Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 2. 18h:18' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
kotb 9102 | belépés K.T.-be: 9102 |
f 400 | kísérletezel a 400. tárggyal |
f 13 | kísérletezel a 13. tárggyal |
ep 400 100 | építed a 400. tárgyat 100 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [73,12] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Quirov. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a Quirov bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Quirov testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Quirov jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 63 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [72,13] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [69,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [68,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal 50 pontért |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal 32 pontért |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 196/196 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 (14) | Varázspont: | 42/3 | Pénz: | 95 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 4 |
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
67,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 12 (+1) | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. gyógyítás: | 25 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 4 | 8. zene: | 2 | 9. szörnyismeret: | 4 |
10. vadászat: | 4 | 11. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) | |
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüsttőr (#322) | ||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 24 | nyílvessző (#108) | 9 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | * | parittya (#18) | 3 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
30 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fémrúd (#104) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | lapkorong (#80) | 14 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 4 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
18 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 37 | sallank karom (#128) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 67.61 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | grifftojás (#179) | 2 | kaja (#2) | 6 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 4 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | 9 | víz (#27) |
66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|