Sheddek 69. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. nov. 5. 10h:06'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: nov. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5302
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1213
Extra forduló: 1 |
|
SHEDDEK KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,68] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül:
Az alvásból szörnyû remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tûzfelhõ
bontakozik ki a szemed elõtt. A fejedben egy fura mondat ismétlõdik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a
fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít
a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az elõbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+8 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+10 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+1 tudatpont.)
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás
azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [teológia:
1. szint.] (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 203.]
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet
| Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1
gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 193.]
kt 34 | elkészíted a 34. tárgyat
| Legyártottál 1 ásót. [24 pontot használtál fel, van még 169.]
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
| [76,67] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati
Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy sérült homokféreg nem lehet
ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld
hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra
rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a homokféreg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge
harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokféreg még megpróbál elszaladni, de két-három
lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
250 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [77,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós
Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem
kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint
egy bávatag golombár. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás
skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod
ellenfeled.
A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az óriás skorpió bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás skorpió
testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot
vesztesz.) Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt,
szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes)
mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1
kaja.)
(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt.
Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a goldugar bal elsõ lábát. (2
támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül
megszúrod a goldugar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Megtorpansz,
mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen
Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön...
Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra,
kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot
használtál fel, van még 145.]
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
| [79,67] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi.
Hmm, csak egy goldugar. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 12 életpontot
sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a goldugar bal elsõ lábát. (1 támadással 31
életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Egy pillanat
alatt beásod magad a homokba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy
tormikus egér. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe
nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek
délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra
vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [80,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós
Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes)
kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes
emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [80,69] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb
cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mély kutat. Látsz
egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek
délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még
121.]
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
| [81,69] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Észreveszel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék
babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy
kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus
kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már
távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporõr. Már éppen kezdted elunni a
céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az
evaporõr gumiszerû szenzorát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz.
Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporõr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.)
Az evaporõr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az evaporõr száján, majd halk hörgéssel a
porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok
vezetnek délkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [82,70] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Egy proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis
testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan
megsorozod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra
támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.)
Csõrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ
(kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [83,71] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A Rin völgy nyugati határánál
jársz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor
felismered, hogy egy piromenyét közeledik. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár
lövedéked átjárja a piromenyét testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz -
a tûz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz.
Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A piromenyét
megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és
nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a
zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes)
mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1
kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 97.]
[83,72] Szûnni nem akar a zöld síkság. A Rin völgy nyugati határánál jársz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos,
ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem
aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes
ubuk bal elsõ lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával
nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar
bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre
mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell
elköltened (24. jellempróba). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek
délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek
délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 89.]
h 233 20 | használod a 233. tárgyat
| Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni
gyakorlással, mint a többit. [20 pontot használtál fel, van még 69.]
h 242 | használod a 242. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel,
van még 68.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
| Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy
az egészséged komolyan megnõjön. [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.)
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerõ). A méreg feloldódott a szervezetedben. [KT képesség hatása:]
Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel,
általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt,
amelyen a tippjeid: 19, 24, 28.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A
fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak
köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következõ körben
tehát 240 pontot költhetsz el.
TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit
sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntõen függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az
istennek tetszõ cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követõje
jóságpontot kap), eltávolíthatnak tõle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerû
KÖVETÕ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz elõre a ranglétrán az egyre
magasabb fokozatba - a követõ után a hûséges követõ, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban
még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erõs a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia
megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia
szinted jelentõsége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet
játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követõ 4-es
teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erõs varázslatokat tud lõni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5
jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetõleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok
befolyásolják a varázslás pontos erõsségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetõtõl, mert nem fogja tudni megadni.]
|
HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a
homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnõtt embert egyetlen harapással
elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyõzéséhez az ütõfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé
hatékony módszer.
|
KARAKTERLAP |
Sheddek, egy fekete, hosszú hajú, piros szemû, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon követõje vagy. A Zan Rendje (#9110) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Zan rabszolga. Ez a 69. fordulód.
Erõ: | 23 (26) | | Szint: | 14 | | Merészség: | 7/3 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 15 (17) | | Támadás: | 13 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 15 (16) | | Védekezés: | 29 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 16 | | Életpont: | 176/105 | | Jellem: | gonosz (9) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | | Varázspont: | 35/5 | | Pénz: | 91 arany | | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/7 | | Pszi pont: | 19/9 | | | | | | |
|
Eddig összesen 372 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1504 TP-t kaptál. Jelenleg 63358 TP-d van. A következõ szinthez még 11642 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, ragyás burástya, rõtmanó berzerker. A 66. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: | 17/70 (+16%) | | vágófegyverek: | 1/9 | | ütõfegyverek: | 4/38 |
lõfegyverek: | 12/22 (+28%) | | dobófegyverek: | 1/88 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 3/109 (+10%) | | 2. nyomkövetés: | 11/57 (+36%) | | 3. lopás: | 4/23 |
4. mászás: | 3/105 | | 5. csapdakészítés: | 5/37 (+7%) | | 6. csapdaészlelés: | 1/24 |
7. gyógyítás: | 28/52 | | 8. felderítés: | 2/7 | | 9. teológia: | 1/5 (+105%) |
10. taumaturgia: | 4/93 (+3%) | | 11. szerencsejáték: | 1/60 | | 12. versengés: | 4/35 |
13. zene: | 1/91 (+20%) | | 14. szörnyismeret: | 1/48 | | 15. pszi: | 3/43 (+8%) |
16. zárnyitás: | 1/40 | | 17. vadászat: | 5/46 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
Nosferatu (#5063) (csak egyszer) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | tolvajszem (#2, 8 VP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy fekete gyöngyöt, és törd össze az oltáromon. |
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon! |
3.) Rombolj porig egy világítótornyot. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrsisak (#57) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | $1 | | kígyóbõr kesztyû ($49) |
1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) |
2 | * | rejtõköpeny (#277) | $1 | | rézpáncél ($71) | 1 | | sárga erõöv (#276) |
$1 | | szöges páncél ($65) | 1 | | szürke bõrkesztyû (#271) | 1 | * | vassisak (#160) |
1 | * | vasvért (#164) | 1 | * | zafír erõöv (#397) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 1 | | bumeráng (#249) | 1 | | ezüsttõr (#322) |
2 | | fúvócsõ (#20) | 2 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) |
2 | | kõkés (#6) | 9 | * | nyílvesszõ (#108) | 1 | * | rövid íj (#107) |
8 | | szögletes kõ (#17) | 1 | | tüske (#22) | 14 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | vas dobónyíl (#189) | 2 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | | aranygyûrû (#193) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | | Eldaran karkötõje (#373) |
1 | | obszidián függõ (#195) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
2 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) | 11 | | kaja (#2) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) |
1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
11 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 96] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 15] |
1 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
3 | | acélpengõke (#231) | 38 | | álompor (#396) | 1 | | amniosz (#203) |
3 | | aurach fog (#657) | 2 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | dorony tüdõ (#212) |
1 | | drótszõr (#37) | 2 | | evaporõr háj (#105) | 4 | | ezüstdarab (#326) |
3 | | fabontó (#106) | 1 | | fémrúd (#104) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | gyöngymangó (#135) | 2 | | hebrencs állkapocs (#130) | 40 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | lapockacsont (#33) | 35 | | madártoll (#112) |
3 | | magszim bél (#103) | 1 | | Morgan kristálya (#659) | 2 | | nektoraf faggyú (#667) |
1 | | ormánygõte csont (#21) | 4 | | pirkit (#153) | 1 | | remák szív (#264) |
1 | | rókafarok (#124) | 1 | | sáfránykristály (#675) | 5 | | smirglilevél (#29) |
34 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | tükör (#43) |
2 | | varányszem (#30) | 6 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 64.65 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | bakkura csizma (#96) | 2 | | dözmöng szív (#122) | 7 | | elkarog szõr (#665) |
8 | | evaporõr háj (#105) | 4 | | grifftojás (#179) | 1 | | kis vaspajzs (#159) |
1 | | láncing (#222) | 3 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | | orgyilkos tõr (#225) |
21 | | sallank karom (#128) | 3 | | trikornis szarv (#198) | 10 | | vasérc (#152) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | bot (#4) | 3 | | kaja (#2) | 1 | | lapockacsont (#33) |
1 | | smirglilevél (#29) | 19 | | tüske (#22) | 3 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | evaporõr háj (#105) |
4 | | madártoll (#112) | 2 | | pirkit (#153) | 5 | | ubuk tüske (#131) |
3 | | ugh méreg (#166) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(76,67) homokféreg (#121)
(77,67) mûvészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(78,66) goldugarok (#65), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(79,67) goldugarok (#65), tormikus egér (#218)
(80,69) mély kút (#93), Fairlight oltár
(81,69) Tharr oltár, 21. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, evaporõrök (#69)
(82,70) proteinfecske (#139)
(83,71) piromenyét (#99)
(83,72) sörényes ubuk (#89), 24. jellempróba
|