Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 22. 9h:08' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 647. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
v 22 351 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 260 25 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (25 darabot) |
vv 109 188 165 | elmormolod a 109. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
im 9 | imádkozol |
v 9 3 8 | elmormolod a 9. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {max. életpontja: 1199.}
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 599 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nitmák pengével súrolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 11682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 249, gyógyulás: 186, összesen: -63 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
im | imádkozol |
bb 260 28 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (28 darabot) |
im | imádkozol |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (104 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a zseléféreg jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zseléféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (184,32)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 vörös zselét. 6477 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 523, gyógyulás: 163, összesen: -360 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bosszantó apróság lehet. {támadása: 70.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1020 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a bosszantó apróság karját. Kritikus ütés! (6 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a bosszantó apróság karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a bosszantó apróság testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a bosszantó apróság egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a jobb karodat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A lény idődet lopja (-10 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2174, sebződés: 582, gyógyulás: 330, összesen: -252 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pengekarú nitmák került az utadba. {támadása: 65.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák egyik karját. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 500, gyógyulás: 243, összesen: -257 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a púpos zsokarg bamba pofáját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a púpos zsokarg testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 84, gyógyulás: 196, összesen: +112 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 897 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő jobb oldalát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a kreiton bűvölő bal oldalát. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kreiton bűvölő jobb oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A kreiton bűvölő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). {GYD:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1902, sebződés: 486, gyógyulás: 274, összesen: -212 ÉP}
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 404 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a krathan csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a krathan csontváz fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a krathan csontváz testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a krathan csontváz bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1317, sebződés: 509, gyógyulás: 242, összesen: -267 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy elemi pulzátor. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 8d30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az elemi pulzátor testét. Kritikus ütés! (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +39 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +39 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 524, gyógyulás: 331, összesen: -193 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod az elemi pulzátor farkát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor jobb lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor bal lábát. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elemi pulzátor csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 341, gyógyulás: 301, összesen: -40 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 754 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök farkát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök fejét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a sötét ülnök testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +54 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a sötét ülnök testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a sötét ülnök testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) Farkával végigüt a sötét ülnök a hátadon. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1971, sebződés: 697, gyógyulás: 145, összesen: -552 ÉP}
(Továbbmész...) [248,44] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bosszantó apróság lehet. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1022 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. Kritikus ütés! (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a bosszantó apróság karját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A lény idődet lopja (-15 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a bosszantó apróság karját. Kritikus ütés! (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2122, sebződés: 543, gyógyulás: 312, összesen: -231 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc bal vállát. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a gothag döglidérc nyakát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 442, gyógyulás: 93, összesen: -349 ÉP}
(Továbbmész...) [246,42] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített bosszantó apróság lehet. {támadása: 70.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 374 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével súrolod a bosszantó apróság bal csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8537 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 265, gyógyulás: 133, összesen: -132 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók csupasz testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak testét. Kritikus ütés! (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) A lény összetapos! 85 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) A szörny megtipor. 105 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1698, sebződés: 887, gyógyulás: 347, összesen: -540 ÉP}
(Továbbmész...) [245,43] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült vastagbőrű mutak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 1821-1900.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 303 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +58 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 84 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {GYD:} Nitmák pengével súrolod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) A lény összetapos! 85 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9364 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 856, gyógyulás: 280, összesen: -576 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
v 143 581 | elmormolod a 143. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 36 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért |
AZ ELME DOMINANCIÁJA (247. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalmának még tovább fejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -15-öt mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 20 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével és az Elme Hatalmával. |
VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT) Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni. |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
KREITON BŰVÖLŐ (506. SZÖRNY) A kreitonokról kevés információ maradt fenn a tudósok tekercsein, még a régen élt birodalmak lakói is messze elkerülték idegen építményeiket. Sajnos ez nem mindig sikerült, hiszen a kreiton bűvölők mentális varázserejüket megcsillogtatva bármilyen fajt uralmuk alá tudtak vonni, hogy aztán velük erősítsék tovább amúgy is bevehetetlen lakhelyeiket. A hosszú, vaskos nyúlványokkal rendelkező, amorf alakzattal megáldott szörnyekről minden beszámoló azt állítja, hogy legyőzhetetlenek: ez talán annak a képességének köszönhető, hogy példányaik a D.E.M.-ezéshez hasonló képességgel rendelkeznek. A kyorg mágusok szerint ezt valamilyen tárgy jelenlétével meg lehet akadályozni, de hogy mi az ami erre képes, homály fedi. A kreiton bűvölő félelmetes csápjainak érintését túlélt kalandozók teljes zavarodottságról számolnak be. A bestia messziről megérzi az élő szervezet jelenlétét, így előle BA paranccsal elbújni teljességgel reménytelen. |
KREITON IDÉZŐ (510. SZÖRNY) A kreiton idéző leginkább egy nagyra nőtt szondára hasonlít: gömbölyded testéből - melyet fejnek is nevezhetnénk - számtalan különböző vastagságú és hosszúságú izmos csáp tekereg elő. A kreiton idéző ereje sárgászöld csillogású szemében rejlik, úgyhogy ha teheted, kerüld el gyilkos pillantását. A kreitonok ősi mágiahasználó faj, leszármazottjaik még ma is legalább akkora tudással bírnak, mint Ghalla történelmének hajnalán élt elődeik. Moldean rakshallion indított több expedíciót valamikor régen, melyeknek az ősi tudás tanulmányozása (és megszerzése) volt a szent céljuk, de résztvevőik közül senki nem tért vissza, hogy beszámolhasson a kreitonok világáról. Talán ha nem lettek volna olyan elszántak, rájöhettek volna: a kreiton idézők elől el lehet futni, te mindenképpen ezt fogod tenni, amíg meg nem erősíted elmebeteg szándékaidat az FT 510 paranccsal. |
SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY) A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 92 (105) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/300 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1212/1220 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/5 | Pénz: | 3977 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 674/54 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/22 (+1%) | szúrófegyverek: | 34/73 |
vágófegyverek: | 39/25 (+9%) | ütőfegyverek: | 32/62 (+4%) | lőfegyverek: | 34/85 (+1%) |
dobófegyverek: | 37/72 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 174/50 (+42%) | 3. mászás: | 32/58 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 44/25 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/14 | 6. gyógyítás: | 218/59 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/86 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 172/7 (+108%) | 11. taumaturgia: | 165/82 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 5/2 (+11%) |
13. versengés: | 19/41 (+40%) | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/73 |
16. szörnyismeret: | 131/67 | 17. pszi: | 52/3 (+3%) | 18. zárnyitás: | 36/37 |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/95 (+4%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 3/77 (+23%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 52 | |||
9. gyors fejlődés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | áldomás II (#169) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) |
kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 8 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
86 | arany (#50) | 1 | esthari rubin (#748) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
4 | madártoll (#112) | 19 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 22 | víz (#27) | 1 | vörös zselé (#862) | |||
1 | zöld üveg (#82) |