Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 29. 9h:32' EZ A 240. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD 241. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5009 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
m 2 | mozogsz keletre |
go 48 | gonoszkodsz: 48 |
m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a tigroszlán bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel eltalálod a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a tigroszlán karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel eltalálod a tigroszlán jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
go 50 | gonoszkodsz: 50 |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [38,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Hirtelen mozogni kezd a föld! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy gátvakond. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [37,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy gátvakond ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [35,44] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy sérült liumbe. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [34,44] Még mindig az erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Ez Maad egyik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy grákó denevér. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megcsapod a grákó denevér fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 3 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
gyk 28 20 | gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért |
tf 2 6 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért |
szk 25 | keresed a 25. szörnyet |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 72/60 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 8/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 (+1) | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << bunkó (#5) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. pszi: | 1 | 14. vadászat: | 3 | 15. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
Összsúly: 23.81 kg | Megterheltség: 51% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |