92. forduló, 94. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 5. 22h:58'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,11] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy rövid ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia misszionáriusa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy lidérckirály trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Darrow. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!"
Az 1. napon összefutsz Sziromvihar Maar#val. Sheran ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronz fejpántot, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy igazgy. fülbevalót, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy örökkévaló holdkövét, egy varkaudar páncélt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy pordémon trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Egy gyerek van vele! Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Sheran hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy Poomr Ko trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Tupakkakauppa. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
A 2. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, barna szemű kobudera nővel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mind. tűzopálját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mocsárivérc trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mei Tie Zhu. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
A 2. napon összeakadsz egy göndör aranyhajú, kék szemű kobudera nővel. Bőre babarózsaszín. Raia ministránsa. Egy boszorkánykendőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy mind. holdkövét, egy nap szimbólumot, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mocsárivérc trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kis Bagoly. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
A 3. napon összefutsz egy rövid ősz hajú, csillogó szemű, bajuszos gnóm férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy hősiesítő medált, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gnómstein. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Átugrott hozzád egy főnixtoll.
A 4. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, félszemű ember férfival. Fekete a bőre. Dornodon hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját, egy mind. tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy Métely trófea és egy vérfürdető magszim trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 4. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, félszemű ember férfival. Fekete a bőre. Dornodon hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját, egy mind. tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy Métely trófea és egy vérfürdető magszim trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+14 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[73,10] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy hegyi szamár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a hegyi szamár széles hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi szamár hosszú fülét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a hegyi szamár bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a hegyi szamár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi szamár hosszú fülét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a hegyi szamár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A hegyi szamár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [74,9] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az orgyilkos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed az orgyilkos bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Találkozol egy kopasz, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vas fejpántot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy arató csattanat trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Geronimo a mágus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[24 pontot használtál fel, van még 229.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy útonálló!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló bal karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy útonálló.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 varázskövet. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy útonálló.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló jobb vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 ragasztót. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod az orgyilkos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sötét gnóm.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megcsapod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 11 rézgolyót. Érdekes! (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+30 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod az orgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 szvó-ektoplazmát. Érdekes! (ld. enc.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [35 pontot használtál fel, van még 194.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[75,8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 68 pontot kell rákölteni.) Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült manifesztátor. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 170.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy tintacsiga!

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sörényes ubuk.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával kilukasztod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 1 tapasztalatkövet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy proteinfecske.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy vérszomjas csüldő.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 karbin plazmát. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy proteinfecske.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy uzbány.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ork sámán támad meg.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az ork sámán testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával alaposan megvágod az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy evaporőr.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 mutáns csontot. Érdekes! (ld. enc.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy alpesi tehén támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ork sámán.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 pirkitet. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[77,6] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy csontlepke. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [78,5] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[79,5] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,5] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+30 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+33 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot (ld. enc.). Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [98 pontot használtál fel, van még 43.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 43 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [43 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-11 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 3 arany vérdíjat. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják.

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 15 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 16 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 237/180 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 59/49 Pénz: 463 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 15/15 Pszi pont: 6/6 EFejl: 3
Eddig összesen 469 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 772 TP-t kaptál. Jelenleg 97 604 TP-d van. A következő szinthez még 22 396 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, ryuku légiós, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/65 szúrófegyverek: 16/44 (+42%) vágófegyverek: 11/79 (+97%)
ütőfegyverek: 13/67 lőfegyverek: 14/91 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 43 időszaki: 11

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/33 2. nyomkövetés: 17/90 (+13%) 3. mászás: 6/80 (+3%)
4. csapdakészítés: 6/91 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 31/63 (+72%)
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 3/54 9. teológia: 6/25 (+5%)
10. zene: 3/55 11. szörnyismeret: 5/0 12. pszi: 1/24
13. vadászat: 6/6 14. bányászat: 19/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 50, az összesen kapott pontszám: 5145. (összesen ölhető: 720 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4201 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 ezüsttőr (#322) 1 fúvócső (#20)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 14 nyílvessző (#108)
4 * orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 11 rézgolyó (#343)
3 sallank nyíl (#129) 7 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * klasszikus kitűző (#2514)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
7 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 17 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540) 1 ősi rúna (#2520)
1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 1 + tüskecsapda (#242)
1 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
2 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 2 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 4 ezüstdarab (#326)
3 fémrúd (#104) 1 galachmit (#310) 1 gyíkfű (#201)
6 gyöngymangó (#135) 2 karbin plazma (#199) 3 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
23 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mutáns csont (#331)
13 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21) 46 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360) 17 rézdarab (#70)
37 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 9 smirglilevél (#29)
1 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 13 tigroszlán fog (#63)
3 varkaudar csont (#1113) 18 vasérc (#152)

Összsúly: 77.88 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 1 főnixtoll (#563)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 karbin plazma (#199)
4 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153)
1 pszi kő (#248) 5 ragasztó (#83) 11 rézgolyó (#343)
1 rézkulcs (#75) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 tapasztalatkő (#975) 1 varázskő (#305) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
4
5
6
7
8
9
10
11
12
(72,11) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(73,10) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), hegyi szamár (#7168)
(74,9) orgyilkos (#131), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, főutca (#399), Geronimo a mágus (4041. kalandozó), útonálló (#130), sötét gnóm (#132)
(75,8) oltár, manifesztátor (#124)
(76,7) vérszomjas csüldő (#114), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 34. jellempróba, tintacsiga (#74), sörényes ubuk (#89), proteinfecske (#139), uzbány (#102), ork sámán (#345), evaporőr (#69), alpesi tehén (#91)
(77,6) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, csontlepke (#746)
(78,5) trikornis (#104)
(79,5) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153)
(80,5) quwarg királynő (#153), mély kút (#93), Elenios oltár, mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek