74. forduló, 76. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 5. 19h:01'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 87 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kt 181 elkészíted a 181. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen vasalt bunkót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ff 127 87 181 felt. fegyverváltás: 127 87 181
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << bronzhegyű lándzsa << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. [30 pontot használtál fel, van még 210.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 94 6 elkészíted a 94. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 bronzhegyű nyilat. [60 pontot használtál fel, van még 120.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[71,16] Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [70,15] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Találsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [69,14] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a halálmadár bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 80.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[69,13] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen gyilkos sallank nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Oppsz, a gyilkos sallank kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,12] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,11] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy fabontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fabontó szójer testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Találsz egy szent tölgyfát. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Sziromvihar Maar#val. Sheran ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronz fejpántot, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy sárga erőövet, egy varkaudar páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy pordémon trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzkardot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy boszorkánykendőt, egy bronz fejpántot, egy bronzpáncélt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy bibircsók-óriás trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
[60 pontot használtál fel, van még 20.]

m 2 mozogsz keletre
[72,11] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 8.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT)
A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért.

FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...

FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 75. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 14 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 15 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 212/212 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 53/5 Pénz: 106 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 325 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 338 TP-t kaptál. Jelenleg 53 561 TP-d van. A következő szinthez még 21 439 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, dombi yeti, Jerome. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 25 6. felderítés: 1
7. teológia: 5 8. zene: 2 9. szörnyismeret: 4
10. vadászat: 4 11. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 15, az összesen kapott pontszám: 1525. (összesen ölhető: 540 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontszurony (#12)
1 ezüsttőr (#322) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111)
2 * kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 14 nyílvessző (#108) 9 orgyilkos tőr (#225)
1 * parittya (#18) 3 sallank nyíl (#129) 1 szöges bunkó (#8)
30 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147)
33 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 manakristály (#500)
1 megsemmisítő (#1540) 1 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248)
1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 6 csepp tinta (#101), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49]
2 vizestömlő (#3) [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 15]
2 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 darázsszárny (#652) 10 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106) 4 fekete gyöngy (#99)
3 fémrúd (#104) 1 galachmit (#310) 1 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kreiton esszencia (#892)
2 lapkorong (#80) 14 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
9 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21) 18 pirkit (#153)
2 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29)
1 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15) 14 vasérc (#152)

Összsúly: 77.00 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kerek kő (#19) 6 madártoll (#112) 6 óndarab (#85)
6 rézdarab (#70) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 bronzhegyű nyíl (#94) 3 fabontó (#106) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaja (#2) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(69,13) gyilkos sallankok (#85), 46. jellempróba
(69,14) halálmadár (#351)
(70,12) kaffogó hebrencs (#88), Raia oltár, 37. jellempróba
(70,15) ragyás burástya (#111), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,11) fabontó szójer (#71), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Sziromvihar Maara (2386. kalandozó), egy törpe nő
(71,16) egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, alpesi tehén (#91)
(72,11) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek