88. forduló, 90. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 13. 22h:22'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[58,32] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [59,32] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 berzerker tüske (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [60,32] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tigroszlán került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tigroszlán jobb első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a tigroszlán fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy rát-fát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy kopasz, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy angyalok gyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy borostyán függőt, egy bronz éjmedált, egy bundás kabátot, egy cetbőr válltömést, egy gyöngysort, egy harci maszkot, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy mithril láncinget, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. zafírját, egy réz morfmedált, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tirik-hun medált, egy ulkor kötényt, egy varkaudarölő éremet, egy vortex talizmánt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy halálos morf trófea, egy védelmező morf trófea és egy éltető morf trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bőrzekés Balin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[67 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 mozogsz keletre
[61,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 103.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 93.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[62,32] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő jobb középső lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [63,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

[45 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 mozogsz keletre
[65,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 23.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 23 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. Még sokat kell gyakorolnod. [23 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-14 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 18 arany vérdíjat. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 15 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 16 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 Életpont: 233/131 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 59/46 Pénz: 235 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 15/15 Pszi pont: 6/6 EFejl: 3
Eddig összesen 430 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 614 TP-t kaptál. Jelenleg 85 086 TP-d van. A következő szinthez még 34 914 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, ryuku légiós, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/94 szúrófegyverek: 15/74 (+22%) vágófegyverek: 10/30 (+13%)
ütőfegyverek: 13/67 lőfegyverek: 14/59 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0
65,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 32 időszaki: 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/11 2. nyomkövetés: 17/3 (+27%) 3. mászás: 6/76 (+15%)
4. csapdakészítés: 6/70 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 30/19
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 3/54 9. teológia: 6/2 (+6%)
10. zene: 3/55 11. szörnyismeret: 5/0 12. pszi: 1/24
13. vadászat: 5/99 14. bányászat: 18/26 (+48%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 30, az összesen kapott pontszám: 3095. (összesen ölhető: 588 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7045 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bakkura csizma (#96) 3 * bőrpáncél (#51) 1 bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rézsisak (#72) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 2 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 ezüsttőr (#322) 1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 14 nyílvessző (#108) 2 * orgyilkos tőr (#225)
1 * parittya (#18) 3 sallank nyíl (#129) 7 tolmokov-koktél (#351)
2 ubuk tüske (#131) 3 varkaudar lándzsa (#224)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 7 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 3 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 hebrencs csapda (#147) 18 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 lant (#238) 1 manakristály (#500)
1 megsemmisítő (#1540) 1 ősi rúna (#2520) 4 szent jogar (#150)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 27 korty víz (#27), fér még: 13]
2 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
2 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122)
4 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104)
1 galachmit (#310) 1 gyíkfű (#201) 6 gyöngymangó (#135)
1 kreiton esszencia (#892) 1 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
1 liumbe hajtás (#655) 18 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 11 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
40 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360)
14 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
9 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 13 tigroszlán fog (#63)
3 varkaudar csont (#1113) 17 vasérc (#152)

Összsúly: 102.42 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 berzerker tüske (#713) 1 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
5 szárnyas hernyó (#69) 6 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
31
32
33
34
(57,33) a 39. labirintus bejárata
(58,32) gyilkos tetű (#116), érclelőhely
(59,32) 32. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(60,32) tigroszlánok (#43), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Bőrzekés Balin (2931. kalandozó)
(61,32) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), törpemammut (#115)
(62,32) quwarg felderítő (#299)
(63,32) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, sóhajtó dorony (#112)
(65,32) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek