Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 28. 9h:16' EZ A 737. JÁTÉKHETED, 675. FORDULÓD 738. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2322 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 5. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 6. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 7. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tv 32 29 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 29. varázslatot |
ek 273 6 15 | t. energia kisütése: 273 6 15 |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
fa 310 4540 3 | feladod a 310. tárgyat a 4540. kalandozónak (3 darabot) |
fa 347 4540 1 | feladod a 347. tárgyat a 4540. kalandozónak (1 darabot) |
fa 128 4502 10 | feladod a 128. tárgyat a 4502. kalandozónak (10 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 24 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 181 96 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[96,106] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 27 életpontot sebeztél. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 790.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 779.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 768.]
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 757.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 746.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 24: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 3: 1. térkép 23. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 735.]
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 724.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 10: 3. térkép 23. pont 13: 2. térkép 3. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 2: 1. térkép 10. pont 3: 1. térkép 13. pont 34: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 34. pont 23: 1. térkép 10. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 713.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 713.]
ve 185 1 | megveszed a 185. tárgyat 1 |
ve 246 1 | megveszed a 246. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
v 198 112 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
[112,110] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy varkaudar kölyök, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy sérült tyrannoszaurusz rex. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
be 134 | bemész a 134. titkos labirintusba |
lm 7 10 14 | mozogsz 7 10 14 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 16 18 21 | mozogsz 16 18 21 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1005 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 23 22 24 | mozogsz 23 22 24 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt sullár jobb vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy rejtőköpeny. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 197, gyógyulás: 0, összesen: -197 ÉP}
lm 26 28 31 | mozogsz 26 28 31 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza vágása nem talált el. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 42 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
KIS ÓNIXKULCS (1110. TÁRGY) Erre gondoltál volna utoljára... ónixkőzetből kulcsot készíteni!?! Pedig a nehezen megmunkálható fekete anyagból tökéletes és törhetetlen kulcsot készített valaki. Nincs is más teendőd, mint elsőrendű munkája előtt fejet hajtani, na meg minél előbb megtalálni azt a zárat, aminek kinyitására a kulcsot használhatnád. |
Erő: | 121 (137) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 101 | Támadás: | 51 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 62 (250) kg |
Ügyesség: | 94 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/60 év |
Egészség: | 86 | Életpont: | 1223/971 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 95 | Varázspont: | 3027/2450 | Pénz: | 712 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 38/7 | Pszi pont: | 523/235 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 295 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 28/20 | ökölvívás: | 11/73 (+114%) | szúrófegyverek: | 58/65 |
vágófegyverek: | 7/32 | ütőfegyverek: | 32/65 | lőfegyverek: | 41/47 |
dobófegyverek: | 13/49 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/4 | 2. nyomkövetés: | 187/75 (+5%) | 3. mászás: | 28/97 |
4. csapdakészítés: | 12/30 | 5. csapdaészlelés: | 11/34 (+45%) | 6. gyógyítás: | 221/70 (+15%) |
7. titkosírás: | 4/17 | 8. felderítés: | 31/89 | 9. szörnyidomítás: | 3/25 |
10. teológia: | 184/60 (+11%) | 11. taumaturgia: | 110/74 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 2/74 |
13. versengés: | 18/8 | 14. harcművészetek: | 3/77 | 15. zene: | 3/12 |
16. szörnyismeret: | 24/9 | 17. pszi: | 79/99 (+7%) | 18. zárnyitás: | 3/37 |
19. vadászat: | 12/1 | 20. bányászat: | 39/71 (+2%) | 21. úszás: | 79/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12) |
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 6 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agybénítás II (#246), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | smaragd sárkány (#326) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | jégoszlop (#231) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3) |
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián. |
Összsúly: 176.75 kg | Megterheltség: 60% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
343 | arany (#50) | 3 | galachmit (#310) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | orgyilkos tőr (#225) | 11 | sallank karom (#128) | 7 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | elit csatavért (#295) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
8 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 26 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | varkaudar szablya (#516) |