60. forduló, 70. forduló, Mammouth a Hóhányó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 20. 9h:44'
EZ A 574. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
575. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5106
SZÁMLA : XXXX

MAMMOUTH A HÓHÁNYÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,74] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 8 fáklyát (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ezüst papi karkötőt (150 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 tankány karom (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+8 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 129 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 183.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vasvértet. (ld. enc.) 270 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 171.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

fog 59 221 elfogod az 59. szörnyet a 221. tárggyal
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[98,74] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [99,74] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pókvadász került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a pókvadász testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Atrax. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[36 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,75] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a vadász tatu fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [12 pontot használtál fel, van még 123.]

m 3 mozogsz délkeletre
[101,76] Még mindig bozótos. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy nektoraf közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 113.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 83.]

fkt 114 5 1 felt. készítesz a 114. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[102,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a törpemammut ormányát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az ork sámán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+46 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kaktusztüskét. [59 pontot használtál fel, van még 24.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[102,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Moloch formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 206 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Mammouth a Hóhányó, egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 65. fordulód.

Erő: 22 Szint: 11 Merészség: 4/4 Magasság: 257 cm
IQ: 17 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 492 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 165/101 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 58/3 Pénz: 123 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 184 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1023 TP-t kaptál. Jelenleg 24455 TP-d van. A következő szinthez még 545 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, halálmadár, sullár. A 61. fordulódban 1 arany került a bankszámládra. 1 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 15 lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -3.); tüske (#22) (4 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -7.); nyílvessző (#108) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 29 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 4 9. taumaturgia: 4
10. versengés: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 3
13. vadászat: 7 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szőrlajhár (#141), technokolin (#50), gyilkos sallank (#85), vadász tatu (#10)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), nektoraf (#355), sötét gnóm (#132)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Összsúly: 49.42 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 5 madártoll (#112)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaktusztüske (#114) 2 nyílvessző (#108) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,74) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve, Atrax (4294. kalandozó)
(100,75) oltár, vadász tatuk (#10)
(101,76) egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, nektoraf (#355)
(102,77) törpemammut (#115), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, ork sámán (#345)
(102,79) művészi porolit (#720), oltár, 29. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek