Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 29. 15h:22' EZ A 818. JÁTÉKHETED, 685. FORDULÓD 819. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4388 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 28 24 | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: kf 456 1739 820 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1739. tárggyal a 820. tárgyat |
* 4. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 5. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 6. KP: vv 165 188 184 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: hh 1100 1618 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 8. KP: hh 1133 2306 1894 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1894. tárgyat |
* 9. KP: kf 628 1746 533 | kézbeveszed/felveszed a 628. tárgyat az 1746. tárggyal az 533. tárgyat |
* 10. KP: vv 275 443 0 | elmormolod a 275. varázslatot a 443. varázslatot |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
hh 1228 1546 1660 | használod az 1228. tárgyat az 1546. tárgyat az 1660. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 468 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Az ulkor jéglény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 jégszivet. 1 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 233 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 237 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet köpsz. 233 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával felnyitod a renegát törpe testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvágod a renegát törpe nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A renegát törpe karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 2 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinsólyom testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigmetszed a proteinsólyom jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A proteinsólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinsólyom karma a fejed mellett suhan el! A proteinsólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
103 | 104 | 105 | 106 | |
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ee 186 268 1222 | eladod a 186. tárgyat a 268. tárgyat az 1222. tárgyat |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [103,103] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 222 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 4 kaktusztüskét. 952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
im | imádkozol |
v 198 116 126 | elmormolod a 198. varázslatot |
102 | 103 | 104 | 105 | |
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
[116,126] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 24 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor bal lábát. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az elemi pulzátor jobb lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod az elemi pulzátor bal lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 madártollat. 17 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 316, gyógyulás: 58, összesen: -258 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 351 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával többször eltalálod a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a ködmágus jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teriád lándzsával jól megszurkálod a ködmágus jobb vállát. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a ködmágus bal lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teriád lándzsával jól megszurkálod a ködmágus bal karját. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a ködmágus fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 609, gyógyulás: 122, összesen: -487 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 225 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a hótarantula bal oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a hótarantula csáprágójával. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a hótarantula testét. (7 támadással 545 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a hótarantula egyik lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A hótarantula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 tarantulakarmot. 14 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 613, gyógyulás: 115, összesen: -498 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip egyik csápját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 polip szívókát. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 5 | mozogsz északra, északra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 218 életpontot sebeztél. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A bumshir óriásmacska csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a bumshir óriásmacska fejét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1804, sebződés: 873, gyógyulás: 166, összesen: -707 ÉP}
(Továbbmész...) [115,125] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Métely. {max. életpontja: 95.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 228 életpontot sebeztél. A Métely szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 saválló fülbevaló. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg fejét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg bal oldalát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal végigvagdosod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 109 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával többször eltalálod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg b.háborító testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 485 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 317 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 807, gyógyulás: 97, összesen: -710 ÉP}
(Továbbmész...) [114,126] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy tükörtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Látsz egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Atalanta, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokat a kezedre és a lábadra csatolod, majd mászni kezdesz felfelé. A gyors forgás miatt elég nehézkes a tapadás a torony felületén. Lépésről-lépésre haladsz, így hosszú órák telnek el míg eléred a lentről megpillantott ajtót. Bekukkantasz. Egy sötét folyosó vezet egy tágas, kivilágított terembe. Közelebbről is szemügyre veszed: de az ismeretlen fényforrást nem sikerül felfedezned. Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy tüskés totemblarg! {max. életpontja: 1501-1600.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 227 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a tüskés totemblarg egyik lábát. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A tüskés totemblarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a tüskés totemblarg fejét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a tüskés totemblarg csáprágójával. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kitintüskét. 13 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 469, gyógyulás: 84, összesen: -385 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 225 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 magszim belet. 1 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
v 167 | elmormolod a 167. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ef 27 561 | energia fejlesztése 27 |
mak 1 | makró 1 |
e 1 9 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 8 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 7 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 6 0 | élelemszerzés |
e 1 5 0 | élelemszerzés |
e 1 4 0 | élelemszerzés |
e 1 3 0 | élelemszerzés |
e 1 2 0 | élelemszerzés |
e 1 1 0 | élelemszerzés |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
e 1 9 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 8 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 7 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 6 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 5 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 4 0 | élelemszerzés |
e 1 3 0 | élelemszerzés |
e 1 2 0 | élelemszerzés |
e 1 1 0 | élelemszerzés |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
e 1 9 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 8 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 7 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 6 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 5 0 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 4 0 | élelemszerzés |
e 1 3 0 | élelemszerzés |
e 1 2 0 | élelemszerzés |
e 1 1 0 | élelemszerzés |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 3. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 235 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quwaxotix testét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a Quwaxotix bal vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a Quwaxotix. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngysor, 24 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst papi karkötő és egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 quwarg katalizátor (ld. enc.). 16 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1014, sebződés: 306, gyógyulás: 60, összesen: -246 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 43 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és 2 csuklyavirág. 3 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
* 4. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat |
* 7. BP: kf 687 692 253 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 692. tárggyal a 253. tárgyat |
VARÁZSLÓMESTER IV. (550. TUDATI KÉPESSÉG) Bizony, ha hiszed, ha nem, létezik a tudásnak az a szintje, amit a beavatottak egyszerűen csak megvilágosodásnak neveznek. Tudom, nehéz elhinni, de a mágia nem csak arra jó, hogy egy-egy adott formula hatását kiváltsa vele a varázsló. A mana tetszőlegesen formálható, és segítségével egy valódi mestermágus gyakorlatilag bármit elérhet, amit csak akar! Mikor egy mágus eléri a megvilágosodás szintjét, a varázshasználat mikéntje megváltozik. Már nem az ismert, megtanult, és jól begyakorolt formula határozza meg a hatást, amit kiváltani képes, hanem az elérni kívánt hatás fogja meghatározni, hogy milyen formulát használjon a mágus! Elegendő elképzelnie azt a szörnyű pusztítást, amit el szeretne érni, és a mágiaforma igéi önkéntelenül tolulnak majd az ajkára! Egy mestermágusnak nincs már szüksége új rúnákra, az addig megismertek is őrületes pusztítás véghezvitelére válnak alkalmassá a hatalma által. Ha a Tudat megnyitja előtted a Varázslómester elődök emlékeit, te is képes leszel maximálisan uralni a pusztító elemeket! [Mostantól a sebzést okozó támadó taumaturgia varázslatod hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, nagyobb pajzszúzásra, a holtak szavára, banshee-sikolyra és az őstaumaturgia varázslatokra nincs hatással. A képesség automatikus és permanens.] |
KÖDMÁGUS (597. LÉNY) Azért az árnytündérek hatalma sem vég nélküli. Ha a faj valamelyik tagját tízszer egymás után "halálra sebzik", már nem térhet úgy vissza az árnyak birodalmából, mintha mi se történt volna. Talán az áttetszőbbnél is áttetszőbbé váló teste azt a felgyorsuló folyamatot jelzi, amivel az élet távozik a még élő sejtekből. A ködmágus árnytündéreket két ambíció motiválja: 1. megtalálni a módját az őket sújtó gyors elanyagiatlanodás visszafordításának, 2. minél több élőt megszabadítani attól, aminek ők nem lehetnek birtokában. A ködmágusok szúrófegyverrel sebezhetetlenek, csak mágikus fegyverrel lehet rajtuk sebet ejteni, és a vámpirizációra immúnisak. És ez csak a kezdet... Szintszívó képessége miatt nem fogod megtámadni, amíg ki nem adod az FT 597 parancsot. |
QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY) A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze. |
Erő: | 82 (113) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 83 (117) | Támadás: | 115 (120) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 82 (104) | Védekezés: | 108 (118) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/50 év |
Egészség: | 82 (103) | Életpont: | 1743/724 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 24 |
Szerencse: | 82 (114) | Varázspont: | 3092/3092 | Pénz: | 232138 arany | Kép. pont: | 89 |
Tudatpont: | 72/25 | Pszi pont: | 893/194 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 (+4%) | ökölvívás: | 18/19 | szúrófegyverek: | 43/72 (+1%) |
vágófegyverek: | 42/9 (+7%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 19/21 |
dobófegyverek: | 40/87 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -69.); tolmokov-koktél (#351) (70 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
115,127 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 56, 57, 62, 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 189 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 011 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 | Csodák kútjából max. támadás: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/5 | 2. nyomkövetés: | 149/19 (+25%) | 3. mászás: | 32/68 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 44/33 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/58 | 6. gyógyítás: | 84/68 (+96%) |
7. titkosírás: | 9/44 | 8. felderítés: | 43/66 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 6/94 |
10. teológia: | 64/34 (+2%) | 11. taumaturgia: | 96/46 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 3/98 |
13. versengés: | 16/80 | 14. harcművészetek: | 16/13 | 15. zene: | 125/96 |
16. szörnyismeret: | 6/45 | 17. pszi: | 78/5 (+5%) | 18. zárnyitás: | 15/77 |
19. vadászat: | 29/89 (+16%) | 20. vitalitás: | 2/58 | 21. bányászat: | 40/32 (+5%) |
22. úszás: | 33/25 (+6%) | 23. főzés: | 13/34 | 24. csapatmunka: | 8/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 254 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
ongóliant (#159), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), láncravert quwarg (#744), jók (#990), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), Sötétség Hercege (#296), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), quwarg szabotőr (#301) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nómenklatúra (#158) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): többek közt 116. tárgyat kell leadnod. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 53. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 384, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47025. | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 190, az összesen kapott pontszám: 19160. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 262, az összesen kapott pontszám: 41580. | ||
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XLIV. olimpián. | ||
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 720, pontszámod: 10751. | ||
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 80 pontot szereztél. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1005, a megölt vezérek száma: 18, a pontszámod: 211 085. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 117, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 21 286. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 600, pontszámod: 12 628. | ||
Az első Végzet Vermében 7 szintet teljesítettél. | ||
A második Végzet Vermében 8 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 5. Szerzett pont: 504. Beállított erő: 0 Összpont: 12509 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: e 1 9, e 1 8, e 1 7, e 1 6, e 1 5, e 1 4, e 1 3, e 1 2, e 1 1, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 329 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 96 TU. szükséges még: 114 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 250 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | 111 | csalánvirág (#582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 5 | hoarián nyereg (#1336) | 210 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 11 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor öv (#2013) | 1970 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 1499 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) | 1 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gromak bőr (#268) | 15 | hattyútoll (#1222) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
3 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
146 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngysor (#192) | |||
2 | jégszív (#282) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | kitintüske (#879) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 2 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
19 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | quwarg katalizátor (#1535) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 1 | téfea-agy (#172) | 23 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 10 | vasérc (#152) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|