654. forduló, 656. forduló, Eredil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 13. 9h:25'
EZ A 717. JÁTÉKHETED, 655. FORDULÓD
718. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2322
SZÁMLA : XXXX

EREDIL KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Nyafi val . Tharr követője. Egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy tintacsiga trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy vörös rakolits trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy autentikus vámpír trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy woor-antilop viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.
Az 1. napon egy vörös, hosszú hajú, piros szemű ember nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
Az 1. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy földsárkány trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vakmerő Bagoly. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Elenios felszentelt papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy Khór maszkját, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Familiárisa egy vörösbegy. Egy gyermek van vele. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy koponya szimbólumot és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy ryuku légiós trófea és egy fagyféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy garokk! Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Elenios hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy Jerome trófea és egy fémbontó szójer trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Carmen El Saphir. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg harcos trófea és egy törpe kovács trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.
A 4. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű ember nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy bronz fejpántot, egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy nodonrod kitűzőt, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot, egy igazgy. fülbevalót és egy bíbor erőövet visel. Fegyverzetét egy karmazsin huhogó trófea és egy vadtroll trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lina Inverse. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mászókarmot (71 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 4. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zúgószél. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vasvértet (124 arany), 1 vasvértet (95 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Varázserőd regenerálódik. (+377 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+141 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 822.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 822.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 822.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 820.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 820.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 818.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 816.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 812.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 802.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 792.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 782.]

* 7. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 772.]

a 131 4502 30 átadod a 131. tárgyat a 4502. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 ubuk tüskét Nyafi részére. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

a 2 4502 10 átadod a 2. tárgyat a 4502. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Nyafi részére. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

a 1605 4502 1 átadod az 1605. tárgyat a 4502. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Aritma ostorát Nyafi részére. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

kt 3 6 elkészíted a 3. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 vizestömlőt. Ügyességed TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 652.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 652.]

vv 112 73 73 elmormolod a 112. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 637.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 632.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1955, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Hatalmas sziklabérc tör az ég felé, büszkén a város legmagasabb hegyének tetején. A közelébe érve sziklába vésett elfeledett hősies csaták elevenednek fel előtted, s tekintetedet egy rejtett barlangnyílás felé vezetik - ez nem lehet más, csak a legendás Földelem Kapuja Harci Iskola, amiről a város lakói is meséltek neked. Bizonyára a legjobb mesterek tökéletesíthetik itt harci tudásodat. (698. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.) és egy kolostor (690. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű gnóm férfival. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy kérődző etra trófea és egy sötét főgnóm trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tenessy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű drow nővel. Fekete a bőre. Dornodon eljövendő papja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy láncinget, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy tünde tegezt visel. Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [75,59] Magashegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Felfedeztél egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A zsebeidben kotorászol némi apró után, de sajnos nem találsz elég aranyat benne. Bánatosan búcsút intesz mostani megmérettetésednek. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 611.]

v 84 89 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy sörényes ubukot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 601.]

m 2 mozogsz keletre
[76,59] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő bíbor szulfagor nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 szulfagor agyart. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 593.]

v 84 89 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy sörényes ubukot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 583.]

m 2 mozogsz keletre
[77,59] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dombi yeti. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a dombi yeti jobb karját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 575.]

v 84 89 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy sörényes ubukot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 565.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 510.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 505.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 500.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 495.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 485.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 475.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 ubuk tüskét. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 420.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 435 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 380.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 395 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 340.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 355 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 315 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 275 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 255 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 819 pontot. A következő körben tehát 1019 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Eredil, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 655. fordulód.

Erő: 121 (137) Szint: 51 Merészség: 10/3 Magasság: 188 cm
IQ: 101 Támadás: 50 Agresszió: 5 Testsúly: 62 (250) kg
Ügyesség: 93 Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 75 Életpont: 1190/1200 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 94 Varázspont: 2930/268 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/10 Pszi pont: 523/571 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 52
Eddig összesen 7809 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3638 TP-t kaptál. Jelenleg 31772211 TP-d van. A következő szinthez még 227789 TP szükséges. Trófeáid: Nateilena úrnő, fagybehemót, triklem drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 655. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 28/20 ökölvívás: 8/68 szúrófegyverek: 58/49
vágófegyverek: 7/32 ütőfegyverek: 32/65 lőfegyverek: 41/47
dobófegyverek: 13/49

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/4 2. nyomkövetés: 183/74 (+15%) 3. mászás: 28/94
4. csapdakészítés: 12/30 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 214/69
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 31/40 9. szörnyidomítás: 3/25
10. teológia: 181/91 (+15%) 11. taumaturgia: 109/76 12. szerencsejáték: 2/52
13. versengés: 15/84 14. harcművészetek: 3/77 15. zene: 2/90
16. szörnyismeret: 23/29 17. pszi: 79/25 (+108%) 18. zárnyitás: 3/37
19. vadászat: 11/57 20. bányászat: 39/55 (+1%) 21. úszás: 79/38

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12)
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> smaragd sárkány (#326) pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) jégoszlop (#231) >> Nateilena úrnő (#404)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3)
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián.

Összsúly: 164.27 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (645. FORDULÓD ÓTA)
7147 arany
2 agyartőr (#420) 1 alkímiázó üst (#341) $1 arany papi karkötő ($309)
3 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
21 azúrharmat (#1161) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronz taider (#641)
21 csalánvirág (#582) 1 csontszablya (#64) 1 dalebg.kristályvért (#564)
5 deus ex machina (#1) 6 ében toboz (#578) 2 Fekete Kehely (#283)
4 fokhagyma (#403) 8 főnixtoll (#563) 9 fűszertartó (#210)
1 fúvócső (#20) 3 galachmit (#310) 2 gólem talizmán (#811)
1 gór formázó minta (#444) 61 gyenge méreg (#26) 7 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó karkötője (#816) 137 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
$1 hosszú íj ($111) 1 hűségérme (#1141) 2 íjászkence (#1225)
8 jégkristály (#593) 80 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
6 karbin plazma (#199) 15 kavadu iszák (#25) 1 két kard szimbólum (#144)
2 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 1 kreiton fókusz (#853)
1 lánckesztyű (#230) 1 liumbe hajtás (#655) 2 Luthius karkötője (#527)
14 madártoll (#112) 2 mammutbőr (#1078) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mászó-karperec (#392) 2 mihlanil (#539) 1 Morgan kristálya (#659)
1 Morgan szilánkja (#508) 77 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1 óriás fülbevaló (#614) 4 ork csodaszer (#1228) 4 őscápa fog (#1164)
1 őselemek köpenye (#560) 16 pirkit (#153) 23 precíziós vetőtű (#1522)
21 purifikátor háj (#269) 1 Pusztítás Botja (#316) 5 rókafarok (#124)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 roxati zárfaló (#314) 3 ryuku amfora (#1153)
1 ryuku harci dárda (#1318) 69 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku nadrág (#691)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 5 ryuku szablya (#695) 1 ryuku tűvető (#1521)
1 ryuku vállvédő (#1323) 9 sáfránypor (#211) 13 sallank karom (#128)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárkánytőr (#626) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szent kehely (#257) 1 Szent Kulacs (#285)
1 szirén köpenye (#820) 1 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
$1 Tharr Keresztje ($287) 30 tinta (#101) 2 toxyl üvegcse (#592)
1 Tudás Könyve (#567) 58 tüske (#22) 1 tűzbimbó (#623)
1 varázskorsó (#1546) 1 varkaudar csont (#1113) 29 vas dobónyíl (#189)
12 vasérc (#152) 42 vashegyű nyíl (#176) 48 víz (#27)
3 vizestömlő (#3) 3 vörös zyel (#606) 4 vortex talizmán (#812)
5 xirnox szív (#213) $1 zangrozi csizma ($451) 140 fáklya (#36)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 azúrharmat (#1161)
70 kaja (#2) $1 moa stuki ($413) 1 őscápa fog (#1164)
1 purifikátor háj (#269) 1 vörös immunitáskő (#978)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Aritma ostora (#1605) 6 evaporőr háj (#105) 1 isteni könnycsepp (#260)
11 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
27 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 2 rőtmanó kacagány (#714) 2 szulfagor agyar (#677)
6 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), manaelementál (#290)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), manaelementál (#290), Tenessy (3251. kalandozó), egy elf nő
(75,59) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150)
(76,59) bíbor szulfagor (#358), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(77,59) olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), 22. jellempróba, érclelőhely, dombi yeti (#366), sörényes ubuk (#89), rőtmanó berzerker (#369)

Üzenet küldése a karakternek