752. forduló, 754. forduló, Aad-Shaar Asyn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 17. 16h:34'
EZ A 1399. JÁTÉKHETED, 753. FORDULÓD
1400. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3611
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

AAD-SHAAR ASYN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 41. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+18 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 2 tl'urlang fiolát. [tl'urlang fiola ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP] Minden varázserőd visszatért. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+339 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 28 53 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 796. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+24 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 794. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+20 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 792. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 790. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 788. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 786. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: vv 120 137 182 elmormolod a 120. varázslatot a 137. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 784. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 780. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: vv 157 227 279 elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 778. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: vv 127 209 220 elmormolod a 127. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: vv 88 172 178 elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot a 178. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Gyorsvarázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 766. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: vv 224 64 247 elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: le 511 0 0 leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

* 9. KP: kf 608 1041 1037 kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1041. tárggyal az 1037. tárgyat
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 762.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az arany sárkányköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 762.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed az arany sárkánysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

* 10. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

kpk 10 kezd. parancs kivétele: 10
EK 145 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

v 453 1534 3 elmormolod a 453. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a quwarg teleportgömb felületén, a közepébe írod a számot: 3. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 759. Kapsz 4 VP-t.]

vv 443 364 214 elmormolod a 443. varázslatot a 364. varázslatot a 214. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 757. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Aláhullik az égből 885 arany! Gyorsan összeszeded. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 753. Kapsz 2 VP-t.]

vv 161 377 184 elmormolod a 161. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 751. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 749. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 747. Kapsz 2 VP-t.]

hh 1253 841 1534 használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 741. Kapsz 8 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 740. Kapsz 1 VP-t.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén! {max. életpontja: 151-190.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 460 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 5 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 57 VP-t.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 98 VP-t.]

ek 273 2 60 t. energia kisütése: 273 2 60
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 60 VP-nél kevesebb, 60 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

lm 50 mozogsz 50
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [40. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [38. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [29. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [43. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Hirtelen egy ősquwargot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+100.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 820 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] [99 pontot használtál fel, van még 530. Kapsz 138 VP-t.]

vv 277 205 73 elmormolod a 277. varázslatot a 205. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Qvill) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 5. labirintusban;
sötét kastplom - szeretnék, ha tennéd dolgod a 50. labirintusban;
árnytündér szentély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 113. labirintusban;
Zarknod ónixpiramisa - szeretnének 4 daleb.kristálykulcsot;
cirkuszi fősátor - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
vályogviskó - szeretnék, ha tennéd dolgod a 163. labirintusban;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 525. Kapsz 7 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 518. Kapsz 7 VP-t.]

lm 54 205 62 mozogsz 54 205 62
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [51. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [53. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [54. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kisebb quwarg isten. {egyik sebzési módja: 2x 18d10+40.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten jobb vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Romboló kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 725 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Fagyott kalapáccsal eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (52 sebzést okozott.) A kisebb quwarg isten megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy királyi korona, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 12 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 59, gyógyulás: 174, összesen: +115 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ősplazma. Felpakolsz. Huss, visszateleportálsz a körre! (50. referenciapontra érkezel.) Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [55. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 496 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [56. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [57. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 477 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [58. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [59. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [60. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [61. PONT.] Hamarosan egy quwarg ősmágust pillantasz meg. {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 820 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [62. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 20 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 820 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a láncravert quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 ork csodaszer és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. [121 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 169 VP-t.]

lm 65 205 75 mozogsz 65 205 75
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [61. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [60. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [63. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász quwarg az. {támadása: 35.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával iszonyatosan megcsapod a vadász quwarg testét. (1 támadással 202 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (37 sebzést okozott.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [65. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. {max. életpontja: 211-250.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a Romboló kalapácsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (39 sebzést okozott.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 10 gyöngymangó, 100 arany és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Huss, visszateleportálsz a körre! (50. referenciapontra érkezel.) A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [55. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [68. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [69. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [70. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [72. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [73. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [74. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [75. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg tűzköpő van előtted! {támadása: 45.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 820 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg tűzköpő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 vörös zyel. Felpakolsz. [143 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 200 VP-t.]

lm 78 47 mozogsz 78 47
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [74. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [72. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [73. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [76. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg őrparancsnok van előtted! {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod tüskepajzs varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 820 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Hirtelen egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 820 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. {támadása: 48.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 820 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [5. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [7. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [8. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [13. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [17. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [20. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [21. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [253 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 354 VP-t.]

vv 205 73 73 elmormolod a 205. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 53 205 60 mozogsz 53 205 60
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 61 mozogsz 61
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vv 205 73 73 elmormolod a 205. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 86 205 68 mozogsz 86 205 68
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 70 77 75 mozogsz 70 77 75
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: v 75 293 0 elmormolod a 75. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: v 208 2 0 elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 231 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -10. Kapsz 14 VP-t.]

* 5. BP: e 40 0 0 élelemszerzés -10 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: kf 453 511 531 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal az 531. tárgyat
Leveszed az arany sárkányköpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
Leveszed az arany sárkánysisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 1399. játékheted és a 753. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 27, 15.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 770 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sutor Kragoru, egy meghatározhatatlan színű, rövid hajú, piros szemű sötét gnóm férfi vagy. A bőröd sötétbarna. Fairlight kegyeltje vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 753. fordulód.

Erő: 90 (131) Szint: 55 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 92 (114) Támadás: 88 (93) Agresszió: 4 Testsúly: 63 (133) kg
Ügyesség: 86 (107) Védekezés: 164 (175) Menekülés: 30 % Életkor: 51/65 év
Egészség: 90 (118) Életpont: 2515/2761 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 89 (116) Varázspont: 4569/4292 Pénz: 17505 arany Kép. pont: 93
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 1110/1164 Halhatatlanság: 23 % EFejl: 30
Eddig összesen 11045 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 880 TP-t kaptál. Jelenleg 79 247 685 TP-d van. A következő szinthez még 752 315 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, quwarg harcmágus, quwarg ölész. A 751. fordulódban 159641 arany került a bankszámládra. 160099 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 17/58 szúrófegyverek: 36/82 vágófegyverek: 37/61
ütőfegyverek: 55/74 (+2%) lőfegyverek: 45/69 (+1%) dobófegyverek: 27/0

Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << Shengoroth karma (#1520) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüstshuriken (#327) (5 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,112 mezőn táborozol, a 245. labirintusban, 2. szinten, 23. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 424
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 6. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 83, 85, 91, 92, 86, 87, 90, 84

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/37 Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 079 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/10 2. nyomkövetés: 193/65 3. lopás: 10/10
4. mászás: 28/30 5. hajózás: 1/0 6. csapdakészítés: 50/6 (+7%)
7. csapdaészlelés: 32/10 8. gyógyítás: 113/88 9. titkosírás: 19/1
10. felderítés: 42/52 11. szörnyidomítás: 23/78 12. teológia: 400/53 (+24%)
13. taumaturgia: 196/57 (+23%) 14. szerencsejáték: 10/36 15. versengés: 22/84
16. zene: 54/89 17. szörnyismeret: 34/52 18. pszi: 90/11 (+3%)
19. zárnyitás: 16/32 20. vadászat: 76/94 21. vitalitás: 12/11
22. bányászat: 45/93 23. testépítés: 1/11 24. úszás: 29/23
25. főzés: 17/56 26. ordítás: 106/41 27. csapatmunka: 3/24

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 115
1. sebzés bónusz: 3 4. max. életpont: 5 5. varázslat sebzés: 5 10. vp regeneráció: 5(7)
11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot, csak egyszer), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), Raia angyala (#333), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), elemi pulzátor (#440), Ekhnagorhu (#291), purifikátor császár (#393), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), animált tűzbestia (#709)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
elnyelés (#236, 35 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 60 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) állatvédelem (#192) áldomás (#6) (8226,30) vámpirizáció (#1) (8554,50)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) nagyobb agypajzs (#120)
szemmelverés (#137) Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157) villámmágia (#227)
jégmágia (#279) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220) planetáris őrdémon (#172)
tárgyvédelem (#178) pszi-ernyő (#64) elme dominanciája (#247) harci induló (#443)
tolvajvér (#364) varázsenergia (#161) papi aura (#377) varázsszem (#184)
hadiszerencse III (#59) Pörhemór köre (#205) (245,50,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37), pajzszúzás (#251), villámcsapás (#50), az agy kifacsarása (#197), nagyobb tűzlehelet (#150), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 63, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> pszi elementál (#221) direkt kontakt. II (#122) >> zoloboo sámán (#230)
direkt kontakt. II (#122) >> őrült varázsló (#255) háló (#186) >> kronotapír (#286)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) villámsújtás (#89) >> szutykos remák (#191)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámsújtás (#89) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
háló (#186) >> molgan (#284) háló (#186) >> kronokukac (#285)
háló (#186) >> pszi őselementál (#258) háló (#186) >> pszi elementál lord (#272)
armageddon (#218) >> őrjáratozó katona (#274) fehérál.roncsolása (#248) >> ezerszemű bestia (#288)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) armageddon (#218) >> magnetikus praglonc (#200)
az agy kifacsarása (#197) >> ében hadúr (#294) az agy kifacsarása (#197) >> árnylord (#342)
teljes őrület (#118) >> Thargodan mágus (#318) istenítélet (#284) >> smaragd sárkány (#326)
istenítélet (#284) >> manaelementál (#290) háló (#186) >> mösze uralkodó (#789)
háló (#186) >> 20. szintű lényekre istenítélet (#284) >> 43. szintű lényekre
fehérál.roncsolása (#248) >> 35. szintű lényekre éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
jégoszlop (#231) >> férfiak (#998) jégoszlop (#231) >> nők (#999)
jégoszlop (#231) >> quwarg agyfürkész (#745) fehérál.roncsolása (#248) >> quwarg gigász (#7128)
pajzszúzás (#251) >> natharion gólem (#428) pajzszúzás (#251) >> greén örvény (#443)
istenítélet (#284) >> trakuun lidérc (#576) bo'adhun csapás (#266) >> quwarg harcmágus (#851)
fehérál.roncsolása (#248) >> quwarg b.háborító (#850) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
halálos érintés (#271) >> quwarg ölész (#855) teljes őrület (#118) >> quwarg bölcs (#7131)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 63, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> quwarg harcmágus (#851) agytaposás (#180) >> quwarg bölcs (#7131)
Solisar aurája (#240) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
Solisar aurája (#240) >> márvány sárkány (#328) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
agytaposás (#180) >> smaragd sárkány (#326) agytaposás (#180) >> aranyfecske (#283)
fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
agytaposás (#180) >> ezerszemű bestia (#288) fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296)
agytaposás (#180) >> őrjáratozó katona (#274) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213)
agytaposás (#180) >> nők (#999) agytaposás (#180) >> férfiak (#998)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> éjkornis (#228)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 113. labirintus (286,116). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. vályogviskó (739): 163. labirintus (186,30). kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 25, 27, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 163, 165, 166, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245, 246.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 24, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 51.
Kész: 11, 52.

HŐSTETTEID
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért).
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos, 1 ősmágus.
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1016, pontszámod: 11916.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 65 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 329.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüstdarab (#326) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 18 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 3 tinta (#101)
1 tükör (#43) 1 varányszem (#30) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1198 arany (#50) 3 fekete gyöngy (#99) 10 gyöngymangó (#135)
1 királyi korona (#338) 2 ork csodaszer (#1228) 1 ősplazma (#839)
20 quwarg kristály (#2238) 4 quwarg tojás (#360) 3 spiritusz (#170)
1 vasérc (#152) 1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), quwarg ősmágus (#302), láncravert quwarg (#744), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), quwarg tűzköpő (#678), quwarg őrparancsnok (#677)

Üzenet küldése a karakternek