Karakterszám: |
6226 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
66 |
Játékhét: |
700 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
554 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2013. máj. 13. 9h:35' |
A következõ
fordulód táplálható: 2013. máj. 14. |
|
E-mail!
BERGERAC DE'BOUR KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 48 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal
díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden
a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán
Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3742.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 29.* Avvocato Terrasini szívósság tulajdonsága 44 lett, elsõként
a szinten.
*dec. 20.* Avvocato Terrasini teljesítette a 17. küldetést,
amit a mágustoronyban kapott.
*dec. 20.* Avvocato Terrasini teljesítette
a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
*jan. 27.* Malior az Éjben
Kacagó csatában legyõzte Krynnt.
*feb. 3.* Marconi felköltözött a következõ
szintre.
*máj. 12.* Alkony testvére, Hajnal rangja a Mutánsok Klánjában
"teremtmény" lett.
*jún. 16.* Diablot legyõzte harcban egy barlangi pók.
*nov. 10.* Luyendyk csatában legyõzte Alexander Buratovot.
*nov. 14.*
Luyendyk és Förtelmes Mutáció megküzdöttek egymással, és Luyendyk gyõzött.
*jan. 20.* Electra és Khyssanth, a Sárkány megküzdöttek egymással, és
Electra gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 25.* Morq Fan Gor és Ren megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor
gyõzött.
*már. 11.* Fikusz Kukiszt legyõzte harcban egy Fhtoqaxx fattya.
*ápr. 10.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Roxánát.
*ápr. 16.* Fikusz
Kukisz és Ambassadar megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött.
*máj. 14.* Ren és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött.
*máj. 26.* Ren csatában legyõzte Roxánát.
*jún. 9.* Morq Fan Gor csatában
legyõzte Fikusz Kukiszt.
*jún. 9.* Roxánát majdnem felfalta egy lidérc
nyálka.
*jún. 15.* Ren gyõzelmet aratott Fikusz Kukisz felett.
*jún. 16.*
Roxánát legyõzte harcban egy lidércmágus.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+25 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
szl 10 |
szolgák lélekenergia-részesedése 10% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 10 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
sza 1 226 1 |
226 db 1 tárgy átadása 1. szolgának |
A szolgád annyira éhes, hogy az ajándék már nem növelné a morálját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 240.]
bb 15 4 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 15:] Belépsz a Katonák Klánjának épületébe. [Érj el legalább 20 galetki
gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 2.) Felderítõink gonosz rablóbandát füleltek
le! A torzszülött bûnözõk hihetetlen sok gaztettet követtek el, loptak,
csaltak, raboltak. Itt az ideje, hogy megbûnhõdjenek! (33-as Klánkaland.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. - Kedves barátom,
mindig nagy öröm érdeklõdõket látni az akadémián. Ha ráérsz, szívesen adnék
egy kis feladatot. Más nem is lesz szükséged, csak egy kis kitartásra.
Ha benne vagy a dologban, akkor Meischert professzort keresd.
(7. kaland,
összesen 25 TVP-t igényel.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben az épületben ezen a szinten
már nem kapsz több küldetést.}
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Megjegyzés:
Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30 arany. II.
Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált
szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI.
Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése.
300 arany x szint, 50 tvp.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
szn 1 150 |
1. szolga elnevezése |
Itt az ideje, hogy végre nevet adj szolgádnak: az orgling kutyát ezentúl
úgy fogod hívni, hogy Mancs! Némi oktatás, és hamarosan már hallgat is
a nevére a kis hûséges.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
kno 45 3 |
45. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a csapdakészítés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 4. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
kno 46 2 |
46. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
kno 47 2 |
47. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
be 4 73 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
a felderítés képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik
mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre,
de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke
végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
kno 73 6 |
73. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a felderítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a felderítés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
m 8 7 2332 8 3232 2121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,7) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 9,7) A folyosó keletre visz. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl.
Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz.
A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem
juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy johhtukul alomban csak nõstény
johhtukul született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák
csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban
voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes
nõstény felfalt 19 mázsa zöld nyálkát, ugyaneddig az ideg minden egyes
csemete megevett 12 mázsa zöld nyálkát. Ezek a falánk lények tehát összesen
10643 mázsa zöld nyálkát pusztítottak el. Hány johhtukul volt egy alomban?
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,6) A következõ terem északra van, így arra mész. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
m 2211 2323 2121 2323 2121 2323 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,7) Dél felé mozogsz. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,6) A négy égtáj közül északot választod. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,7) A négy égtáj közül délt választod. Ebbõl a csarnokból már sikerrel
kiûzted a torzszülötteket.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,6) Északi irányba folyatod utadat. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,7) A következõ terem délre van, így arra mész. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
Elhagyod a Csarnokot.
(451. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös
helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre
is, de kimerészkedj a felszínre. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol
föl.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin
pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt
sziklákat, csontokat.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 20 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Óriás skorpió torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved.
A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek
nyomorúságos csatornaszintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
elfu moha nõ!
1 darabot sikerül begyûjteni. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az
árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy zombi
mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Mancs a zombi irányába megy. A zombi mester felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A zombi mester feléd mozog. A zombi megközelíti Mancsot.
Mancs és a zombi egymással harcolnak. A zombi mestert próbálod megsebezni.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglengetve
a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(13 ép-t sebeztél). Hasba próbálod rúgni
jobb lábaddal. Nem találtál. A zombi mester rád veti magát. Feléd suhint
jobb karmával. Mellé! Regenerálsz (+5 ép) A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a zombi mestert. Lecsapsz bal mancsoddal.
(30
ép-t sebeztél). Roncsoltál. Trollagyart forgatva támadsz.
(9 ép-t sebeztél).
Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. Hátraugrott a támadás elõl. A zombi
mester hörögve elterül. Mancs és a zombi egymással harcolnak. A zombi
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Mancs: 28/0.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+34%). Szolgáidnak 3% jut.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
[Óriás skorpió torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek
sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Gyanús, hogy
valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet
nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó
egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus,
fehér csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint
azt, hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer
nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem
azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb
érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni.
(201. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod
nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Lassan haladsz
tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid
egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombi mestert. A zombi Mancs irányába megy.
Mancs a zombit rohamozza. A zombi mester máris elõtted terem! A zombi
mestert próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél).
Roncsoltál. Trollagyarral lesújtasz.
(12 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz
jobb lábaddal.
(13 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. A zombi mester megtántorodik.
A zombi és Mancs egymással harcolnak. A zombi mester rád támad. Odacsap
neked jobb karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+5 ép) A zombi
mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Mancs és a zombi egymással harcolnak. A zombi mestert próbálod
megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Roncsolod
bõrét. Trollagyarral támadsz.
(17 ép-t sebeztél). A hasát célzod jobb
lábaddal.
(12 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. A zombi mester megtántorodik.
A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(17
ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal.
(14
ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. A zombi megtántorodik.
A zombi holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Mancs: 28/11.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%).
Szolgáidnak 3% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete.
[ld. enc.]
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]
[Óriás skorpió torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted
meg a torzszülöttek szintjét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan,
minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre,
hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz
meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod
a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol
a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott,
és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy,
de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál.
(429. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
elonotichlant. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után
találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém feléd mozog. Mancs megközelíti a kronorémet.
Megindulsz a kronorém felé. Már ott is vagy! A kronorém téged támad. Rád
vág jobb csápjával. El sem talált, haha. Lecsap rád bal csápjával. Elkerülted.
Mancs a kronorémet támadja. A kronorémet próbálod megsebezni. Odaütsz
bal mancsoddal. Mellé! Trollagyarral lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). Érzékeny
pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal.
(11 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti
ellenfeled. A kronorém megtántorodik. Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kronorém téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával.
Elkerülted. Meglóbálva zúz bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod
a kronorémet. Beversz egyet bal mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Trollagyarral lesújtasz. Elhibáztad. Megeresztesz egy
jól irányzott rúgást jobb lábaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd
zavarja
(3 sebzés). A kronorém halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Mancs: 19/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 2%. Elteszed a zsákmányt, ami 15 arany és egy hamis
arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
ftk 1 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas
keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi
torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak
nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell
gyõzzed! Ellenfeled egy omrif élõsködõ (#212).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az omrif élõsködõ rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével.
(14 ép-t sebzõdtél). Mancs az omrif élõsködõt támadja. Megtámadod az omrif
élõsködõt. Benyomsz neki bal mancsoddal. Nem találtál. Meglengetve a Trollagyart,
próbálsz lesújtani. Ez mellément. A hasát célzod jobb lábaddal. Mellé!
Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az omrif élõsködõ rád veti magát. Rád vág nyelvével.
(12
ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Megtámadod az omrif élõsködõt. Lendületet
véve ütsz bal mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2
ép) Roncsolod bõrét. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(10
ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal.
(15 ép-t sebeztél).
Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az omrif élõsködõ megtántorodik. Mancs
az omrif élõsködõt támadja. Az omrif élõsködõ kileheli lelkét. Méreg marja
tested.
15 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Mancs: 15/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Szolgáidnak
is jut 4%. Szemed kikerekedik a csodálkozástól, majd az örömtõl. Találtál
egy díszes vászonleplet, ami egy igazi felszíni tárgy!
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+29 életpont.)
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi
galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki,
aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.
*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy energiatüske.
Sebzõdsz 5 ép-t. Megindulsz az arctalan galetki felé.
Már ott is vagy! Támadod az arctalan galetkit. Odakensz neki bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Roncsolod bõrét.
Trollagyarral lesújtasz.
(15 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott
rúgást jobb lábaddal.
(14 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe.
Az arctalan galetki megtántorodik. Szagod látható benyomással van rá
(3
sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy jégcsóva varázslatot.
37 ép-t
sebzõdtél. Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(18
ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal.
(13 ép-t sebeztél).
Mérged gyengíti ellenfeled. Az arctalan galetki megtántorodik. Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára
(4 sebzés). Az arctalan galetki eszméletét vesztve
összeesik. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+42%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.
Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod
kell!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+27 életpont.)
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Elfelejtetted megadni a parancs 1. paraméterét! [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 61.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Megállsz egy pillanatra,
hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel!
Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel
egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel,
ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni...
És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó?
(489. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
sötét mák
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Találtál egy alkalmas barlangot. A kirakott
zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Mielõtt belépnél,
megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi.
Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Szertartásosan üdvözöl
Aligathar Al Jang, egy legyõzhetetlen férfi. A Tudósok
klánjának tanársegéd rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, vándorcsizma, nagy pajzs,
kristályamulett, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a harcmûvész zöld köntöse,
a hatalom karikaszimbóluma, ezüst nadrág, a bûz vassisakja, Enyészmester,
a szellemek amulettje, ében láncing, ozin fülkarika, a káosz bíbor tõre.
Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Aligathar Al Jang közelebb jön, hogy támadhasson. Mancs
Aligathar Al Jangot rohamozza. Aligathar Al Jang felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Aligathar Al Jang téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(30 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-26
ép.) Mancs Aligathar Al Jangot támadja. Megtámadod Aligathar Al Jangot.
Odaütsz bal mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a
Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(15 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz
jobb lábaddal.
(12 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Aligathar Al Jang
megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Aligathar Al Jang téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(37 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-28 ép.)
Eszméletedet vesztve összeesel. Mancs és Aligathar Al Jang egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Aligathar Al Jang és Mancs egymással harcolnak. Mancs halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 121 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Mancs: 14/36.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ
forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
[ld.
enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen
559 sebzést okoztál, és 212 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 56 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
310 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Bergerac de'Bour, egy sötét elfnek kinézõ, villogó, kék szemû,
galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 66. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (13) / 7.60 |
[2] IQ: |
10 (12) / 1.20 |
[3] ügyesség: |
14 (21) / 1.60 |
[4] egészség: |
9 (12) / 3.56 |
[5] mágia: |
4 (8) / 1.45 |
[6] gyorsaság: |
7 (5) / 2.44 |
[9] Méret/ép: |
96 / 1 |
Min. méret: |
87 |
Barlangméret: |
96 |
|
|
Varázspont: |
79 / 79 |
Képességpont: |
14 / 2% |
Hõsi pont: |
29 (4) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
43% |
Galetki erõ: |
317 / 247 |
Hírnév : |
483 |
Jóllakottság: |
7% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
65 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
23 (1) |
Torzsz. csaták: |
417 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
338 (4) |
Leölt torzszülött: |
476 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
24 (1) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: apród (11)
Speciális képességeid:
+3 éberség, +6% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass el a Klánépületbe
úgy, hogy nincs egyetlen aranyad sem! 2.) Hajtsd végre a 33-as Klánkalandot
(KK 33)! (összesen 35 TVP-t igényel) 3.) Ölj öt óriás skorpiót, kizárólag
végtagjaiddal. [számláló: 4] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
6 / 0.80 |
[15] regeneráció: |
8 (10) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
4 / 0.60 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
6 / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.65 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.95 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.75 |
[48] mászás: |
7 / 4.73 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0.33 |
[55] szívósság: |
1 / 0 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.35 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.20 |
[63] éberség: |
5 / 1.06 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 3.44 |
[73] felderítés: |
3 / 0.12 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
15 (16) / 0 |
[101] szakért.: |
15 (16) / 5 |
[102] roncsolás: |
12
/ 0 |
|
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 0.63 |
|
|
Trollagyar |
jobb láb |
[106] méret: |
5 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 1.54 |
[108] bénító méreg: |
4
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
6 / 0.32 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0.16 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
4 / 0.24 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
16 tûzpaj |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Mancs, az orgling kutya |
40/0 |
134% |
55% |
3 / 1.68 |
ájult |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #72. Prioritás: 80. |
2: óriáserõ v.var. ha ellenfeled #72. Prioritás: 80. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75;
VI erõ:150% ép:35%;
PV 2 1;
PSZ 66 48;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 6204 16 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#7 (4. épület), #201 (66. forduló), #429 (66. forduló), #489 (66. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15074 (#15074). Szavazataid száma: 3. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 6226, 6015, 7731.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bölcsesség szárnyas sisakja (#17727) |
* |
1 a majom vas lemezpáncélja
(#14051) |
|
1 a szalamandra halotti maszkja (#25841) |
* |
1 a titán köpenye (#5635) |
* |
1 a tökéletesség csatos öve (#21866) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106)
|
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 kék köpeny (#1137)
|
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 sárga öv (#1167) |
* |
1 suhanó csizma
(#195) |
|
2 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szarvas sisak (#1078) |
|
1 szöges öv (#1168)
|
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a sav márványgyûrûje (#26876) |
* |
1 a sebesség márványgyûrûje (#13376)
|
|
1 amulett (#1195) |
|
261 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az elefánt csepp
fülbevalója (#16556) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
26 drágakõ (#2)
|
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
27 hamis arany (#809)
|
|
1 karkötõ (#1240) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 díszes vászonlepel
(#516) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
1 fekete kõrúd (#510) |
Fegyverek |
|
1 a lich tõre (#12100) |
|
1 a szalamandra rövid tõre (#26052) |
|
1 csonttõr
(#1301) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
12 kerek kõ (#11)
|
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
2 rozsdás kard (#131)
|
|
10 sziklarepesz (#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
2 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
7 liánvirág (#24)
|
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
1 mézfû (#29)
|
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26)
|
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
5 elektronit (#141)
|
|
8 lemúr hártya (#161) |
|
3 mandibula (#157) |
|
8 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
17 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): kék
gömb #143 (4), a kobra kék köpenye #7437 (11), nagy pajzs #1062 (3).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 1 sötét
mák (#23), 1 elfu moha (#33), 1 ragálygomba (#26), 1 elonotichlan (#31),
35 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 díszes vászonlepel (#516).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
XENÓPETE (278. TÁRGY) Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan
él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen
érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál
volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell
kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital
analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható,
és nem ellopható.
OMRIF ÉLÕSKÖDÕ (212. LÉNY) Egy másik létsíkról megidézett bizarr teremtmény
- apró, szõrös golyó, hegyes fogakkal teli, vigyorgó pofával, gonosz szemekkel.
Apró lábaival hihetetlen nagy ugrásokra képes. A Hegymélyre különösen azért
veszedelmes ez a gyorsan szaporodó teremtmény, mert idegensége miatt nehéz
megtalálni a módot, ahogy elpusztítsák. Talán a jó öreg "csapd agyon a
férget" módszer a legcélravezetõbb.
DÍSZES VÁSZONLEPEL (516. TÁRGY) Nagyon szép kis dísz lehetne ez barlangod
falán, gondolod, úgyhogy megtartod. Aztán minél többet van nálad, annál
inkább furcsa érzésed lesz. Talán nem is csak egy egyszerû vászonlepel.
Ezek a formák, ez az anyag... valahogy nem illik ide a hegybe! Csak nem
egy felszínrõl származó tárgyra leltél? Talán el kellene vinni a remetéhez,
és megkérdezni a véleményét! (Ehhez add ki a BE 20 3 516 parancsot!)
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.
DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY) Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt!
Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg
nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!