TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. máj. 6. 9h:23'
EZ A 378. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
379. játékheted kezdete: máj. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2177
SZÁMLA : XXXX
|
FÖBSZIMUSZ KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-30] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)
v 1 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]
[44,-29] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 231.]
kt 69 2 |
elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 231.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 231.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 231.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 231.]
[43,-28] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felfedeztél egy rát-fát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Tharr követője. Egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea színesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Dunhill. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
[10 pontot használtál fel, van még 221.]
v 1 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]
[43,-27] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}
Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 206.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 176.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 176.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 176.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 176.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 176.]
kt 69 |
elkészíted a 69. tárgyat |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 176.]
[44,-26] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár bal első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Találsz egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 166.]
kt 80 |
elkészíted a 80. tárgyat |
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
[45,-27] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő drótszőrű pincsi nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Észreveszel egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 156.]
v 1 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 151.]
m 8 8 |
mozogsz északra, északra |
[45,-28] Még mindig füves síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack #5191 " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (18 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [45,-29] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok "
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 131.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 91.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 51.]
tf 3 21 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.
[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Föbszimusz, egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah hűséges követője vagy. Ez a 76. fordulód.
Erő: |
22 |
Szint: |
11 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
124 cm |
IQ: |
16 |
Támadás: |
12 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
67 kg |
Ügyesség: |
18 |
Védekezés: |
12 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
65/65 év |
Egészség: |
17 |
Életpont: |
182/55 |
Jellem: |
gonosz (25) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
10 |
Varázspont: |
35/1 |
Pénz: |
43 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 193 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 728 TP-t kaptál. Jelenleg 24614 TP-d van. A következő szinthez még 386 TP szükséges. Trófeáid:
ragyás burástya,
vérszomjas csüldő,
törpemammut. A 73. fordulódban 192 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 194 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
2 |
szúrófegyverek: |
8 |
vágófegyverek: |
3 |
ütőfegyverek: |
12 |
lőfegyverek: |
7 |
dobófegyverek: |
4 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10 |
2. nyomkövetés: |
10 (+1) |
3. lopás: |
5 |
4. mászás: |
2 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
24 (+1) |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. teológia: |
4 |
11. zene: |
1 |
12. szörnyismeret: |
1 |
13. zárnyitás: |
1 |
14. vadászat: |
8 |
15. bányászat: |
20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
óriás sáska (#27) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
Összsúly: 39.00 kg |
Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(43,-28) Leah rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 27. jellempróba, Dunhill (3307. kalandozó)
(43,-27) proteinfecske (#139), tavacska, Leah oltár
(44,-26) sullár (#101), Raia oltár
(45,-30) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608)
(45,-29) egy ismeretlen isten rúnaköve
(45,-28) mély kút (#93), Chara-din oltár, piromenyét (#99)
(45,-27) drótszőrű pincsik (#22), Sheran rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba, oltár