Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 10. 12h:00' EZ A 664. JÁTÉKHETED, 646. FORDULÓD 665. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5903 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs II varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy fürgülés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Öregedett 1 évet. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. 827 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Hosszú íjjal lő Rád ellenfeled. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod Zanarchista testét. (9 támadással 620 életpontot sebezve.) Feléd repül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (7 támadástól 458 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +92 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd Zanarchista testét. (11 támadással 1578 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fagyott kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd Zanarchista jobb karját. (9 támadással 925 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Aurgir lándzsájával Zanarchista több döféssel felnyársalja a testedet. (9 támadástól 1589 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +318 ÉP.) Gonemutlan tőrével Zanarchista többször eltalálja a testedet. (7 támadástól 660 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +132 ÉP.) 8 pontot sebződsz a pestisaurától. Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 12113 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 3404, sebződés: 3592, gyógyulás: 558, összesen: -3034 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs II vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 124 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány fejét. (8 támadással 522 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ősi kardot. Megmarkolva az ősi kardot a másikra ugrasz. Ősi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 788 életpontot sebezve.) Fagyott kalapáccsal meghorzsolod a zafír sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 342, gyógyulás: 22, összesen: -320 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 70. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 211. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 147. varázslatot a 28. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 86. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat az 1158. tárgyat az 531. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat a 608. tárggyal az 1037. tárgyat |
hh 1037 1253 248 | használod az 1037. tárgyat az 1253. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 326 363 383 | elmormolod a 326. varázslatot a 363. varázslatot a 383. varázslatot |
vv 261 182 319 | elmormolod a 261. varázslatot a 182. varázslatot a 319. varázslatot |
vv 309 309 11 | elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 11. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
kf 1040 | kézbeveszed/felveszed az 1040. tárgyat |
bb 1271 1 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat (1 darabot) |
v 1 9999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 30 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 298 50 | használod a 298. pszi képességet |
kf 810 1 | kézbeveszed/felveszed a 810. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 875 2 | kézbeveszed/felveszed a 875. tárgyat a bal kezedbe |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Ősi karddal megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 1081 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Vízelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Vízelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ősi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (8 támadással 1061 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Vízelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Vízelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ősi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 1051 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Vízelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Vízelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5030, sebződés: 8, gyógyulás: 880, összesen: +872 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
pki 17000 | kiveszel a bankból 17000 aranyat |
be 747 138 213 | bemész a 747. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs II varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 68 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Ősi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 802 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (79 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (60 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A zafír sárkány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], 13 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 21662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 196, gyógyulás: 203, összesen: +7 ÉP}
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 243 2 | megveszed a 243. tárgyat 2 |
ve 328 100 | megveszed a 328. tárgyat 100 |
ve 176 100 | megveszed a 176. tárgyat 100 |
bb 176 50 | beraksz a bankba a 176. tárgyat (50 darabot) |
ve 788 50 | megveszed a 788. tárgyat 50 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs II varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány farkát. Kritikus ütés! (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Vízelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a zafír sárkány bal első lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (51 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 21662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1568, sebződés: 215, gyógyulás: 179, összesen: -36 ÉP}
v 198 321 22 | elmormolod a 198. varázslatot |
[321,22] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dűnelord. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva az ősi kardot a másikra rohansz. Ősi karddal párszor kilyukasztod a dűnelord testét. (5 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Vízelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével végigvágod a dűnelord testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vízelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A dűnelord csápol, de mindhiába. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A dűnelord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 9045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 88, gyógyulás: 163, összesen: +75 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Ősi karddal párszor kilyukasztod a dűnelord farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (56 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megcsapod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Vízelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A dűnelord csápol, de mindhiába. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dűnelord csápol, de mindhiába. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 9045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 155, gyógyulás: 171, összesen: +16 ÉP}
h 1477 1 3 | használod az 1477. tárgyat |
[323,18] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova.
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva az ősi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ősi karddal párszor kilyukasztod a dűnelord fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Vízelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megvágod a dűnelord testét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (59 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A dűnelord csápol, de mindhiába. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 66 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 9045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 89, gyógyulás: 172, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [324,17] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb.
(Feltételes támadás:) Egy rubin sárkány! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. 95 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rubin sárkány gigászi testét. Kritikus ütés! (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (54 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ősi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Ősi karddal párszor kilyukasztod a rubin sárkány óriási karmát. (5 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (54 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével súrolod a rubin sárkány testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (60 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A rubin sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP] és egy smaragd védőgyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 23343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1602, sebződés: 168, gyógyulás: 184, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [325,17] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy ml'othag szürcsölő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+28 támadás, +14 sebzés, -141 védekezés a csata időtartamára.) Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs II varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslatot dobsz ellenfeledre. 3275 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 727 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ősi karddal néhányszor meglegyinted a ml'othag szürcsölő testét. (3 támadással 471 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (27 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A ml'othag szürcsölő nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 29784 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4787, sebződés: 148, gyógyulás: 50, összesen: -98 ÉP}
h 697 5000 | használod a 697. tárgyat |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs II. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (62 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Ősi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány sárkány testét. (5 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (47 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a márvány sárkány bal oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Vízelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A márvány sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a márvány sárkány a farkával, de elhibázta! A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], 3 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 42 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 124, gyógyulás: 173, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [327,17] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 23, gyógyulás: 8, összesen: -15 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ősi kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal felnyitod a Thargodan zsoldos bal lábát. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Vízelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével felnyitod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (50 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb karját. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (68 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Ősi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidérckirály fejét. (2 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Vízelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a lidérckirály fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (65 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. A lidérckirály karma a fejed mellett suhan el! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 0, gyógyulás: 87, összesen: +87 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs II varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész testét. (8 támadással 523 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva az ősi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ősi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ölész ködös testét. (4 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Vízelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a sötét ölész testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vízelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. A sötét ölész karmai majdnem eltalálnak! A sötét ölész karmai majdnem eltalálnak! A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 0, gyógyulás: 140, összesen: +140 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál testét. (8 támadással 518 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (58 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve az ősi kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ősi karddal végigvágod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Vízelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével súrolod a halálelementál testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (46 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A halálelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! (életpajzs védelmez.) A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [327,16] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában.
m 8 | mozogsz északra |
im 0 5 | imádkozol |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
kb 1271 1632 1 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1632 darabot) |
h 1602 292 50 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1477 1 | használod az 1271. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 314 427 | keresed a 314. szörnyet a 427. szörnyet |
vv 309 309 309 | elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal a 821. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 273 10 215 |
* 4. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 882. tárggyal |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 882. tárggyal az 533. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 7 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
Erő: | 90 (112) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 95 (106) | Támadás: | 92 (93) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 89 (94) | Védekezés: | 142 (150) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/20 év |
Egészség: | 92 (99) | Életpont: | 2285/1930 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 97 (111) | Varázspont: | 5226/4430 | Pénz: | 11095 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 1931/3131 | Halhatatlanság: | 34 % | EFejl: | 66 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | szúrófegyverek: | 32/4 | vágófegyverek: | 37/48 (+12%) |
ütőfegyverek: | 63/93 | lőfegyverek: | 49/34 (+2%) | dobófegyverek: | 28/19 |
Feltételes fegyverváltás: ősi kard (#810) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -35.); vashegyű nyíl (#176) (36 -47.); gránátlövedék (#526) (48 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Alkotó kalapács fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/87 | 2. nyomkövetés: | 179/60 (+20%) | 3. mászás: | 47/72 |
4. hajózás: | 5/60 | 5. csapdakészítés: | 40/17 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/54 |
7. gyógyítás: | 90/7 | 8. titkosírás: | 11/22 | 9. felderítés: | 37/95 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 24/9 | 11. teológia: | 242/71 (+83%) | 12. taumaturgia: | 225/19 (+39%) |
13. szerencsejáték: | 10/76 | 14. versengés: | 26/34 | 15. zene: | 16/68 |
16. szörnyismeret: | 59/83 (+34%) | 17. pszi: | 141/77 (+18%) | 18. zárnyitás: | 43/91 |
19. vadászat: | 10/98 | 20. vitalitás: | 11/80 | 21. bányászat: | 46/76 (+4%) |
22. úszás: | 9/14 | 23. főzés: | 23/4 | 24. ősteológia: | 11/71 (+55%) |
25. őstaumaturgia: | 7/58 (+42%) | 26. csapatmunka: | 14/29 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 109 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 5(7) | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 10(12) | 11. kincskeresés: 7 |
14. plusz tp: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 600 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 200 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 200 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 40 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 50 darabot, csak egyszer), brill azttar kulcsot (#943) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), Techiulan (#400), tleikan főbíra (#512), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), élőholt drakolder (#628), Asd'Dach Ward (#4156) (csak egyszer), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Lord Raver (#5726), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
fizikai pajzs II (#327, 75 VP) | felsőbb relikvia (#328, 500 VP, 50 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (140,4,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) | tűzmágia (#157) |
égető tekintet (#164) | fényaura (#211) | varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | feltámadás (#168) | Morgan rúnája (#363) |
Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) | isteni bölcsesség (#319) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | hájas okerón (#462) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
istenítélet (#284) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | 30. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Fehér Özvegy (#500) | |
izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | istenítélet (#284) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | P. Vlagyimir (#570) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
armageddon (#218) | >> | ezeréves lélek (#634) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | Morghatal A'ton (#544) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | armageddon (#218) | >> | selyemszárnyas (#541) | |
kiszáradás (#268) | >> | 47. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | kiszáradás (#268) | >> | manaelementál (#290) | |
armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | armageddon (#218) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
agybénítás II (#246) | >> | kristálynyálka (#632) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
háló (#186) | >> | ítélethozó (#731) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
ősjég (#311) | >> | 48. szintű lényekre | ősjég (#311) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fizikai pajzs II (#327) | >> | 35. szintű lényekre | ongóliant tombolás (#146) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
fizikai pajzs II (#327) | >> | 48. szintű lényekre | ongóliant tombolás (#146) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
fürgülés (#92) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | fürgülés (#92) | >> | tűzrája (#531) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin góliát (#473) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Dornodon egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Hazugok Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Ideje, hogy az olimpia összes kategóriájában Raia pap végezzen az élen! Te legyél az egyik közülük - valamelyik felsőbb kategóriában bizonyítsd a harcban való jártasságod. (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 177. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 6 | ősmatéria (#1254) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 21 | sárkánypikkely (#292) | 8 | spiritusz (#170) | |||
10 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5299 | arany (#50) | 5 | gyöngymangó (#135) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | jégkristály (#593) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | kreommat szirom (#925) | |||
1 | ml'othag származék (#792) | 2 | nyílcsapda (#243) | 15 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkány ékkő (#1632) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
99 | Thargodan esszencia (#328) | 49 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tüske (#22) | |||
3 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 50 | vashegyű nyíl (#176) |