Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 23. 9h:12' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 649. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
ftv 218 443 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 443. szörnyet |
ftv 229 448 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 448. szörnyet |
ftv 229 436 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 436. szörnyet |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
bb 260 25 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot) |
im | imádkozol |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 198 226 38 | elmormolod a 198. varázslatot |
[226,38] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült greén örvény közeledik. {támadása: 90.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 291 életpontot vesztettél. A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 291, gyógyulás: 4, összesen: -287 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 579 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 95 életpontot vesztettél. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 energiamembrán (ld. enc.). 8236 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 143, gyógyulás: 4, összesen: -139 ÉP}
(Továbbmész...) [228,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy shokara bogár lehet. {védettsége: 90 szúró, 170 vágó, 90 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a shokara bogár bal középső lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ocsmány csáprágóját a shokara bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +60 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 434, gyógyulás: 230, összesen: -204 ÉP}
(Továbbmész...) [229,38] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy homokcápa került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 30d25+30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a homokcápa fejét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a homokcápa testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a homokcápa bal oldalát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a homokcápa fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A homokcápa kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +76 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1289, sebződés: 376, gyógyulás: 290, összesen: -86 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 552 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) A lény összetapos! 88 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vastagbőrű mutak bal oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A szörny megtipor. 79 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12486 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1908, sebződés: 811, gyógyulás: 380, összesen: -431 ÉP}
(Továbbmész...) [231,37] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy pengekarú nitmák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 1511-1750.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák bal oldalát. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +64 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +63 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 631, gyógyulás: 270, összesen: -361 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1019 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság egyik lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a bosszantó apróság testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 38 életpontot sebeztél. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2040, sebződés: 262, gyógyulás: 223, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [232,36] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy elemi pulzátor. {támadása: 54.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az elemi pulzátor bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor jobb lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Végighúz rajtad az elemi pulzátor a csápjával. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Fókuszpengével néhányszor megcsapod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 125, gyógyulás: 276, összesen: +151 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 771 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a szellemdarázs testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +67 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 335, gyógyulás: 204, összesen: -131 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 724 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a sötét ülnök fejét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a sötét ülnök bal lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) A sötét ülnök farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a sötét ülnök jobb lábát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a sötét ülnök farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1882, sebződés: 726, gyógyulás: 151, összesen: -575 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 850 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hadúr testét. Kritikus ütés! (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +62 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor súrolod a tleikan hadúr testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1875, sebződés: 581, gyógyulás: 123, összesen: -458 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 612 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadkos tömzsi lábát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadkos nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a vadkos fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) A szörny megtipor. 77 életpontot vesztettél. A vadkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 289, gyógyulás: 148, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [232,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gothag döglidérc lehet. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 203 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc jobb lábát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc jobb karját. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a gothag döglidérc testét. Kritikus ütés! (6 támadással 582 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A gothag döglidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1752, sebződés: 447, gyógyulás: 94, összesen: -353 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain fekete testét. (6 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain farkát. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 1571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 45, gyógyulás: 54, összesen: +9 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [232,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy esthari vérszopó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 978 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az esthari vérszopó jobb oldalát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az esthari vérszopó vörös bundáját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Az esthari vérszopó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az esthari vérszopó bal vállát. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az esthari vérszopó vörös bundáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +42 ÉP.) Az esthari vérszopó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2041, sebződés: 694, gyógyulás: 322, összesen: -372 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a púpos zsokarg bamba pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg szőrös púpját. Kritikus ütés! (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 410, gyógyulás: 287, összesen: -123 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-403 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 403, gyógyulás: 0, összesen: -403 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
v 143 581 | elmormolod a 143. varázslatot |
vv 52 216 216 | elmormolod az 52. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
kt 582 100 | elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod az animált korall testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az animált korall jobb oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +37 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az animált korall porózus testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az animált korall testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +37 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 369, gyógyulás: 74, összesen: -295 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 31 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért |
ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY) Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni. |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
TLEIKAN HADÚR (509. SZÖRNY) A tleikan nép ősi harcos faj. Mielőtt még a bo'adhun vagy az esthar nép első képviselői letelepedhettek volna Kelet-Ghallán, a tleikanok már akkor is itt éltek. Amíg az újonnan jöttek nem háborgatták különösen idegen építményeiket, egyáltalán nem zavarta őket a közelben hazára lelő népek mindennapos élete, amikor azonban kitörtek az első háborúk, - melyek a tleikan raktárak mélyén felhalmozott kincsek megszerzésére irányultak - az esztelen betolakodók megtanulták félni a tleikanok hatalmát. A hadurak a tleikan hadsereg élén álló vezetők voltak, tulajdonképpen varázstudással megáldott élőholtak, akik a közelharcban is rendkívül tehetségesnek bizonyultak. Robosztus termetük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban szemük zöldje felvillan a sötétségben, és láthatatlan ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, valószínűleg már a látványtól megfagy a vér az ereidben. Vámpirizációra teljesen immúnisak. |
VADKOS (461. SZÖRNY) Ha a rég letűnt Esthar császárság bozótos vidékén jársz, nem árt, ha minden pillanatban figyelsz a környék neszeire. Ha nem ezt teszed, könnyen ezeknek a legtermetesebb vaddisznóknál is nagyobb méretű szörnyeknek az áldozatául eshetsz. Meglepő, ahogyan ezek a különös lények a fejük közepén előremeredő hosszú és vaskos szarvaikkal harcolnak, mint a bajvívók, és "fegyverükkel" a legrafináltabb csapásodat is könnyedén hárítani tudják. Ütőfegyverrel a legnehezebb odáig jutni, hogy kérges bőrükön egyáltalán sebezni tudj. |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 93 (106) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/300 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1214/1214 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/0 | Pénz: | 3992 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 674/308 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/24 (+2%) | szúrófegyverek: | 34/75 |
vágófegyverek: | 39/39 (+6%) | ütőfegyverek: | 32/67 (+2%) | lőfegyverek: | 34/86 (+1%) |
dobófegyverek: | 37/79 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 175/40 (+60%) | 3. mászás: | 32/85 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 44/37 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/14 | 6. gyógyítás: | 219/28 (+69%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/86 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 173/93 (+74%) | 11. taumaturgia: | 165/92 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 5/2 |
13. versengés: | 19/41 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/73 |
16. szörnyismeret: | 132/35 (+34%) | 17. pszi: | 52/11 (+4%) | 18. zárnyitás: | 36/37 |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/99 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 4/20 (+20%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 72 | |||
9. gyors fejlődés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) |
kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homokcápa (#448) | méregfelhő III (#229) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | karbin plazma (#199) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 12 | spiritusz (#170) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | energiamembrán (#861) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | |||
3 | küklopsz szem (#643) | 2 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |