Karakterszám: |
9230 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
82 |
Játékhét: |
89 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
26 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 8. 9h:07' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. júl. 11. |
|
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
ASCLEPIAS SYRIACA KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** 6.27. ***
Karatekrokodil (#4869) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
1. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Granitoid, egy gránittestû, földpátpettyes, kvarceres,
óriási férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Tárgyai: a teknõs
ezüst fejpántja, ozin fülkarika, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány
karkötõ, suhanó csizma, khaldoran öv, az energia kõamulettje, Rogan karkötõje,
a pontosság karikaszimbóluma, a ragadozó bíbor láncinge, a sas zöld köntöse,
óriás fülbevaló, az Örökkévalóság Rubinja, a tökéletesség barbár lándzsája,
a tökéletesség kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje. Már alig várva a harcot,
elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Granitoid irányába mozogsz. Granitoid közelebb jön, hogy
támadhasson. Támadod Granitoidot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(19 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Megmérgezted. A fogaiddal támadsz.
(29
ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Odakensz
neki bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Granitoid téged támad. Feléd üt jobb mancsával.
(26 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. A tökéletesség barbár lándzsájával
támad.
(11 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg jobb lábával.
(21 ép-t sebzõdtél).
Méreg hatás: Granitoid
10 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Granitoid rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával.
(28
ép-t sebzõdtél). Fegyverével, egy a tökéletesség barbár lándzsájával keresi
a gyenge pontodat. Mellétrafált a balfácán. Egy rúgást próbál jobb lábával.
(25 ép-t sebzõdtél). Támadod Granitoidot. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(23
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Megpróbálod megmarni.
(21
ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Odaütsz
bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Granitoid maradék
erejét is elvesztve elterül. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 135 sebzést kaptál.] A csatának
nincs gyõztese, mindenki a padlóra került. Hosszú idõ után térsz magadhoz.
Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Granitoid meghajol elõtted, majd elhagyja
a barlangodat.
**
4. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Granitoid, egy gránittestû, földpátpettyes, kvarceres,
óriási férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
a teknõs ezüst fejpántja, ozin fülkarika, Enyészmester, bronzmedál, az
egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, khaldoran öv, az
energia kõamulettje, Rogan karkötõje, a pontosság karikaszimbóluma, a ragadozó
bíbor láncinge, a sas zöld köntöse, óriás fülbevaló, az Örökkévalóság Rubinja,
a tökéletesség kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje. Enyhe meghajlás, majd
körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Granitoidot. Granitoid máris elõtted terem!
Megtámadod Granitoidot. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Pofádat nagyra tátva harapsz. Nem
találtál. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Mellé! Granitoid ájultan a földre
zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%).
Granitoid meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
4. NAP ** Épp hozzád néz be
Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû,
telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. [aura: 3-as életszívás.] A Bárdok
klánjának muzsikus rangú tagja. Felszerelése: a méreg kék köpenye, bronzmedál,
a káosz varázslatos tõre, az egyensúly gyûrûje, a mágus bronz mellvértje,
ozin fülkarika, a méreg ónixgyûrûje, szivárványkristály, a káosz ében nyílpuskája,
kék gömb, nagyobb pókcsatos öv, az entek díszes fejpántja, a harcmûvész
ezüst fülbevalója, a gepárd vívótõre, a méreg ezüst nyaklánca, a méreg
zangrozi csizmája, a méreg háromszögszimbóluma, a bérmágus hosszúkardja.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Így válaszolsz:
"A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Te idétlen torszülött-karikatúra!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut
eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem!
- A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
11. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Kyrian D'amar, egy ébenfekete bõrû, fehér hajú, vörösen
izzó tekintetû, félelmetesen apró férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó
rangú tagja. Viselt tárgyai: a gólem barbár lándzsája, az ellenállás átlátszó
köntöse, az élet vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, a sebesség csontamulettje,
a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás sárga öve, a bûz díszes fejpántja, a
bûz háromszögszimbóluma, ében láncing. Kacagva veted magad a nyomorult
pondróra.
*** 1. KÖR *** Kyrian D'amar elmormol egy tûzfal varázslatot. Kyrian D'amar
felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Sebzõdsz 60 ép-t a tûzfaltól. Támadod
Kyrian D'amart. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Megpróbálod
megmarni. Elhibáztad. Odacsapsz bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Kyrian
D'amar maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+12%). Kyrian D'amar megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8393.)
A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált,
ködös tekintetû férfi. (hírneve 7075.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 24.* Llys Meldryn csatában legyõzte Granitoidot.
*jún. 24.* Kis-ülés-el-megyen
és Szivárvány megküzdöttek egymással, és Kis-ülés-el-megyen gyõzött.
*jún.
25.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy quwarg harcos.
*jún. 27.* Oblepo
Glorr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Holstein felett.
*jún. 27.*
Fire Raptor teljesítette a 7. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*júl. 1.* Oblepo Glorr teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában
kapott.
*júl. 1.* Elemináló, a Mágus és barátai végrehajtották az 50.
többszemélyes kalandot.
*júl. 2.* Llys Meldryn és Flux Baby megküzdöttek
egymással, és Llys Meldryn gyõzött.
*júl. 2.* Signy Mallory-t kis híján
megölte egy quwarg harcos.
*júl. 3.* Athéna felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jún. 27.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Jégmadárt.
*jún. 27.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Sziklazúzó
Raggathot.
*jún. 27.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte
Garabonciást.
*jún. 28.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "elbûvölõ
barát" lett.
*jún. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte
Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*jún. 28.* 19-es és Kily Gonsalez Fadiga megküzdöttek
egymással, és 19-es gyõzött.
*júl. 1.* Maximilian Ûbertáp és Gork-at megküzdöttek
egymással, és Maximilian Ûbertáp gyõzött.
*júl. 1.* Lord Griffonheart
és Moha megküzdöttek egymással, és Lord Griffonheart gyõzött.
*júl. 2.*
Lord Khalel mellé szegõdött egy morfinder telep.
*júl. 2.* 19-es gyõzelmet
aratott Lynx Lynx felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
t 1 40 |
1. szakértelem tanulása 40 TVP-ért |
Sziklákkal súlyzózol, mell, bicepsz és vállgyakorlatokat végzel. Jó kis
izomlázad kerekedik, de megérte a fáradtságod! [16 TVP-t használtál fel,
maradt még 224.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban
gyakorolsz. (+5% támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
221.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.)
(-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
ep 37 50 1 |
építed a 37. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a lélekenergia
generátor építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen
a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy
megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 1852 van
hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
v 146 2 11 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 165.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel,
maradt még 162.]
v 146 5 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 159.]
v 146 8 8 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
156.]
v 146 11 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 153.]
az 5319 16917 |
tárgy azonosítása |
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat.
A káosz vörös fülbevalója: értéke 80
arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +2 méret, +1 vastag bõr,
+1 rezisztencia.
A természet sárga öve: értéke 184 arany. A tárgy érdekes
tulajdonságokkal rendelkezik: +3 egészség, +4 méret. [4 TVP-t használtál
fel, maradt még 149.]
sza 4 4 |
4 db 4 tárgy átadása 0. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 4 törpe pikkelyvértet. Szárnyas bolhedor morálja
50%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
k 21 19 12 |
kaland elvállalása |
(21. kaland:) Megkeresed az oktatót, aki a közös kincsvadászatra invitált.
Persze lehet, hogy nem is oktató, csak a fia valamelyiknek, ki tudja? Kölcsönösen
bemutatkoztok, megtudod, hogy õt Orglinglapító Muppnak hívják. Megegyeztek,
hogy a pénzt csak akkor kell kifizetned, ha meg tudjátok ölni a szörnyet,
és tényleg van varázstárgy. Mupp vezetésével útnak indultok. A csatorna
egyik nagyon távoli, nagyon eldugott szegletét közelítitek meg, igen sok
ideig tart az út. De végre ott álltok a barlang elõtt! Mupp jelzésére elõre
rohansz. Két sötét alak bontakozik ki elõtted: a sötét elf nekromantát
megismered, veszélyes ellenfél! Muppra hagyod. A másik, kámzsás alak lesz
a tied. Ellenfeled egy halál sekrestyése (#156).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A halál sekrestyése odajön hozzád. Megindulsz a halál sekrestyése
felé. Már ott is vagy! A halál sekrestyése téged támad. Harapni próbál.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád jobb karmával.
(14
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megtámadod a halál sekrestyését.
Odacsapsz jobb mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz.
(32 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Benyomsz neki
bal mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-6 ép) Szagodtól
fuldoklik
(17 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A halál sekrestyése téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Feléd üt jobb karmával.
(14 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A halál sekrestyése halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%). Összegyûjtöd
a "kincset": egy kék köpeny és 44 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+40 életpont.)
Na, ez nem volt annyira nehéz! Látod, Mupp is végzett az õ ellenfelével.
Sõt, neki gyorsabban is ment, és máris a kincsek között turkál!
- Nincs
itt semmi - vonja meg a vállát. - Tévedtem.
[Éberség próba 10-es küszöbre:
sikeres] - HÉ! Mit dugdosol ott a zsákodban? - kiáltasz rá Muppra.
-
Ja, igaz - láthatóan elvörösödik a fickó. - Tényleg, igazad volt, most
hogy jobban megnézem, tényleg volt itt valami. Akkor oda tudod adni a pénzt?
- Te sunyi torzszülött fatty, a megállapodás az megállapodás, de emiatt
az apró malõr miatt 200 arannyal kevesebbet kapsz! - Mupp tétovázás nélkül
biccent.
[Tárgyhasználat: 400 arany] Megnézed a két tárgyat, amit találtatok, és
TE választasz. Nagyon úgy tûnik, hogy a másik tárgyból - ami egy vacak
réz fejpánt - alig sugárzik a mágia! Viszont amit te megkaparintasz - a
méreg ónixgyûrûje - bizony ontja magából a mágikus sugarakat! Intesz Muppnak,
és azt kívánod, akkor lásd legközelebb, amikor a hátad közepét. (+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(19. kaland:) Egy pillanatig sem késlekedve, máris munkához látsz. Nyomkereséssel
az elrablók nyomára bukkanni ennyi idõvel az eset után és ilyen zsúfolt
helyen teljes lehetetlenség: a legfinomabb mûvészetet, az auraészlelés
technikáját kell alkalmaznod, amely hála Omtorgat fõtiszteletes igen jellegzetes
aurájának, talán hatékony lehet.
[Auraészlelés próba 10-es küszöbre:
5 hõsiesség pont árán sikeres] A nyom már nagyon halvány és nagyon gyenge,
de azért képes vagy követni! A fõtiszteletes ügyes volt, mágiája segítségével
nyomot hagyott maga után. A csatornaszintre vezet a halvány, vibráló csík,
mint ahogy sejtetted. Némi idõbe telik ugyan, de végül rábukkansz, hol
tarthatják foglyul a papot! Az auranyomok itt elvesznek - valószínûleg
itt helyezték fel az antimágikus bilincseket - de ennek már nincs jelentõsége,
minden az orglingok szagától bûzlik.
Ahogy belépsz, egy hatalmas alak
magasodik fel elõtted. Atyavilág, mekkora orgling! Ellenfeled egy orgling
melák (#157).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az orgling melák odajön hozzád. Megindulsz az orgling melák
felé. Már ott is vagy! Az orgling melák rád veti magát. Megpróbál benyomni
neked jobb mancsával.
(40 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az
orgling melákot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(25
ép-t sebeztél). Mérgezed! Pofádat nagyra tátva harapsz.
(28 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Benyomsz neki bal mancsoddal. Elkerülte.
Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: Az orgling melák
10 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling melákot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Odaütsz bal mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Az orgling
melák rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával.
(42 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: Az orgling melák
sebzõdik
10 ép-t. Az orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 23 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+82 életpont.) A belsõ terembõl mormogás
zaját hallod - Ajjaj, egy orgling sámán készül a fogadásodra! Csatakiáltást
hallatva, berontasz, nem akarsz egy perccel sem több idõt adni neki a felkészülésre.
Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megindulsz az
orgling disznó felé. Már ott is vagy! Az orgling disznó feléd mozog. Megtámadod
az orgling disznót. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél).
Harapásra nyitod szádat.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Odakensz neki bal mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(3
sebzés). Az orgling disznó hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy titánok szele varázslatot.
Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutya rád támad.
Feléd döf bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az orgling
kutyát próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél).
Megmérgezted. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Odacsapsz bal mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(6 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán varázshatalma segítségével elmond egy életszívást.
18 ép-t sebzõdtél. Megközelíted az orgling sámánt. Támadod az orgling sámánt.
Odakensz neki jobb mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé.
A fogaiddal támadsz.
(33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Odacsapsz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd zavarja
(10 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép) Méreg hatás: Az orgling sámán
10 ép-t sebzõdik.
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy életszívás.
Sebzõdsz 18 ép-t. Az orgling sámán gyógyul 18 ép-t. Támadod
az orgling sámánt. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+3%). Beversz egyet bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Nehezen bírja
a szagodat
(13 sebzés). Az orgling sámán hörögve elterül. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 339 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+99%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy csontmaszk, egy üvegszimbólum és 36 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+40 életpont.) És
igen, itt van a fõtiszteletes! Nemcsak antimágikus bilincs van rajta, hanem
láncok rögzítik a falhoz is. Kulcs persze nincs a sámánnál! Gyorsan elõkapod
a zárnyitó készleted. Igyekezned kell, mert a szomszédos járatokból újabb
orgling melákok dörmögését hallod!
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 3
hõsiesség pont árán sikeres] Villámgyorsan lehullanak a láncok, végül az
antimágikus bilincs is. Ekkor minden irányból orglingok özönlenek a szobába!
"Elvesztünk" villan át az agyadon, de a törõdött, megkínzott pap csak biztatólag
rád mosolyog, majd a válladra teszi a kezét, és néhány szót mormol. A következõ
pillanatban a templomcsarnokban találjátok magatokat! A szentatyák nagy
örömmel fogadnak, és átnyújtják a kulcsdarabot, meg persze teljes gyógyításban
is részesítenek.
[ld. enc.] (+2 hõsiesség pont.)
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos
a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este
éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan
elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél
után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben.
Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva
magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb
tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör
egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést.
A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és
reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége
zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz
rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik,
el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi
kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit,
a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása
irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár
perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres] Néhány percig kábultan ücsörögsz,
majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell
szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig,
és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt
jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé
ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el
a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon
keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az
életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el
ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz.
Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket
rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy
törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû
16-os szintû jobb karom.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy elemi védelmet.
A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló közelebb jön, hogy
támadhasson. Megközelíted a troll útonállót. A törpe útonálló téged támad.
Törpe baltával sújt rád.
(24 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád veti
magát. Lesújt rád jobb karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd
roncsolódik. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(20 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a troll útonállót. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Harapásra nyitod szádat.
(24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Beversz egyet bal mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép) A
troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot.
24
ép-t sebzõdtél. A törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával próbál
megsebezni.
(16 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád veti magát. Feléd
döf jobb karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával.
(22 ép-t
sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). [137 TVP-t használtál fel, maradt
még 12.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy
távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked
tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy fekete gránitból épült
vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt
súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó
nyitott szája - gondolod keserûen.
(356. kaland, összköltsége 30 TVP.)
Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni. Hitetlenkedve nézel körbe. A barlang üres! Vajon hol
lehet a lakója? Hmm... Biztos itt van valahol, csak elrejtõzött! Mérgesen
távozol. Úgy látszik, láthatatlan észlelése varázslatot kell használni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Hosszú
kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben
még nem voltál. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az
egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
Odabent fogad
Regina Rascal, egy hófehér bõrû, hosszú hófehér hajú, meleg
fekete szemû, elragadó mosolyú nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja.
A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Rogan karkötõje,
szivárvány karkötõ, szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, a kalmár
nyaklánca, ében láncing, a tudás zafírja, zangrozi csizma, az óriás zöld
köntöse, ozin fülkarika, a sün sárga öve. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Regina Rascal csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 884 sebzést okoztál, és 539 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
242 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Asclepias Syriaca, egy nemeslelkû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 82. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (18) / 11.97 |
[2] IQ: |
10 / 1 |
[3] ügyesség: |
5 (11) / 1.55 |
[4] egészség: |
8 (18) / 6.83 |
[5] mágia: |
7 (10) / 1.90 |
[6] gyorsaság: |
7 (10) / 3.38 |
[9] Méret/ép: |
107 (126) / 1 |
Min. méret: |
100 |
Barlangméret: |
108 |
|
|
Varázspont: |
111 / 5 |
Képességpont: |
25 / 60% |
Hõsi pont: |
53 (5) |
Tám.bónusz: |
16% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
412 / 313 |
Hírnév : |
845 |
Jóllakottság: |
113% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
73 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
38 (2) |
Torzsz. csaták: |
464 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
413 (3) |
Leölt torzszülött: |
640 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
22 (1) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: zászlóvivõ (24)
Speciális
képességeid:
+5 éberség, +12% támadás. 12% esély hõsiesség pont szerzésére
sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt warnököt, kizárólag
végtagjaiddal! [számláló: 4] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen
szakértelembõl vagy tulajdonságból! 3.) Érj el legalább 40 galetki gyõzelmet.
[ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
1 / 0 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
2 / 0 |
[24] rezisztencia: |
15 / 0 |
[25] bûz: |
13 / 1.16 |
[26] lõfegyver: |
2 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.35 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.63 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.69 |
[48] mászás: |
8 / 1.15 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1.47 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
3 / 0.25 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.31 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.45 |
[57] gyógynövények: |
4 / 1.60 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 2.50 |
[59] vezetõkészség: |
8 / 0.15 |
[63] éberség: |
8 (13) / 2.96 |
[64] átokszórás: |
5 / 2.10 |
[65] álcázás: |
1 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
4 / 1.63 |
[67] régészet: |
6 / 2.27 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
4 / 0.70 |
[72] építés: |
8 / 1.47 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
12 (13) / 0.50 |
[101] szakért.: |
11 (12) / 10.87 |
[102]
sebzõ méreg: |
10 / 0 |
fog |
[103] méret: |
12 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 1.23 |
[105] energiaszívás: |
6 /
0 |
bal mancs |
[106] méret: |
12 / 0 |
[107] szakért.: |
3 / 2.67 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
5 / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 / 1.96 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.40 |
[28] óriáserõ: |
5 / 4.48 |
[167] tombolás: |
5 / 2.92 |
[16] tûzpajzs: |
5 / 0.06 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
28 óriáse |
167 tombo |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] szárnyas bolhedor |
32/0 |
41% |
190% |
3 / 0.68 |
megsemmisült |
lélekenergia rész |
15% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
|
|
3. Makró |
t 1 40 |
bsz |
v 154 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #142. Prioritás: 99. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #41. Prioritás: 100. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #45. Prioritás: 100. |
4: védelem itala v.var. ha ellenfeled #142. Prioritás: 200. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 4 0 50;
VI erõ:300% ép:1%;
PV 2 1 3 4 5;
PSZ 63 48 47 66;
BA 3848 4187;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 2450 23727 1; A 5685 8006 1; VG 5685 5247 1; VG 2450
16917 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület),
#52 (20. épület), #466 (81. forduló), #356 (82. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kalandférgek. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 9230. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén dolgozol, eddig
272 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
2 utazóköpeny (#1136) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 a sün zöld köntöse (#25001) |
|
1 lemezpáncél (#1000) |
|
1 pókcsatos
öv (#173) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 a sebezhetetlenség bõr mellvértje (#19496)
|
* |
1 a természet könnyû pikkelyvértje (#16766) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 a tolvaj köpenye
(#9235) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 vas lemezpáncél
(#1001) |
* |
1 a gladiátor csizmája (#6070) |
|
2 halotti maszk (#1091) |
|
2 kék köpeny
(#1137) |
|
1 a természet sárga öve (#16917) |
* |
1 a gyorsaság utazóköpenye (#3836)
|
* |
1 az óriás öve (#8815) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a szellemek csontamulettje (#15147) |
|
77 drágakõ (#2) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az
egészség amulettje (#2995) |
* |
1 az élet csontamulettje (#5247) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
3 díszes karkötõ
(#1242) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 a rend köve (#158) |
* |
1 az egészség ónixgyûrûje
(#3028) |
* |
1 a remete aranyozott fülbevalója (#12508) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1
a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
543 arany (#1) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 a méreg ónixgyûrûje (#24178) |
* |
1 a védekezés karikaszimbóluma (#4811)
|
* |
1 a küzdelem nyaklánca (#20530) |
* |
1 az energia díszes karkötõje (#18792) |
|
1 a tolvaj kõamulettje (#9296)
|
|
1 a káosz vörös fülbevalója (#5319) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
3 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 második kulcsdarab (#227)
|
Fegyverek |
|
2 lándzsa (#1330) |
|
11 fogazott tõr (#6) |
|
2 gyalogos lándzsa (#1332)
|
|
1 a légzés rövid tõre (#27852) |
|
5 kés (#5) |
|
5 rozsdás kard (#131)
|
|
16 kerek kõ (#11) |
|
14 harci fejsze (#12) |
|
2 parittya (#10) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 harci nyílpuska (#1288)
|
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 a tûz gyalogos lándzsája (#22482) |
|
1 a bölcsesség
könnyû nyílpuskája (#17936) |
|
1 a villám csonttõre (#23801) |
|
1 a sün könnyû íja (#25121) |
|
4 a tûz
fogazott kardja (#22468) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
12 csótányláb (#25) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
10 liánvirág (#24) |
|
7 sötét mák (#23) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
7 gyilkos boróka (#27) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
3 ragálygomba (#26) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
4 mézfû (#29) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
8 sárkányvirág
(#32) |
Egyéb kacatok |
|
6 nordkristály (#146) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
3 lemúr hártya (#161)
|
|
7 ekinda haj (#147) |
|
28 mandibula (#157) |
|
15 pirgamit (#152) |
|
14 õsi relikvia (#17) |
|
12 húsevõ bibe (#151) |
|
4 elektronit (#141)
|
|
4 yeti csont (#160) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
2 barna manakõ (#149)
|
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A HALÁL SEKRESTYÉSE (156. LÉNY) Fekete csuhába öltözött, vörösen izzó
szemû teremtmények, a Sötétség Egyházának követõi. Egyesek szerint élõholt
árnymanók, akik a fiatal galetkik riogatásával, ijesztgetésével próbálják
elhitetni magukkal, hogy igazi hatalmuk van. Annyi bizonyos, hogy minél
idõsebb egy galetki, minél több idõt töltött el a hegyben, annál kevésbé
veszélyes számára a halál sekrestyése. Azonban egy törtetõ, a kellõ tapasztalat
megszerzése nélkül elõre költözõ galetki irtózatosnak fogja érezni a sekrestyés
csapásait. A sekrestyés anyaga zöldvérûek és tejivók számára emészthetõ.
ORGLING MELÁK (157. LÉNY) Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított
egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai
munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak.
Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon
járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos,
arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.
ORGLING SÁMÁN (101. LÉNY) Összeaszott, vénségesen vén, iszonyatosan csúnya
orgling nõstény, amely mágikus képességekkel (és ebbõl még nem következik,
hogy intelligenciával!) bír. Általában mindig körülötte lebzsel egy orgling
disznó, amely rettegve a büntetéstõl, védelmezi gazdáját (de csak amíg
nem állnak túl rosszul a dolgok). Az orgling sámán által birtokolt üvegszimbólumnak
köszönhetõen jelentõs varázserõvel bír, legalábbis orgling viszonylatban.
ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY) A valaha az értelem szikráját mutató orglingok
közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek.
A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát,
hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket
más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek
az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi
élvezet egy micinista galetki számára.
MÁSODIK KULCSDARAB (227. TÁRGY) Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs nyele
- nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod
a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.
GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY) A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat
terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár
a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel,
ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol
velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is,
hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni,
a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.
TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY) A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második
tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással.
Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan
galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod
ezt a sötétlelkû csapatot!
TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY) A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja,
a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény
ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen.
Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed
a gyõzelemre...