Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 14. 9h:19' EZ A 379. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 380. játékheted kezdete: máj. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2177 SZÁMLA : XXXX |
a 40 1568 | átadod a 40. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 147 1568 | átadod a 147. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 42 1568 2 | átadod a 42. tárgyat az 1568. kalandozónak (2 darabot) |
a 12 1568 | átadod a 12. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 64 1568 | átadod a 64. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 4 1568 | átadod a 4. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 85 1568 | átadod a 85. tárgyat az 1568. kalandozónak |
al 15 1568 | áldozol: a 15. tárgyat az 1568. tárgyat |
a 69 1568 11 | átadod a 69. tárgyat az 1568. kalandozónak (11 darabot) |
a 135 1568 | átadod a 135. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 37 1568 16 | átadod a 37. tárgyat az 1568. kalandozónak (16 darabot) |
a 152 1568 2 | átadod a 152. tárgyat az 1568. kalandozónak (2 darabot) |
a 3 1568 | átadod a 3. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 100 1568 | átadod a 100. tárgyat az 1568. kalandozónak |
a 25 1568 | átadod a 25. tárgyat az 1568. kalandozónak |
v 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [45,-27] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy drótszőrű pincsi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-28] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-30] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy sérült orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY) Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz. |
BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY) Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel. |
PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY) Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
ORGYILKOS (131. ELLENFÉL) Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik. |
Erő: | 22 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 124 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 190/154 | Jellem: | gonosz (27) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 42/27 | Pénz: | 433 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 25 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 4 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
óriás sáska (#27) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
Összsúly: 68.07 kg | Megterheltség: 126% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 11 | drótszőr (#37) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | óndarab (#85) | |||
11 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | távcső (#42) | 4 | tinta (#101) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vizestömlő (#3) | 1 | bot (#4) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 22 | víz (#27) |