Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 22. 15h:07' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 648. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
bb 260 25 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot) |
im | imádkozol |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kb 205 2 | kiveszel a bankból a 205. tárgyat (2 darabot) |
bb 390 15 | beraksz a bankba a 390. tárgyat (15 darabot) |
v 198 232 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,36] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Felfedeztél egy ősi rúnatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chardonnay vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +7% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor! {támadása: 54.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor bal oldalát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor jobb szárnyát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +42 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1578, sebződés: 394, gyógyulás: 322, összesen: -72 ÉP}
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 704 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a sötét ülnök testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével néhányszor súrolod a sötét ülnök jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 200 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a sötét ülnök bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 645, gyógyulás: 134, összesen: -511 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (58 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével megvagdalod a tleikan behemót nyakát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tleikan behemót fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +56 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tleikan behemót bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +70 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A tleikan behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2339, sebződés: 680, gyógyulás: 327, összesen: -353 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 492, gyógyulás: 255, összesen: -237 ÉP}
(Továbbmész...) [230,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy esthari vérszopó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 15d24+50.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 969 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az esthari vérszopó bal hátsó lábát. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az esthari vérszopó vörös bundáját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az esthari vérszopó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +40 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Nitmák pengével kissé megkarcolod az esthari vérszopó vörös bundáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) Az esthari vérszopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2064, sebződés: 687, gyógyulás: 357, összesen: -330 ÉP}
(Továbbmész...) [229,38] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített homokcápa. (ld. enc.) {max. életpontja: 1441-1584.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 265 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a homokcápa fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a homokcápa ruganyos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A homokcápa átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 422 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +85 ÉP.) A homokcápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 5475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 422, gyógyulás: 165, összesen: -257 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 557 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homokcápa testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a homokcápa testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A homokcápa átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +77 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a homokcápa testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a homokcápa fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Vér kezd ömleni a jobb combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 411 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +83 ÉP.) A homokcápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 cápazsírt. 10951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 794, gyógyulás: 294, összesen: -500 ÉP}
(Továbbmész...) [227,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sir Basil a Bunkó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy greén örvény. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 367 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 145 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Ez mellément. Elszántan a másikra rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 145 életpontot vesztettél. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 145 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 480, gyógyulás: 6, összesen: -474 ÉP}
(Továbbmész...) [226,38] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hmm, csak egy megsebzett greén örvény. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 145 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Nem találtad el. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 291 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 145 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 581, gyógyulás: 6, összesen: -575 ÉP}
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 764 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa jobb vállát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a homokcápa testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A homokcápa átharapja a bal válladat! (1 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +70 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homokcápa fejét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a homokcápa jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A homokcápa tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +74 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 cápazsírt. 10951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 720, gyógyulás: 307, összesen: -413 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 548 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a shokara bogár testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +54 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 519, gyógyulás: 217, összesen: -302 ÉP}
(Továbbmész...) [224,38] A terep változik, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homogén artikula. {védettsége: 78 szúró, 78 vágó, 78 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homogén artikula testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a homogén artikula testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a homogén artikula testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a homogén artikula testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A homogén artikula belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 370, gyógyulás: 232, összesen: -138 ÉP}
(Továbbmész...) [223,38] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos zsokarg. {támadása: 50.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Agyarával a púpos zsokarg kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 41, gyógyulás: 150, összesen: +109 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
v 143 581 | elmormolod a 143. varázslatot |
vv 52 216 216 | elmormolod az 52. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
kt 582 100 | elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
TLEIKAN BEHEMÓT (511. SZÖRNY) A tleikan hadsereg magját ezek a mágiával rezervált katonák alkották, melyek roppant harci erejüknek köszönhetően hamar hírhedtté váltak a régmúltban Kelet-Ghallán élt birodalmak szemében. Tulajdonképpen élő szövet alkotja testüket, de a mágia tette őket ilyen robosztussá. A kiválasztottak, miután felnőtt korba léptek, különös szertartáson esnek át: a faj négy-öt varázslója az együttesen megidézett erők segítségével érzékeiket felerősítik, valamint újabb gyilkos tulajdonságokkal ruházzák fel őket. A tleikan behemótok első pillantásra humanoid alkatúnak tűnhetnek. Azonban ha közelebbről is megvizsgálod őket - ezt a túlélők senkinek sem ajánlják - az izmos test két oldalán három-négy hosszú csápot fedezhetsz fel, melyek önálló életet élve tekergőznek - valószínűleg - a torkod felé. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 92 (105) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/300 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1213/1198 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/14 | Pénz: | 3977 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 674/180 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/22 | szúrófegyverek: | 34/75 (+2%) |
vágófegyverek: | 39/33 (+8%) | ütőfegyverek: | 32/65 (+3%) | lőfegyverek: | 34/85 |
dobófegyverek: | 37/75 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 174/80 (+30%) | 3. mászás: | 32/65 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 44/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/14 | 6. gyógyítás: | 218/59 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/86 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 173/19 (+112%) | 11. taumaturgia: | 165/86 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 5/2 |
13. versengés: | 19/41 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/73 |
16. szörnyismeret: | 132/1 (+34%) | 17. pszi: | 52/7 (+4%) | 18. zárnyitás: | 36/37 |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/99 (+4%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 4/0 (+23%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
9. gyors fejlődés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | áldomás II (#169) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 15 | halcsont (#390) | |||
9 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 3 | cápazsír (#932) | 6 | drótszőr (#37) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 2 | kazmár gyökér (#205) | |||
10 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | óndarab (#85) |