Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 26. 9h:31' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 652. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kt 582 100 | elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot) |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
bb 260 25 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot) |
im | imádkozol |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bal oldalát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 100, gyógyulás: 25, összesen: -75 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 714 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök nyakát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-384 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 384, gyógyulás: 4, összesen: -380 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 965 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod az esthari vérszopó farkát. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod az esthari vérszopó testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) Véres nyál csordul ki az esthari vérszopó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
11974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1986, sebződés: 782, gyógyulás: 162, összesen: -620 ÉP}
(Továbbmész...) [257,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy krathan csontváz került az utadba. {védettsége: 70 szúró, 140 vágó, 70 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 415 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz jobb lábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a krathan csontváz testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a krathan csontváz nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a krathan csontváz bal oldalát. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a krathan csontváz nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 564, gyógyulás: 110, összesen: -454 ÉP}
(Továbbmész...) [256,54] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gothag döglidérc közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 373, gyógyulás: 80, összesen: -293 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a kőkorszaki szaki testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével alaposan megvágod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 546 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 83 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Összetipor lábával. 102 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 818, gyógyulás: 132, összesen: -686 ÉP}
(Továbbmész...) [258,53] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy gothag döglidérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 425, gyógyulás: 91, összesen: -334 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor bal szárnyát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor bal szárnyát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +39 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 311, gyógyulás: 67, összesen: -244 ÉP}
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. Kritikus ütés! (6 támadással 586 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző testét. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 868, gyógyulás: 180, összesen: -688 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 232 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chardonnay előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. (Önanalízis: +7% mászás.) Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs! {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.}
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 739 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A szellemdarázs a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 362 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +73 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a szellemdarázs testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak jobb combodon és csípődön. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +70 ÉP.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1609, sebződés: 710, gyógyulás: 147, összesen: -563 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 561 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 409, gyógyulás: 86, összesen: -323 ÉP}
v 143 581 | elmormolod a 143. varázslatot |
vv 52 73 73 | elmormolod az 52. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kt 582 100 | elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a natharion gólem testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +63 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1655, sebződés: 570, gyógyulás: 119, összesen: -451 ÉP}
(Továbbmész...) [232,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy krathan csontváz került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 399 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. Kritikus ütés! (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 435 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a krathan csontváz bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a krathan csontváz testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 521, gyógyulás: 103, összesen: -418 ÉP}
(Továbbmész...) [232,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bohmer Kair irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +7% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 743 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs farkát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs bal szárnyát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +62 ÉP.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 310, gyógyulás: 66, összesen: -244 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 569 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +42 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2008, sebződés: 824, gyógyulás: 172, összesen: -652 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 140 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 47 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 519, gyógyulás: 4, összesen: -515 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 93 (106) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/301 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1217/1223 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3935/0 | Pénz: | 3975 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 674/353 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/26 | szúrófegyverek: | 34/83 (+2%) |
vágófegyverek: | 39/64 (+6%) | ütőfegyverek: | 32/70 (+2%) | lőfegyverek: | 34/93 (+2%) |
dobófegyverek: | 37/94 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 176/84 (+54%) | 3. mászás: | 33/79 (+34%) |
4. csapdakészítés: | 44/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/14 | 6. gyógyítás: | 219/51 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 33/15 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 176/86 (+97%) | 11. taumaturgia: | 166/6 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 5/13 |
13. versengés: | 19/73 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/73 |
16. szörnyismeret: | 133/7 | 17. pszi: | 52/81 (+13%) | 18. zárnyitás: | 36/37 |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/99 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 4/80 (+20%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 99 | |||
9. gyors fejlődés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | áldomás II (#169) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) |
kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homokcápa (#448) | méregfelhő III (#229) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | borkonyó bibe (#312) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | varázskő (#305) | 6 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
35 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 6 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | spiritusz (#170) |