96. forduló, Nathalia összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 20. 9h:24'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1813
SZÁMLA : XXXX

NATHALIA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,67] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy rövid ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Ezüstsörény. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 6. napon összeakadsz Gilgarattal. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy jégtroll trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm nővel. Raia tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Luwnya. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon összeakadsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy kardszárnyú pocok trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
A 7. napon összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Ruházatát egy bávatag golombár trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az ő neve Fürge Calver. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod.

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[98,66] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [98,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy süvítő rája. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 258.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 178.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 138.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 98.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 58.]

d 242 1 eldobod a 242. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

d 233 1 eldobod a 233. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 furulyát. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

d 221 1 eldobod a 221. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 18.]
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nathalia, egy barna, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran követője vagy. Papi hited: 15. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 25 Szint: 16 Merészség: 1/3 Magasság: 154 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 17 Agresszió: 1 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 6 Menekülés: 90 % Életkor: 3/4 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 262/217 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 Varázspont: 168/41 Pénz: 29 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 35/33
Eddig összesen 322 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 180 TP-t kaptál. Jelenleg 127386 TP-d van. A következő szinthez még 52614 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, ryuku csapásvezető, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 19/96 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 18/0 dobófegyverek: 1/34

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/39 (+10%) 2. nyomkövetés: 20/19 (+10%) 3. mászás: 3/49
4. csapdakészítés: 7/78 5. csapdaészlelés: 1/10 6. gyógyítás: 2/96
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 1/69 9. szörnyidomítás: 1/0
10. teológia: 1/94 11. taumaturgia: 26/23 12. versengés: 1/40
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 3/8 15. pszi: 6/99
16. vadászat: 3/91 17. bányászat: 2/83 18. ordítás: 15/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sullár (#101) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nektoraf (#355), karmazsin huhogó (#185), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.

Összsúly: 23.03 kg Megterheltség: 38%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dobóháló (#221) 1 furulya (#233) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,65) márványtorony (#175), oltár, süvítő rája (#113)
(98,66) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 22. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,67) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)

Üzenet küldése a karakternek