Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 28. 9h:42' EZ A 659. JÁTÉKHETED, 656. FORDULÓD 660. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kt 939 100 | elkészíted a 939. tárgyat (100 darabot) |
kf 939 | kézbeveszed/felveszed a 939. tárgyat |
kf 893 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 862 | kísérletezel a 862. tárggyal |
f 862 | kísérletezel a 862. tárggyal |
kt 860 | elkészíted a 860. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 795 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb bal első lábát. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a chaktra vadászeb jobb vállát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +64 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1596, sebződés: 395, gyógyulás: 83, összesen: -312 ÉP}
(Továbbmész...) [242,39] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy raaba-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidérctűz közeledik. {max. életpontja: 681-736.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 636 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 126 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 117 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 143 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 66 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 714, gyógyulás: 6, összesen: -708 ÉP}
(Továbbmész...) [242,40] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Találsz egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő chaktra vadászeb mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 8d12+35.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 845 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +65 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 401, gyógyulás: 85, összesen: -316 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 843 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 424 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a pikkelyes ptog bal oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +64 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +62 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1811, sebződés: 667, gyógyulás: 130, összesen: -537 ÉP}
(Továbbmész...) [242,42] Síkság, továbbra is csak síkság. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sebesült chaktra vadászeb mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 1551-1700.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 396 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb fejét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +60 ÉP.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8440 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 355, gyógyulás: 76, összesen: -279 ÉP}
(Továbbmész...) [243,43] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy zseléféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 17d23+23.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1031 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Nem találtad el. A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (187 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a zseléféreg kocsonyás testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a zseléféreg farkát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +37 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Farkával végigüt a zseléféreg a hátadon. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a zseléféreg fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 333 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a zseléféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) A zseléféreg hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vas dobónyíl, 10 fekete gyöngy, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 vörös zselét. 12956 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 873, gyógyulás: 143, összesen: -730 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a testzabáló jobb vállát. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a testzabáló fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +37 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a testzabáló testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló pikkelytestét. Kritikus ütés! (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
11640 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1560, sebződés: 264, gyógyulás: 60, összesen: -204 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 29: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 29. pont 18: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 316.]
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 233 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[233,10] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 918 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla jobb karját. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a veszett gorilla csapzott bundáját. Kritikus ütés! (4 támadással 256 életpontot sebezve.) A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A veszett gorilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11557 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1883, sebződés: 257, gyógyulás: 56, összesen: -201 ÉP}
lm 18 18 18 | mozogsz 18 18 18 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg bal karját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a púpos zsokarg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Mancsával a púpos zsokarg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 853 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (5 támadással 578 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a drag'kór féregűző jobb karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a drag'kór féregűző sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) A drag'kór féregűző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 264, gyógyulás: 59, összesen: -205 ÉP}
lm 14 14 14 | mozogsz 14 14 14 |
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 925 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla megtépázott szőrét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a veszett gorilla csapzott bundáját. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a veszett gorilla bal karját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Előremozdulva, a veszett gorilla kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a veszett gorilla fejét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a veszett gorilla bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A veszett gorilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11557 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1966, sebződés: 507, gyógyulás: 106, összesen: -401 ÉP}
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg fejét. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos zsokarg szőrös púpját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével megkarcolod a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 36, gyógyulás: 14, összesen: -22 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 877 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző fejét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a drag'kór féregűző testét. Kritikus ütés! (5 támadással 493 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a drag'kór féregűző testét. Kritikus ütés! (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 43 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a drag'kór féregűző gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 330, gyógyulás: 49, összesen: -281 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat |
TL'URLANG FIOLA (788. TÁRGY) Ha szembe akarsz szállni az éjfattyakkal, akkor szükséged lesz más éjfattyak esszenciájára. A probléma ezzel csak az, hogy megérintve a tl'urlangok esszenciáját, életenergiád azonnal elillan. Szerencsére, a Thargodanok az egy évezreddel korábbi invázió során sokat tanultak. Elkészítették egy interdimenzionális anyagból a tl'urlang fiolát, amely segítségével ezek az esszenciák kinyerhetők és tárolhatók. Minden egyes éjfatty esszencia kinyeréséhez egy fiola szükséges, és ha az esszenciát felhasználod, a fiolát akkor sem kapod vissza. |
MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY) A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyé vált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni, miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni. |
ZSELÉS LÓTUSZSZIRUP (12. RECEPT) Az étel alapját 3 lótuszvirág fogja alkotni, melynek szirmait fel kell aprítani, majd jól megforgatni egy adag vörös zselében. A zselé üstben felmelegített, képlékeny anyaga körbe fogja folyni a szirmokat és végezetül egy olyan édes szirupot kapunk majd, melyet élmény lesz elfogyasztani. A főzés ideje 8 TVP. A lótuszszirup hatásaként a következő köröd elejéig immúnissá válsz az instabil szingularitás varázslatra. Az étel elkészítéséhez legalább 4-es szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. Próbálták már kezdőknek szánt üstben lefőzni a zselés lótuszszirupot, de sajnos az egész főzet ráragadt az üst oldalára, így nem csak az ételképződményt, de az üstöt is ki kellett dobni a próbálkozás végén. |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
DRAG'KÓR FÉREGŰZŐ (520. SZÖRNY) A drag'kórok különös, tetőtől talpig páncélba öltözött, barlanglakó szerzetek. Az egyik elmélet szerint nem Ghalláról származnak, hanem egy idegen civilizáció (talán egy másik kontinens?) küldöttei, mások szerint pedig ők is emberek, akiknek zárt közösségei az evolúció során teljesen elszigetelt, önálló életet éltek. Arra, hogy elmondják mi az igazság, nincs lehetőség: beszédüket senki sem érti, mindenkivel bizonytalanok, agresszivitásuk legendás. Amikor a drag'kór nép a törpéket megszégyenítő elszántsággal új járatokat fedez fel, hogy föld alatti birodalmuk határait kiszélesíthessék, akkor van szükség a törzs különös varázslóira, a drag'kór féregűzőkre. Amíg ők nem tisztítják meg az élősködő és betegségeket hordozó életformáktól a területet, más drag'kór nem léphet a meghódított folyosóra. Mindennapos feladatuk folyományaként különös érzékük van a gyilkoláshoz, pillanatnyi tétovázás nélkül bárkinek nekitámadnak, és a legtöbbször meg is találják a módját, hogy térdre kényszerítsék áldozatukat. |
DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY) A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max. ÉP-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá. |
Erő: | 82 (110) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 94 (107) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (87) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/301 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1221/1253 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (99) | Varázspont: | 3935/1946 | Pénz: | 4180 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/15 | Pszi pont: | 687/487 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/34 (+4%) | szúrófegyverek: | 34/86 (+1%) |
vágófegyverek: | 39/95 (+4%) | ütőfegyverek: | 32/73 (+1%) | lőfegyverek: | 34/93 |
dobófegyverek: | 37/98 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); hajító csillag (#939) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 177/98 (+18%) | 3. mászás: | 34/34 |
4. csapdakészítés: | 44/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/50 (+36%) | 6. gyógyítás: | 220/43 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 33/39 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 179/61 (+67%) | 11. taumaturgia: | 166/29 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 5/13 |
13. versengés: | 19/73 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 100/41 |
16. szörnyismeret: | 133/79 (+52%) | 17. pszi: | 53/18 (+4%) | 18. zárnyitás: | 36/54 (+17%) |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 48/13 (+8%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 5/36 (+18%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
9. gyors fejlődés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | áldomás II (#169) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homokcápa (#448) | méregfelhő III (#229) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 54 | csillagbot (#929) | |||
1 | energiamembrán (#861) | 21 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | karbin plazma (#199) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | 54 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | toxyl (#591) | 13 | víz (#27) | 1 | yetifog (#863) | |||
1 | tl'urlang fiola (#788) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
146 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | drag'kór bökő (#873) | 11 | drótszőr (#37) | 3 | ében toboz (#578) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 53 | hajító csillag (#939) | 18 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 8 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | óndarab (#85) | 4 | szögletes kő (#17) | 2 | vas dobónyíl (#189) |