Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Merh
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Korinorisi Arh'hin, A jósnő hercege főhősnője, az éjszaka is félelmetes Merh'Ameth kastélyát figyeli.
Nézz szét a galériában!
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (65038)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)
Kaland-Játék-Kockázat (157)
TF help (6741)
A XXVIII. Nemzeti Bajnok (4)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9487)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Sheddek 69. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. nov. 5. 10h:06'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: nov. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5302
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1213
Extra forduló: 1

SHEDDEK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,68] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Az alvásból szörnyû remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tûzfelhõ bontakozik ki a szemed elõtt. A fejedben egy fura mondat ismétlõdik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az elõbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+8 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+10 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)


v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [teológia: 1. szint.] (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 203.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 193.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Legyártottál 1 ásót. [24 pontot használtál fel, van még 169.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[76,67] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy sérült homokféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a homokféreg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 250 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [77,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az óriás skorpió bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás skorpió testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a goldugar bal elsõ lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[79,67] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hmm, csak egy goldugar. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a goldugar bal elsõ lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy tormikus egér. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,69] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[81,69] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporõr. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az evaporõr gumiszerû szenzorát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporõr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az evaporõr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az evaporõr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,70] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csõrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [83,71] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A Rin völgy nyugati határánál jársz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy piromenyét közeledik. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 mozogsz délre
[83,72] Szûnni nem akar a zöld síkság. A Rin völgy nyugati határánál jársz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk bal elsõ lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 89.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [20 pontot használtál fel, van még 69.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 68.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerõ). A méreg feloldódott a szervezetedben. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 24, 28. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következõ körben tehát 240 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntõen függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetszõ cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követõje jóságpontot kap), eltávolíthatnak tõle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerû KÖVETÕ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz elõre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követõ után a hûséges követõ, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erõs a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentõsége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követõ 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erõs varázslatokat tud lõni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetõleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erõsségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetõtõl, mert nem fogja tudni megadni.]

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnõtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyõzéséhez az ütõfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.



KARAKTERLAP
Sheddek, egy fekete, hosszú hajú, piros szemû, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon követõje vagy. A Zan Rendje (#9110) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Zan rabszolga. Ez a 69. fordulód.

 Erõ:23 (26)  Szint:14  Merészség:7/3 Magasság:181 cm 
 IQ:15 (17)  Támadás:13  Agresszió:5 Testsúly:73 kg 
 Ügyesség:15 (16)  Védekezés:29  Menekülés:30 % Életkor:36/36 év 
 Egészség:16  Életpont:176/105  Jellem: gonosz (9) Tul. pont:
 Szerencse:20  Varázspont:35/5  Pénz:91 arany Kép. pont:
 Tudatpont:7/7   Pszi pont:19/9         
Eddig összesen 372 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1504 TP-t kaptál. Jelenleg 63358 TP-d van. A következõ szinthez még 11642 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, ragyás burástya, rõtmanó berzerker. A 66. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 17/70 (+16%)   vágófegyverek: 1/9   ütõfegyverek: 4/38
  lõfegyverek: 12/22 (+28%)   dobófegyverek: 1/88    

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3/109 (+10%)   2. nyomkövetés: 11/57 (+36%)   3. lopás: 4/23
  4. mászás: 3/105   5. csapdakészítés: 5/37 (+7%)   6. csapdaészlelés: 1/24
  7. gyógyítás: 28/52   8. felderítés: 2/7   9. teológia: 1/5 (+105%)
  10. taumaturgia: 4/93 (+3%)   11. szerencsejáték: 1/60   12. versengés: 4/35
  13. zene: 1/91 (+20%)   14. szörnyismeret: 1/48   15. pszi: 3/43 (+8%)
  16. zárnyitás: 1/40   17. vadászat: 5/46    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
Nosferatu (#5063) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy fekete gyöngyöt, és törd össze az oltáromon.
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon!
3.) Rombolj porig egy világítótornyot.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1 * fekete bõrcsizma (#247) $1   kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161)
2 * rejtõköpeny (#277) $1   rézpáncél ($71) 1   sárga erõöv (#276)
$1   szöges páncél ($65) 1   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164) 1 * zafír erõöv (#397)    
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bumeráng (#249) 1   ezüsttõr (#322)
2   fúvócsõ (#20) 2   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
2   kõkés (#6) 9 * nyílvesszõ (#108) 1 * rövid íj (#107)
8   szögletes kõ (#17) 1   tüske (#22) 14   ubuk tüske (#131)
1   vas dobónyíl (#189) 2 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   aranygyûrû (#193) 1 * denevér szimbólum (#140) 1   Eldaran karkötõje (#373)
1   obszidián függõ (#195) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
2   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 11   kaja (#2)
1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 1 + tüskecsapda (#242)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
11   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 96]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 15]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3   acélpengõke (#231) 38   álompor (#396) 1   amniosz (#203)
3   aurach fog (#657) 2   csuklyavirág (#133) 1   dorony tüdõ (#212)
1   drótszõr (#37) 2   evaporõr háj (#105) 4   ezüstdarab (#326)
3   fabontó (#106) 1   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563)
1   gyöngymangó (#135) 2   hebrencs állkapocs (#130) 40   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 1   lapockacsont (#33) 35   madártoll (#112)
3   magszim bél (#103) 1   Morgan kristálya (#659) 2   nektoraf faggyú (#667)
1   ormánygõte csont (#21) 4   pirkit (#153) 1   remák szív (#264)
1   rókafarok (#124) 1   sáfránykristály (#675) 5   smirglilevél (#29)
34   sünmedve tüske (#14) 2   szárnyas hernyó (#69) 1   tükör (#43)
2   varányszem (#30) 6   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 64.65 kgMegterheltség: 89%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bakkura csizma (#96) 2   dözmöng szív (#122) 7   elkarog szõr (#665)
8   evaporõr háj (#105) 4   grifftojás (#179) 1   kis vaspajzs (#159)
1   láncing (#222) 3   manifeszt.nyúlvány (#214) 3   orgyilkos tõr (#225)
21   sallank karom (#128) 3   trikornis szarv (#198) 10   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
1 smirglilevél (#29) 19 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranyló ugarhéj (#100) 1 ásó (#34) 1 evaporõr háj (#105)
4 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 5 ubuk tüske (#131)
3 ugh méreg (#166)        



E körben tett lépéseid térképe

(76,67) homokféreg (#121)
(77,67) mûvészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(78,66) goldugarok (#65), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(79,67) goldugarok (#65), tormikus egér (#218)
(80,69) mély kút (#93), Fairlight oltár
(81,69) Tharr oltár, 21. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, evaporõrök (#69)
(82,70) proteinfecske (#139)
(83,71) piromenyét (#99)
(83,72) sörényes ubuk (#89), 24. jellempróba




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.