| 5745-88
Karakterszám: |
5745 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
88 |
Játékhét: |
108 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
772 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 29. 15h:08' |
A
következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 2. |
|
E-mail!
LAURANA KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 4. NAP ** Malacka beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel
eddig 1 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól a 15103. szövetség
tagja vagy.
** 4. NAP ** Malacka átadta neked a szavazatát.
*** 9.29. *** Balszerencse (#5257) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
14 legenda pontja van.
*** 9.29. *** Endyr (#5118) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
** 10. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 3
barna manakõ.
*** 9.29. *** Reptile (#5086) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Malacka 1 legenda pont árán megvásárolta
a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15341.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jún. 23.* Rauko gyõzelmet aratott Mikanno Hosi Kanpokusan felett. *júl.
2.* Dorth a Mérgek Ura és Balu, az öreg pszi párbajt vívtak. Dorth a Mérgek
Ura került ki gyõztesen. *júl. 7.* Sziszegõ Szappan rangja a Mágusok Klánjában
"tanítvány" lett. *júl. 17.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 21. küldetést,
amit az akadémián kapott. *júl. 18.* Emilia teljesítette a 17. küldetést,
amit a templomban kapott. *júl. 21.* Helior teljesítette a 10. küldetést,
amit a pszi iskolában kapott. *júl. 21.* Dirten szolgálatába állt egy
quwarg katona. *júl. 29.* Thészeusz csatában legyõzte Xilife a Fehér Angyalt.
*júl. 31.* Hercegnõ teljesítette a 19. küldetést, amit a templomban kapott.
*júl. 31.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián
kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jún. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu
felett. *jún. 6.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett!
*jún. 16.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya
felett! *jún. 16.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Endyr felett. *jún. 26.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet
aratott Wyntaria felett! *júl. 1.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Zuck felett. *júl. 8.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Alamut felett. *júl. 14.* Mélységben Szuttyogó és Garrison
pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *júl. 22.*
Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Roxána felett. *júl.
25.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Blazenul Garlazan
felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
sz 5118 5257 |
szövetség parancs |
Beleegyezel, hogy Endyr belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 2 szavazatot
kapott. Ez elegendõ ahhoz, hogy csatlakozzon hozzátok! Endyr mostantól
a szövetségetek tagja. Beleegyezel, hogy Balszerencse belépjen a szövetségetekbe.
Ezzel eddig 2 szavazatot kapott. Ez elegendõ ahhoz, hogy csatlakozzon hozzátok!
Balszerencse mostantól a szövetségetek tagja. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 253.]
bsz 9 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, élelmiszerraktár*, barakk*, nagyobb barlang*,
ivó*, istálló*.
[Jelenleg készülõ épületek:] barlangfürdõ (75/3000 TVP), vadászsarok (329/2500
TVP).
[Tagok listája:] Endyr #5118 (0 TVP), Balszerencse #5257 (0 TVP), Malacka
#4513 (1856 TVP).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
Átadod a szavazatodat Endyr részére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
243.]
ep 3 75 101 |
építed a 3. épületet 75 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 243.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén,
és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy óriásira nõtt felfelé álló
cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján,
látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû
alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni. (430. kaland,
összköltsége 10 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be
tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány, szemüveges férfi.
A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe
tartozik. Tárgyai: szivárvány karkötõ, khaldoran öv, kristályamulett, ezüstmedál,
a remete köpenye, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Laurana |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)20 |
(-17)18 |
Darath Forgen |
Mentális robbanás |
-17
PE |
(-5)30 |
(-30)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+15% pszi támadás, +15% pszi
energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ
torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete
lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (318. kaland, összköltsége
5 TVP.) Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod,
és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Régi ruhák foszlányos maradványaira
bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak
ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még
223.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 gyilkos borókát. Folytatod a lelet
feltárását. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy elektromancer
(#98) és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy elektromos fal varázslatot. Heves
kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. Sebzõdsz
12 ép-t. Megközelíted az elektratont. Sebzõdsz 21 ép-t az elektromos faltól.
Támadod az elektratont. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (33 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elõre szúrsz bal karmoddal.
Nem találtál. Harapásra nyitod szádat. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+5%). Illatod elkábítja (13 sebzés). Az elektraton halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz
29 ép-t. Támadod az elektromancert. Lecsapsz jobb karmoddal. (24 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Felé suhintasz bal karmoddal.
(6 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (46 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+5%). Illatod zavarja (10 sebzés). Az elektromancer
hörögve elterül.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+119%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: egy elektronit és 33 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol
is tartottál? Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 204. Umper Szabolcs,
egy kariotai nemes kalandos kedvû fia három hajóból álló expedíció élén
elindul, hogy felkutassa az elveszett kontinenst. Három év elteltével,
egy hajóval tér vissza, amikor készletei már kifogytak, a legénység nagy
részét betegség pusztította el. Nem találtak semmit, csak a végtelen óceánt.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+62 életpont.) [26 TVP-t használtál
fel, maradt még 197.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Ahogy
kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd.
Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába
itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza
kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá!
Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa,
a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni,
mi a fene lehet az! (375. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál!
1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid
2 manapoid (#92) [aura: 10-es megszakítás.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése.
(-8 vp.) Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid
kézmozdulat után az 1. manapoid létrehoz egy megszakítás varázslatot. A
2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tudatrombolás!
Elvesztetted az összes varázspontodat!
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid elmormol egy
szellemkalapácsot. Sebzõdsz 41 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, az
1. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. Sebzõdsz 41 ép-t. Megrohamozod
az 1. manapoidot. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb
karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Lecsapsz
bal karmoddal. (2 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (41 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+8%). Illatodat döbbenten szippantja be (9 sebzés).
Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. manapoid létrehoz egy szellemkalapácsot.
41 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 123 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). Ez az ásatás most bizony nem jött össze.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+110 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 83.
A gyarmatháború kezdete A Namír telepek függetlenedési törekvései
megerõsödnek, miközben az anyaország egyre többet követel tõlük. A telepesek
elõbb passzív ellenállást folytatnak, majd megkezdõdik az ún. csendes háború.
A telepesek megtagadják az adózást, az adószedõket elkergetik vagy megölik.
A király embereire parasztokból alakult gerillacsoportok csapnak le. Annak
ellenére, hogy nincs reguláris hadseregük, a telepek olyan komoly gondot
okoznak Libertannak, hogy a kincstár bevétele kritikus határ alá süllyed.
Mivel a telepek hatalmas területen helyezkednek el, I. Menlornak hagyományos
módszerekkel nem sikerül megtörnie a lázadókat. [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 148.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére
elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 198. Molkepli gnóm feltaláló,
aki meggazdagodott találmányaiból, megalapítja az Elsõ Namír Egyetemet,
az világégés elõtt megsemmisült, hatalmas oktatóközpont mintájára. Az építkezést
több állam támogatja. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek
jók? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 212. A Birodalom
visszavásárolja Biztosrévet Alanortól. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 118.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. És nicsak, végre találtál valamit: egy csepp fülbevaló. [10
TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl:
a káosz szürke csizmája. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon.
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tüskés hólyagot. Felé ütsz jobb karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+6%). Felé suhintasz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek (-5 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz. (49 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+5%). Fantasztikus illatod
hat rá (8 sebzés). A tüskés hólyag hörögve elterül. Nagy detonáció közepette
darabokra robban. 13 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+74%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 24 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+28 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt
még 80.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid séta után elérkezel
egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül
haladsz tovább. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre
ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl
elõugorhat egy lény. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl
gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid
2 sötét elf harcos (#83).
*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, az 1. sötét elf harcos rád
lõ. (2 lövéssel 19 ép-t sebzett.) A 2. sötét elf harcos téged céloz, amikor
az ében nyílpuskával lõ. Nem talált. Megrohamozod az 1. sötét elf harcost.
Támadod az 1. sötét elf harcost. Lecsapsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lecsapsz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél).
Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+5%). Illatozol (10 sebzés). Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. sötét elf harcost. Rávágsz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (38
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Illatod elkábítja (9 sebzés).
A 2. sötét elf harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+126%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard
és 28 arany. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel. [ld. enc.]
A kör során összesen 521 sebzést okoztál, és 232 sebzést kaptál. A körben
szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül
kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról
67 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen 313 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Laurana, egy kék szemû, aranyhajú, elf nõ vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 88. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (24) / 0.50 |
[2] IQ: |
10 (13) / 3.50 |
[3] ügyesség: |
5 / 1.05 |
[4] egészség: |
12 (17) / 3.14 |
[5] mágia: |
5 (10) / 4.95 |
[6] gyorsaság: |
17 (19) / 2.03 |
[9] Méret/ép: |
95 (111) / 92 |
Min. méret: |
94 |
Barlangméret: |
97 |
|
|
Varázspont: |
110 / 0 |
Képességpont: |
57 / 1% |
Hõsi pont: |
42 (10) |
Tám.bónusz: |
35% |
Véd.bónusz: |
46% |
Galetki erõ: |
462 / 213 |
Hírnév : |
481 |
Jóllakottság: |
64% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
30 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
452 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
402 (3) |
Leölt torzszülött: |
632 (6) |
Pszi csaták: |
32 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
21
(1) |
Ájulások száma: |
23 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (14)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 24%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst! 2.) Ölj öt agglomerátort, csak
lehelettel! 3.) Ölj három zombit, csak lehelettel! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
5 / 1.80 |
[17] vastag bõr: |
7 (11) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
2 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
2 / 0.20 |
[25] illat: |
10 / 0 |
[26] lõfegyver: |
17 / 14.92 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.20 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.50 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.49 |
[48] mászás: |
7 / 0.03 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 1.35 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
4 / 3.35 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.35 |
[55] szívósság: |
3 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 / 0.55 |
[57] gyógynövények: |
6 / 1.76 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 3.97 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
7 / 1.29 |
[61] pszi energia: |
7 / 0.39 |
[62] lopás: |
5 / 1.94 |
[64] átokszórás: |
6 / 1.22 |
[65] álcázás: |
17 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.80 |
[67] régészet: |
10 / 6.92 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
5 / 3.49 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
12 / 0.65 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
9 (10) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 2.01 |
[102] energiaszívás: |
10
/ 0 |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 5.73 |
|
|
fog |
[106] méret: |
15 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 3.73 |
[108] energiaszívás: |
8 /
0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.64 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.24 |
[160] esszenciaelnyelés: |
4 / 0.48 |
[29] életszívás: |
2 / 1.24 |
[31] féreg érintése: |
6 / 0.56 |
[17] gránitbõr: |
3 / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.44 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[34] méregfelhõ: |
8 / 0.80 |
[128] pszi csáp: |
10 / 1.58 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.48 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (25).
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 146 2 2 |
v 146 2 5 |
v 146 2 8 |
v 146 2 11 |
v 146 5 2 |
|
2. Makró |
pta 131 131 131 131 131 |
ptb 131 131 131 131 131 |
|
3. Makró |
pta 128 128 128 128 128 |
ptb 128 128 128 128 128 |
|
|
5. Makró |
pv 7 4 3 5 8 |
mak 3 |
p 3929 |
p 3929 |
mak 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellf. 17. képessége 15 v. több. Prioritás: 50.
|
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #142. Prioritás: 100. |
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 100. |
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. Prioritás: 100.
|
5: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 110. |
6: Lõfegyver használata ha ellenfeled #87. Prioritás: 100. |
7: féreg érintése v.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100. |
8: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100. |
9: jéglehelet használata ha ellenfeled #41. Prioritás: 100. |
10: jéglehelet használata ha ellf. 24. képessége 30 v. több. Prioritás:
150. |
11: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 151. |
12: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 151. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 10; VI erõ:200% ép:5%; PV 7 4 3 5 8;
PSZ 58 48 46 47; L 20 33 2 165; PTA 131 131 131 131 131; PTB 131 131
131 131 131;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8577 7392 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (9. épület), #13 (4. épület), #18 (8. épület),
#356 (62. forduló), #301 (63. forduló), #420 (64. forduló), #254 (67.
forduló), #400 (64. forduló), #293 (86. forduló), #227 (66. forduló),
#389 (70. forduló), #471 (68. forduló), #288 (69. forduló), #338 (77.
forduló), #271 (81. forduló), #223 (84. forduló), #286 (87. forduló),
#499 (87. forduló), #430 (88. forduló), #318 (88. forduló), #375 (88.
forduló).
SZÖVETSÉGED: 15103 (#15103). Szavazataid száma: 1. A te szavazatod jelenleg
az 5118. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4513.
Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 1 alkalommal
gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a hatalom utazóköpenye (#6986) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a Tél
ezüstlánca (#170) |
|
13 ében láncing (#134) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja
(#194) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502) |
|
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) |
* |
1 a harcos zangrozi csizmája (#7873) |
|
1 a káosz démoni köntöse (#12864)
|
|
1 a majom szarvas sisakja (#14128) |
* |
1 a gyõzelem kék köpenye (#20937) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 az
energia köntöse (#18700) |
* |
1 a teknõs szürke maszkja (#25393) |
|
1 a szellemek vassisakja (#15026)
|
|
1 a káosz õsi maszkja (#29454) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 a titán szöges öve (#5668) |
|
1 a hatalom
szürke maszkja (#6943) |
|
1 maszk (#1090) |
* |
1 a gyõzelem könnyû láncinge (#20831) |
* |
1 a gyõzelem
nagy pajzsa (#20862) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 a káosz szürke csizmája (#4284) |
Ékszerek, kincsek |
|
1715 arany (#1) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
149 drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 a kalmár nyaklánca
(#142) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 a sün malachit karkötõje (#25091)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a kobra ónixgyûrûje (#7528) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 a káosz fehér nyaklánca (#7044) |
* |
1 a bölcsesség
sárgaréz nyaklánca (#17831) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a tudás szimbóluma (#2110) |
|
1 a teknõs
karikaszimbóluma (#25511) |
|
1 a tudós márványgyûrûje (#11576) |
|
1 a gyorsaság malachit karkötõje
(#3941) |
* |
1 a sas kõamulettje (#16046) |
* |
1 a bérmágus díszes karkötõje (#17442) |
|
1 kõamulett (#1196) |
* |
1
zsugorító gyûrû (#200) |
* |
1 a gepárd díszes karkötõje (#15642) |
* |
1 kék mutációs gyûrû (#190)
|
* |
1 az óriás ezüst fülbevalója (#8907) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 a káosz
fehér szimbóluma (#7074) |
* |
1 a puhányság köve (#198) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
|
4 varázskõ (#210) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 a balek zsákja (#205)
|
Fegyverek |
|
1 a természet hosszúkardja (#17067) |
|
1 a harcos hosszúkardja (#8067)
|
|
1 a sebesség csonttõre (#13451) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 a jég hosszú íja (#22872) |
|
1 harci fejsze
(#12) |
|
1 az elektromosság görbekardja (#27416) |
|
1 az ellenállás könnyû nyílpuskája
(#28736) |
|
1 a káosz legendás kardja (#28779) |
|
1 a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) |
|
12 ében nyílpuska (#133)
|
|
12 ében tündekard (#132) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
1 csonttõr (#1301) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 mátekel gomba (#21) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
15 mitulen fû (#20) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
13 csótányláb (#25) |
|
12 tejfonál (#28) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
14 gyilkos boróka (#27) |
|
1 fehér gyógyital
(#50) |
|
6 sötét mák (#23) |
|
6 rémcserje (#34) |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
12 ragálygomba (#26) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
18 hónakkupók (#30) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
15 sárkányvirág (#32) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
1 zöld manaital (#63) |
|
1 kincskeresés
itala (#64) |
Egyéb kacatok |
|
28 õsi relikvia (#17) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
1 molad púp (#16) |
|
4 mandibula (#157) |
|
18 elektronit (#141) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
2 yeti csont (#160) |
|
11 molitár háj (#165)
|
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
16 barna manakõ (#149) |
|
1 szójer csáprágó
(#231) |
|
12 ekinda haj (#147) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a jég
aranyozott nyaklánca #22783 (12).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL Kedves Játékostársunk! Örömmel jelentjük
be, hogy megvalósult egy fejlesztés, ami egy népszerû igénynek tesz eleget.
2003.09.08-tól lehet a TF-es és ÕV-s számlákra banki átutalással is fizetni.
Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen
szerepeljen a TF-es ill. ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb
összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint.
Beholder Kft.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ A felejtés varázslathoz hasonlóan,
a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb
végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20
alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció
esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább
130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon.
Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a
99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni,
hogy 20 alá csökkenjen. Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek
50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je
és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció,
legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek
is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP
mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció
szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval
320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál
ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|