semlegesíti. Odakensz
neki bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Lecsapsz jobb karmoddal. Ez mellément.
Méreg hatás: Sürgõsen
sebzõdik 10 ép-t.
*** 3. KÖR *** Sürgõsen elõhív egy villámsújtás varázslatot. A gonosz banya
31 sebzést kap. A gonosz banya halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdik:
Sürgõsen
10 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 109/20.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+11%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 98%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy
publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába.
Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen
vad lesz a vadászból. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
hónakkupókot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes
torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Sürgõsen elvarázsol egy
villámsújtást. A nagyobb elementál fatty
12 sebzést kap. Támadod a nagyobb
elementál fattyat. Odacsapsz jobb csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). Odaütsz
bal mancsoddal.
(6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz
jobb karmoddal.
(4 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty téged támad.
A nagyobb elementál fatty savat lehel rád.
(22 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Sürgõsen ellõ egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál
fatty
11 ép-t sebzõdik. A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni.
Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet
bal mancsoddal.
(4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Felé
suhintasz jobb karmoddal.
(4 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty
hörögve elterül.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 23/0.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak
48% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 36 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+22 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy szûk
járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét.
Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Sürgõsen a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás!
A tüskés hólyag
32 ép-t sebzõdik. A tüskés hólyagot próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(4 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(11 sebzés). A tüskés hólyag rád támad.
Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Tekergetve suhint jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Elõresuhint bal csápjával. Nem talált. Tekergetve suhint jobb csápjával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Sürgõsen rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A tüskés hólyag
sebzõdik 25 ép-t. A tüskés hólyag halálhörgés közepette
a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban.
Sebzõdsz 11 ép-t.
Sürgõsen
15 ép-t sebzõdik. Sürgõsen halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 57/15.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%).
Viszed, ami mozdítható: 24 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él
és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+11 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz,
azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Idelent csend
honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Valami
mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad.
Ellenfeled egy lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Sürgõsen létrehoz egy villámsújtást. A
lidércláng
sebzõdik 25 ép-t. A lidércláng halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen:
25/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+6%). Szolgáidnak is jut 46%. Összegyûjtöd a "kincset": 6 drágakõ.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Szemedet
összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy pszikló (#59).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Energy |
Agyvihar |
-6 PE |
(-9)31 |
(+0)35 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-13)37 |
(-6)34 |
2. |
Energy |
Agyvihar |
-6 PE |
(-9)22 |
(-14)21 |
Pszikló |
Agyvihar |
-14
PE |
(-9)28 |
(-6)28 |
3. |
Energy |
Agyvihar |
-6 PE |
(-9)13 |
(-14)7 |
Pszikló |
Agyvihar |
-14
PE |
(-9)19 |
(-6)22 |
4. |
Energy |
Agyvihar |
-6 PE |
(-9)4 |
(-7)0 |
Pszikló |
Agyvihar |
-14
PE |
(-9)10 |
(-6)16 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-27 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+27 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Rövid túra után lakott barlangok
közé érsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
ragálygomba nõ! 1 darabot
sikerül begyûjteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz
jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Lord Rhynn, egy sötét árnyalatú ékkövekkel borított testû,
zafírszemû férfi. [aura: rugalmasság: 4.] A Tudósok klánjának tanársegéd
rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: khaldoran
öv, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, az óriás márványgyûrûje, a bölcsesség
utazóköpenye, suhanó csizma, a törpék vassisakja, Trollagyar, kék gömb,
Rogan karkötõje, a tolvaj csepp fülbevalója, az ellenállás díszes karkötõje,
a túlélés ezüst nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a túlélés malachit karkötõje,
a sebezhetetlenség csepp fülbevalója, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, ében
nyílpuska, a túlélés kõamulettje, a ragadozó lovagi lemezpáncélja. Máris
otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Lord Rhynn mosolyogva
hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak
itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen
hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az a galetki bárd.
[ld. enc.]
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 gyógynövények; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 303.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem
habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A barlang lakója
Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. A Katonák
klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Tárgyai: a sólyom vassisakja, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a bûz márványgyûrûje, a mentát
díszes karkötõje, a bûz ezüst fülbevalója, a sólyom karikaszimbóluma, ében
láncing, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje,
a sólyom könnyû íja, a sólyom amulettje, vámpírtõr, a sólyom sárgaréz nyaklánca.
Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz.
Leültök a földre, Selena Fargo pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed
az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A szokásos
témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó,
és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most
a szüleid. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak.
(+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling
bányász.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Útközben észreveszel
egy
mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen
begyûjtesz 1 darabot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek
a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan
indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Kékégbolt Boróka, egy tünemény. Szépségét is felülmúló kedvességgel
megáldott, mosolygós nõ. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja.
Felszerelése: Xantin bõröve, kék gömb, a tûz zöld köntöse, a tûz kõamulettje,
a mágia nyaklánca, a tûz vándorcsizmája, ében láncing. Híven a régi galetki
szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok
a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem
veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A lakoma közben mindenfélérõl
beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy
milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Hú, milyen késõ van
már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Ismét
tanultál valamit - megtudod, mi az a fekete gyík.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük
alkalmas. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
winropu
mohát. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás
felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka,
de kedves kis nõ. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
szerencsekõ, csizma, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, a kalmár nyaklánca,
zöld köntös, Xantin ezüstöve, ében láncing, törpe balta, a tûz maszkja.
Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Carukia Barnesi
mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok
vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb
torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról,
melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége
lehet egy másodlagos támadási formára... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az onlion.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott
üregben. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
olb 5 7 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet az 5. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 50 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
Méregféreg morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért
elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem!
Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni,
jelentkezésedet add le legkésõbb 2005. nov. 21. hétfõig. Az olimpiai fordulókat
a nov. 26-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 28-án postázzuk annak,
aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS
változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal
szolgák nélkül indulsz!
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen
171 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 258 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
512 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Energy, egy nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5.
szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 96. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (11) / 4.90 |
[2] IQ: |
12 (14) / 6.50 |
[3] ügyesség: |
3 (5) / 1.45 |
[4] egészség: |
12 (14) / 7.61 |
[5] mágia: |
7 (11) / 3.39 |
[6] gyorsaság: |
5 (9) / 1.16 |
[9] Méret/ép: |
86 (94) / 94 |
Min. méret: |
99 |
Barlangméret: |
95 |
|
|
Varázspont: |
118 / 109 |
Képességpont: |
15 / 80% |
Hõsi pont: |
31 (5) |
Tám.bónusz: |
29% |
Véd.bónusz: |
35% |
Galetki erõ: |
514 / 164 |
Hírnév : |
411 |
Jóllakottság: |
122% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
34 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
451 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
365 (5) |
Leölt torzszülött: |
714 (6) |
Pszi csaták: |
91 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
49
(0) |
Ájulások száma: |
33 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt (35)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 45%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 91-es klánkalandot
(KK 91)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Pusztíts el 7 fekete özvegyet.
[számláló: 2] 3.) Ölj öt görényteknõcöt! [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
10 / 6.56 |
[11] jéglehelet: |
2 / 1 |
[16] tüskés bõr: |
19 (23) / 0 |
[17] vastag bõr: |
6 (11) / 0.03 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (7) / 0.40 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (3) / 0.60 |
[21] elkt.immunitás: |
6 (7) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 (3) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
4 / 0 |
[25] illat: |
9 (12) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.21 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 1.11 |
[47] zárnyitás: |
7 / 2.25 |
[48] mászás: |
6 / 3.21 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1.47 |
[51] transzformáció: |
12 / 3.40 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.95 |
[53] ékszerészet: |
5 / 1.27 |
[54] kereskedelem: |
9 / 1.57 |
[55] szívósság: |
3 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 (7) / 1.78 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.29 |
[58] nyomkeresés: |
20 / 1.46 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.39 |
[60] pszi támadás: |
8 / 5.83 |
[61] pszi energia: |
7 / 6.88 |
[62] lopás: |
5 / 1.57 |
[63] éberség: |
5 (2) / 0.97 |
[64] átokszórás: |
9 / 1.79 |
[65] álcázás: |
21 / 0.55 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.24 |
[67] régészet: |
14 / 2.05 |
[68] zene: |
5 / 1.60 |
[69] tanulás: |
4 / 1.44 |
[72] építés: |
3 / 0.01 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
10 (11) / 0 |
[101] szakért.: |
12 (13) / 2.17 |
[102] paraliz.méreg: |
6
(8) / 0 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 3.61 |
[105] energiaszívás: |
3
(5) / 0 |
|
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 1.61 |
[108] rothasztás: |
5
(7) / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
3 / 2.06 |
[147] alkímia: |
3 / 0.72 |
[32] animáció: |
1 / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[160] esszenciaelnyelés: |
9 / 4.60 |
[29] életszívás: |
1 / 0.16 |
[31] féreg érintése: |
4 / 0.40 |
[172] gázpajzs: |
3 / 0.08 |
[17] gránitbõr: |
7 / 1.92 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.86 |
[163] kineport: |
2 / 0.80 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.64 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[34] méregfelhõ: |
4 / 0.08 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 / 0.02 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.24 |
[167] tombolás: |
8 / 1.60 |
[16] tûzpajzs: |
4 / 0.96 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
[170] villámpajzs: |
3 / 0.96 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Sürgõsen, az elektraton |
42/42 |
189% |
92% |
10 / 8.76 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
le |
kf 24988 25078 24957 24971 25016 25076 |
kf 25572 25031 25046
25106 25090 191 |
kf 211 29142 15611 400 192 162 |
kf 7618 103 23817 106
139 13211 |
pta 131 131 130 130 |
|
2. Makró |
mak 1 |
mak 5 |
v 147 132 133 134 |
bsz 2 3 5 |
v 159 3043 2 |
v 158
|
|
3. Makró |
v 157 |
pv 6 8 3 5 4 7 |
ba 5971 6612 7539 4491 6556 |
p |
ba 5971
6612 7539 4491 6556 |
|
4. Makró |
le |
kf 18160 17681 232 373 3430 208 |
kf 138 3342 3372 3387 3432
3446 |
|
5. Makró |
pv 7 |
p 5971 |
pv 5 4 3 7 8 |
p 5971 |
pta 130 130 130 130 131 |
be
9 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gránitbõr v.var. ha ellf. 106. képessége 7 v. több. Prioritás: 100.
|
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 103. képessége 7 v. több. Prioritás: 100.
|
3: gránitbõr v.var. ha ellf. 100. képessége 7 v. több. Prioritás: 100.
|
4: tûzlehelet használata ha ellf. 16. képessége 5 v. több. Prioritás:
60. |
5: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 50. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 98 5 10 50;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 5 4 3 7
8;
PSZ 58 65 46 47 54 68;
BA 15040 145 153 155 15002 15013 15021 15038;
L 5 17 141 13 23 25;
PT 4;
PTA 130 130 130 130 131;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (4. épület), #9 (7. épület), #16 (3. épület),
#18 (8. épület), #19 (9. épület), #427 (88. forduló), #408 (94. forduló),
#203 (94. forduló), #305 (94. forduló), #403 (69. forduló), #422 (81.
forduló), #268 (82. forduló), #321 (82. forduló), #207 (83. forduló),
#435 (78. forduló), #279 (78. forduló), #289 (78. forduló), #365 (86.
forduló), #218 (79. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség könnyû láncinge (#17681) |
|
1 a bûz csatos öve (#29066)
|
|
1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) |
* |
1 a harcos szöges öve (#7918) |
|
1 a káosz bíbor köntöse (#5664) |
|
1 a káosz irtózatos sisakja (#25839) |
|
1 a káosz urának öve (#16929) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a pontosság mellvértje (#4195) |
|
1 a pontosság sisakja (#4225) |
* |
1 a sebesség kerek pajzsa (#13211)
|
|
1 a sün csatos öve (#25016) |
|
1 a sün ezüst fejpántja (#24957) |
* |
1 a sün vándorcsizmája (#24971)
|
|
1 a szalamandra csatos öve (#25916) |
|
1 a szalamandra kék köpenye (#25887) |
|
1 a szívósság köpenye (#14635)
|
|
1 a teknõs halotti maszkja (#25391) |
* |
1 a teknõs könnyû láncinge (#25331) |
|
1 a természet díszes pikkelyvértje
(#16767) |
|
1 a természet halotti maszkja (#16841) |
|
1 a tolvaj könnyû láncinge (#9131) |
|
1 a torony pajzsa (#18160) |
|
1
az ellenállás fekete csizmája (#28572) |
|
1 az ügyesség vassisakja (#2426) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
* |
1 szent templomi maszk
(#232) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz díszes karkötõje (#29142) |
|
1 a bûz fülbevalója (#29155) |
*
|
1 a gepárd karikaszimbóluma (#15611) |
|
1 a gladiátor háromszögszimbóluma (#6162) |
* |
1 a gyorsaság amulettje
(#3895) |
|
1 a gyõzelem aranyozott nyaklánca (#20983) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mutáció gyémántja (#162) |
|
1 a pontosság
csepp fülbevalója (#4406) |
|
1 a sün csepp fülbevalója (#25106) |
|
1 a sün kõamulettje (#25046) |
*
|
1 a sün márványgyûrûje (#25076) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs
kõamulettje (#25496) |
|
1 a titán márványgyûrûje (#5726) |
|
2660 arany (#1) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság malachit karkötõje (#27341) |
|
1 bronzmedál (#207)
|
|
46 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kristályamulett (#130)
|
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) |
* |
1
ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
|
1 üvegszimbólum (#138) |
|
1 zöld mutációs gyûrû (#191) |
* |
1 zsugorító
gyûrû (#200) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 kötél (#128)
|
|
1 lant (#166) |
|
1 õskõ (#8) |
|
6 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) |
|
1 a káosz második tõre (#21564)
|
|
1 a káosz szolgájának kardja (#8979) |
* |
1 a teknõs hosszú íja (#25572) |
|
1 a titán kardja (#5815) |
|
1 a villám
hosszúkardja (#23817) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 csótányláb (#25) |
|
9 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58)
|
|
5 hónakkupók (#30) |
|
15 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
2 mézfû (#29) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34)
|
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
10 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141)
|
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
4 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16)
|
|
6 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146)
|
|
20 õsi relikvia (#17) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün
könnyû íja #25121 (5), a sün karkötõje #25090 (3), a sün sárgaréz nyaklánca
#25031 (5).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 aranydukát
(#437), 1 winropu moha (#22), 1 hónakkupók (#30), 6 drágakõ (#2), 1
ragálygomba (#26), 3 õsi relikvia (#17).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 20 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARANYDUKÁT (437. TÁRGY) Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári
pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket
számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az
"aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ
ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen
fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges
- nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik
legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így
ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.
GALETKI BÁRD (118. ELLENFÉL) A bárd klán egyik névtelen tagja, nem mondhatjuk,
hogy egy harcra, mindennapos küzdelemre képzett galetki: inkább a verselésben,
énekmondásban járatos, hús helyett zöldségeket fogyaszt. Fegyvert még sosem
fogott a csápjaiban, legfeljebb lantot. Persze azért tisztában van az elemi
önvédelem fogásaival.
ORGLING BÁNYÁSZ (119. ELLENFÉL) A legtöbb orgling rabszolgát a bányákban
dolgoztatják, hiszen az ilyen munkára a kifinomult galetkik alkalmatlanok.
Az orglingok harcosok felügyelete mellett, embertelen körülmények között
dolgoznak, és mindenfajta lázadás kemény büntetést von maga után. Az állandó,
kemény izzasztó munka miatt az orgling bányászok különösen ellenállóak
és büdösek.
FEKETE GYÍK (125. LÉNY) A fekete gyíkok apró és fürge lények, szinte
mindenhol megtalálhatóak. A galetki gyerekek gyakran vadásznak rá, hiszen
köztük dicsõség egy ilyen gyors, és nem teljesen veszélytelen lény elejtése
- a fekete gyík ugyanis büdös gázt köp arra, aki megtámadja. Természetesen,
egy igazi galetki harcos már méltóságán alulinak tartja, hogy fekete gyíkokat
hajkurásszon. A fekete gyík a zöldvérûek és puhányok csemegéje, de jobb
híján a mágiafalók is ehetnek belõle.
ONLION (136. LÉNY) Az onlion a lárva galetkik egyik veszélyes ellenfele.
Egy fehér testû, óriási pókra emlékeztetõ, rovarszerû lény, amelynek hosszú,
szõrös állkapcsa van. Nagyon gyors, és hosszúkás állkapcsából kilõtt fagyos
jéglehelete igen hamar elpusztítja azt, aki szembe száll vele. Egy igazi
rovarevõnek persze nem lehet akadály, sõt ha sikerül legyõzni akkor ellenségbõl
ízletes eledellé változik. Állítólag a tapasztaltabb galetkik az onlionokat
háziállatként tartják, de hogy pontosan mi célból, azt nem tudhatod.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. nov. 26. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid nem vehetnek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten
a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A
harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta
a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.