| 8788-69
Karakterszám: |
8788 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
69 |
Játékhét: |
88 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
2 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. júl. 21. 9h:01' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. júl. 24. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
DARATH FORGEN KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 52 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
** 5. NAP ** Látogatód érkezik, aki Krabnordar Evlon, egy szálas termetû,
borzongató tekintetû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó
rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
az ügyesség halotti maszkja, az óriás sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a tûz fogazott kardja, a törpék kerek
pajzsa, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, a gladiátor
zöld köntöse. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Krabnordar Evlon |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)15 |
(+0)30 |
Darath Forgen |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)30 |
(-30)0 |
Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-20 életpont.)
** 5. NAP ** Krabnordar Evlon szeretne venni tõled 3 33. tárgyat. Ha el
akarod neki adni, adj ki egy A 3712 33 3 parancsot.
** 5. NAP ** Krabnordar Evlon kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
3712 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3712 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
14018.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 11.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában
kapott. *júl. 11.* Rogen a Kalandor gyõzelmet aratott Dr. Hannibal Lechter
felett. *júl. 14.* Emilia elsajátította a pszi szakértelmet. *júl. 15.*
Fenrokhazant Tsinborongi teljesítette a 13. küldetést, amit az akadémián
kapott. *júl. 16.* Fantusz idézés tulajdonsága 18 lett, elsõként a szinten.
*júl. 16.* Gyudron rangja a Mutánsok Klánjában "förmedvény" lett. *júl.
17.* Nyálkoid Slájm felköltözött a következõ szintre. *júl. 17.* Mikanno
Hosi Kanpokusan pszionikus párviadalban legyõzte Heliort. *júl. 17.* Cy
Bon Tom teljesítette a 25. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 17.*
Sünkutya a "Rettentõ" szolgálatába állt egy ichinedar.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*júl. 8.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck
felett. *júl. 8.* Malgias a Rém pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Flen Eligor felett. *júl. 10.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy
elemi rin. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Rafflesiát. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Mosquito Drowt. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Reptile felett. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Medvegyevet. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Ruh Nestaht. *júl. 10.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott
Sylamor Si Sikvat felett. *júl. 11.* Csendes Don és Hydron megküzdöttek
egymással, és Csendes Don gyõzött.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+21 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 388.]
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.) [30
TVP-t használtál fel, maradt még 358.]
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem
lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki
farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet
kapsz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
pta 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 328.]
ptb 131 131 131 131 131 |
pszi program második 5 sorának beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. sz.áll.roncsolása. 7. sz.áll.roncsolása.
8. sz.áll.roncsolása. 9. sz.áll.roncsolása. 10. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 328.]
Elfogadod Krabnordar Evlon kihívását, és felkeresed a barlangjában. Megpillantasz
egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal
van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus
aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(472. kaland, összköltsége 20 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve
volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Krabnordar Evlon, egy szálas termetû, borzongató
tekintetû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú
tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az ügyesség
halotti maszkja, az óriás sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, khaldoran
öv, az egyensúly gyûrûje, a tûz fogazott kardja, a törpék kerek pajzsa,
Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, a gladiátor zöld köntöse.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Darath Forgen |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)20 |
(+0)30 |
Krabnordar Evlon |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)25 |
(-30)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+28% pszi támadás,
+28% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]
pv 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 328.]
ep 5 75 3 |
építed az 5. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával az
élelmiszerraktár elkészültéhez. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled,
hogy segítsen a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz
a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz,
hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit
kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
bsz 3 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz
a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 250.]
kno 3 6 |
3. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 7! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 250.]
var 152 2 |
152. varázslatra 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot felejtés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen felejtés varázslatod ereje 13. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 250.]
v 152 13 5 |
152. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy felejtés. Felejteni próbálod
a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat
fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elmondasz egy felejtés varázslatot.
Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot,
amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elõhívsz egy
felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz
14 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11
vp.) Elmondasz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva
varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére
használhatsz. (-11 vp.) Elõhívsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod
a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat
fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) [50 TVP-t használtál fel, maradt
még 200.]
bsz 3 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 50 varázspontot. [6 TVP-t használtál
fel, maradt még 194.]
var 22 50 |
22. varázslatra 50 képességpont |
Elköltesz 50 képességpontot villámsújtás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 19. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
m 6 13 1144 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,13) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,12) Északi irányba folyatod utadat. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat,
ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy nagyobb
elementál fatty (#100). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást.
A nagyobb elementál fatty 42 sebzést kap. (-8 vp.) A nagyobb elementál
fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
A nagyobb elementál fatty 38 sebzést kap. (-8 vp.) A nagyobb elementál
fatty holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+52%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+20 életpont.)
(M 6,11) Mindenre felkészülve, északra mész. Nocsak, mit találtál! Ez a
terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
(M 5,11) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová érkezel,
mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: savimmunitás: 20.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál
fatty sebzõdik 25 ép-t. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty rád veti magát.
Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (25 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást.
A nagyobb elementál fatty sebzõdik 32 ép-t. (-8 vp.) A nagyobb elementál
fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít
tûzleheletével. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A nagyobb
elementál fatty 21 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty hörögve
elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+52%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+40 életpont.)
(M 4,11) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Áttetszõ figura lép
eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy
õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást,
vissza kell fordulnod! A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat
szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze
annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
8, 26, 47, 73, 106, 148... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Ez így egybõl sajnos nem
megy, mondod a szellemnek. [49 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
be 3 30 |
meglátogatod a 3. épületet |
Kimész a Csarnokból. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot
látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón.
Közlöd, hogy a 30. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 100 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod
a sorvasztás varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
be 20 67 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet. - A válasz
67! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete örömmel üdvözöl: - Örülök, hogy látlak, kedves kaladvágyó barátom.
Éppen a napokban értesültem egy új barlangjárat felfeldezésérõl. A bátor
kutatók többé-kevésbé már fel is térképezték, azonban van egy mellékág,
ami kifogott mindenkin. Eddig hárman tûntek el, és ez némileg visszavette
a többi felfedezõ lelkesedését. Azt javaslom, hogy ha érdekel a dolog,
akkor keress magadnak még két társat, és nézzétek ki tartja uralma alatt
azt a járatot, ami minket, galetkiket illetne meg. (51. kaland, összesen
40 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 110.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Olyan lakott barlang után kutatsz,
amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ
lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Botrány Rules, egy szikár, hosszú hajú, szúrós szemû,
nagypofájú férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Bölcsek Köre
szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a tökéletesség görbekardja,
Enyészmester, szerencsekõ, nagyobb pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca, a
szellemek görbekardja, szivárvány karkötõ, az élet csontamulettje, Rogan
karkötõje, a méreg csepp fülbevalója, az élet ónixgyûrûje, a természet
vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, a méreg nagy pajzsa, a tudás zafírja,
a tökéletesség könnyû láncinge, a méreg fekete csizmája, a kobra malachit
karkötõje, a méreg átlátszó köntöse, a méreg ezüst fülbevalója, az energia
nehéz nyílpuskája, a méreg ezüst nyaklánca. Botrány Rules körbevezet a
barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett
bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi
hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt
eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. No, most már ideje
indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az az asztrális polip. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Kirándulásod során számos
barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. [PV 8:] Öt barlangot
látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges
választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
95.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A barlang lakója Csuhi a Pusztító, egy magas, szõke, kék szemû, batár, hiányos
fogazatú, szélesen vigyorgó, bamba férfi. A Tudósok klánjának helyettes
oktató rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a tudás zafírja, az enyészet díszes pikkelyvértje, a sün kõamulettje, az
enyészet ezüst fülbevalója, a regenerálódás fogazott kardja, a sav díszes
karkötõje, a kalmár nyaklánca, az enyészet vassisakja, a regenerálódás
hosszú íja, az ellenállás hosszúkardja, az enyészet átlátszó köntöse, a
villám kõamulettje, a regenerálódás hosszúkardja, a regenerálódás szöges
öve, ezüst nadrág, a káosz végzetes csizmája, ozin fülkarika, a mágus malachit
karkötõje, a káosz sötét gyûrûje, zöld mutációs gyûrû. Csuhi a Pusztító
mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen
kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Csuhi a Pusztító
finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok.
A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni,
és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó
esik. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak.
(+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kék ekinda.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
pta 129 129 129 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 85.]
ptb 129 129 129 129 129 |
pszi program második 5 sorának beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális
robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
pv 7 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te
mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 85.]
Elküldesz egy kihívást Krabnordar Evlon részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz,
hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy
lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Bár tökéletesen
látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még
téged is megrémiszt kicsit. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen
fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Lassan haladsz tovább. Neszezést
hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a káoszmágus elmormol egy tûzgolyót.
23 ép-t sebzõdtél. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. A káoszmágus sebzõdik 35 ép-t. (-8 vp.) Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiafolyamot.
Gyengülsz (-22% támadás). 15 életpontnyit sebzõdsz. Magadban motyogva,
létrehozol egy villámsújtást. A káoszmágus 40 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A
káoszmágus hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Uzsonnaidõ!
Falni kezdesz. (+24% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+44 életpont.) [31 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt
fogsz portyázni. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve
hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A távolból kiáltások,
robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán
néma csend. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy
közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre!
Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének
közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva
áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor
kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (275.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A
folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus sebzõdik
43 ép-t. (-8 vp.) A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót.
Sebzõdsz 22 ép-t. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiafolyamot.
Gyengülsz (-22% támadás). Sebzõdsz 17 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után
létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus 43 ép-t sebzõdik.
(-8 vp.) A káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+1 ép)
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+56%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ és 29 arany. Itt
az ebédidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+24% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+41 életpont.) [34 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre,
ahová a galetkik vadászni járnak. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt
szaglászva, elindulsz a nyomon. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1 hónakkupókot. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy tûzgolyó
varázslatot. Sebzõdsz 21 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy villámsújtást. A káoszmágus 46 sebzést kap. (-8 vp.) Regenerálsz (+1
ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
energiafolyam. Gyengülsz (-22% támadás). 18 életpontnyit sebzõdsz. Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy villámsújtást. A káoszmágus 41 sebzést kap.
(-8 vp.) A káoszmágus hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+24% jóllakottság.) [16 TVP-t
használtál fel, maradt még 4.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-3 TVP.) Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A harcmûvész bronz mellvértje:
értéke 237 arany #13647 (2 dukát). Hatása a képességeidre: +20% védekezés,
+3 ügyesség, +4% támadás, -4 gyorsaság. A légzés márványgyûrûje: értéke
66 arany #27776 (1 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz:
+2 imm.mérg.gázra. A sün barbár lándzsája: értéke 73 arany #25181 (1 dukát),
a sebzése 3D6+2. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: -3% támadás
ezzel a fegyverrel, +2 tüskés bõr, -1 gyorsaság.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 406 sebzést okoztál, és 206 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül
kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról
1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen 228 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány, szemüveges férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Ez a 69. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 3.70 |
[2] IQ: |
17 (19) / 1.42 |
[3] ügyesség: |
7 (10) / 0.64 |
[4] egészség: |
7 (9) / 6.43 |
[5] mágia: |
17 (18) / 4.42 |
[6] gyorsaság: |
8 / 2.15 |
[9] Méret/ép: |
87 / 43 |
Min. méret: |
66 |
Barlangméret: |
87 |
|
|
Varázspont: |
193 / 100 |
Képességpont: |
18 / 41% [37] |
Hõsi pont: |
17 (1) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
342 / 232 |
Hírnév : |
335 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
15 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
347 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
275 (5) |
Leölt torzszülött: |
432 (5) |
Pszi csaták: |
50 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
24
(1) |
Ájulások száma: |
13 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (21)
Speciális
képességeid:
+21 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)!
(összesen 30 TVP-t igényel) 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták
Klánjának tagja. 3.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
2 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.87 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.78 |
[48] mászás: |
6 / 0.75 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 1.45 |
[52] auraészlelés: |
2 (3) / 1.20 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 4.21 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.10 |
[57] gyógynövények: |
4 / 3.14 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 2.71 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
7 / 1.87 |
[61] pszi energia: |
6 / 2.92 |
[67] régészet: |
6 / 1.52 |
[69] tanulás: |
5 / 4.07 |
[72] építés: |
7 / 1.89 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 2.15 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 (5) / 0.16 |
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
6 (8) / 5.56 |
[48] ellenáll.megtörése: |
2 (4) / 0.12 |
[10] energiatüske: |
4 (6) / 3.98 |
[29] életszívás: |
7 (9) / 0.44 |
[152] felejtés: |
13 (15) / 1.12 |
[40] gigaököl: |
1 (3) / 0 |
[17] gránitbõr: |
5 (7) / 0.08 |
[13] jégcsóva: |
9 (11) / 0.77 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 1.27 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (5) / 0.72 |
[27] kisebb gyógyítás: |
6 (8) / 1.12 |
[165] manafókuszálás: |
2 (4) / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.58 |
[30] sorvasztás: |
1 (3) / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 1.62 |
[19] tûzfal: |
9 (11) / 3.25 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
19 (21) / 1.89 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (20%): |
10 energi |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (200%): |
13 jégcsó |
29
életsz |
22 villá |
19 tûzfal |
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
h 14 23 25 |
h 52 |
h 14 22 24 |
|
|
4. Makró |
pta 131 131 131 131 131 |
ptb 131 131 131 131 131 |
p 3712 |
pv 5
3 8 |
|
5. Makró |
pta 129 129 129 129 129 |
ptb 129 129 129 129 129 |
pv 7 5 3 8 |
p
3712 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: energiatüske t.var. ha ellenfeled #7. Prioritás: 118. |
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. Prioritás: 122.
|
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 150. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #30. Prioritás: 144. |
7: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 145. |
8: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #31. Prioritás: 150. |
9: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 150. |
14: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 149. |
15: védelem itala v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 149. |
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65, Prioritás: 130, és ha 2 vagy
több ellenfél van. |
10: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 151, és ha ellenfeled
#98. |
12: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 151, és ha ellenfeled
#98. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 20 50; VI erõ:140% ép:30%; PV 7 5 3 8;
PSZ 67 58 47; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129 129 129;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület),
#19 (9. épület), #25 (7. épület), #51 (20. épület), #472 (69. forduló),
#275 (69. forduló).
SZÖVETSÉGED: Éjfarkas Klán (#15054). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 2355. karakternél van. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén
dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 a remete köpenye
(#12385) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
|
1 köntös (#1150)
|
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
|
1 fülbevaló
(#1255) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
36 drágakõ (#2)
|
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1081 arany (#1) |
|
1 karkötõ (#1240)
|
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 az elektromosság szimbóluma (#27310) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
6 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
1 velparaj (#35) |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
4 winropu moha (#22)
|
|
3 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 méregellenállás itala (#51)
|
|
4 mézfû (#29) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
1 liánvirág (#24) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
8 nordkristály (#146)
|
|
6 pirgamit (#152) |
|
17 mandibula (#157) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
2 molad púp (#16) |
|
8 yeti csont (#160) |
|
3 elektronit (#141) |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): szárnyas
sisak #1077 (3), halotti maszk #1091 (1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
NAGYOBB ELEMENTÁL FATTY (100. LÉNY) A lassan kifejlõdõ elementál fattyak
egyre hatalmasabbak lesznek, és elpusztítanak mindent, ami útjukba kerül.
A forgó, színes fényben villódzó energiakavalkád kezd testet ölteni, ahogy
a föld, a tûz, a levegõ és a víz furcsa egyveleggé gyúródik belsejében.
Persze mondani sem kell, az elemi támadásokra szinte teljesen immúnis,
de mágiával és hagyományos fegyverekkel azért megsebezhetõ, anyagi volta
miatt, bár készülj fel rá, hogy az elemek segítségével magát tökéletesen
álcázni képes teremtmény meglepetésszerûen fog támadni. A legyõzésekor
visszamaradó ásványi anyagok a kõevõknek és esetleg a micinistáknak jelenthetnek
élelmet.
ASZTRÁLIS POLIP (61. PSZIONIKUS LÉNY) Ezek a mentális energiából élõ
ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit,
akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális
polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen
ettõl kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve.
KÉK EKINDA (95. LÉNY) A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda
ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot
erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja
ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel
találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat.
(Táplálék: puhányok, rovarevõk).
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|