Karakterszám: |
4884 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
71 |
Játékhét: |
80 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
205 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. máj. 16. 12h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. máj. 17. |
|
E-mail!
VOLDEMORTINA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 69 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31999.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar
al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú
arab férfi. (hírneve 3668.)
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*máj. 9.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Mérgezõ Wurm felett.
*máj.
9.* Amorpheus Amorphea rangja a Katonák Klánjában "alvezér" lett.
*máj.
9.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant.
*máj.
9.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát
Elf felett.
*máj. 10.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt
vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*máj. 11.* Noseant
kis híján megölte egy onlion.
*máj. 11.* Kronx pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Rozsdamentes acélpatkány felett.
*máj. 11.* Avvocato Terrasinit
kis híján megölte egy tûzlángocska.
*máj. 11.* Avvocato Terrasini gyõzelmet
aratott Rhandavr felett.
*máj. 12.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Errtu felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t.
(-4 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
htt 3 |
harci program törlése sorszám szerint |
A következõ harci program sorokat törölted:
3: életszívás t.var. ha egy
ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
hp 1 0 2 2 250 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás a harc 2.
körétõl. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás a harc 2.
körétõl, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #300.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
hp 3 62 1 0 250 |
harci program |
Sajnálom, de nem ismered a 62. varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 228.]
Harci feltétel parancsot csakis közvetlenül HP parancs után adhatsz ki.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
hp 3 60 1 0 250 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: óriásnövés itala v.var. ha a
harc 1. köre van. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
A következõ sor került a harci programodba: óriásnövés itala v.var. ha a
harc 1. köre van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #300.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
hp 4 29 22 14 240 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél
ép-je 14 alatt van. Prioritás: 240.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható,
és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 35
ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap,
bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci
fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin
(#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard
(#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes
fejék (#135) 17 ap, mandibula (#157) 7 ap, Xantin bõröve (#169) 70 ap,
a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél
(#1000) 87 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 119 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031)
123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért
(#1046) 109 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs
(#1062) 84 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak
(#1077) 84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti
maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes
fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108)
134 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma
(#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny
(#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld
köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, íj (#1270) 17 ap,
könnyû íj (#1271) 39 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
67 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap,
kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár
lándzsa (#1331) 39 ap, a védekezés fejpántja (#4705) 96 ap, a remete köpenye
(#12385) 92 ap, a szellemek mellvértje (#14995) 148 ap, az elefánt köpenye
(#16435) 92 ap, a sebezhetetlenség könnyû láncinge (#19481) 350 ap, a ragadozó
pikkelyvértje (#19915) 122 ap, a küzdelem barbár lándzsája (#20681) 266
ap, a gyõzelem lándzsája (#21130) 105 ap, a tûz görbekardja (#22466) 153
ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég lemezpáncélja (#22600)
131 ap, a jég csatos öve (#22766) 134 ap, a jég barbár lándzsája (#22931)
153 ap, az enyészet könnyû láncinge (#23081) 237 ap, az enyészet gyalogos
lándzsája (#23382) 279 ap, a méreg vas lemezpáncélja (#23951) 264 ap, a
méreg nagy pajzsa (#24012) 279 ap, a méreg könnyû íja (#24221) 153 ap,
a méreg barbár lándzsája (#24281) 153 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300)
131 ap, a sav díszes pikkelyvértje (#26667) 315 ap, a sav csonttõre (#26951)
138 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 237 ap, az elektromosság
díszes fejpántja (#27206) 138 ap, a légzés vas lemezpáncélja (#27551) 264
ap, a légzés vassisakja (#27626) 153 ap, a légzés kék köpenye (#27687)
256 ap, a légzés csonttõre (#27851) 138 ap, az angyalok bõr mellvértje
(#28046) 222 ap, az ellenállás barbár lándzsája (#28781) 153 ap, a bûz
lemezpáncélja (#28900) 131 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 367 ap.
Sajnos 32. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
Sajnos 21. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
v 146 10 9 |
146. varázslat elmondása |
Visszamész a barlangodba. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel
varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét.
(-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
ep 12 50 5 |
építed a 12. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez
50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz,
hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj
a nagyobb barlang
megépítésében. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem
törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra
koncentrálsz. Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 1657 van hátra.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az agglomerátor harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
m 14 8 8113 4444 4445 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,8) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 113) A legközelebbi feladat megoldásánál 113 lesz a válaszod.
(M 13,8) Nyugat felé mész. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget
béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt
közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Történt
egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában
a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 44 alkalommal számolt el 100-ig,
míg elért Trento város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út,
elõvette iránytûjét, 37 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg
végül újabb 75 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a
paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Trento érintése nélkül.
Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért
haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [113]
- Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20%
lélekenergia.)
(M 12,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Szerencsés
vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 11,8) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy ráktestû, páncélozott
rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt
csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Elméleti mágiával kapcsolatos
kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres]
- Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 10,8) Csendben lépkedsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen
gonosz akadály.
(M 9,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy barlangi troll (#67)
[aura: 4-es méretû 12-es szintû bal karom.].
*** 1. KÖR *** A barlangi troll irányába mozogsz. A barlangi troll máris
elõtted terem! Az agglomerátor megközelíti a barlangi trollt. Támadod a
barlangi trollt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(15 ép-t sebeztél). A barlangi troll téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Rád vág bal karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Az agglomerátor
a barlangi trollt támadja. A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A barlangi troll
34 ép-t
sebzõdik. (-4 vp.) A barlangi troll téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Az agglomerátor
a barlangi trollt támadja. A barlangi troll halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 4/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 4% jut.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz
gyógyításra. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
14 ép-t. (-4 vp.)
(M 8,8) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a Csarnokot.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
m 13 8 35 12 8 1115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,8) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 13,9) A következõ terem délre van, így arra mész. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(M 12,8) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 12,7) A négy égtáj közül északot választod. Megpillantasz egy mágikus
idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Elhelyezkedsz
középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (+1
méret.)
(M 12,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
bb 4 7 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt
csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad
Erõskezû Sognál
egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is
be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Üdvözöllek ifjú. Látom ismét
nem tudsz mit kezdeni magaddal. Nem gond, találok neked elfoglaltságot.
A feladat roppant egyszerû: néhány undorító zombi vert tanyát itt a palota
közelében. Kérlek beszéld rá õket, hogy költözzenek kicsit arrébb!
(11.
kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag
nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így
elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik
irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy
patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem
befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat
alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te
is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus
szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz,
és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne
a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet.
Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra
van szükséged. Magadban motyogva, létrehozol egy vakító fényt. (-4 vp.)
Hatalmas fény gömb indul meg a kezedbõl a szem felé, majd amikor hozzáér,
szétpukkan. Nagyot sóhajtasz és bátran továbbindulsz. Bizonytalanul lépkedsz,
várod az iszonyatos hõhullámot. De semmi. Sikerült megvakítanod a szemet.
Pár lépés után egy kisebb terembe érkezel, amely halvány fényben vibrál,
de nem találod a fény forrását. Valami apró lények mozognak a falak mellett,
de amikor közel mész hozzájuk, elbújnak a kis résekben. Nos, ilyenek a
magneotidok. De hogyan csalogasd ki õket? Eszedbe jut, hogy a varázsló
a mágikus energiáidról beszélt. Leülsz, kiüríted az elmédet, és elkezdesz
koncentrálni. Képzeletedben apró mágikus csápokat növesztesz, és a magneotidokat
kutatod vele a fal rései között.
[Mágia próba 17-es küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres]
Megközelítesz egy magneotidot az egyik csáppal. Halkan babusgató szavakat
mormogsz, majd óvatosan elkezded simogatni. A kis lény rögtön hanyatt veti
magát, és boldogan tûri a simogatást. Abbahagyod, és elkezded kihúzni a
csápot a falból. Ebben a pillanatban bugyogást, szörcsögést hallasz, és
a magnetoid ijedten visszabújik! A következõ pillanatban felsorakoznak
elõtted vendéglátóid. Ellenfeleid 3 fehér amõba (#30).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az 1. fehér amõba
14
sebzést kap. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. fehér amõba holtan
terül el. A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba
megidézi az 5. fehér amõbát. Az agglomerátor a 2. fehér amõba felé mozog.
Az agglomerátor a 2. fehér amõbát támadja. A 2. fehér amõba holtan terül
el.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 3. fehér amõba
sebzõdik 14 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t.
(-5 vp.) A 3. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. A 4. fehér
amõba megidézi a 6. fehér amõbát. Az 5. fehér amõba megidézi a 7. fehér
amõbát. Az agglomerátor és a 7. fehér amõba egymással harcolnak. A 7. fehér
amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A 6. fehér amõba
14 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 6. fehér
amõba kileheli lelkét. A 4. fehér amõba feléd rohan. A 4. fehér amõba rád
támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág
bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Az 5. fehér amõba és az agglomerátor
egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy elektromos
kezet. A 4. fehér amõba
7 sebzést kap. (-1 vp.) A 4. fehér amõba rád támad.
Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával.
Elhibázta. Az 5. fehér amõba és az agglomerátor egymással harcolnak. Az
5. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 38/18.]
Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az agglomerátor pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Vadászni támad kedved. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet
próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz
alá. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját
szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz
vadat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál,
üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy árnyékmester
(#71).
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tûzgolyót.
Sebzõdsz 18 ép-t. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is
vagy! Megtámadod az árnyékmestert. Lecsapsz jobb csápoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+2%). Lesújtasz bal karmoddal.
(4 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az árnyékmester
14
sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5 vp.) Az árnyékmester
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+36%). Itt az ebédidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+16% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de
ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt:
épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette.
Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Útközben észreveszel egy
mézfüvet.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a kronorém
felé. Már ott is vagy! A kronorém téged támad. Elõresuhint jobb csápjával.
Nem talált. Lecsap rád bal csápjával. Elhibázta. Megtámadod a kronorémet.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(20 ép-t sebeztél). Illatod
zavarja
(4 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kronorém rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-2 TVP) Körbe-körbe forgatva üt
bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Ah, kronofúzió (-1 TVP). A kronorémet
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(22 ép-t
sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(4 sebzés).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A kronorém
14 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.)
A kronorém hörögve elterül.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+29%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé
ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget
alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is
idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megérkeztél
az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Vadászösztöneid
mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra
készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox
(#78).
*** 1. KÖR *** A méregféreg máris elõtted terem! Megközelíted a méregférget.
A sötét xirnox odajön hozzád. A méregféreg rád veti magát. Beléd próbál
marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10%
támadás). Támadod a méregférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(17 ép-t sebeztél). A sötét xirnox rád támad. Kitátja száját,
és fekete savat köp rád!
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét xirnox elmormol egy
méregfelhõt. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A méregféreg
sebzõdik 31 ép-t. (-4 vp.) A méregféreg halálos sebet kapva
a földre zuhan. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
15
ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl.
*** 3. KÖR ***
13 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A sötét xirnox:
nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Rávágsz
jobb csápoddal. Elhibáztad. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Nem
találtál. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. A sötét
xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(12 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR ***
Sebzõdsz 18 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox ellenállt
a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod a sötét xirnoxot. Odacsapsz jobb
csápoddal. El sem találtad. Lecsapsz bal csápoddal.
(10 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%).
Lecsapsz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2
ép) A sötét xirnox rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp
rád!
(11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod
magad. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+62 életpont.)
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Odamész az egyik
"galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Csapdát keresel. Semmit sem találsz. Átléped a küszöböt. Ebben
a percben valami kemény a fejedre esik (-22 ép). Ennyit a belopakodásról!
A barlang lakója
Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns
megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: Örökkévalóság Gyémántja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
khaldoran öv, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a kobra utazóköpenye,
a kalmár nyaklánca, díszes karkötõ, csepp fülbevaló, fekete csizma, a regenerálódás
szárnyas sisakja, aréna csont érme, ében láncing, ében tündekard. Enyhe
meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Csótánygróf feléd mozog. Megközelíted Tüsi, a koreni sünt.
Tüsi, a koreni sün odajön hozzád. Csótánygróf rád veti magát. Feléd üt
bal mancsával.
(24 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Megpróbál benyomni neked
jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ében tündekardot forgatva
támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod Tüsi, a koreni sünt. Lecsapsz
jobb csápoddal.
(31 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-11 ép) Ostorként
csattantasz bal csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-11 ép)
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Felé ütsz bal karmoddal.
(12 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-11 ép) Tüsi, a koreni sün halálos sebet kapva
a földre zuhan. Méreg marja tested.
12 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve
összeesel.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata
helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 327 sebzést
okoztál, és 229 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
237 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld
színû, karcsú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 71. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 1.86 |
[2] IQ: |
13 (15) / 4.95 |
[3] ügyesség: |
6 (7) / 1.97 |
[4] egészség: |
6 / 0.83 |
[5] mágia: |
8 (13) / 5.02 |
[6] gyorsaság: |
8 / 1.49 |
[9] Méret/ép: |
98 (100) / 1 |
Min. méret: |
86 |
Barlangméret: |
101 |
|
|
Varázspont: |
130 / 0 |
Képességpont: |
18 / 80% |
Hõsi pont: |
10 (4) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
14% |
Galetki erõ: |
367 / 242 |
Hírnév : |
518 |
Jóllakottság: |
39% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
72 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (0) |
Torzsz. csaták: |
418 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
348 (3) |
Leölt torzszülött: |
531 (10) |
Pszi csaták: |
7 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
1
(0) |
Ájulások száma: |
52 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (19)
Speciális
képességeid:
+19 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]
2.) Hozz két zöld manaitalt. 3.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal!
[számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
11 (16) / 8.11 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.24 |
[19] hidegimmunitás: |
1 / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] illat: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 3.77 |
[47] zárnyitás: |
2 / 1.06 |
[48] mászás: |
6 / 0.31 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.55 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.38 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 1.47 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 3.14 |
[57] gyógynövények: |
5 / 0.82 |
[58] nyomkeresés: |
1 / 0.84 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.26 |
[60] pszi támadás: |
5 / 0.48 |
[61] pszi energia: |
5 / 0.53 |
[62] lopás: |
5 / 1.49 |
[64] átokszórás: |
1 / 0.06 |
[72] építés: |
5 / 1.78 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
13 / 4.20 |
[101] szakért.: |
11 / 4.22 |
[102] sebzõ méreg: |
5
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
5 / 0.33 |
[104] szakért.: |
6 / 3.52 |
[105] energiaszívás: |
4
/ 0 |
|
bal karom |
[106] méret: |
4 / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 0.18 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
5 / 0.18 |
[147] alkímia: |
2 (4) / 0.57 |
[36] csábmosoly: |
1 (3) / 0.24 |
[149] dimenziókapu: |
4 (6) / 0.12 |
[11] elektromos kéz: |
5 (7) / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (3) / 0 |
[10] energiatüske: |
5 (7) / 0.93 |
[29] életszívás: |
8 (10) / 2.25 |
[17] gránitbõr: |
6 (8) / 0.72 |
[13] jégcsóva: |
7 (9) / 6.90 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 1.11 |
[163] kineport: |
1 (3) / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (5) / 2.78 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 (9) / 3.85 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 (3) / 0.97 |
[157] láthatatlanság: |
1 (3) / 0.50 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 (3) / 0.08 |
[28] óriáserõ: |
10 (12) / 1.49 |
[159] szellemidézés: |
1 (3) / 0 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.18 |
[170] villámpajzs: |
1 (3) / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (30%): |
10 energi |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (60%): |
10 energi |
13
jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista
(100%): |
13 jégcsó |
28 óriáse |
10 energi |
17 gránit |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (3).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] agglomerátor |
70/52 |
41% |
40% |
1 / 0.10 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
15% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 4 |
vd |
v 157 |
ism 5 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 250. |
8: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 240.
|
1: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#7161. |
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 250, és ha ellenfeled
#300. |
6: óriásnövés itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 250, és ha
ellenfeled #300. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 10 27;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 6 5;
PSZ
56 57 48 62 46;
BA 7138 15136;
PT 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #11 (7. épület), #17 (3. épület),
#21 (9. épület), #24 (8. épület), #50 (20. épület).
SZÖVETSÉGED:
Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 4884. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 50 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a mágia köpenye (#3385) |
* |
1 a szívósság
fejpántja (#14605) |
|
1 a törpék zöld köntöse (#6551) |
|
1 a tûz utazóköpenye (#22286) |
|
1
bõr mellvért (#1046) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 csatos öv (#1166) |
* |
1 csizma (#1120) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 pikkelyvért (#1015)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia nyaklánca (#3430) |
|
1 a tárgyalás
gyûrûje (#144) |
|
1 a tûz márványgyûrûje (#22376) |
|
345 arany (#1) |
* |
1 az enyészet márványgyûrûje
(#23276) |
* |
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
9 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208)
|
|
1 kék gömb (#143) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 az entek görbekardja (#9866) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
3 mézfû (#29) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
1 ragálygomba (#26)
|
|
2 savlehelet itala (#55) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
1 mandibula (#157) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mézfû (#29).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 100 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |