TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. aug. 16. 15h:16'
EZ A 722. JÁTÉKHETED, 662. FORDULÓD
723. játékheted kezdete: aug. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2322
SZÁMLA : XXXX
|
EREDIL KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,96] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Nyafi val . Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy khór darázs trófea, egy vadász varkaudar trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Thak Groberrel. Egy hősiesítő medált és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon ismét összefutsz Nyafi val . Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku kopját (860 arany), 2 csontkulcsot (200 arany).
Az 1. napon ismét találkozol Nyafi val . Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból összeakadsz Nyafi val . Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+726 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+286 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 1012.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 1010.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 1010.]
264 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 1010.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1008.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1008.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1006.]
* 3. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1004.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1002.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1000.]
* 4. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 990.]
* 5. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 980.]
* 6. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1963, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 970.]
* 7. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 309 284 |
leírod a 4502. kalandozónak a 309. szörnyet a 284. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy mópat gigász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sötét italt. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 467 47 |
leírod a 4502. kalandozónak a 467. szörnyet a 47. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy bo'adhun lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 465 305 |
leírod a 4502. kalandozónak a 465. szörnyet a 305. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar remete. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 425 251 |
leírod a 4502. kalandozónak a 425. szörnyet a 251. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Dl'orkhaugruk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 747 306 |
leírod a 4502. kalandozónak a 747. szörnyet a 306. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy magger. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 395 299 |
leírod a 4502. kalandozónak a 395. szörnyet a 299. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy csápos otagi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bev formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 958 140 |
leírod a 4502. kalandozónak a 958. szörnyet a 140. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Yurk, a profi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 331 161 |
leírod a 4502. kalandozónak a 331. szörnyet a 161. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Folrang. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
in 4502 472 9 |
leírod a 4502. kalandozónak a 472. szörnyet a 9. tárgyat |
Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszszellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
kt 22 200 |
elkészíted a 22. tárgyat (200 darabot) |
Begyűjtöttél 200 tüskét. Egészséged TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 760.]
p 195 15 |
használod a 195. pszi képességet |
Csak 13 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 13 Tudatpontot. [-260 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 745.]
ef 19 |
energia fejlesztése 19 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-11 TU.] A befejezéshez még 435 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 635.]
v 281 694 694 |
elmormolod a 281. varázslatot |
Mivel nyilvánvaló, hogy a ryuku teremtőerő varázslat csak két különböző ryuku tárgyból képes egy harmadikat előállítani, ezzel most nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
a 69 1839 25 |
átadod a 69. tárgyat az 1839. kalandozónak (25 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 25 szárnyas hernyót Thak Grober részére. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
aa 3 112 153 |
átadod a 3. tárgyat a 112. tárgyat a 153. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 37 vizestömlőt Thak Grober részére. Ok, sikeresen átadtál 19 madártollat Thak Grober részére. Ok, sikeresen átadtál 16 pirkitet Thak Grober részére. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
a 22 4502 50 |
átadod a 22. tárgyat a 4502. kalandozónak (50 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 50 tüskét Nyafi részére. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
m 5 5 6 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
[108,97] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal oldalát. (8 támadással 635 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem jobb karját. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
11803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 542, gyógyulás: 0, összesen: -542 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+191 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+128 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+136 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... A harmadik próbatétel a zsonglőrködés. Kezedbe veszed az apró labdákat, majd ügyesen a magasba dobálod őket. Megizzadsz, mire a homokóra az idő leteltét jelzi, de sikerült! A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az ötödik próbára a sátor túlsó felében kerül sor. A jósnő már vár rád, mosolyogva fogad, kezében három kártyával. Kettő közülük üres, neked a harmadikat kell kiválasztanod. Húzol egyet, és a rajta lévő rajz láttán elvigyorodsz. Összejött. 1680 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed:
- Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 1 rézpáncél, 3 vashegyű nyíl, 4 vas dobónyíl, 1 szulfagor agyar, 1 tyrex csont.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A fejedben megszólaló zenéről hamar megállapítod, hogy az csak a szirén próbatételének része lehet. Mielőtt még magatehetetlenné válnál az ének hatására, fütyörészni kezdesz, majd tapasztalva, hogy ez kevés, torkod szakadtából énekelni. Csak a veszély elmúltával hagyod abba, amikor csend támad körülötted. Az egyik folyosón egy fekvő alakba botlasz. Kiderül, hogy maga a szirén az, megsérült, és a segítségedért könyörög. Legnagyobb megrökönyödésére, selyemruhájának szegélyéből letépsz egy csíkot, majd bekötözöd vele vérző lábszárát. Aztán hatásosságod láttán elmosolyodik.
- Már csak egy dolgot kell megtenned, hogy tied lehessen az ajándékom - mondja neked a szirén. - Egy oltárt kell építened. - Elkeseredve gondolsz arra, hogy egy oltár felépítése mennyi időbe telik, de amikor megpillantod az összehordott kövekből félig kirakott építményt, megnyugodsz. Innen már könnyű dolgod lesz. Fél óra megfeszített munkával a helyére rakod a hiányzó alkotórészeket, majd elégedetten fogadod a szirén méltató szavait. 1680 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű nyíl és egy tolmokov-koktél. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.
Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok támad rád.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására.
Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál jobb oldalát. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített varkaudar behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött.
(Továbbmész...) [106,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [219 pontot használtál fel, van még 416.]
m 6 5 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[105,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt mirg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon templomot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [104,99] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt mirg közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felfedeztél egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy patak van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [103,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy varkaudar falut. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd az uzbány testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy varkaudar íjász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+122 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 372.]
m 5 5 6 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
[102,101] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar jön feléd.
Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy rákpajzs. Egy élőholt mirg jön feléd.
Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.
Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-4 pszi pont.) (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következő kincseket találtad: egy varkaudar lándzsa, 2 vas dobónyíl, egy tolmokov-koktél, egy ubuk tüske, egy szöges páncél és egy sámán gyógykenőcs. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Cras Lorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 663 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [101,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Észreveszel egy királyi őrsáncot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hayamu Oyabura orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Amos Kaelpyrral. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [100,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő, 4 ezüst nyaklánc, egy obszidián karkötő és 3 arany. 3362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+128 életerő.) Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Jo-Lee a Mágus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Holmiját egy törpemammut cipeli. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.
Összeakadsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Familiárisa egy őszapó. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[89 pontot használtál fel, van még 283.]
szk 360 361 362 |
keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 362. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 243.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 203.]
tf 4 3 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 15, 17.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 819 pontot. A következő körben tehát 1019 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Eredil, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 662. fordulód.
Erő: |
121 (137) |
Szint: |
51 |
Merészség: |
10/3 |
Magasság: |
188 cm |
IQ: |
101 |
Támadás: |
50 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
62 (250) kg |
Ügyesség: |
94 |
Védekezés: |
56 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
51/60 év |
Egészség: |
78 |
Életpont: |
1197/890 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
16 |
Szerencse: |
94 |
Varázspont: |
2936/1740 |
Pénz: |
7656 arany |
Kép. pont: |
1 |
Tudatpont: |
22/-1 |
Pszi pont: |
523/0 |
Halhatatlanság: |
9 % |
EFejl: |
113 |
Eddig összesen 7907 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23619 TP-t kaptál. Jelenleg 31876158 TP-d van. A következő szinthez még 123842 TP szükséges. Trófeáid:
Nateilena úrnő,
fagybehemót,
triklem drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 658. fordulódban 27710 arany került a bankszámládra. 28264 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
28/20 |
ökölvívás: |
8/68 |
szúrófegyverek: |
58/57 (+2%) |
vágófegyverek: |
7/32 |
ütőfegyverek: |
32/65 |
lőfegyverek: |
41/47 |
dobófegyverek: |
13/49 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
69/4 |
2. nyomkövetés: |
185/97 (+42%) |
3. mászás: |
28/95 |
4. csapdakészítés: |
12/30 |
5. csapdaészlelés: |
10/89 |
6. gyógyítás: |
217/65 (+86%) |
7. titkosírás: |
4/17 |
8. felderítés: |
31/66 (+9%) |
9. szörnyidomítás: |
3/25 |
10. teológia: |
182/95 (+8%) |
11. taumaturgia: |
110/4 (+1%) |
12. szerencsejáték: |
2/74 |
13. versengés: |
17/28 (+32%) |
14. harcművészetek: |
3/77 |
15. zene: |
3/12 (+11%) |
16. szörnyismeret: |
23/69 (+20%) |
17. pszi: |
79/44 (+1%) |
18. zárnyitás: |
3/37 |
19. vadászat: |
12/1 (+11%) |
20. bányászat: |
39/59 |
21. úszás: |
79/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12) |
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) |
elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) |
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) |
pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt; |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3) |
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián. |
Összsúly: 191.60 kg |
Megterheltség: 65% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), egy alakváltó férfi, egy gnóm férfi
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), Amos Kaelpyr (3338. kalandozó)
(102,101) varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Elenios oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(103,100) patak, tündöklő szobor (#1587), oltár, uzbányok (#102), varkaudar íjász (#687)
(104,99) élőholt mirg (#135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(105,98) élőholt mirg (#135), Leah rúnaköve, oltár
(106,98) oltár, vadász varkaudar (#108)
(107,98) Sheran oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), manaelementál (#290), varkaudar behemót (#189)
(108,97) Fairlight oltár, 28. jellempróba, smaragdgólem (#417), manaelementál (#290)
(109,96) manaelementál (#290)