8. forduló, 10. forduló, Confabilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 29. 9h:32'
EZ A 240. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
241. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5009
SZÁMLA : XXXX

CONFABILLA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,46] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy szárnyas gömböc fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 mozogsz keletre
[39,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 121.]

go 48 gonoszkodsz: 48
Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 mozogsz keletre
[40,46] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tigroszlán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a tigroszlán bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel eltalálod a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a tigroszlán karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel eltalálod a tigroszlán jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gátvakond. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 101.]

go 50 gonoszkodsz: 50
Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 91.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[39,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.

(Továbbmész...) [38,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Hirtelen mozogni kezd a föld! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy gátvakond. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [37,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy gátvakond ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). [30 pontot használtál fel, van még 61.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[36,44] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy gorombilla volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [35,44] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy sérült liumbe. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [34,44] Még mindig az erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Ez Maad egyik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy grákó denevér. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megcsapod a grákó denevér fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 3 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 31.]

gyk 28 20 gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). [20 pontot használtál fel, van még 11.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [6 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Iszol a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 143 pontot. A következő körben tehát 148 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

KARAKTERLAP

Confabilla, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd babarózsaszín. Ez a 9. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 170 cm
IQ: 16 Támadás: 2 Agresszió: 4 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 72/60 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 8/5
Eddig összesen 7 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 71 TP-d van. A következő szinthez még 29 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 (+1) szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << bunkó (#5)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szerencsejáték: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 23.81 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(34,44) grákó denevér (#25)
(35,44) liumbe (#349)
(36,44) gorombilla (#38)
(37,44) gátvakond (#57), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, 22. jellempróba
(38,44) Sheran oltár, gátvakond (#57)
(39,45) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(39,46) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 48. jellempróba, oltár
(40,46) tigroszlán (#43), Sheran oltár, 50. jellempróba, gátvakond (#57)

Üzenet küldése a karakternek