93. forduló, 95. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 5. 23h:07'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

m 2 mozogsz keletre
[81,5] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Pikoló nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
Összefutsz egy szőke hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah követője. Egy ametiszt medált, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy koponya szimbólumot és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy orgyilkos trófea és egy északi aurach trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yugo II. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[12 pontot használtál fel, van még 208.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy kardfogú fülemüle! (ld. enc.)

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[82,5] Fák, mindenütt csak fák. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Továbbmész...) [83,5] Az erdőt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a süvítő rája testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [84,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérszomjas csüldő közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 167.]

m 2 mozogsz keletre
[85,5] Dombos terepre érkeztél. Quwarg szagot érzel! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos jobb vállát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+34 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [60 pontot használtál fel, van még 107.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 99.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 91.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy trappoló dinymák!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy mélységi grittang!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 9 madártollat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy mélységi grittang!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy dombi yeti támad rád.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dombi yeti testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó berzerker.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy szeppent rákfatty.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szeppent rákfatty jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty jobb vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 605 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Találsz nála 1 hibátlan tűzopált. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+32 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy spagulár.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a spagulár fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a spagulár patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy gyilkos tetű támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szeppent rákfatty támad meg.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy trappoló dinymák.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 megsemmisítőt. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [35 pontot használtál fel, van még 56.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[86,5] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Látsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű mutáns férfival. Fekete a bőre. Sheran elsőáldozója. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy quwarg harcos trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Etran, a Végzetes. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+47 életerő.)
Összeakadsz egy szőke, göndör hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Sheran híve. Egy arany masszariasztót, egy bőrsisakot, egy rézpáncélt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kaffogó hebrencs trófea, egy óriás skorpió trófea és egy mélységi grittang trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve PommPomm. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [54 pontot használtál fel, van még 2.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 2 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Még sokat kell gyakorolnod. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A szervezetedet méreg pusztítja (-10 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

HIBÁTLAN TŰZOPÁL (1642. TÁRGY)
Ahogy a kezedbe kerül ez a kő, rögtön megérzed, milyen tökéletes. Ilyen csodálatos dolgot csakis nagyhatalmú mágia lehetett képes létrehozni. A hibátlan tűzopál átlátszó külső rétegein keresztül egyenest a belsejébe látsz, ahol örök fénnyel tűz lobog. Azt mondják, aki sokáig erre az illúziófényre veti a tekintetét, maga is érezni fogja az izzást testének minden porcikájában. Nos, lehet benne némi igazság, jössz rá magad is. Az izzás természete persze leírhatatlan, csupán a hatását ecsetelhetem: ha a hibátlan tűzopált magadnál tartod, azokat a tárgyakat, amelyek KF-eléséhez adott fegyver szakértelem vagy tapasztalati szint korlátja van, egy szinttel korábban KF-elheted majd, mint egyébként. (Több ilyen tárgy hatása nem adódik össze.) A tárgynem átadható.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 15 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 16 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 238/115 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 59/47 Pénz: 465 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 15/15 Pszi pont: 6/6 EFejl: 3
Eddig összesen 483 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 007 TP-t kaptál. Jelenleg 103 611 TP-d van. A következő szinthez még 16 389 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, ryuku légiós, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/65 szúrófegyverek: 16/88 (+44%) vágófegyverek: 12/11 (+32%)
ütőfegyverek: 13/67 lőfegyverek: 15/3 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 87
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 45 időszaki: 13

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/33 2. nyomkövetés: 17/94 (+4%) 3. mászás: 6/80
4. csapdakészítés: 6/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 32/35 (+72%)
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 3/54 9. teológia: 6/31 (+6%)
10. zene: 3/55 11. szörnyismeret: 5/0 12. pszi: 1/24
13. vadászat: 6/6 14. bányászat: 19/53 (+31%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 60, az összesen kapott pontszám: 6195. (összesen ölhető: 720 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4201 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 ezüsttőr (#322) 1 fúvócső (#20)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 14 nyílvessző (#108)
4 * orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 11 rézgolyó (#343)
3 sallank nyíl (#129) 7 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 hibátlan tűzopál (#1642) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
7 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 16 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
2 manakristály (#500) 2 megsemmisítő (#1540) 2 ősi rúna (#2520)
1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 1 + tüskecsapda (#242)
1 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7]
2 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 2 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 4 ezüstdarab (#326)
3 fémrúd (#104) 1 galachmit (#310) 1 gyíkfű (#201)
6 gyöngymangó (#135) 2 karbin plazma (#199) 3 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
32 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 16 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
46 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360)
17 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
9 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151)
13 tigroszlán fog (#63) 3 varkaudar csont (#1113) 19 vasérc (#152)

Összsúly: 79.32 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
9 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85) 1 ősi rúna (#2520)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88
4
5
6
(81,5) Pikoló (#7010), Yugo II (4666. kalandozó), kardfogú fülemüle (#146)
(82,5) quwarg királynő (#153)
(83,5) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), süvítő rája (#113)
(84,5) vérszomjas csüldő (#114), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(85,5) északi aurach (#350), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely, quwarg harcos (#201), trappoló dinymák (#118), mélységi grittang (#103), dombi yeti (#366), rőtmanó berzerker (#369), szeppent rákfatty (#186), spagulár (#82), gyilkos tetű (#116)
(86,5) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nektoraf (#355), Etran, a Végzetes (2304. kalandozó)
(87,5) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201), PommPomm (1738. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek