Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 25. 9h:11' EZ A 8. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD 9. játékheted kezdete: okt. 1. A következő fordulódat legkorábban a 9. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5737 SZÁMLA : XXXX |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 5 1 | képesség-növelés 5 |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a félelem-járó fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
kt 10 2 | elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a csontlepke nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 1 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontlepke fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [19,-2] Dombos terepre érkeztél. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy vadász tatu. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász tatu fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vadász tatu néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 5.]
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
m 8 | mozogsz északra |
f 24 | kísérletezel a 24. tárggyal |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
CSONTLEPKE (746. SZÖRNY) Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben. |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 14 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 89/33 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 2 (+1) |
19,30 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 4 (+1) | 5. harcművészetek: | 5 (+1) | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
Összsúly: 12.81 kg | Megterheltség: 33% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dárda (#10) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |