658. forduló, 660. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 30. 15h:08'
EZ A 661. JÁTÉKHETED, 659. FORDULÓD
662. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,10] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 20. pontnál.
Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1225 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+93 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+3 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 781.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 777.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 771.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 767.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 765.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 763.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 761.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 758.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.]

kf 893 kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a tleikan kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. (Önanalízis: +18% főzés.) 974 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 747.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(233,10) a 106. labirintus bejárata

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 737.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 200 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 687.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 33.} Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és egy manifeszt.nyúlvány. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 677.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 12273 arany. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

fa 585 4491 10 feladod az 585. tárgyat a 4491. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Vörös Heringné részére szánod. Átadsz 10 mópat tokent. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 674.]

faa 85 214 313 feladod a 85. tárgyat a 214. tárgyat a 313. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Vörös Heringné részére szánod. Átadsz 9 óndarabot. Ennek elküldése 35 arany lesz. Átadsz 3 manifeszt.nyúlványt. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 4 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 665.]

faa 189 643 153 feladod a 189. tárgyat a 643. tárgyat a 153. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Vörös Heringné részére szánod. Átadsz 2 vas dobónyilat. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 4 küklopsz szemet. Ennek elküldése 31 arany lesz. Átadsz 10 pirkitet. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 656.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[233,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy homogén artikula. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 10d15+40.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével megvagdalod a homogén artikula testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a homogén artikula gyapjas testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A homogén artikula belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homogén artikula fejét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a homogén artikula bamba madárfejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 360, gyógyulás: 58, összesen: -302 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+410 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.)
[58 pontot használtál fel, van még 598.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (20. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 598.]

lm 21 21 21 mozogsz 21 21 21
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy elágazáshoz jutottál. [2. SZINT - 7. PONT.]
Sietős léptekkel haladsz előre a folyosó padlózatát elrejtő bársonyszőnyegen. [2. SZINT - 8. PONT.]
Egy elágazáshoz értél. Minden irányba folyosó vezet tovább. Kicsit előrébb egy apró tábla eligazítana, de nem tudod elolvasni, mit jelentenek a rajta feltüntetett ákombákomok. [2. SZINT - 9. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +7% zárnyitás.) Egy mérsékelten díszes terem bukkan fel előtted. A földön kisebb nagyobb dézsák állnak, valószínűleg ez egy fürdő lehetett annak idején. [2. SZINT - 21. PONT.] Egy gothag döglidércet veszel észre magad előtt. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 446 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a gothag döglidérc jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 418, gyógyulás: 90, összesen: -328 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs [amul kulcs ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[64 pontot használtál fel, van még 534.]

lm 22 22 22 mozogsz 22 22 22
Egy elágazáshoz értél. Minden irányba folyosó vezet tovább. Kicsit előrébb egy apró tábla eligazítana, de nem tudod elolvasni, mit jelentenek a rajta feltüntetett ákombákomok. [2. SZINT - 9. PONT.]
Egy T elágazáshoz jutottál. A térképet előkapva megállapítod, nyugatra a 22-es, egy nagyobb terem fekszik. [2. SZINT - 11. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +7% zárnyitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy szoba bontakozik ki előtted. A terem padlóját fényes márványlapok alkotják, középen áldozati oltár áll. Csak nem valamelyik rakshallion titkos laboratóriumába jutottál? [2. SZINT - 22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy chaktra vadászeb. {max. életpontja: 1551-1700.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 791 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 364, gyógyulás: 79, összesen: -285 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[83 pontot használtál fel, van még 451.]

lm 23 23 23 mozogsz 23 23 23
Egy T elágazáshoz jutottál. A térképet előkapva megállapítod, nyugatra a 22-es, egy nagyobb terem fekszik. [2. SZINT - 11. PONT.]
A folyosók újra elágaznak. [2. SZINT - 12. PONT.]
Bátran haladsz előre, míg a folyosó el nem kanyarodik. A falon álló fáklyatartókat belepte a por és a pókháló. [2. SZINT - 13. PONT.]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +7% zárnyitás.) Magas terembe jutsz. A falakat ismeretlennél ismeretlenebb trófeákkal díszítették - a vicsorgóbbnál vicsorgóbb fenevadak közül egyet sem ismersz fel. [2. SZINT - 23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy drag'kór sámánúr! Fegyvere egy drag'kór bökő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 943 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr bal lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a drag'kór sámánúr fejét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a drag'kór sámánúr testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. {GYD:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a drag'kór sámánúr testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a drag'kór sámánúr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 52 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2056, sebződés: 381, gyógyulás: 51, összesen: -330 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. (Önanalízis: +6% zárnyitás.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 drag'kór lábvédő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[104 pontot használtál fel, van még 347.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Bátran haladsz előre, míg a folyosó el nem kanyarodik. A falon álló fáklyatartókat belepte a por és a pókháló. [2. SZINT - 13. PONT.]
A folyosók újra elágaznak. [2. SZINT - 12. PONT.]
Ah, tovább a félhomályos folyosón. Északra egy nagyobb szoba van, vonod le a következtetést a térképre rajzolt jelekből. [2. SZINT - 14. PONT.] Egy drag'kór sámánurat pillantasz meg. {támadása: 50.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 931 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr bal lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A drag'kór sámánúr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 56 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. {GYD:} Fókuszpengével épp hogy eltalálod a drag'kór sámánúr bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a drag'kór sámánúr fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a drag'kór sámánúr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drag'kór sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2033, sebződés: 449, gyógyulás: 64, összesen: -385 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP].
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +7% zárnyitás.) Besétálsz az előtted elterülő szobába. Ez egy fegyverraktár lehetett valamikor, mert a földön rozsdás lándzsák, kardok és pajzsok hevernek szanaszét. Bogarászol közöttük kicsit, de reménytelen ép és használható darabot találni. [2. SZINT - 25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pengekarú nitmák van előtted! {támadása: 65.} Fegyvere egy nitmák kard. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +57 ÉP.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 38 életpontot sebeztél. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1221, sebződés: 514, gyógyulás: 108, összesen: -406 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Besétálsz az előtted elterülő szobába. Ez egy fegyverraktár lehetett valamikor, mert a földön rozsdás lándzsák, kardok és pajzsok hevernek szanaszét. Bogarászol közöttük kicsit, de reménytelen ép és használható darabot találni. [2. SZINT - 25. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pengekarú nitmák. {egyik sebzési módja: 4x 9d14+25.} Fegyvere egy nitmák kard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) A pengekarú nitmák védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +67 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 637, gyógyulás: 132, összesen: -505 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Besétálsz az előtted elterülő szobába. Ez egy fegyverraktár lehetett valamikor, mert a földön rozsdás lándzsák, kardok és pajzsok hevernek szanaszét. Bogarászol közöttük kicsit, de reménytelen ép és használható darabot találni. [2. SZINT - 25. PONT.] Egy pengekarú nitmák lakik itt. {max. életpontja: 1511-1750.} Fegyvere egy nitmák kard. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 814 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák jobb oldalát. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +64 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák fejét. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +58 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1652, sebződés: 607, gyógyulás: 126, összesen: -481 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nitmák kardot (ld. enc.). Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs [amul kulcs ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.)
[346 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 26 26 26 mozogsz 26 26 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 18 mozogsz 18
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 5. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 6. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 661. játékheted és a 659. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 7. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat
Leveszed a tleikan kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 1, 9.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a sakál. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 771 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAG'KÓR LÁBVÉDŐ (870. TÁRGY)
Ez a komor és fekete acéllemez a combodra, illetve a sípcsontodra erősíthető, így a lábadat ért sebzés szúnyogcsípés nagyságrendűre zsugorodik. (Nadrágként KF-elhető.) A drag'kórok legendás hírű páncéljainak e csekély tudású darabja a védettségedet 8-cal, a max. VP-det pedig 30-cal növeli. Másik kalandozónak nem adhatod át, a boltban nem adhatod el.

NITMÁK KARD (856. TÁRGY)
A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kisebb avatárja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 659. fordulód.

Erő: 82 (111) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 94 (107) Támadás: 84 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 80 (87) Védekezés: 98 Menekülés: 30 % Életkor: 185/302 év
Egészség: 76 (91) Életpont: 1224/979 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 85 (99) Varázspont: 3935/2789 Pénz: 1020 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 15/15 Pszi pont: 687/747 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 5837 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63220 TP-t kaptál. Jelenleg 23906166 TP-d van. A következő szinthez még 1093834 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, Friedurgonoma. A 659. fordulódban 12273 arany került a bankszámládra. 12273 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 34/38 (+2%) szúrófegyverek: 34/87
vágófegyverek: 40/5 (+5%) ütőfegyverek: 32/76 (+1%) lőfegyverek: 34/94
dobófegyverek: 38/4 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); hajító csillag (#939) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/53 2. nyomkövetés: 177/98 3. mászás: 34/34
4. csapdakészítés: 44/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 36/80 (+6%) 6. gyógyítás: 220/89 (+23%)
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 33/51 9. szörnyidomítás: 23/91
10. teológia: 182/9 (+93%) 11. taumaturgia: 166/41 (+5%) 12. szerencsejáték: 5/13
13. versengés: 19/73 14. harcművészetek: 32/7 15. zene: 100/41
16. szörnyismeret: 133/79 17. pszi: 53/32 (+3%) 18. zárnyitás: 37/22 (+34%)
19. vadászat: 36/61 20. vitalitás: 7/53 21. bányászat: 48/19 (+3%)
22. úszás: 18/6 23. főzés: 5/90 (+18%) 24. csapatmunka: 1/9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70
9. gyors fejlődés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás II (#169) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
csupasz izom (#28) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
pszi-ernyő (#64) kí koncentráció (#69) hatalomvarázs (#220) Pörhemór köre (#205) (106,20,2)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
pusztító végzet (#106) >> mópatétkű grymeth (#695) pusztító végzet (#106) >> hiperéber grymeth (#696)
pusztító végzet (#106) >> Őrült Montrix (#698) méregfelhő III (#229) >> sötét szisszenő (#458)
méregfelhő III (#229) >> pengekarú nitmák (#450) armageddon (#218) >> testzabáló rasáth (#513)
méregfelhő III (#229) >> elemi pulzátor (#440) méregfelhő III (#229) >> natharion gólem (#428)
élőholt pozdorja (#134) >> gothag döglidérc (#429) méregfelhő III (#229) >> hegyi yeti (#454)
méregfelhő III (#229) >> homogén artikula (#434) méregfelhő III (#229) >> púpos zsokarg (#451)
armageddon (#218) >> szárnyaló halál (#456) élőholt pozdorja (#134) >> krathan csontváz (#432)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> homokcápa (#448) méregfelhő III (#229) >> shokara bogár (#436)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot!
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstdarab (#326) 4 gyógykenőcs (#313) 2 hajító csillag (#939)
2 kaja (#2) 6 karbin plazma (#199) 4 küklopsz szem (#643)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 mópat token (#585) 1 nyílvessző (#108)
9 óndarab (#85) 10 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
2 szögletes kő (#17) 3 toxyl (#591) 2 vas dobónyíl (#189)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
725 arany (#50) 1 drag'kór lábvédő (#870) 1 fokhagyma (#403)
2 gyöngymangó (#135) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 nitmák kard (#856)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,10) a 106. labirintus bejárata, homogén artikula (#434), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), 29. jellempróba, 255. jellempróba, érclelőhely, gothag döglidérc (#429), chaktra vadászeb (#459), drag'kór sámánúr (#521), pengekarú nitmák (#450)

Üzenet küldése a karakternek