Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 15. 9h:16' EZ A 719. JÁTÉKHETED, 707. FORDULÓD 720. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3326 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 10 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 23. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 177. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 138. varázslatot a 73. varázslatot |
kf 902 2 | kézbeveszed/felveszed a 902. tárgyat a bal kezedbe |
vv 112 185 73 | elmormolod a 112. varázslatot a 185. varázslatot a 73. varázslatot |
hh 1164 473 473 | használod az 1164. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
fl 1 211 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
m 3 4 7 | mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra két fejét is. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a hidra két fejét is. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a hidra egyik nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 28, gyógyulás: 93, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [178,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy szikrázó manahal intéz feléd kihívást. [védettséged: 67]
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a szikrázó manahal fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 280 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku bal lábát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 310, gyógyulás: 0, összesen: -310 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 376 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-376 életpont.) Kampós acélszigonnyal megdöföd az óriás vízi sün girbe-gurba tüskéit. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-118 életpont.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 494, gyógyulás: 0, összesen: -494 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A ryuku futárbérenc lendületes ütése célt téveszt. A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [177,119] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy áeratikus hasnyák. {max. életpontja: 131-150.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 10, gyógyulás: 18, összesen: +8 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Kyorg tőrrel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 8 madártoll. 3225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 138, gyógyulás: 47, összesen: -91 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a szánalmas pondró testét. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Kyorg tőrrel megkarcolod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 65, gyógyulás: 171, összesen: +106 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy jégkristály felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [175,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Kyorg tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 20, gyógyulás: 116, összesen: +96 ÉP}
(Továbbmész...) [174,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korallfövenyt. (ld. enc.) Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku futárbérenc. {max. életpontja: 126-150.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kyorg tőrrel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku futárbérenc csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku csizma (ld. enc.). 1259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 2, gyógyulás: 22, összesen: +20 ÉP}
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal alaposan megvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku futárbérenc csapása elől. A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [172,118] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült drakolich lehet. {max. életpontja: 183-195.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal megcsapod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd a drakolich testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal végigmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [171,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített purifikátor császár közeledik. {max. életpontja: 651-730.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
m 5 8 | mozogsz délnyugatra, északra |
Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1914 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 230 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku jobb lábát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 253, gyógyulás: 0, összesen: -253 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1914 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün jobb oldalát. (3 támadással 386 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-386 életpont.) Kampós acélszigonnyal eltalálod az óriás vízi sün testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-126 életpont.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
4040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 512, gyógyulás: 0, összesen: -512 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Kyorg tőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[170,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a fémrúd a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 1 tyrex csont, 6 szopókő, 1 ezüst karkötő, 1 rakolits por, 1 aurach fog.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Tisztítótűz, 1 Sötét motyogó, 1 Piromenyét, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 1948 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 51 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (262 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a kísértetvarázsló vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. {támadása: 113.}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5697 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 12, gyógyulás: 89, összesen: +77 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 0, gyógyulás: 159, összesen: +159 ÉP}
* 1. BP: | TVP elővétele: 10 pontért |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot |
* 4. BP: | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a hidra egyik fejét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a hidra testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 32, gyógyulás: 107, összesen: +75 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a hidra testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a hidra két fejét is. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 27, gyógyulás: 92, összesen: +65 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a hidra testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a hidra testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 3420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 32, gyógyulás: 91, összesen: +59 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra egyik fejét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 3420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 30, gyógyulás: 91, összesen: +61 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG) Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 3 napnál rövidebb ideig táborozol. |
CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY) A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott. A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges. |
ÓRIÁS VÍZI SÜN (410. SZÖRNY) Egy óriási süngombolyag hömpölyög feléd. Valószínűleg a hullámok sodorják, gondolod, és elúszol az útjából. Csakhogy a sün még mindig feléd úszik, és méternyi hosszú tüskéi aggasztóan gyorsan közelednek feléd. Nincs más megoldás, fel kell venned a harcot. Csak reménykedj, hogy szigonyod jó helyre sikerül beszúrni a tüskék között, és a sün már az első támadásodtól kileheli a lelkét. Mivel a sün testének lényegi részeihez nem tudsz hozzáférni, vámpirizálni sem tudsz belőle. |
KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY) Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
TENGER GYÜMÖLCSE (1155. TÁRGY) A tengerfenéken összegyűlt kagylók között vannak nagyok, vannak kisebbek, vannak élénk színűek, vannak szürke, a homokba olvadók, vannak girbe-gurba formájúak, vannak egyenes élű, a vízmozgás által simára csiszoltak. Ha ügyes vagy - és ugyan miért ne lennél az, hiszen már nem először jársz a víz alatt -, ki tudod választani, melyik kagyló az, melynek belsejét akár ki is szürcsölheted héjából, és sem hasfájás, sem egyéb nyavalya nem lesz torkosságod következménye. Ritkán bukkannak fel ehhez hasonló tárgyak a nagyobb városok árusainál, mégis, az ennyi vizet egy medencében soha nem látott városlakók tudják, milyen névvel kell illetni ezeket az elfogyasztható kagylókat: a "tenger gyümölcseinek" hívják őket. Nos, ha jólelkűséged nem terjed odáig, hogy efféle jóemberek életét gazdagítsd a tenger mélyéről szerzett kincseiddel, akkor pattintsd fel, majd hörpintsd fel a kagyló tartalmát a H 1155 paranccsal. A különleges ízek hatása a fordulód végéig tart: ha udvarlásod viszonzásra talál a másik nem kiszemelt tagjánál, és érzéseitek egy hihetetlen együttlétben egyesülnek, a teljes kipihentség állapotába kerülsz, sebeid fele beforr, a hiányzó manaforrásaid harmada pedig visszatöltődik. Sajnos a tenger gyümölcse csupán annak elfogyasztójára van hatással, így a megszokott mennyei érzéseken felül párod ragyogó arcod látványának élményén kívül másban nem részesül. Ezután a tenger gyümölcse hatása elmúlik. |
Erő: | 95 (136) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 113 cm |
IQ: | 94 (106) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 101 (116) | Védekezés: | 158 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/53 év |
Egészség: | 93 (115) | Életpont: | 1346/1637 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 95 (110) | Varázspont: | 3669/3620 | Pénz: | 948 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 40/39 | Pszi pont: | 697/113 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/73 (+24%) | ökölvívás: | 1/94 | szúrófegyverek: | 46/17 (+6%) |
vágófegyverek: | 38/77 (+11%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 40/10 (+8%) |
dobófegyverek: | 24/57 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bűvös shuriken (#562) (9 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/89 | 2. nyomkövetés: | 182/6 (+24%) | 3. lopás: | 66/31 |
4. mászás: | 25/14 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 47/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 51/94 |
7. gyógyítás: | 144/30 (+23%) | 8. titkosírás: | 23/68 (+11%) | 9. felderítés: | 67/27 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 28/73 | 11. teológia: | 232/19 (+14%) | 12. taumaturgia: | 115/92 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 32/17 (+11%) | 14. versengés: | 26/69 (+14%) | 15. zene: | 9/73 |
16. szörnyismeret: | 39/33 (+20%) | 17. pszi: | 41/11 (+11%) | 18. zárnyitás: | 89/59 |
19. vadászat: | 53/53 | 20. vitalitás: | 11/42 | 21. bányászat: | 41/83 |
22. úszás: | 18/95 (+83%) | 23. főzés: | 14/92 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 585 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz az árnymanóktól (4) mutáns csontot (#331), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211), az elfektől (2) sáfrányport (#211), a törpéktől (3) sáfrányport (#211), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211), a trolloktól (5) sáfrányport (#211), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211), az emberektől (1) sáfrányport (#211) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), lidércúr (#252), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), ezerszemű bestia (#288), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), áldott okerón (#336), zombi mágus (#389) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Ördögi Kör (#9111), Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (109,9,1) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | jellemrejtés (#23) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | túlvilág lehelete (#177) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pusztító végzet (#106), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | pusztító végzet (#106) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pusztító végzet (#106) | >> | élőholt ősmágus (#179) | halálvarázslat (#124) | >> | bazaltelementál (#204) | |
halálvarázslat (#124) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | Őrült Montrix (#698) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pusztító végzet (#106) | >> | Techiulan (#400) | |
halálvarázslat (#124) | >> | éjfattyak (#9096) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
jégvihar (#353) | >> | Harmarghal (#525) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | lidércidézés (#219) | >> | Őrült Montrix (#698) | |
lidércidézés (#219) | >> | Thargodan berzerker (#377) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
3.) Raia angyalai hatalmas hordával készülnek az Árnyékvilág megrohanására, ez már háború. Ha minden hívem tizenhatot elpusztít közülük, győzni fogunk. (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fémrúd (#104) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | halcsont (#390) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégkristály (#593) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | őscápa fog (#1164) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
198 | arany (#50) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | pular kristály (#239) | 8 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | tenger gyümölcse (#1155) | 7 | víz (#27) |