Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 26. 9h:09' EZ A 295. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 296. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1102 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku köpeny. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
id 82 50 | idomítod a 82. szörnyet 50 pontért |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
hu 160 | hulladék: 160 |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [71,84] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gorombilla. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gorombilla bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,84] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy térkaput. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thandarilla orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
bb 248 350 69 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (350 darabot) |
ve 249 10 | megveszed a 249. tárgyat 10 |
ve 94 6 | megveszed a 94. tárgyat 6 |
ve 655 4 | megveszed a 655. tárgyat 4 |
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
m 6 | mozogsz nyugatra |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
h 1576 1 | használod az 1576. tárgyat |
h 1576 1 | használod az 1576. tárgyat |
h 1576 1 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
Erő: | 15 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 474 kg |
Ügyesség: | 18 (22) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 240/152 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (21) | Varázspont: | 259/88 | Pénz: | 1151 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 68/47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 15/70 (+12%) | szúrófegyverek: | 22/7 (+7%) |
vágófegyverek: | 7/67 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 4/44 |
dobófegyverek: | 13/4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
72,84 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 63 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/1 | 2. nyomkövetés: | 14/75 (+15%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/56 | 5. csapdakészítés: | 7/4 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/29 |
7. gyógyítás: | 12/79 (+75%) | 8. titkosírás: | 1/63 | 9. felderítés: | 1/57 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 (+256%) | 11. teológia: | 8/40 (+29%) | 12. taumaturgia: | 14/94 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/40 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 1/79 (+3%) | 17. szörnyismeret: | 7/46 (+37%) | 18. pszi: | 10/1 (+9%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 1/76 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 7/6 | 23. testépítés: | 1/0 | 24. főzés: | 4/24 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 28 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Poomr Ko (#957) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316), óriás csontváz (#176), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42, 53. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 252 (limit: 1415), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 26775. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 972 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$1 | * | orgyilkos tőr ($225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | csontpálca ($329) | 1 | kőkalapács (#13) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 26 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | esszenciakristály (#350) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 10 | tolmokov-koktél (#351) | |||
4 | ubuk dobónyíl (#138) | 12 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | $1 | vassisak ($160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
$1 | rejtőköpeny ($277) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 2 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 2 | * | Tharr Keresztje (#287) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | Eldaran karkötője (#373) | $1 | ezüst karkötő ($158) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | $2 | ezüst gyűrű ($180) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük $20 csepp tinta ($101), fér még: 0] | ||||||
8 | éjurna (#2368) | [bennük 21 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 59] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük $26 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 4] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük $11 csepp ugh méreg ($166), fér még: 25] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 5 | éjkő (#2369) | ||
1 | fülemüle síp (#1576) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | halálkristály (#2372) | 18 | kaja (#2) | 2 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 12 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$1 | bordacsont ($16) | 1 | darázsszárny (#652) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
47 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
$3 | grifftojás ($179) | 6 | gyöngymangó (#135) | 4 | halálvirág (#2371) | |||
$1 | hebrencs állkapocs ($130) | 10 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
$1 | királygyík bőr ($44) | $1 | lapockacsont ($33) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
118 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mutáns csont (#331) | $4 | óndarab ($85) | 14 | pirkit (#153) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 3 | rakolits por (#669) | 6 | remák szív (#264) | |||
3 | rézdarab (#70) | 40 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
25 | sünmedve tüske (#14) | $1 | surranó kígyó bőr ($47) | 23 | szárnyas hernyó (#69) | |||
$12 | szvó-ektoplazma ($151) | 3 | Tiume batyuja (#660) | 7 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 8 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 69.03 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 3 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | súlyzó (#347) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
22 | víz (#27) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|