73. forduló, 75. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 5. 18h:45'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,16] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

kt 181 elkészíted a 181. tárgyat
Sajnos nincs nálad göcsörtös bunkó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vasalt bunkót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 209.]

ff 127 84 181 felt. fegyverváltás: 127 84 181
Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat.Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[73,17] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy trikornis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,18] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nocsak! Grehem, még mindig itt szobrozik. Úgy látszik, nem talált senkit, aki kipucolná azt a bizonyos járatot. Bár az is lehet, hogy csak szeretne még néhány bőrt lerántani erről a tazunkáról. Lehet, hogy minden erre járó kalandozótól legombolja az 50 aranyat? Ki tudja? Talán neked is szerencsét kéne próbálnod! (5. többszemélyes kaland, 70 TVP szükséges hozzá.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy aranyfecske. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,19] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [54 pontot használtál fel, van még 155.]

m 4 mozogsz délre
[73,20] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 4 rákfatty váladékot.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [14 pontot használtál fel, van még 141.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,19] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy legyengült uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 129.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy vérszomjas csüldő.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[73,18] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Nocsak! Grehem, még mindig itt szobrozik. Úgy látszik, nem talált senkit, aki kipucolná azt a bizonyos járatot. Bár az is lehet, hogy csak szeretne még néhány bőrt lerántani erről a tazunkáról. Lehet, hogy minden erre járó kalandozótól legombolja az 50 aranyat? Ki tudja? Talán neked is szerencsét kéne próbálnod! (5. többszemélyes kaland, 70 TVP szükséges hozzá.)
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,17] A dombság átmegy hegységbe.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leanan. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [34 pontot használtál fel, van még 90.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az emberevő jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 6 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval megütöd az emberevő nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 9 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 60.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 74. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 14 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 15 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 209/193 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 49/2 Pénz: 106 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 321 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 632 TP-t kaptál. Jelenleg 52 223 TP-d van. A következő szinthez még 22 777 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, dombi yeti, Jerome. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
72,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 14 (+1) 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 25 6. felderítés: 1
7. teológia: 5 8. zene: 2 9. szörnyismeret: 4
10. vadászat: 4 11. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 15, az összesen kapott pontszám: 1525. (összesen ölhető: 540 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszurony (#12) 1 ezüsttőr (#322)
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111) 8 * kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
14 nyílvessző (#108) 9 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
3 sallank nyíl (#129) 1 szöges bunkó (#8) 30 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147)
29 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 manakristály (#500)
1 megsemmisítő (#1540) 1 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248)
1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 6 csepp tinta (#101), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
2 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 darázsszárny (#652) 10 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104)
1 galachmit (#310) 1 gyíkfű (#201) 3 gyöngymangó (#135)
1 kreiton esszencia (#892) 2 lapkorong (#80) 20 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 15 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
18 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128)
10 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15)
14 vasérc (#152)

Összsúly: 79.98 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 2 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
1 uzbány csőr (#169) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75
15
16
17
18
19
20
21
(72,17) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, emberevő (#119)
(73,17) 39. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(73,18) 45. jellempróba, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 5. többszemélyes kaland, érclelőhely, aranyfecske (#283), érclelőhely
(73,19) vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)
(73,20) szeppent rákfatty (#186), 50. jellempróba, vaskohó (#155)
(74,19) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, uzbány (#102), vérszomjas csüldő (#114)

Üzenet küldése a karakternek