Karakterszám: |
2545 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
77 |
Játékhét: |
94 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
13 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 6. 9h:23' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. okt. 9. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
CHRONO KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 106 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Killer Agy vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi
apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak.
Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk
végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az alak eltûnik.
Döbbenten bámulsz magad elé.
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Maró Savarin, egy lófarokba fogott fekete
hajú, kénsárga szemû, körszakállas férfi. A Mutánsok klánjának növekmény
rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, ezüst nadrág,
bronzmedál, a majom könnyû láncinge, az egyensúly gyûrûje, a sebesség karikaszimbóluma,
ezüst fülbevaló, a sas csatos öve, az ügyesség nyaklánca, a szalamandra
szárnyas sisakja, a tûz fogazott kardja, a tárgyalás gyûrûje, az elefánt
nagy pajzsa, a természet zöld köntöse, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja,
a gladiátor vándorcsizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Maró Savarin már
ott várakozik. Õ nyert!
**
1. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû,
kedves hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. A Pszionicisták
klánjának fókuszáló rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Rogan karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ,
a méreg malachit karkötõje, a bûz vas lemezpáncélja, a káosz papjának köntöse,
a nyomkeresés fejpántja, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester,
az ügyesség pajzsa, a szalamandra csonttõre, az erõ amulettje, az angyalok
csepp fülbevalója, a méreg csizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
[Látogatód zsebébõl kipottyant
az éhínség parányi gyöngye de ezt sajnos
csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok
csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék
csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl
tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek,
kire került több zúzódás és púp. Nem vitás, Tintilla, a Derûs kevesebb
sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
**
4. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Maró Savarin, egy lófarokba fogott fekete
hajú, kénsárga szemû, körszakállas férfi. A Mutánsok klánjának növekmény
rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, bronzmedál,
a majom könnyû láncinge, az egyensúly gyûrûje, a sebesség karikaszimbóluma,
ezüst fülbevaló, a sas csatos öve, az ügyesség nyaklánca, a szalamandra
szárnyas sisakja, a tûz fogazott kardja, a tárgyalás gyûrûje, az elefánt
nagy pajzsa, a természet zöld köntöse, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja,
a gladiátor vándorcsizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Maró Savarin már ott várakozik.
Õ nyert!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15465.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*szept. 17.* Érctorkú Agmonhefron felköltözött a következõ szintre.
*szept.
19.* Sün teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott.
*szept.
19.* Sün teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*szept.
19.* Maró Savarin gyõzelmet aratott Larel Anorien felett.
*szept. 22.*
Lord of Darknesst majdnem felfalta egy sziklaóriás.
*szept. 23.* Thor
a Káosz Papja és Nemesis, a Bosszú Istene megküzdöttek egymással, és Thor
a Káosz Papja gyõzött.
*szept. 24.* Tintilla, a Derûs csatában legyõzte
Menõ Csajt.
*szept. 25.* Lepkevadász teljesítette a 21. küldetést, amit
a templomban kapott.
*szept. 25.* Lepkevadász teljesítette a 23. küldetést,
amit a pszi iskolában kapott.
*szept. 26.* Rémálom felköltözött a következõ
szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*szept. 4.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett.
*szept. 5.* Köpködõ Méregzsák és Örök Lázadó pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*szept. 8.* Avvocato Terrasini gyõzelmet
aratott Miranda felett.
*szept. 8.* Theo elsõként ért el 39-es regeneráció
tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*szept. 9.* Maximilian Ûbertáp elsõként
ért el 44-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*szept. 11.*
Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte ÁlomVándort.
*szept.
11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Rozsdamentes acélpatkányt.
*szept. 11.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó
felett.
*szept. 15.* Alba Regina és Scythlag pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*szept. 15.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Malacka felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]
kno 25 8 |
25. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 9. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 299.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Mel Gibson, egy Spacemakeres öreg és tolókocsijából
protézisável rohamtüdõt indító férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos
rendtag rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Tárgyai: szivárvány
karkötõ, bronzmedál, khaldoran öv, vassisak, ezüst lárvaköpeny, ezüst nadrág,
Enyészmester, az élet kõamulettje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, ében
láncing. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe
helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel
fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok
mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl,
más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról.
Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás
után távozol. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az az óriás denevér.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott
tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11)
1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, mandolin (#19) 74 ap, tejfonál (#28) 37 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás
kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55
ap, ében láncing (#134) 74 ap, ekinda haj (#147) 27 ap, húsevõ bibe (#151)
18 ap, mandibula (#157) 7 ap, villámöv (#172) 74 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap,
lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031)
130 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért
(#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, sisak (#1075)
18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szarvas sisak (#1078) 164 ap, maszk (#1090)
9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105)
9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma
(#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap,
köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap,
köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152)
71 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88
ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302)
71 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317)
88 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 88 ap, az ügyesség köpenye (#2485) 98 ap, a pontosság maszkja (#4240)
101 ap, a hatalom bõr mellvértje (#6896) 355 ap, a hatalom utazóköpenye
(#6986) 261 ap, a lich íja (#12070) 111 ap, a remete karikaszimbóluma (#12461)
275 ap, a mentát könnyû nyílpuskája (#12986) 310 ap, a majom íja (#14320)
111 ap, a szívósság vassisakja (#14576) 281 ap, a szellemek kardja (#15265)
111 ap, a gepárd zöld köntöse (#15551) 266 ap, az elefánt maszkja (#16390)
101 ap, a bölcsesség görbekardja (#17966) 281 ap, a torony köpenye (#18235)
98 ap, a ragadozó könnyû íja (#20171) 281 ap, a küzdelem görbekardja (#20666)
281 ap, a tûz maszkja (#22240) 55 ap, a tûz könnyû íja (#22421) 162 ap,
a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég maszkja (#22690) 55 ap, a
jég íja (#22870) 64 ap, a villám csatos öve (#23666) 142 ap, a villám szimbóluma
(#23710) 61 ap, a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) 190 ap, a szalamandra
háromszögszimbóluma (#25962) 288 ap, a yeti bõr mellvértje (#26246) 235
ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 288 ap, a yeti kõamulettje (#26396)
146 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 295 ap, a sav szarvas sisakja
(#26728) 492 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 146 ap, a sav díszes fejpántja
(#26756) 146 ap, a sav ezüst fejpántja (#26757) 277 ap, a sav karikaszimbóluma
(#26861) 155 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 155 ap, a légzés
kardja (#27865) 64 ap, az angyalok csontamulettje (#28197) 277 ap. Sajnos
165. tárgy jelenleg nincs a boltban. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
294.]
z 19 50 |
zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért |
Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor
mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve,
hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint,
és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi eposzt adsz elõ Vulgarról, a galetki
nép vezetõjérõl, aki a népét a hegyek alá, a biztonságba vezette. Amint
befejezed a számot és meghajolsz, az összeverõdött tömeg lelkesen megtapsol,
és persze bõséggel adakoznak. (+156 arany.) Ez a muzsika többet használt
neked, mint egy kiadós csata! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.)
Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy
védelem itala! [50 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
t 6 28 |
6. szakértelem tanulása 28 TVP-ért |
Szomszédod épp a célbalövést gyakorolja. Megkéred, hogy rád célozzon, te
pedig megpróbálsz félreugrani a lövedékek elõl. Egész jól megy! [28 TVP-t
használtál fel, maradt még 216.]
ep 3 50 |
építed a 3. épületet 50 TVPért |
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a térkapu építését. Patakokban
folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. A munka 50
TVP-nyit haladt, még 241 van hátra. [50 TVP-t használtál fel, maradt még
166.]
Átadod a szavazatodat Nyálkoid Slájm részére. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 166.]
v 163 201 6517 5861 3803 8332 |
163. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kineport varázslatot. 6517: nincs ilyen sorsz. galetki ezen
a szinten. 5861: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. Nohnetár kineport
szintje nem kisebb a tiedénél. 8332: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a
szinten. (-16 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
v 163 204 3848 8332 6517 5861 |
163. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kineport varázslatot. Tintilla, a Derûs kineport szintje nem
kisebb a tiedénél. 8332: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. 6517:
nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. 5861: nincs ilyen sorsz. galetki
ezen a szinten. (-16 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
ee 1018 1075 4 13 1272 6 |
sok-sok eladás |
Felkeresed a szint vegyesboltját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb
küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} Eladsz 1 bíbor
pikkelyvértet 51 aranyért. Eladsz 1 sisakot 5 aranyért. Eladsz 2 törpe
pikkelyvértet 26 aranyért. Eladsz 9 sziklarepeszt 9 aranyért. Eladsz 1
hosszú íjat 22 aranyért. Eladsz 2 fogazott tõrt 2 aranyért. [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 155.]
ee 12 131 5 1317 11 |
sok-sok eladás |
Eladsz 1 harci fejszét 5 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 3 aranyért. Eladsz
2 kést 2 aranyért. Eladsz 1 hosszúkardot 22 aranyért. Eladsz 10 kerek követ
10 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
m 1 13 86 1211 2223 3422 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Elhagyod a boltot. (M 1,13) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél!
Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 6) A legközelebbi feladat megoldásánál 6 lesz a válaszod.
(M 1,12) Észak felé mozogsz. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted,
teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen
bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat,
ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy egy púpos molad alomban csak
nõstény púpos molad született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott,
és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az
eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 14 mázsa mocskot, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 2 mázsa mocskot. Ezek a falánk lények tehát összesen
156 mázsa mocskot pusztítottak el. Hány púpos molad volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [6] - Rendben, a válasz
tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 2,12) Keleti irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû
galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! -
mennydörgi. Nyers mágikus energiáidról kell számot adnod néhány látványos
energiaszállal, amit a mágia fonalából fonsz.
[Mágia próba 6-os küszöbre:
sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 2,11) Irány észak! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 2,10) Északi irányba folyatod utadat. Egy szögletes testalkatú, csillogó
ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább,
aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot.
Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban felállított
akadálypályán.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével
veszed az akadályt.
(M 3,10) Tovább keletre! Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû
galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra
alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Nyers
mágikus energiáidról kell számot adnod néhány látványos energiaszállal,
amit a mágia fonalából fonsz.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikeres] -
Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 4,10) Kelet felé mozogsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled
egy nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** A nekropoid elmond egy sorvasztás varázslatot. Ezt most megúsztad.
A nekropoid irányába mozogsz. A nekropoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz
bal csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(8 sebzés). A nekropoid holtan
terül el.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%).
(M 5,10) A keletre menõ folyosót követed. Egy óriási mancsokkal felszerelt,
fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát
kell kiállnod! - mondja. Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned
a csarnokban felállított akadálypályán.
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre:
sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 5,11) Dél felé mozogsz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ
pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy csontváz
harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csontváz harcost. A csontváz harcos feléd
mozog. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). Fogaidat
próbálod belemélyeszteni.
(24 ép-t sebeztél). A csontváz harcos holtan
terül el.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. Megéheztél.
Mohón zabálni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
(M 5,12) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 4,12) Nyugatra mész tovább. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára
bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen
felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: egy átlátszó köntös és
a tûz nyílpuskája.
(M 5,12) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 6,12) Keletre mész tovább. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok,
mohák mindenhol. Útközben észreveszel egy
mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [53 TVP-t használtál fel,
maradt még 102.]
m 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Kimész a Csarnokból. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Elmész a szint középpontjában épült boltba. {Megjegyzés: Itt csak akkor
fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} [5
TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
k 9 13 275 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a boltot.
(9. kaland:) Nem gond, ezt az apróságot bármikor, bárkinek
megtennéd. Irány a csatorna! Indulás elõtt egy kicsit azért elgondolkozol
a dolgon, és úgy találod, hogy szükséged lesz egy kötélre.
[Tárgyhasználat: kötél] A kötél végére egy jó kis hurkot készítesz. Ezzel
fogod elkapni majd a kicsit. Az akadémiás fickó szerencsére útbaigazított,
merre találsz vérfarkast. Ezen a szinten ugyanis nem túl gyakori lény,
így kicsit munkás lesz megtalálni. Alaposan megvizsgálod a talajt.
[Nyomkeresés
próba 8-as küszöbre: sikeres] Aha, tényleg járt erre valami farkaszerû
lény. Vért nem látsz, de attól még lehetett vérfarkas. Követed a nyomokat.
Vagy egy órát bolyongsz - egyik szemed folyamatosan a nyomon -, amikor
vicsorgást hallasz. Egy vérfarkasfészek! Az anyának nem vagy szimpatikus.
Ellenfeled egy vérfarkas (#94).
*** 1. KÖR *** A vérfarkas feléd mozog. Megközelíted a vérfarkast. A vérfarkas
téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(17 ép-t sebzõdtél).
A vérfarkast próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(15 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(16 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(7 sebzés). A vérfarkas kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+57%). A csata közben a kölyök megérzi, hogy Te leszel a gyõztes. Villámgyorsan
iszkolni kezd a környékrõl. Elõkapod a kötelet, meglengeted, és a kölyök
után hajítod.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
A hurok pont a nyakára esik. Meghúzod a kötelet, és a kis vérfarkas elterül
a földön. Óvatosan megragadod, és egy zsákba gyömöszölöd. Emlékezteted
magadat, hogy kell majd egy új kötelet szerezned.
[Tárgyhasználat: 1 kötél] A kis kölyök szerencsére nem tudott megharapni.
Az akadémián örömmel fogadnak.
- Ez az, jól van! Éppen erre volt szükségünk.
Tessék a jutalom. Ezzel átnyújt 100 aranyat és a yeti könnyû nyílpuskáját.
(+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(13. kaland:) Odamész az oszlophoz és megvizsgálod. Arra gondolsz, hogy
nem szentségtörés-e az Õsök Oszlopán mászókázni, de aztán úgy döntesz,
hogy az elöljáró tudja mit csinál. Az oszlop magas és vékony, nem lesz
könnyû dolog felmászni rá, nem elég a jó technika, de kitartásra is szükség
lesz. Nekivágsz a dolognak.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres] Eddig jól ment, már elértél a feléig, de kezdesz fáradni,
a neheze pedig csak most jön. Az oszlop innen vékonyodni fog. Letekintesz
és a fáradságtól egy kicsit megszédülsz.
[Egészség próba 11-es küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres] Egy kis szédülés nem okoz gondot. Összeszorítod
a szád és mászol tovább. Itt már tényleg nincs könnyû dolgod!
[Mászás
próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült, fent vagy
az oszlop tetjén! Most már csak a kézenállást kell megcsinálni. Nekikészülsz
a dolognak.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Igen, megvan. A
lent összegyûlt tömeg hangosan számol, és amikor letelt az idõ, mindenki
drukkol, hogy sikerüljön rendesen lecsúszni a rúdon, és ne a gravitációs
lifttel érkezzél. Amikor lejutsz, az elöljáró boldogan ölel át.
- Tudtam,
hogy bízhatok benned. Íme a jutalmad, 3 drágakõ és a gólem sárgaréz nyaklánca.
(+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(275. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most
is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni
odáig. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris
a lebegõ korongon termesz. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze
alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a tûzszalamandra felé. Már ott is vagy! A tûzszalamandra
máris elõtted terem! A tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Rávágsz jobb
csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-4 ép) Roncsolod
bõrét. Odacsapsz bal csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot
érzel
(-2 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(23 ép-t sebeztél).
Borzalmas forróságot érzel
(-2 ép) Szagod látható benyomással van rá
(9
sebzés). A tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pirgamit és 22 arany. Kutatni kezdesz,
próba szerencse alapon. Sikerrel: 26 arany és egy díszes fejpánt. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
[Warnök torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most
vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe
vezet, és leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik
külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy
õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe
valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe.
Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod.
(363. kaland, összköltsége 35 TVP.)
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
óriáserõ! A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást.
A zöld ekinda irányába mozogsz. A zöld ekindát próbálod megsebezni. Elõresuhintasz
jobb csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz
bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(25 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(8 sebzés). A zöld ekinda hörögve elterül.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+56%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami egy ekinda haj. [15 TVP-t használtál fel, maradt még
12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 367 sebzést okoztál,
és 25 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 12 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
247 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Chrono, egy titokzatos külsejû, köpenybe burkolózó, izmos
testû galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint).
Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 77. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 1.07 |
[2] IQ: |
12 (13) / 5 |
[3] ügyesség: |
3 (7) / 2.55 |
[4] egészség: |
7 (9) / 3.47 |
[5] mágia: |
6 (12) / 1.80 |
[6] gyorsaság: |
8 (9) / 5.57 |
[9] Méret/ép: |
104 (118) / 81 |
Min. méret: |
86 |
Barlangméret: |
104 |
|
|
Varázspont: |
142 / 109 |
Képességpont: |
13 / 37% |
Hõsi pont: |
16 (8) |
Tám.bónusz: |
12% |
Véd.bónusz: |
29% |
Galetki erõ: |
387 / 187 |
Hírnév : |
891 |
Jóllakottság: |
74% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
44 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
24 (0) |
Torzsz. csaták: |
285 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
256 (5) |
Leölt torzszülött: |
360 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
6 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: fegyverhordozó (16)
Speciális
képességeid:
+4 éberség, +8% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj
el 8-as vezetõkészséget! 2.) Ölj öt warnököt, kizárólag végtagjaiddal!
[számláló: 1] 3.) Hajtsd végre a 34-es Klánkalandot (KK 34)! (összesen
30 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
1 (4) / 0.88 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
4 / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
4 / 0 |
[20] savimmunitás: |
4 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
4 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
2 / 1.26 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.40 |
[48] mászás: |
5 / 2.32 |
[49] rugalmasság: |
1 / 0.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.97 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.12 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.50 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.87 |
[55] szívósság: |
4 / 0.23 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
2 / 0.96 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.15 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.10 |
[63] éberség: |
5 (9) / 1.02 |
[64] átokszórás: |
2 / 0.50 |
[65] álcázás: |
13 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
4 / 1.35 |
[67] régészet: |
4 / 2 |
[68] zene: |
14 / 1.34 |
[69] tanulás: |
7 / 4.22 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
4 / 2.68 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
11 (10) / 3.79 |
[101] szakért.: |
11 (13) / 1.32 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
bal csáp |
[103] méret: |
11 (9) / 0 |
[104] szakért.: |
10 (11) / 1.63 |
[105] paraliz.méreg: |
3
/ 0 |
fog |
[106] méret: |
10 (8) / 0 |
[107] szakért.: |
10 (11) / 1.59 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
2 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
1 / 0.48 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 2.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.72 |
[162] mágikus csapda: |
1 / 0 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0.64 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
2 / 0.20 |
[167] tombolás: |
1 / 0.32 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
3 / 0 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
p |
ve 165 5 |
z 19 50 |
t 6 28 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellenfeled #31. Prioritás: 100. |
2: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 101. |
3: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 102. |
4: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 105. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50;
VI erõ:200% ép:10%;
PV 3 5 8;
PSZ 47
48 46;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #21 (9. épület), #364 (69. forduló),
#204 (71. forduló), #410 (73. forduló), #382 (72. forduló), #274 (74.
forduló), #363 (77. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15125 (#15125). Szavazataid száma: 3. A te szavazatod jelenleg
a 7546. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2368,
9100, 8931. Jelenleg a térkapu építésén dolgozol, eddig 181 TVP-t költöttél
rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
* |
1 bronz lárvaköpeny
(#354) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 az enyészet
vassisakja (#23126) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 a küzdelem díszes fejpántja
(#20456) |
|
1 a sas köpenye (#15985) |
|
1 az angyalok öve (#28165) |
|
1 a szellemek
vándorcsizmája (#15071) |
|
1 az elektromosság zöld köntöse (#27251) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
* |
1 a gólem könnyû pikkelyvértje (#8216) |
|
1 a bölcsesség fejpántja (#17755) |
Ékszerek, kincsek |
|
1959 arany (#1) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 az élet sárgaréz nyaklánca
(#5231) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
* |
1 a mágia gyûrûje (#3475) |
|
46 drágakõ (#2) |
|
1 a yeti karikaszimbóluma
(#26411) |
* |
1 az élet kõamulettje (#5246) |
* |
1 a torony díszes karkötõje (#18342)
|
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
2 kék gömb (#143) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a gólem sárgaréz
nyaklánca (#8381) |
* |
1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 az enyészet karikaszimbóluma (#23261) |
|
1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
2 éhínség parányi
gyöngye (#204) |
Fegyverek |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 az elfek görbekardja (#10766) |
|
1 a yeti
könnyû nyílpuskája (#26486) |
|
1 az angyalok rövid tõre (#28302) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 a tûz
nyílpuskája (#22435) |
|
1 a jég íja (#22870) |
* |
1 a sebesség nyílpuskája (#13435) |
|
1 a tûz
fogazott kardja (#22468) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 sötét mák (#23) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
5 winropu moha (#22) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
5 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
6 fehér gyógyital (#50) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
1 mézfû (#29)
|
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
Egyéb kacatok |
|
10 molitár háj (#165) |
|
16 mandibula (#157) |
|
7 lemúr hártya (#161)
|
|
9 nohnetár gumó (#212) |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
9 pirgamit (#152)
|
|
6 nordkristály (#146) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
10 molad púp (#16) |
|
3 elektronit (#141) |
|
6 õsi relikvia (#17) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
2 ekinda haj (#147) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY) A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére.
Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani.
Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba,
és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A
denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát
regenerálja.