Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 19. 18h:42' EZ A 1400. JÁTÉKHETED, 754. FORDULÓD 1401. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3611 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: vv 71 28 53 | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: vv 120 137 182 | elmormolod a 120. varázslatot a 137. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: vv 157 227 279 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: vv 127 209 220 | elmormolod a 127. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: vv 88 172 178 | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 64 247 | elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot |
* 8. KP: le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 9. KP: kf 608 1041 1037 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1041. tárggyal az 1037. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1037 | kézbeveszed/felveszed az 1037. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 338 | elmormolod a 22. varázslatot |
kre 269 1128 6 | kreálsz a 269. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 443 364 214 | elmormolod a 443. varázslatot a 364. varázslatot a 214. varázslatot |
vv 161 377 184 | elmormolod a 161. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
hh 1253 841 1534 | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Romboló kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (2 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fagyott kalapáccsal kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (53 sebzést okozott.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 0, gyógyulás: 98, összesen: +98 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 463 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 465 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 47 | mozogsz 47 |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 735 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
vv 205 73 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
lm 53 205 60 | mozogsz 53 205 60 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 811 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 820 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 754 életpontot sebeztél. A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 6 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 399 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Quwargamanga testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga bal hátsó lábát. (2 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Fagyott kalapáccsal megcsapod a Quwargamanga testét. Kritikus ütés! (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Quwargamanga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 6 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 30, gyógyulás: 108, összesen: +78 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 820 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (49 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Romboló kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó bal lábát. (4 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Fagyott kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg lázhozó jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (49 sebzést okozott.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A quwarg lázhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 131, gyógyulás: 178, összesen: +47 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 820 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 52 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával megcsapod a Quwaxotix testét. (1 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal épp hogy eltalálod a Quwaxotix testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (46 sebzést okozott.) Hiába próbálsz hátrálni, a Quwaxotix többször is megmar! (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) A Quwaxotix összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó, ezenkívül 4 őskristály-szilánk. 15 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1195, sebződés: 409, gyógyulás: 4, összesen: -405 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 693 életpontot sebeztél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
lm 61 | mozogsz 61 |
vv 205 73 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
lm 86 205 68 | mozogsz 86 205 68 |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 462 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fagyott kalapáccsal megcsapod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (36 sebzést okozott.) Több marást ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1028, sebződés: 8, gyógyulás: 100, összesen: +92 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 463 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a Romboló kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg tűzköpő nyakát. (2 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Fagyott kalapáccsal megcsapod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (31 sebzést okozott.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 69, gyógyulás: 100, összesen: +31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy tüskepajzs varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 684 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok bal lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Meglengetve a Romboló kalapácsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal eltalálod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (49 sebzést okozott.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 76, gyógyulás: 4, összesen: -72 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 471 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szellem testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával megcsapod a quwarg szellem testét. (1 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal megcsapod a quwarg szellem testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (36 sebzést okozott.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) 41 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 136, gyógyulás: 6, összesen: -130 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 807 életpontot sebeztél. Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 7 568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 70 77 75 | mozogsz 70 77 75 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 809 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és 5 gyenge méreg. 5 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 817 életpontot sebeztél. A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 7 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. BP: v 75 293 0 | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: v 208 2 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 3. BP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
* 4. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: e 40 0 0 | élelemszerzés -10 pontért |
* 6. BP: kf 453 511 531 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal az 531. tárgyat |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
GYŰJTÖGETŐ ÉLETMÓD (533. TUDATI KÉPESSÉG) Ha valakinek a fejében egyszerre hatvan elme vitázik, az a legtöbb esetben nem eredményez semmi jót, legfeljebb egy tartós bérletet az alanori központi tébolyda egyik magáncellájába. Meg kell tanulnod kezelni ezt a fura állapotot, hogy mindig, bármely pillanatban ott vannak, ott lehetnek az elmédben a tudattársaid, és bármiben segítséget nyújthatnak, még igazából kérned sem kell. Ha ezt a furcsa képességet sikerül elsajátítanod, akkor a lehetőség kihasználása már csak egyetlen aprócska lépés lesz: mégpedig ez a képesség. Ha barkácsolsz, vagy kotyvasztasz valami újat, ha épp begyűjtesz egy ritka növényi termést, vagy netán egy közönséges tárgyat ruházol fel csodás, varázslatos képességekkel, társaid tapasztalata mindig a segítségedre lesznek. Ezenkívül, ha a mindnapi rutinszerű, végtelenül unott és számtalanszor begyakorolt mozdulatsorokat végzed, azokban is nagy hasznodra lesz ez a faramuci, új elmeállapot. [A játék nyelvére lefordítva mindezt: a sikeres KT parancsok mostantól 10%-kal kevesebbe fognak kerülni neked, de legalább 1 TVP-t mindenképp el fogsz ilyenkor költeni. Ez a csökkentés a moa munkáskesztyűval összeadódik, de az üllővel nem. Mindehhez külön parancs kiadására, vagy további beállításokra nincs szükség, a hatás automatikus. Ezen kívül a tündérpalotás KLD parancsok (KLD 18-42 és 55-59) fele TVP-be kerülnek, és lehetőség van plusz egy makró szerzésére.] |
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY) Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg. |
RIZSPAPÍR-VÉRT (1366. TÁRGY) A szamurájok testét a ruha alatt különleges betét védi: vastag réteg rizspapír, mely némi védelmet nyújt a közelharc csapások ellen. Csak képzett harcművészek ölthetik magukra, de ők akár a páncéljuk alá is húzhatják (azaz nem foglal helyet más páncélok elől). A rizspapír-vért minden a tulajdonosát ért csapást 5-tel csökkent. Viseléséhez legalább 34-es harcművészet szükséges. |
Erő: | 90 (131) | Szint: | 55 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 92 (114) | Támadás: | 88 (93) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 63 (133) kg |
Ügyesség: | 86 (107) | Védekezés: | 164 (175) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/65 év |
Egészség: | 90 (118) | Életpont: | 2515/2587 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (116) | Varázspont: | 4575/3371 | Pénz: | 18245 arany | Kép. pont: | 93 |
Tudatpont: | 36/7 | Pszi pont: | 1127/863 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/58 | szúrófegyverek: | 36/82 | vágófegyverek: | 37/61 |
ütőfegyverek: | 55/79 (+5%) | lőfegyverek: | 45/72 (+3%) | dobófegyverek: | 27/0 |
Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << Shengoroth karma (#1520) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüstshuriken (#327) (5 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol, a 245. labirintusban, 2. szinten, 77. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 424 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 6. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 83, 85, 91, 92, 86, 87, 90, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/40 | Max életkor 162 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 079 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/10 | 2. nyomkövetés: | 193/65 | 3. lopás: | 10/10 |
4. mászás: | 28/30 | 5. hajózás: | 1/0 | 6. csapdakészítés: | 50/13 (+7%) |
7. csapdaészlelés: | 32/10 | 8. gyógyítás: | 113/88 | 9. titkosírás: | 19/1 |
10. felderítés: | 42/52 | 11. szörnyidomítás: | 23/78 | 12. teológia: | 400/82 (+29%) |
13. taumaturgia: | 197/6 (+49%) | 14. szerencsejáték: | 10/36 | 15. versengés: | 22/84 |
16. zene: | 54/89 | 17. szörnyismeret: | 34/52 | 18. pszi: | 90/85 (+74%) |
19. zárnyitás: | 16/32 | 20. vadászat: | 76/94 | 21. vitalitás: | 12/11 |
22. bányászat: | 45/93 | 23. testépítés: | 1/11 | 24. úszás: | 29/23 |
25. főzés: | 17/56 | 26. ordítás: | 106/41 | 27. csapatmunka: | 3/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 115 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 4. max. életpont: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(7) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot, csak egyszer), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), Raia angyala (#333), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), elemi pulzátor (#440), Ekhnagorhu (#291), purifikátor császár (#393), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), animált tűzbestia (#709) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 60 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | állatvédelem (#192) | áldomás (#6) (8220,30) | vámpirizáció (#1) (8549,50) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) |
szemmelverés (#137) | Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
jégmágia (#279) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | planetáris őrdémon (#172) |
tárgyvédelem (#178) | pszi-ernyő (#64) | elme dominanciája (#247) | harci induló (#443) |
tolvajvér (#364) | varázsenergia (#161) | papi aura (#377) | varázsszem (#184) |
hadiszerencse III (#59) | Pörhemór köre (#205) (245,61,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37), pajzszúzás (#251), villámcsapás (#50), az agy kifacsarása (#197), nagyobb tűzlehelet (#150), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 63, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | direkt kontakt. II (#122) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | szutykos remák (#191) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámsújtás (#89) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
armageddon (#218) | >> | őrjáratozó katona (#274) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | ében hadúr (#294) | az agy kifacsarása (#197) | >> | árnylord (#342) | |
teljes őrület (#118) | >> | Thargodan mágus (#318) | istenítélet (#284) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
háló (#186) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | 43. szintű lényekre | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | 35. szintű lényekre | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
pajzszúzás (#251) | >> | natharion gólem (#428) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | trakuun lidérc (#576) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg b.háborító (#850) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | quwarg ölész (#855) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 63, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | quwarg harcmágus (#851) | agytaposás (#180) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Solisar aurája (#240) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | agytaposás (#180) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | ezerszemű bestia (#288) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
agytaposás (#180) | >> | nők (#999) | agytaposás (#180) | >> | férfiak (#998) | |
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 113. labirintus (286,116). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. vályogviskó (739): 163. labirintus (186,30). kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 25, 27, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 163, 165, 166, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 24, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 51. |
Kész: 11, 52. |
HŐSTETTEID |
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért). |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1016, pontszámod: 11916. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 75 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 40 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 214. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | pszi kő (#248) | 6 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | varányszem (#30) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1720 | arany (#50) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 5 | jégszilánk (#1128) | 2 | madártoll (#112) | |||
4 | őskristály-szilánk (#1525) | 4 | pirkit (#153) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sziklozug comb (#858) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 5 | tükör (#43) |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|