Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 5. 9h:19' EZ A 377. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 378. játékheted kezdete: máj. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2177 SZÁMLA : XXXX |
kf 89 | kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu nem tudott megsebezni. A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [52,-30] Még mindig bozótos. Észreveszel egy malmot. (ld. enc.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a garokk fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [51,-30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
v 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 20, gyógyulás: 7, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
(Továbbmész...) [47,-30] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Észreveszel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő bal karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
v 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
Erő: | 22 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 124 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 180/52 | Jellem: | gonosz (25) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 35/19 | Pénz: | 43 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 23 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 4 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
óriás sáska (#27) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
Összsúly: 35.91 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | madártoll (#112) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) |