Karakterszám: |
3477 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
79 |
Játékhét: |
98 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
100 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. máj. 5. 9h:16' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. máj. 6. |
|
E-mail!
FURIUS KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Bejön a barlangodba
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése:
Éneklõ tunika, a Kõ Kardja, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve,
szivárvány karkötõ, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, a tolvaj
malachitgyûrûje, a lich átlátszó köntöse, a ragadozó háromszögszimbóluma,
a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a merénylõ nehéz nyílpuskája,
a tudós csepp fülbevalója, a tolvaj csontmaszkja, a gyorsaság görbekardja,
a tolvaj márványgyûrûje, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje,
kék mutációs gyûrû, a merénylõ háromszögszimbóluma. Elõször megpróbál meggyõzni,
hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Verjen meg a búbánat!" Rögtön visszavágsz: "Hogy
szakadna be alattad a föld!" Ezt mondja neked: "Kérlek, ismételd meg, mert
nem értettem jól a böfögésedtõl!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled
lélekenergiát kap.
Kissé már éhezel, ezért csak 61 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25964.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben
Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*ápr. 29.* Larel Anorien egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*ápr. 29.*
Hooded pszionikus küzdelemben diadalt aratott Shai-Hulud a férgek ura felett.
*máj. 2.* Black Diamond és Larel Anorien megküzdöttek egymással, és Black
Diamond gyõzött.
*máj. 2.* Zoeras Kahn pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Rhandavr felett.
*máj. 3.* Larel Anorien felköltözött a következõ
szintre.
*máj. 3.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte
Hoodedet.
*máj. 3.* Halál Hozó pszionikus párviadalban legyõzte Jelenát.
*máj. 3.* Jelena és Tintilla, a Derûs pszi párbajt vívtak. Jelena került
ki gyõztesen.
*máj. 5.* Black Diamond csatában legyõzte Tintilla, a Derûst.
*máj. 5.* Frigg felköltözött a következõ szintre.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 22.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Delien Vazoo felett.
*ápr. 22.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak.
Fortian került ki gyõztesen.
*ápr. 22.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt
vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen.
*ápr. 25.* Dark Melon gyõzelmet
aratott Raistlin felett.
*ápr. 26.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
*ápr. 26.* Lord Khalelt kis
híján megölte egy renegát szilmill.
*ápr. 28.* Avvocato Terrasini csatában
legyõzte Igree-Ynaldine-Moát.
*ápr. 29.* Akadil Tel Kator és Edil Ves
Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
*máj. 2.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került
ki gyõztesen.
*máj. 2.* Baltazárt kis híján megölte egy kifejlett xenomorph.
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
gy 99 |
felt. gyógyítás 99%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 99 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+62 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... Hirtelen zajra leszel
figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli
a mûvészetet. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a fekete özvegyet lövöd.
(4 találattal 117 sebzést okoztál.) A fekete özvegy holtan terül el.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy zöld manaital és 39 arany. Ideje enni! Tempósan
étkezel. (+33% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ahogy mész elõre, fényt
pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el
kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz.
Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted
van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt
a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is,
szívesen kimásznál.
(324. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel
egy
elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a yeti görbekardja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
v 146 12 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
v 146 13 5 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
v 146 13 2 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
114. Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Használd a B parancsot háromszor!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
Micsoda bosszúság! A Mutánsok állandóan borsot törnek az orrunk alá. Ezúttal
mindenhová szárazföldi uborkákat helyeztek, hogy azok bûzös kipárolgásukkal
tönkretegyék az amúgy is sérülékeny õsi maradványokat! Azonnal kell cselekednünk
- takaríts el legalább ötöt ezekbõl a gusztustalan lényekbõl!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
hp 2 26 15 80 100 |
harci program |
A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 183.]
ep 2 25 26 |
építed a 2. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a 2. szövetségi barlang felhúzását.
Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne
fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek,
legközelebb folytathatod más épülettel!
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
kno 65 14 |
65. képességre 14 képességpont |
Elköltesz 14 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 15. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
m 15 10 3223 3232 1212 1215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,10) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 15,11) Déli irányba mész. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled
egy zombi herceg (#140) [aura: gyorsaság: 4.].
*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a zombi herceget lövöd.
(4 lövéstõl 75 ép-t sebzõdött.) A zombi herceg megidézi a zombi mestert.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a zombi mestert az egykezes nyílpuskával, és lõsz.
(3 találattal 69 sebzést okoztál.) A zombi mester halálos sebet kapva a
földre zuhan. A zombi herceg feléd mozog. A zombi herceg téged támad. Feléd
üt jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. A zombi herceg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a zombi herceget az egykezes nyílpuskával, és lõsz.
(4 lövéstõl 16 ép-t sebzõdött.) A zombi herceg rád támad. Gyorsan feléd
lendít jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító
méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). A zombi herceg holtan terül el.
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+15 életpont.)
(M 16,11) A négy égtáj közül keletet választod. Egy gigantikus, fémbõl öntött
trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket
nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti
az Õsök kegyét. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig
a testeden. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 17,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
m 18 4 3343 3434 3434 3235 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
(M 18,5) Déli irányba folyatod utadat. A terem, ahová belépsz, nagyon magas,
de nincs benne semmi érdekes.
(M 18,6) A négy égtáj közül délt választod. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 17,6) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Újabb üres barlang! Sóhajtva
indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott
leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod
kinyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 37 arany, 6 drágakõ és egy halotti maszk.
(M 17,7) A következõ terem délre van, így arra mész. Torzszülöttek visítását
hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tycharonid
(#153).
*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a tycharonidot lövöd. Gránitbõr
védi.
(4 találattal 14 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés
egy részét.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a tycharonid elvarázsol egy
pengefalat.
*** 2. KÖR *** A tycharonidot célzod, amikor az egykezes nyílpuskával lõsz.
(3 találattal 47 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy
részét.) Magában motyogva, a tycharonid létrehoz egy szellemkalapácsot.
A varázslat nem hatott rád.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a tycharonidot az egykezes nyílpuskával, és lõsz.
(3 lövéstõl 49 ép-t sebzõdött.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.)
A tycharonid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia.
(M 17,8) Merre tovább? Délre! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 18,8) A keletre menõ folyosót követed. A barlang, ahová érsz, nem éppen
elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled
egy gázelementál (#155).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja. Újra a 17,8-es mezõn vagy.
(M 17,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
m 18 4 8 114 1414 1414 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 18,3) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az õsi csarnok közepén
fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem
elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz,
ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára
tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy
megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 8, 9,
37, 67, 153, 299... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz
egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik!
Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 18,2) Tovább északra! Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére.
Furcsa növények nõnek mindenhol. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
mátekel gomba nõ! 5 darabot sikerül begyûjteni.
(M 17,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Nyomasztó
csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát
látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén leguggolsz,
úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját.
(megtudod, hogy ha küldetést akarsz a pszi iskolában kapni, akkor pszi
energiádat kell növelned.)
(M 17,1) Északra mész. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod
a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása
vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi
erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (varázspontod maximális lett.)
(M 16,1) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér.
Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség
próba 11-es küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg
sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 16,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Torzszülöttek fészkét
pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd
az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy orgling melák (#157).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Egykezes nyílpuskával meglövöd az orgling melákot.
(4 találattal
116 sebzést okoztál.) Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák téged
támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(40 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-8 ép.)
*** 2. KÖR *** Megcélzod az orgling melákot az egykezes nyílpuskával, és
lõsz.
(4 lövéstõl 56 ép-t sebzõdött.) Az orgling melák halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+75%).
Elrakod a zsákmányt, ami 25 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+48 életpont.)
(M 15,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
m 1212 1414 1414 3434 3434 3434 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,1) Tovább keletre! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván
az újabb próbázókra vár.
(M 16,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,1) A keletre menõ folyosót követed. Körülnézve elõször nem látsz semmit,
aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az
õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Kár, hogy már használtad ezt
a kört.
(M 17,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Hmm, emlékszel
még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 16,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. Nincs itt semmi, csak egy
torzszülött oszladozó maradványai.
(M 15,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,2) Déli irányba folyatod utadat. A csarnok egy újabb, kongóan üres
termébe lépsz be.
(M 14,2) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egyszercsak eléd ugrik
egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak
nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Gusztustalan feladatot kapsz:
Romlott ételt kell enned! Fintorogva elkezded a szájadba tömni az ocsmányságokat.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent
a galetki.
(M 14,3) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy ráktestû, páncélozott
rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt
csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A galetki egy követ
vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni.
Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres]
- Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhagyod a labirintust. [Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod,
hogy vadászni mész. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy
beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy mutilátor kölyök
(#145).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megcélzod a mutilátor kölyköt az egykezes nyílpuskával, és
lõsz.
(4 lövéstõl 85 ép-t sebzõdött.) A mutilátor kölyök holtan terül el.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+88%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 41 arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
[Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt
fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában
megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás
nélkül leereszkedsz. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért,
hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Ellenfeled egy tycharonid (#153).
*** 1. KÖR *** A tycharonidot célzod, amikor az egykezes nyílpuskával lõsz.
Gránitbõr védi.
(4 találattal 16 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel
a sebzés egy részét.) Néhány rövid kézmozdulat után a tycharonid létrehoz
egy pengefal varázslatot.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a tycharonidot az egykezes nyílpuskával, és lõsz.
(3 lövéstõl 49 ép-t sebzõdött.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.)
Néhány rövid kézmozdulat után a tycharonid létrehoz egy szellemkalapács
varázslatot.
65 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** A tycharonidot célzod, amikor az egykezes nyílpuskával lõsz.
(4 találattal 63 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy
részét.) A tycharonid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd
esszencia és 3 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+65 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
[Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy
élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy
beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván
valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból.
Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne
zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló
(#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura:
regeneráció: 12.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a troll útonállót lövöd.
(3 lövéstõl 57 ép-t sebzõdött.) Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz
egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy elemi védelmet. A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll
útonálló odajön hozzád. A törpe útonálló rád támad. Fegyverével, egy törpe
baltával keresi a gyenge pontodat.
(20 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló
rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Lesújt rád
bal karmával.
(24 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik.
( -4 tüskés bõr.) Szagától fuldoklasz.
(-15 ép.) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Egykezes nyílpuskával meglövöd a troll útonállót.
(4 találattal
26 sebzést okoztál.) A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy isteni harag!
16 ép-t sebzõdtél. A törpe útonálló rád veti magát. Törpe
baltát forgatva támad.
(18 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád veti magát.
Feléd döf jobb karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Roncsoló sebzés! ( -1 tüskés bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(19 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-13 ép.) Ezer
sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 143 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret).
[26 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Nocsak, mit találtál!
1
sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Odamész az egyik "galetkitanyához".
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz
mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nincs csapda, vagy legalábbis
nem találsz. Továbbmész.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Zoeras Kahn, egy a legsötétebb
rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. [aura: 1-es szélpajzs.]
A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A következõket látod nála: Akadémiai
nyaklánc, ében láncing, a siker ezüstveretes öve, szivárvány karkötõ, suhanó
csizma, zafír érdemrend, a kalmár nyaklánca, óriás fülbevaló, Örökkévalóság
Gyémántja, a pók smaragdgyûrûje, a tudás zafírja, vörös karkötõ, szent
templomi maszk, ozin fülkarika, arany porontyköpeny, cseppkõ gyûrû. Ez
az! Sikeresen elcsórtál 2 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna
ezt a balféket. Óvatosan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6%
jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2005. jún. 6. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 11-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. jún. 13-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ
olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgákkal indulsz!
[ld. enc.]
A kör során összesen 871 sebzést okoztál, és 271 sebzést kaptál. A körben
szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról
-5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
232 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Furius, egy az õsök bélyegét az ereiben hordozó férfi vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ.
Ez a 79. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 4.80 |
[2] IQ: |
7 (9) / 5.85 |
[3] ügyesség: |
4 (13) / 1.40 |
[4] egészség: |
10 (16) / 3.03 |
[5] mágia: |
6 (9) / 2.05 |
[6] gyorsaság: |
24 (30) / 4.57 |
[9] Méret/ép: |
107 (122) / 1 |
Min. méret: |
73 |
Barlangméret: |
114 |
|
|
Varázspont: |
114 / 114 |
Képességpont: |
14 / 84% |
Hõsi pont: |
6 (10) |
Tám.bónusz: |
19% |
Véd.bónusz: |
55% |
Galetki erõ: |
388 / 228 |
Hírnév : |
307 |
Jóllakottság: |
89% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
67 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
327 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
265 (6) |
Leölt torzszülött: |
447 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
80 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (24)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt
méregférget. [számláló: 1] 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.
3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 (12) / 6.21 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (5) / 0.20 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
[26] lõfegyver: |
24 (29) / 19.67 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.30 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 0.82 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.50 |
[48] mászás: |
5 / 1.22 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.60 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.45 |
[52] auraészlelés: |
3 / 2.51 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.43 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.42 |
[55] szívósság: |
3 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (8) / 3.90 |
[57] gyógynövények: |
5 (9) / 2.32 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 1.58 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.10 |
[62] lopás: |
8 / 1.08 |
[64] átokszórás: |
6 / 3.45 |
[65] álcázás: |
15 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.75 |
[67] régészet: |
7 (8) / 3.61 |
[68] zene: |
5 / 4.90 |
[69] tanulás: |
5 / 1.75 |
[70] idézés: |
3 / 0.05 |
[71] javítás: |
5 / 0.05 |
[72] építés: |
3 / 2.99 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
5 (6) / 0 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 2.40 |
|
|
a tûz fogazott kardja |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 1 |
|
|
a természet
csonttõre |
jobb mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 0.96 |
|
|
a sebesség
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.80 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0 |
[152] felejtés: |
5 / 0.80 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
4 / 0.32 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.40 |
[170] villámpajzs: |
3 / 0.08 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 99 0 0 50 61 |
z 19 10 |
x 10 |
|
2. Makró |
kf 10584 16017 19076 21388 29366 38411 |
kf 3957 15191 145 213 26004
211 |
kf 392 22468 100 1318 103 |
kf 13451 106 144 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #133. Prioritás: 100. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #133. Prioritás: 99. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:300% ép:1%;
PV 6;
PSZ 48 47 46 57 54 62;
BA 4456 5025 15125 155;
L 0 161 231 2 61 33;
HE 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 5 sebzés: 6-14
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (1. épület), #12 (4. épület), #16 (9. épület),
#18 (3. épület), #21 (7. épület), #52 (20. épület), #337 (71. forduló),
#236 (71. forduló), #465 (71. forduló), #259 (72. forduló), #268 (73.
forduló), #215 (73. forduló), #442 (73. forduló), #412 (74. forduló),
#243 (74. forduló), #453 (75. forduló), #277 (77. forduló), #324 (79.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 3477. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus vassisakja (#17276) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a
gyõzelem díszes fejpántja (#20906) |
|
1 a harcos kerek pajzsa (#7811) |
* |
1 a kígyó vassisakja (#19076) |
|
1 a lich nagy pajzsa (#11862) |
|
1 a mágia köntöse (#3400) |
|
1 a mágus díszes pikkelyvértje (#10017)
|
|
1 a mentát zöld köntöse (#12851) |
|
1 a regenerálódás köntöse (#24550) |
|
1 a sas bõr mellvértje (#15896)
|
|
1 a sas sárga öve (#16017) |
|
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) |
|
1 a sólyom öve (#29515) |
* |
1 a sólyom vas lemezpáncélja (#29351) |
|
1 a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) |
* |
1 a túlélés díszes köpenye
(#21388) |
|
1 a túlélés öve (#21415) |
|
1 az angyalok vassisakja (#28076) |
* |
1 az elefánt vándorcsizmája (#16421)
|
|
1 az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) |
|
1 az energia pajzsa (#18610) |
|
1 bíbor láncing (#1032) |
|
1 halotti
maszk (#1091) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 Sakál kerek pajzsa (#38411) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
* |
1 Xantin
ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) |
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251)
|
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kígyó márványgyûrûje (#19226) |
* |
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592)
|
* |
1 a szellemek malachit karkötõje (#15191) |
* |
1 a szívósság csontamulettje (#14697) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
364 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az elektromosság
karikaszimbóluma (#27311) |
|
1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691) |
|
11 drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 kötél (#128)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gyõzelem csonttõre (#21101) |
|
1 a majom lándzsája (#14380) |
|
1
a regenerálódás hosszú íja (#24672) |
* |
1 a sebesség csonttõre (#13451) |
|
1 a sólyom kardja (#29665) |
* |
1
a természet csonttõre (#17051) |
* |
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 a yeti görbekardja (#26516) |
|
1 az angyalok csonttõre (#28301) |
|
1 az angyalok könnyû íja (#28271) |
|
1 dobótõr (#159) |
* |
1 egykezes
nyílpuska (#392) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
1 harci nyílpuska
(#1288) |
Varázsitalok és füvek |
|
22 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
9 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30)
|
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
16 mátekel gomba (#21)
|
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
3 mézfû (#29) |
|
4 mitulen fû (#20)
|
|
3 muskil (#37) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
12 sárkányvirág (#32) |
|
32 sötét mák (#23) |
|
3 szemani gomba (#36)
|
|
10 tejfonál (#28) |
|
2 tûzlehelet itala (#53) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
2 velparaj (#35) |
|
6 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
6 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
4 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
16 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16)
|
|
4 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
3 smaragd esszencia (#229) |
|
1 szójer csáprágó
(#231) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 142 arany (#1), 5 mátekel gomba
(#21), 2 smaragd esszencia (#229), 1 zöld manaital (#63), 1 sárkányvirág
(#32), 1 elfu moha (#33), 1 a yeti görbekardja (#26516), 11 drágakõ
(#2), 1 halotti maszk (#1091).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FEKETE ÖZVEGY (144. LÉNY) Kutya méretû, ébenfekete testû, gyûlölettõl
izzó szemû, halálos mérgû pókok - a szinten nem él olyan torzszülött, talán
az áthatolhatatlan kérgû entek kivételével, aki ne rettegne tõlük. Képesek
mozdulatlanul beolvadni az árnyakba, így csak akkor veszed észre õket,
amikor már túl késõ. Ocsmány potrohuk legfeljebb egy rovarevõ számára jelenthet
táplálékot.
ORGLING MELÁK (157. LÉNY) Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított
egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai
munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak.
Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon
járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos,
arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.
MUTILÁTOR CSEMETE (145. LÉNY) A mutilárok ezernyi csáppal rendelkezõ,
félelmetes teremtmények. Egy lüktetõ, barnásvörös tojásra emlékeztetnek,
amelyet ha megközelítesz, iszonyú csápok tömege tekeredik köréd. A mutilátor
csemeték gyengék és életképtelenek, könnyû õket elpusztítani, bár már ilyen
kis korukban is rendelkeznek szüleik tûzre való immunitásával. Ha sikerül
legyõznöd, ízletes zöldvérû ill. puhány falatokat nyerhetsz ki belõle.
GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY) A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat
terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár
a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel,
ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol
velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is,
hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni,
a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.
TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY) A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második
tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással.
Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan
galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod
ezt a sötétlelkû csapatot!
TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY) A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja,
a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény
ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen.
Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed
a gyõzelemre...
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. jún. 11. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid nem vesznek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag
harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget
akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és
tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.