Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 23. 15h:01' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 651. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 52 73 73 | elmormolod az 52. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kt 582 100 | elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot) |
cir | vándorcirkusz látogatása |
im | imádkozol |
bb 260 25 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot) |
im | imádkozol |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
fm 500 | feltételes mászás 500 |
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 773 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs szellemtestét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a szellemdarázs testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! Nitmák pengével végigvagdosod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +70 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1584, sebződés: 348, gyógyulás: 74, összesen: -274 ÉP}
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 734 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök bal lábát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-365 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 365, gyógyulás: 4, összesen: -361 ÉP}
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 401 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz jobb lábát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a krathan csontváz fejét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz jobb lábát. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +59 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1317, sebződés: 561, gyógyulás: 109, összesen: -452 ÉP}
(Továbbmész...) [232,35] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadkos. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 50.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 602 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadkos testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vadkos tömzsi lábát. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a vadkos testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) A lény összetapos! 78 életpontot vesztettél. A vadkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyers zafír (ld. enc.). 7999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 331, gyógyulás: 55, összesen: -276 ÉP}
(Továbbmész...) [232,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chardonnay irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +7% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs! {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.}
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 732 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs jobb szárnyát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a szellemdarázs jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 430 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs bal oldalát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +68 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1534, sebződés: 337, gyógyulás: 72, összesen: -265 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 883 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 217, gyógyulás: 48, összesen: -169 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 854 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a tleikan hadúr jobb karját. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a tleikan hadúr testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +64 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a tleikan hadúr testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a tleikan hadúr nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A tleikan hadúr támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +72 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1934, sebződés: 676, gyógyulás: 140, összesen: -536 ÉP}
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 780 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1581, sebződés: 309, gyógyulás: 67, összesen: -242 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 258 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
[258,53] Síkság, továbbra is csak síkság.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod az elemi pulzátor bal szárnyát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 52 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 307, gyógyulás: 64, összesen: -243 ÉP}
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 907 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő bal oldalát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kreiton bűvölő egyik csápját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 46 életpontot sebeztél. Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). {KCC:} Fókuszpengével kicsit megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Nitmák pengével kissé megkarcolod a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 445, gyógyulás: 93, összesen: -352 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1141 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (56 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a tleikan behemót jókora fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tleikan behemót fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +67 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1938, sebződés: 387, gyógyulás: 71, összesen: -316 ÉP}
m 6 5 3 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 833 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a chaktra vadászeb bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 618 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a chaktra vadászeb bal első lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +66 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1691, sebződés: 395, gyógyulás: 84, összesen: -311 ÉP}
(Továbbmész...) [256,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bosszantó apróság. {támadása: 70.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 997 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Nitmák pengével kicsit megvágod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2111, sebződés: 587, gyógyulás: 123, összesen: -464 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki testét. Kritikus ütés! (6 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [257,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gothag döglidérc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 197 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gothag döglidérc jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 588 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a gothag döglidérc nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a gothag döglidérc fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 409, gyógyulás: 87, összesen: -322 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 574 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadkos előremeredő szarvát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vadkos testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vadkos jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a vadkos szarva. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +39 ÉP.) A lény összetapos! 81 életpontot vesztettél. A vadkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1150, sebződés: 276, gyógyulás: 43, összesen: -233 ÉP}
(Továbbmész...) [257,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy ősi rúnatornyot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy Chara-din avatárja előtt.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +7% mászás.) Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs! {max. életpontja: 1451-1550.}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 739 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a szellemdarázs testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. A szellemdarázs néhányszor tiszta erőből a bal válladra vág a farkával. (2 támadástól 362 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +73 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1564, sebződés: 362, gyógyulás: 77, összesen: -285 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 564 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +35 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 772, gyógyulás: 160, összesen: -612 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák nyakát. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák bal lábát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 480, gyógyulás: 101, összesen: -379 ÉP}
v 143 581 | elmormolod a 143. varázslatot |
vv 52 73 73 | elmormolod az 52. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kt 582 100 | elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
NYERS ZAFÍR (752. TÁRGY) Ebből a pompás zafírdarabból egy képzett ékszerész drága és gyönyörű ékszert készíthetne - gondolod először, de aztán megérzed a mágia bizsergését. Talán valaki tudatosan hagyta meg így, nyers alakban ezt a gyönyörű követ? |
TLEIKAN KARKÖTŐ (895. TÁRGY) A tleikan harcosok számára fontos a mindennapos gyakorlás. A gyors fejlődés kulcsát persze a kreitonok által készített relikviák jelentik. Ez az egyszerű, bronzból öntött karkötő csak úgy sugárzik a mágiától! Ha viseled, minden ütéseddel +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél feleennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. A fentiek mellett a tleikan karkötő +2 erőt, +2 ügyességet és +1 támadást ad. Természetesen, nem átadható más kalandozónak. |
TLEIKAN HÁZŐRZŐ (507. SZÖRNY) Képzelj el egy négy vékony lábon álló hatalmas fejet, melyből mindenfelé hosszú, vaskos csápok tekergőznek. Ezután képzelj a szörny szájába rengeteg apró fogat, melyeket a tleikan házőrző pofájából csorgó sárgás nyál borít be. Ezek a vicsorgó szörnyek régen szinte minden tleikan udvarházban megtalálhatóak voltak, hiszen nevükhöz híven remekül ellátták feladatukat, a lakók védelmét. Szinte bármilyen ellenséggel (méretre és fajra való tekintet nélkül) bátran szembeszállnak, ezért még a bo'adhun barbárok legbátrabbjai is messzire elkerülték az ősi faj épületeit. |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 93 (106) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/301 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1216/1171 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3935/59 | Pénz: | 3940 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 674/265 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/26 | szúrófegyverek: | 34/81 (+2%) |
vágófegyverek: | 39/58 (+10%) | ütőfegyverek: | 32/68 | lőfegyverek: | 34/91 (+3%) |
dobófegyverek: | 37/93 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 176/30 (+30%) | 3. mászás: | 33/45 (+40%) |
4. csapdakészítés: | 44/49 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/14 | 6. gyógyítás: | 219/51 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 33/15 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 175/89 (+97%) | 11. taumaturgia: | 166/2 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 5/13 |
13. versengés: | 19/73 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/73 |
16. szörnyismeret: | 133/7 (+52%) | 17. pszi: | 52/68 (+17%) | 18. zárnyitás: | 36/37 |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/99 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 4/60 (+20%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 94 | |||
9. gyors fejlődés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | áldomás II (#169) | pszi-ernyő (#64) |
kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homokcápa (#448) | méregfelhő III (#229) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | varázskő (#305) | 19 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 11 | drótszőr (#37) | |||
11 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
1 | tleikan karkötő (#895) | 5 | ugh méreg (#166) |