Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 27. 9h:26' EZ A 724. JÁTÉKHETED, 666. FORDULÓD 725. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2322 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 5. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 6. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 7. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
im | imádkozol |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem fejét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (8 támadással 626 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 10264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 538, gyógyulás: 0, összesen: -538 ÉP}
a 39 4502 1 | átadod a 39. tárgyat a 4502. kalandozónak (1 darabot) |
a 22 4502 100 | átadod a 22. tárgyat a 4502. kalandozónak (100 darabot) |
a 1570 4502 1 | átadod az 1570. tárgyat a 4502. kalandozónak (1 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Mancsával az ekharion bébi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [110,104] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az Ayagira Tanaka testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Nem sikerült az Ayagira Tanaka ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc, ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [110,105] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a nektoraf testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
v 84 15 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 15 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [111,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal vállát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [111,109] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 15 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor jobb lábát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
p 195 22 | használod a 195. pszi képességet |
ef 22 | energia fejlesztése 22 |
im 0 20 | imádkozol |
AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL) A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van! |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
Erő: | 121 (137) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 101 | Támadás: | 50 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 62 (250) kg |
Ügyesség: | 94 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/60 év |
Egészség: | 80 | Életpont: | 1200/878 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 95 | Varázspont: | 2936/2420 | Pénz: | 4444 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 22/0 | Pszi pont: | 523/5 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 163 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 28/20 | ökölvívás: | 8/68 | szúrófegyverek: | 58/63 |
vágófegyverek: | 7/32 | ütőfegyverek: | 32/65 | lőfegyverek: | 41/47 |
dobófegyverek: | 13/49 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/4 | 2. nyomkövetés: | 187/24 (+9%) | 3. mászás: | 28/96 |
4. csapdakészítés: | 12/30 | 5. csapdaészlelés: | 10/89 | 6. gyógyítás: | 219/15 (+60%) |
7. titkosírás: | 4/17 | 8. felderítés: | 31/89 | 9. szörnyidomítás: | 3/25 |
10. teológia: | 183/58 (+23%) | 11. taumaturgia: | 110/16 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/74 |
13. versengés: | 17/60 (+16%) | 14. harcművészetek: | 3/77 | 15. zene: | 3/12 |
16. szörnyismeret: | 24/9 | 17. pszi: | 79/69 (+3%) | 18. zárnyitás: | 3/37 |
19. vadászat: | 12/1 | 20. bányászat: | 39/67 (+4%) | 21. úszás: | 79/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12) |
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agybénítás II (#246) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | smaragd sárkány (#326) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | jégoszlop (#231) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3) |
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián. |
Összsúly: 214.68 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Krough fejdísze (#1570) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 100 | tüske (#22) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | pirkit (#153) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | uzbány csőr (#169) |