Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 23. 10h:01' EZ A 8. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az óriás patkány farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod az óriás patkány jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csodabogár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a csodabogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A csodabogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner királygyík trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő csodabogár trófeát. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-10] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy grákó denevér került az utadba. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a grákó denevér testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A grákó denevér belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a grákó denevér testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-9] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. (ld. enc.) Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Leah nevét! (ld. enc.) Nem nehéz elképzelni, hogy hogyan is zajlik az áldozat bemutatása. (ld. enc.) Találsz egy gumifát. (ld. enc.) Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült drótszőrű pincsi. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a rájanyék nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Nem találtad el. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Elhajítod a vacak csodabogár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy spagulár trófeát. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a homokvarány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Kőhegyű lándzsával épp hogy megszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-10] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy technokolin. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a technokolin testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a technokolin többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A technokolin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-11] A terep továbbra is ritka erdő.
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Nem találtad el. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd az ormánygőte jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ormánygőte belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a zoloboo csontos karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo fekete testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A zoloboo néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak spagulár trófeát, és kinyersz egy alkalmas zoloboo trófeát. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 4.]
f 20 29 | kísérletezel a 20. tárggyal a 29. tárggyal |
kt 92 1 | elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot) |
ext | visszadátumozás kérelem |
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY) Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat. |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
RÚNAKŐ (136. TEREPTÁRGY) A földön egy kisebb, szabályos alakú fehér követ veszel észre. Majdnem elbotlottál benne! Közelebbről megvizsgálod. Finom, művészi faragású márványtömbnek tűnik, bár a szélét már lekoptatta az időjárás. Ahogy lekaparod róla a földet, észreveszed, hogy valamilyen írás van rajta. Az egész oldala tele van róva apró, művészi rúnákkal! A követ megtapintva érzed, hogy furcsán, megmagyarázhatatlanul meleg a felülete. Megdobban a szíved: talán valamilyen ősi mágia buzog benne! Kaparni kezdesz, hátha találsz valami olvashatót, de sajnos semmi. |
LEAH MEGIDÉZÉSE Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból: "Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!" A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
ÁLDOZAT BEMUTATÁSA Ahhoz, hogy egy isten egyáltalán szóba álljon veled, nem elegendő, ha imádkozol hozzá: három áldozati tárgyat is el kell égetned az isten egyik rúnakövénél. Az, hogy milyen tárgyakra van szükség, attól függ, hogy kit akarsz követni. Az áldozat bemutatásához az ÁL (1. tárgy) (2. tárgy) (3. tárgy) parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a rúnakő van. Pl. ha az áldozati tárgyak egy kaja, egy vizestömlő és egy bot volnának, akkor az ÁL 2 3 4 parancsot kellene kiadnod. Az áldozás 20 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a szertartás kudarcot vall - ennek az lehet az oka, hogy nem megfelelő tárgyakat használtál, nem volt a jellemed az előírt, vagy egy másik isten már elfogadta az áldozatodat. Ha a szertartás sikeres volt, a választott isten kapcsolatba lép veled, és a követőjévé válhatsz. Vigyázz, ez egy komoly döntés - ha egyszer egy isten szolgálójává válsz, nehéz és fájdalmas dolog ezt a szolgálatot otthagyni! Kegyvesztett lehetsz például akkor, ha megváltozik a jellemed - ilyenkor választhatsz egy újabb istent, de nem biztos, hogy az olyan könnyen fog fogadni... Ha az áldozatod el lett fogadva, nem kapsz azonnal félelmetes varázslatokat - először próbatételre kerül a hűséged, többnyire valamilyen nehéz feladat formájában. Vizsgálj meg minél többféle rúnakövet, mielőtt döntesz, kit fogsz követni! És ne feledkezz meg a jellemkövetelményről: ha például egy jó istent akarsz követni, akkor először jellempróbákkal és más módon el kell érned, hogy a jellemed jóra változzon. |
GUMIFA (38. NÖVÉNY) A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni? |
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY) Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány. |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
EVAPORŐR (69. SZÖRNY) Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják. |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY) Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY) Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel. |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
ZOLOBOO (77. SZÖRNY) A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit. |
RAGADOZÓ (4. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A humanoidok igen esetlen teremtmények: zajosak, lassúak, ügyetlenek. Nem csoda, hogy csak különböző eszközökkel képesek jó vadászeredményt elérni. Te azonban már olyan tökélyre fejlesztetted alakváltó képességedet, hogy képes vagy egy félig emberszerű, félig tigroszlán alakot felölteni, ha vadászni akarsz. Ez a képességed automatikusan megnöveli az élelemszerzés parancs hatékonyságát. |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 11 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 84/53 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 3 (+1) | dobófegyverek: | 1 |
32,77 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 7 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért |
Összsúly: 21.80 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kerek kő (#19) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | drótszőr (#37) | 1 | grákóbőr (#41) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | varányszem (#30) |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | |
-13 | |
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|