Karakterszám: |
6924 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
75 |
Játékhét: |
276 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
143 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. júl. 12. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. júl. 13. |
|
E-mail!
PUHA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 71 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad
herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos
hajú férfi. (hírneve 1829.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 11.* Ambassadar csatában legyõzte Szikla Sziszit.
*júl. 11.* A Káoszdemokrata
szövetség fényes gyõzelmet aratott nagyobb jégavatár felett!
*júl. 12.*
Ren gyõzelmet aratott Zorander, a mágus felett.
*júl. 12.* Ren csatában
legyõzte Nomis Leinádot.
*júl. 12.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte
Alfrédot.
*júl. 12.* Kronx rangja a Pszionicisták Klánjában "asztrális
entitás" lett.
*júl. 12.* Morq Fan Gort kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú
fejlõdéséért!
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
kno 6 6 |
6. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
t 72 24 |
72. szakértelem tanulása 24 TVP-ért |
Lusta vagy dolgozni, ehelyett inkább tanulni próbálsz - mintha könyvekbõl
könnyebb lenne az építés tudományát elsajátítani!
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
ep 9 75 |
építed a 9. épületet 75 TVPért |
Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a bányagépet építed. Nem törõdsz
sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz.
Az építés 84 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 27 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Nocsak, mit találtál! 3
gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre,
találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A barlang lakója
Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú,
kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Viselt
tárgyai: a szakács üstje, szimbólum, a gepárd zöld köntöse, bronzmedál,
a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a jég vándorcsizmája,
a nyomkeresés fejpántja, a törpék vas lemezpáncélja, az egészség csepp
fülbevalója, görbekard. Lord Vicces Don körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban;
hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit
- megtudod, mi az a bajnokok itala.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg.
Fõ a változatosság! Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz
az egyik nyílás felé. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes
küzdelmet preferál.
A galetki, aki itt lakik
Scorpio , egy sárga-fekete harci ruhás, \"Fatality\"
tetoválást viselõ férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. A következõket
látod nála: a sebezhetetlenség gyûrûje, bõrpáncél, bronzmedál, vándorcsizma,
Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, a majom malachit karkötõje, a bûz
fejpántja, szivárvány karkötõ, arany lárvaköpeny. Kacagva veted magad a
nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Scorpio odajön hozzád. Megrohamozod Scorpiot. Scorpio téged
támad. Scorpio tüzet lehel rád.
(12 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ
számodra.
(-18 ép.) Támadod Scorpiot. Odaütsz bal mancsoddal.
(24 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. Odaütsz jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép).
*** 2. KÖR *** Scorpio rád támad. Scorpio tüzet lehel rád.
(13 ép-t sebzõdtél).
Bûze fojtogat.
(-17 ép.) Támadod Scorpiot. Odaütsz bal mancsoddal.
(22
ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+5 ép). Scorpio eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 40 ép-t.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik
barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Menet
közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
gyilkos borókát. Pillanatnyi
habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Lucifer Angyala, egy fekete hajú, szép
külsejû, szárnyakkal rendelkezõ nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos
rendtag rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése:
az egyensúly gyûrûje, a káosz éjsötét sisakja, a kígyó bõr mellvértje,
bronzmedál, suhanó csizma, Xantin bõröve, az egészség karikaszimbóluma,
a tárgyalás gyûrûje. Lucifer Angyala körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki
most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves
neki? Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz.
(+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
m 2 1 892 45 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 92) A legközelebbi feladat megoldásánál 92 lesz a válaszod.
(M 1,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Halk suhogást hallasz,
és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten
hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára
tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy
megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 6, 12,
20, 31, 46, 66... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég
a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Bizonyos vagy benne, hogy jól
tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [92] - Rendben, a válasz
tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
Elhagyod a labirintust.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
m 2 11 1142 1124 411 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,11) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 2,10) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A barlangszobában, ahová
az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 2,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 1,9) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A teremben, ahová
belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy fekete
hólyag (#38).
*** 1. KÖR *** A fekete hólyag máris elõtted terem! A kétfejû patkány a
fekete hólyagot rohamozza. Megközelíted a fekete hólyagot. A fekete hólyag
rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(13 ép-t sebzõdtél).
A kétfejû patkány a fekete hólyagot támadja. A fekete hólyagot próbálod
megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció
közepette darabokra robban.
Sebzõdsz 15 ép-t. A kétfejû patkány
14 ép-t
sebzõdik.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 30/14.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+13%). Szolgáidnak is jut 6%. Elteszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ és
egy xenópete. Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+13% jóllakottság.)
(M 2,9) Körültekintõen mozogsz elõre. A terem, ahová belépsz, nagyon magas,
de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,8) Észak felé mész a labirintusban. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 2,7) Északra mész tovább. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények
növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Valamiben megakad a szemed.
Nocsak, itt
elonotichlan nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
(M 3,7) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A barlang, ahová érsz,
nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled
egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. A kétfejû
patkány megközelíti az óriás skorpiót. Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Az óriás skorpió téged támad. Elõresuhint farkával. Elhibázta.
Feléd üt ollóival. El sem talált, haha. A kétfejû patkány az óriás skorpiót
támadja. Megtámadod az óriás skorpiót. Lesújtasz bal mancsoddal.
(29 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(20
ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az óriás skorpió kileheli lelkét.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 28/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 7% jut. A kétfejû patkány
az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 2,7) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Rábukkantál az
õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 1,7) Nyugat felé mész. Üres szobába érkezel.
(M 1,6) Irány észak! Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek
ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs
materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol.
A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak
nõstény mikropoid született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és
csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti
alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 18 mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 2 mázsa mohát. Ezek a falánk lények tehát összesen
324 mázsa mohát pusztítottak el. Hány mikropoid volt egy alomban?
Ez
így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Kimész a Csarnokból. Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni
indulsz. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón,
le az alsó szintekig. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely
enyhén lejt dél felé. Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent
megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl
úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni
oda és egy kicsit körbevizsgálódni.
(396. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Útközben észreveszel egy
sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** A kõzúzó feléd mozog. A kétfejû patkány megközelíti a kõzúzót.
A kõzúzó irányába mozogsz. A kõzúzó rád támad. Ostorként csattant nyelvével.
Elhibázta. A kétfejû patkány a kõzúzót támadja. Támadod a kõzúzót. Benyomsz
egyet bal mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz jobb
mancsoddal. El sem találtad.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkány a kõzúzót támadja. A kõzúzó rád veti magát.
Meglóbálva zúz nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító
méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a kõzúzót. Odacsapsz
bal mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 9/0.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+13%). Szolgáidnak is jut 7%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos vadászösvények egyikét választod,
amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Leérve, óvatosan megkezded
a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból.
Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai
a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva
áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen.
(329. kaland,
összköltsége 25 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
mézfüvet. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni
próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled
egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A sáskaharcos ellenállt
a varázslatnak. (-4 vp.) A kétfejû patkány és a sáskaharcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos és a kétfejû patkány egymással harcolnak. A
kétfejû patkány holtan terül el. Megtámadod a sáskaharcost. Lendületet
véve ütsz bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A sáskaharcos holtan terül el.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 27/18.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 mandibula és
25 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, kétfejû patkány újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Ahogy
leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány elindul a húsevõ növény felé. A húsevõ
növény feléd mozog. Megindulsz a húsevõ növény felé. Már ott is vagy! A
kétfejû patkány a húsevõ növényt támadja. A húsevõ növény rád támad. Ostorként
csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Harapásra nyitja száját, támad
fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A húsevõ növényt próbálod megsebezni.
Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet
jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A húsevõ növény
holtan terül el.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 20/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+16%). Szolgáidnak 8% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ
bibe és 23 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A változatosság kedvéért
most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához.
Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon,
nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy
oldaljáratból. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
tejfonál nõ! 1
darabot sikerül begyûjteni. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó
végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány az orgling kutyát rohamozza. Az orgling
kutya feléd rohan. Megközelíted az orgling kutyát. A kétfejû patkány az
orgling kutyát támadja. Az orgling kutya téged támad. Odacsap neked bal
karmával. El sem talált, haha. Bûze fojtogat.
(-5 ép.) Az orgling kutyát
próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Az orgling kutya holtan terül el.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 31/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak 5% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 26
arany. A kétfejû patkány kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
kf 142 23244 |
bekészíted a 142. tárgyat |
Leveszed a káosz lüktetõ nyakláncát. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
ee 1061 4 1150 12 1285 13 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3)
28 ap, törpe pikkelyvért (#4) 35 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 2
ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, parittya (#10) 8 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci
fejsze (#12) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin
(#19) 56 ap, mátekel gomba (#21) 28 ap, winropu moha (#22) 28 ap, ragálygomba
(#26) 28 ap, tejfonál (#28) 28 ap, kötél (#128) 14 ap, rozsdás kard (#131)
8 ap, díszes fejék (#135) 14 ap, khaldoran öv (#137) 42 ap, nordkristály
(#146) 8 ap, húsevõ bibe (#151) 14 ap, mandibula (#157) 5 ap, yeti csont
(#160) 15 ap, Xantin bõröve (#169) 56 ap, fekete nadrág (#171) 56 ap, villámöv
(#172) 56 ap, pókcsatos öv (#173) 56 ap, nohnetár gumó (#212) 14 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 420 ap, lemezpáncél (#1000) 70 ap, vas lemezpáncél (#1001)
120 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 179 ap, pikkelyvért (#1015) 28 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 53 ap, láncing (#1030) 56 ap, könnyû láncing (#1031)
99 ap, mellvért (#1045) 49 ap, bõr mellvért (#1046) 87 ap, pajzs (#1060)
14 ap, kerek pajzs (#1061) 31 ap, nagy pajzs (#1062) 67 ap, sisak (#1075)
14 ap, vassisak (#1076) 31 ap, szárnyas sisak (#1077) 67 ap, maszk (#1090)
7 ap, halotti maszk (#1091) 20 ap, csontmaszk (#1092) 53 ap, fejpánt (#1105)
7 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, ezüst fejpánt (#1107) 53 ap, csizma
(#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, fekete csizma (#1122) 53 ap,
köpeny (#1135) 4 ap, utazóköpeny (#1136) 16 ap, kék köpeny (#1137) 48 ap,
díszes köpeny (#1138) 100 ap, köntös (#1150) 7 ap, zöld köntös (#1151)
20 ap, átlátszó köntös (#1152) 53 ap, íj (#1270) 14 ap, könnyû íj (#1271)
31 ap, hosszú íj (#1272) 67 ap, nyílpuska (#1285) 28 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 53 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 95 ap, tõr (#1300) 7 ap, csonttõr
(#1301) 20 ap, rövid tõr (#1302) 53 ap, kard (#1315) 14 ap, görbekard (#1316)
31 ap, hosszúkard (#1317) 67 ap, fogazott kard (#1318) 124 ap, lándzsa
(#1330) 14 ap, barbár lándzsa (#1331) 31 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 67
ap, az egészség kerek pajzsa (#2861) 168 ap, a pontosság könnyû láncinge
(#4181) 235 ap, a pontosság íja (#4420) 84 ap, a harcos köpenye (#7885)
74 ap, a gepárd tõre (#15700) 77 ap, a sas görbekardja (#16166) 213 ap,
a tûz sisakja (#22225) 49 ap, a tûz lándzsája (#22480) 49 ap, a jég bõr
mellvértje (#22646) 178 ap, a jég díszes fejpántja (#22706) 110 ap, a jég
barbár lándzsája (#22931) 122 ap, az enyészet láncinge (#23080) 91 ap,
az enyészet mellvértje (#23095) 84 ap, a villám lándzsája (#23830) 49 ap,
a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 144 ap, a méreg díszes fejpántja
(#24056) 110 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 110 ap, a méreg rövid tõre
(#24252) 210 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 223 ap, a szalamandra
lándzsája (#26080) 49 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 107 ap, a yeti öve
(#26365) 39 ap, a yeti szimbóluma (#26410) 46 ap, a sav gyûrûje (#26875)
42 ap, a sav csonttõre (#26951) 110 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje
(#27116) 144 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 122 ap, az angyalok karkötõje
(#28240) 42 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 49 ap, az ellenállás maszkja
(#28540) 42 ap. Eladsz 1 kerek pajzsot 15 aranyért. Eladsz 3 törpe pikkelyvértet
60 aranyért. Eladsz 1 köntöst 4 aranyért. Eladsz 3 harci fejszét 24 aranyért.
Eladsz 1 nyílpuskát 16 aranyért. Eladsz 2 sziklarepeszt 4 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Eladsz 1 görbekardot 15 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
kf 23244 142 |
bekészíted a 23244. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a káosz lüktetõ
nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf
embrió (#417).
*** 1. KÖR *** A xenomorf embrió feléd mozog. A kétfejû patkány a xenomorf
embriót rohamozza. Megrohamozod a xenomorf embriót. A xenomorf embrió rád
veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. El sem talált, haha. A
kétfejû patkány a xenomorf embriót támadja. A xenomorf embriót próbálod
megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). Tüskés a
bõre
(-5 ép) Roncsoltál. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-1 ép) Vámpirizálsz (+5 ép).
*** 2. KÖR *** A xenomorf embrió rád veti magát. Harapásra nyitja száját,
támad fogával. Mellé! A kétfejû patkány a xenomorf embriót támadja. A
xenomorf embrió hörögve elterül.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 76/12.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+23%). Szolgáidnak is jut 11%. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ.
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 444 sebzést okoztál, és
100 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
237 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Puha, egy nagydarab, hosszúhajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
féregszint (3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 75. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (7) / 3.13 |
[2] IQ: |
12 (18) / 9.46 |
[3] ügyesség: |
8 (13) / 1.01 |
[4] egészség: |
6 (10) / 0.44 |
[5] mágia: |
5 (11) / 2.28 |
[6] gyorsaság: |
7 (1) / 0.84 |
[9] Méret/ép: |
77 (79) / 56 |
Min. méret: |
73 |
Barlangméret: |
84 |
|
|
Varázspont: |
90 / 86 |
Képességpont: |
9 / 63% |
Hõsi pont: |
26 (15) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
58% |
Galetki erõ: |
309 / 217 |
Hírnév : |
734 |
Jóllakottság: |
79% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
23 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (1) |
Torzsz. csaták: |
404 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
322 (7) |
Leölt torzszülött: |
433 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
9 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el
három sárga gyógyitalt. 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Ölj meg öt
méregférget. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
3 / 1.44 |
[17] vastag bõr: |
7 (12) / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 (4) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
2 / 1.27 |
[47] zárnyitás: |
3 / 1.85 |
[48] mászás: |
5 / 0.84 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 3.81 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.25 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.66 |
[54] kereskedelem: |
12 / 9.02 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 (9) / 0.25 |
[57] gyógynövények: |
6 (10) / 4.69 |
[58] nyomkeresés: |
3 (5) / 0.85 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.15 |
[62] lopás: |
5 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.55 |
[65] álcázás: |
1 / 0 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.15 |
[67] régészet: |
19 / 12.86 |
[68] zene: |
1 / 0 |
[69] tanulás: |
6 / 2.68 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
6 / 4.39 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
15 / 3.13 |
[101] szakért.: |
10 / 9.87 |
[102] roncsolás: |
7
/ 0 |
|
jobb mancs |
[103] méret: |
11 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 2.55 |
[105] vámpirizáció: |
10
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.52 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 0 |
[17] gránitbõr: |
4 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 2.22 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.40 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (0%): |
17 gránit |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] kétfejû patkány |
31/19 |
189% |
190% |
6 / 5.20 |
harcol |
lélekenergia rész |
35% |
jóllakottság határ |
120% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 8 |
ism 4 |
p |
pv 3 5 2 |
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégcsóva t.var. ha a harc 1. köre van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 30 0 0 50 9;
VI erõ:140% ép:30%;
PV 3 5 2;
PSZ 67 54;
TT 10;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3131 129 1; VG 3131 19 1; VG 6112 141 3; VG 3131
24 4; VG 3131 22 7; VG 3131 165 3;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#12 (9. épület), #52 (20. épület), #329 (75. forduló), #372 (61. forduló),
#482 (62. forduló), #259 (64. forduló), #275 (63. forduló), #224 (65.
forduló), #457 (65. forduló), #430 (66. forduló), #305 (67. forduló),
#213 (66. forduló), #405 (67. forduló), #201 (67. forduló), #420 (68.
forduló), #424 (68. forduló), #466 (74. forduló), #357 (69. forduló),
#236 (74. forduló), #431 (70. forduló), #280 (72. forduló), #396 (75.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 6924. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig
173 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus öve (#17365) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a jég sárga
öve (#22767) |
* |
1 a káosz híveinek csizmája (#13284) |
* |
1 a merénylõ öve (#11065) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sólyom öve (#29515) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1 a torony utazóköpenye
(#18236) |
* |
1 a védekezés kerek pajzsa (#4661) |
|
1 a védekezés vándorcsizmája (#4721)
|
|
1 a villám csatos öve (#23666) |
|
1 az angyalok öve (#28165) |
* |
1 az egészség lovagi lemezpáncélja (#2802)
|
|
1 az elfek díszes fejpántja (#10556) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a káosz lüktetõ nyaklánca (#23244) |
* |
1 a káosz rettenetes gyûrûje (#25539) |
|
1 a káosz sárkányának nyaklánca
(#9744) |
* |
1 a küzdelem ezüst fülbevalója (#20607) |
|
1 a mágia nyaklánca (#3430) |
|
1 a sólyom kõamulettje (#29546) |
|
1 a
sólyom malachit karkötõje (#29591) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs kõamulettje (#25496) |
|
1
a yeti kõamulettje (#26396) |
|
1 a yeti nyaklánca (#26380) |
|
9967 arany (#1) |
|
1 az egészség sárgaréz
nyaklánca (#2981) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
79 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208)
|
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a gyorsaság nyílpuskája (#3985) |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a majom
íja (#14320) |
|
1 a sav nyílpuskája (#26935) |
|
1 a sebesség rövid tõre (#13452) |
* |
1 a tolvaj kõrisfa íja (#9373) |
|
1 az elefánt könnyû íja (#16571) |
|
1 az óriás hosszúkardja (#8967) |
Varázsitalok és füvek |
|
28 csótányláb (#25) |
|
15 elonotichlan (#31) |
|
7 fehér gyógyital (#50)
|
|
19 gyilkos boróka (#27) |
|
14 hónakkupók (#30) |
|
12 liánvirág (#24)
|
|
19 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
19 mézfû (#29)
|
|
23 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
22 ragálygomba (#26)
|
|
28 sötét mák (#23) |
|
29 tejfonál (#28) |
|
16 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
3 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
3 duzzadt xenópete (#479) |
|
1 ekinda haj
(#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161)
|
|
21 mandibula (#157) |
|
10 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
4 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete
(#480) |
|
11 õsi relikvia (#17) |
|
9 pirgamit (#152) |
|
2 xenópete (#278) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 202 arany (#1), 1 tejfonál (#28),
5 drágakõ (#2), 2 elonotichlan (#31), 2 mandibula (#157), 1 mézfû (#29),
2 sötét mák (#23), 4 gyilkos boróka (#27), 1 húsevõ bibe (#151), 1
óriási xenópete (#480), 1 õskõ (#8).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 1 duzzadt
xenópete (#479), 1 kerek pajzs (#1061), 2 sziklarepesz (#13), 1 görbekard
(#1316), 3 törpe pikkelyvért (#4), 3 harci fejsze (#12), 1 köntös (#1150),
1 nyílpuska (#1285).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BAJNOKOK ITALA (62. TÁRGY) Ez a szürke, majdhogynem ezüstösen csillogó
folyadék gyakran használt doppingszer, ha egy harcos különösen nehéz csatára
készül. Nem is csoda, hiszen a bajnokok itala egy harc idejére 40%-al megnöveli
az esélyét, hogy eltalálod ellenfeledet! Használata ugyanúgy történik,
mint a többi, egy csatára vonatkozó varázsitalé és védekezõ varázsitalé
(berakhatod TV listába vagy a harci programodba).