Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 4. 10h:00' EZ A 716. JÁTÉKHETED, 652. FORDULÓD 717. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2322 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőevő testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár bal első lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 6. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 7. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
a 2 4502 6 | átadod a 2. tárgyat a 4502. kalandozónak (6 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál egyik csápját. (8 támadással 653 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1950, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [37,62] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Varkaudar lándzsával megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 661 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1954, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod az alpesi tehén testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [37,63] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy drasmólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Varkaudar lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hegyi rák testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A hegyi rák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rákpáncélt. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 89 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 89 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 89 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[56,52] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tankány karmot. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [58,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 ubuk tüskét. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 kaját. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 32 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
Erő: | 120 (136) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 101 | Támadás: | 50 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 62 (250) kg |
Ügyesség: | 92 | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/59 év |
Egészség: | 75 | Életpont: | 1187/1302 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 93 | Varázspont: | 2930/267 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 22/22 | Pszi pont: | 511/1017 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 37 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 28/20 | ökölvívás: | 8/68 | szúrófegyverek: | 58/49 |
vágófegyverek: | 7/32 | ütőfegyverek: | 32/65 | lőfegyverek: | 41/47 |
dobófegyverek: | 13/49 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/4 | 2. nyomkövetés: | 183/54 (+27%) | 3. mászás: | 28/94 |
4. csapdakészítés: | 12/30 | 5. csapdaészlelés: | 10/89 | 6. gyógyítás: | 214/69 |
7. titkosírás: | 4/17 | 8. felderítés: | 31/40 | 9. szörnyidomítás: | 3/25 |
10. teológia: | 181/42 (+21%) | 11. taumaturgia: | 109/66 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/52 |
13. versengés: | 15/84 | 14. harcművészetek: | 3/77 | 15. zene: | 2/90 |
16. szörnyismeret: | 23/29 | 17. pszi: | 78/14 (+1%) | 18. zárnyitás: | 3/37 |
19. vadászat: | 11/57 | 20. bányászat: | 39/54 (+4%) | 21. úszás: | 79/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12) |
Raia angyala (#333), Ovgun (#325), sötét ölész (#314), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332), kronoelementál (#287), smaragd sárkány (#326), varkaudar böllér (#692), liumbe (#349), királyi palotaőr (#220), rubin sárkány (#330), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), márvány fagyúr (#657), jégdémon (#652), kristályförgeteg (#658), vg'axtol torzító (#416), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agybénítás II (#246) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | smaragd sárkány (#326) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | jégoszlop (#231) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3) |
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Tudás próbáján az I. nyílt olimpián. |
Összsúly: 142.74 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
65 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
5 | tinta (#101) | 2 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |