Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 15. 18h:41' EZ A 1399. JÁTÉKHETED, 752. FORDULÓD 1400. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3611 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: vv 71 28 53 | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: vv 120 137 182 | elmormolod a 120. varázslatot a 137. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: vv 157 227 279 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: vv 127 209 220 | elmormolod a 127. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: vv 88 172 178 | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 64 247 | elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot |
* 8. KP: le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 9. KP: kf 608 1041 1037 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1041. tárggyal az 1037. tárgyat |
* 10. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
kb 648 1 | kiveszel a bankból a 648. tárgyat (1 darabot) |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
kf 1299 2 | kézbeveszed/felveszed az 1299. tárgyat a bal kezedbe |
kf 1482 1804 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat az 1804. tárggyal |
ff 1804 1520 568 | felt. fegyverváltás: 1804 1520 568 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 443 364 214 | elmormolod a 443. varázslatot a 364. varázslatot a 214. varázslatot |
vv 161 377 184 | elmormolod a 161. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
hh 1253 841 1534 | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a Romboló kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával iszonyatosan megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 184 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (42 sebzést okozott.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 460 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 475 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 820 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 245 | bemész a 245. titkos labirintusba |
lm 12 20 34 | mozogsz 12 20 34 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat tüskepajzs varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 820 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg őrparancsnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 820 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 468 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a Romboló kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (45 sebzést okozott.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a Romboló kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Romboló kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász quwarg torát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 820 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 820 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 820 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 41 54 62 | mozogsz 41 54 62 |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fagyott kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász quwarg testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (50 sebzést okozott.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 820 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz. 3 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 65 75 | mozogsz 65 75 |
* 1. BP: v 75 293 0 | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: v 208 2 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 3. BP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
* 4. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: e 40 0 0 | élelemszerzés -10 pontért |
* 6. BP: kf 453 511 531 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal az 531. tárgyat |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
VAKMERŐSÉG (526. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati erőd udvarán felsorakozó KT-társak látványa elszántságot, és erőt kölcsönöz mindannyiótokba. Mikor a vezér elmondja lázító, vérizzító beszédét, az olyan, mintha egyszeriben ezer démon feszítené az izmaidat, bármivel és bárkivel képes volnál szembeszállni, akár magukkal, az istenekkel is! Az együtt elzengett csatakiáltás olyan vakmerővé, és önfeláldozóvá tesz, amit eddigi életedben sosem tapasztaltál még. Elég csak erre a mindent átható összetartozás-érzésre gondolnod, és eltelsz a halálra fittyet hányó vakmerőséggel! [Mostantól a VI parancs harmadik paraméterében akár 1%-ot is megadhatsz menekülési százalék gyanánt. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindaddig nem menekülsz el a csatából, amíg élsz, és mozogsz, azaz halálig harcolsz majd. Ez természetesen igen kockázatos döntés, érdemes sok dem-et beszerezni ehhez. A képesség másik haszna, hogy a VI és a VIK parancs első paraméterébe 99-et írva a program a csatáid elején egyszerűen figyelmen kívül hagyja a szintedet, tehát minden szörnyet (illetve a VIK beállítás esetén kalandozót) megtámadsz majd a szintetek különbségétől függetlenül.] |
ROMBOLÓ KALAPÁCSA (1804. TÁRGY) A félelmetes Rombolót is legyőzted. Nem kis teljesítmény volt. Kezedbe fogod félelmetes fegyverét, egy mágikus sebzésű harci kalapácsot. Óriási, és lenyűgöző fegyver. Meglengeted és máris érzed a belé zárt erőt! A fegyver +25 támadást ad, a nyelébe vésett rúnáknak köszönhetően a 10 D 10+30-as mágikus sebzésén kívül +10-et sebez kalandozók ellen, a fejbe foglalt kristályok pedig +50 sebzést adnak a ganüidok ellen. Nem tudni, hogyan tehetett szert ez a varkaudar egy ilyen csodálatos fegyverre, de most már a tied. Használni azonban csak akkor vagy képes, ha ütőfegyver szakértelmed eléri az 55-ös szintet. |
FAGYOTT KALAPÁCS (1299. TÁRGY) Egy hosszú nyelű, irtózatosan nehéz, kockafejű ütőfegyverhez jutottál. Valamilyen fémötvözetből készült az egész, melyet néhol vékony, máshol többujjnyi vastag jégréteg ölel. Mégis, ha a kalapács szárára helyezed a tenyered, a fagymolekulák azon a részen mintha elolvadnának. Tapintásra egyáltalán nem hideg. Ha leveszed róla a kezed, újra fagyos lesz a fegyver ezen a részen is. A fagyott kalapács forgatásához legalább 55-ös ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged, de ekkor akár a bal kezedbe is veheted. Sebzése mágikus, 6D8+5. Használatára +3 támadást és -2 szerencsét kapsz. |
TITKOS TELEPORTKŐ (1387. TÁRGY) Ez az ökölnyi méretű teleportkő szinte kiált azért, hogy a kezedbe zárd, és működésbe hozd, pusztán azzal, hogy a helyre koncentrálsz, ahol lenni szeretnél. A varázsenergiával átfűtött tárgyba a draklenek titkos varázslatának, egy ősi teleporttechnikának a formuláit zárták. Segítségével a Túlélők Földje majdnem mindegyik városába beteleportálhatsz, attól függetlenül, hogy a taumaturgia szakértelem terén mennyire is vagy jártas (a titkos teleportkő akár még a Sötét Föld városaiba is képes elteleportálni! - persze Thargodan illúzióra ekkor is szükséged lesz). Ha kilépsz az adott városból, a titkos teleportkő ereje visszarepít a mezőre, ahol azt használtad. Mivel azonban nem ismered a tárggyal kapcsolatos, vonatkozó ősi draklen varázsigéket, könnyen előfordulhat, hogy a tárgy egy-egy ilyen használat után elveszti erejét. Ehhez a H 1387 <x koordináta> <y koordináta> parancsot kell kiadnod. A használat költsége 10 TVP. Ha városi teleport (vagy a titkos teleportkő) hatása alatt állsz, a tárgy nem működik. A kivétel tárgyát képező települések: nem teleportálhatsz vissza a csatorna nyugati oldalára, illetve nem látogathatsz meg olyan várost, ahol annak előtte még nem jártál. Csak a felszínen használhatod, épületben, labirintusban nem működik. |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
TESTÉPÍTÉS A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet. |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
Erő: | 90 (131) | Szint: | 55 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 92 (114) | Támadás: | 88 (93) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 63 (133) kg |
Ügyesség: | 86 (107) | Védekezés: | 164 (175) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/65 év |
Egészség: | 90 (118) | Életpont: | 2515/2632 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (116) | Varázspont: | 4569/4449 | Pénz: | 16307 arany | Kép. pont: | 93 |
Tudatpont: | 36/3 | Pszi pont: | 1110/906 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/58 | szúrófegyverek: | 36/82 | vágófegyverek: | 37/61 |
ütőfegyverek: | 55/72 (+3%) | lőfegyverek: | 45/68 (+1%) | dobófegyverek: | 27/0 |
Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << Shengoroth karma (#1520) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüstshuriken (#327) (5 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol, a 245. labirintusban, 1. szinten, 41. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 424 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 6. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 83, 85, 91, 92, 86, 87, 90, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/37 | Max életkor 162 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 079 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/10 | 2. nyomkövetés: | 193/65 | 3. lopás: | 10/10 |
4. mászás: | 28/30 | 5. hajózás: | 1/0 | 6. csapdakészítés: | 49/99 (+7%) |
7. csapdaészlelés: | 32/10 | 8. gyógyítás: | 113/88 | 9. titkosírás: | 19/1 |
10. felderítés: | 42/52 | 11. szörnyidomítás: | 23/78 | 12. teológia: | 400/29 (+30%) |
13. taumaturgia: | 196/34 (+14%) | 14. szerencsejáték: | 10/36 | 15. versengés: | 22/84 |
16. zene: | 54/89 | 17. szörnyismeret: | 34/52 | 18. pszi: | 90/8 (+14%) |
19. zárnyitás: | 16/32 | 20. vadászat: | 76/94 | 21. vitalitás: | 12/11 |
22. bányászat: | 45/93 | 23. testépítés: | 1/11 (+111%) | 24. úszás: | 29/23 |
25. főzés: | 17/56 (+11%) | 26. ordítás: | 106/41 | 27. csapatmunka: | 3/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 115 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 4. max. életpont: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(7) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot, csak egyszer), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), Raia angyala (#333), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), elemi pulzátor (#440), Ekhnagorhu (#291), purifikátor császár (#393), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), animált tűzbestia (#709) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | állatvédelem (#192) | áldomás (#6) (8227,30) | vámpirizáció (#1) (8555,50) |
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (245,37,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
nagyobb agypajzs (#120) | szemmelverés (#137) | Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | jégmágia (#279) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
planetáris őrdémon (#172) | tárgyvédelem (#178) | pszi-ernyő (#64) | elme dominanciája (#247) |
harci induló (#443) | tolvajvér (#364) | varázsenergia (#161) | papi aura (#377) |
varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37), pajzszúzás (#251), villámcsapás (#50), az agy kifacsarása (#197), nagyobb tűzlehelet (#150), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 63, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | direkt kontakt. II (#122) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | szutykos remák (#191) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámsújtás (#89) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
armageddon (#218) | >> | őrjáratozó katona (#274) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | ében hadúr (#294) | az agy kifacsarása (#197) | >> | árnylord (#342) | |
teljes őrület (#118) | >> | Thargodan mágus (#318) | istenítélet (#284) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
háló (#186) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | 43. szintű lényekre | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | 35. szintű lényekre | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
pajzszúzás (#251) | >> | natharion gólem (#428) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | trakuun lidérc (#576) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg b.háborító (#850) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | quwarg ölész (#855) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 63, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | quwarg harcmágus (#851) | agytaposás (#180) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Solisar aurája (#240) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | agytaposás (#180) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | ezerszemű bestia (#288) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
agytaposás (#180) | >> | nők (#999) | agytaposás (#180) | >> | férfiak (#998) | |
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 113. labirintus (286,116). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. vályogviskó (739): 163. labirintus (186,30). kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 25, 27, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 163, 165, 166, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 24, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 51. |
Kész: 11, 52. |
HŐSTETTEID |
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért). |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1016, pontszámod: 11916. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 65 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 50 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 329. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 10 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 7 | víz (#27) | 1 | súlyzó (#347) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
972 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | iknegurin (#541) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
19 | pirkit (#153) | 2 | purifikátor háj (#269) | 30 | quwarg kristály (#2238) | |||
7 | spiritusz (#170) |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|