Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 5. 18h:32' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az emberevő jobb karját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
vd 5 | m 5 |
m 8 | mozogsz északra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a drasmólyom testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kf 87 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a vadtroll jobb karját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadtroll testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
vd 5 | m 5 |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az emberevő nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az emberevő jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a kőszáli disznó nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a trappoló dinymák testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (ld. enc.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [73,19] Amerre csak a szem ellát, dombok. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a spagulár jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a spagulár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kf 123 | kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
vd 5 | m 5 |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű bal első lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 190 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 rákpáncél annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rőtmanó bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [73,16] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal 48 pontért |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal |
PSZI KŐ (248. TÁRGY) Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád. - Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 208/208 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 49/3 | Pénz: | 106 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 6 |
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 11 (+1) |
73,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. gyógyítás: | 25 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 5 | 8. zene: | 2 | 9. szörnyismeret: | 4 |
10. vadászat: | 4 | 11. bányászat: | 15 (+2) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve) |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 15, az összesen kapott pontszám: 1525. (összesen ölhető: 540 ) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) | |
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hosszú íj (#111) | 10 | * | kerek kő (#19) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
14 | nyílvessző (#108) | 9 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | parittya (#18) | ||
3 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges bunkó (#8) | 30 | ubuk tüske (#131) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
21 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | ősi rúna (#2520) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 6 csepp tinta (#101), fér még: 4] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fémrúd (#104) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | gyíkfű (#201) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lapkorong (#80) | 20 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 13 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
18 | pirkit (#153) | 5 | rézdarab (#70) | 37 | sallank karom (#128) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
12 | vasérc (#152) |
Összsúly: 77.46 kg | Megterheltség: 124% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | rákpáncél (#97) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | galachmit (#310) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | rézdarab (#70) | 6 | tinta (#101) | |||
3 | vasérc (#152) |
72 | 73 | 74 | |
15 | |
|
|
16 | |
|
|
17 | |
|
|
18 | |
|
|
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|
22 | |
|
|
23 | |
|
|
24 | |
|
|
25 | |
|
|