Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 20. 12h:05' EZ A 657. JÁTÉKHETED, 645. FORDULÓD 658. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kb 405 1 | kiveszel a bankból a 405. tárgyat (1 darabot) |
bb 205 2 | beraksz a bankba a 205. tárgyat (2 darabot) |
bb 352 148 | beraksz a bankba a 352. tárgyat (148 darabot) |
le 607 | leveszed/lerakod a 607. tárgyat |
kf 865 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
hu 854 242 396 | hulladék: 854 242 396 |
dd 6 19 | eldobod a 6. tárgyat a 19. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,60] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy templomot. Tharr hívei emelték. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
fno 9 1 | fejl. pont elköltés 9 1 |
kb 260 25 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (25 darabot) |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 2 csuklyavirág. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[250,53] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pengekarú nitmák lehet. {védettsége: 84 szúró, 170 vágó, 74 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +59 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 49 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 556, gyógyulás: 260, összesen: -296 ÉP}
(Továbbmész...) [251,54] Kisebb hegyek emelkednek itt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaelementál. (ld. enc.) {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 822 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaelementál tömör fejét. (6 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a sziklaelementál jobb lábát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a sziklaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a sziklaelementál tömör fejét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a sziklaelementál sziklakemény testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) A sziklaelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10930 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 451, gyógyulás: 95, összesen: -356 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1096 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (106 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a zseléféreg testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a zseléféreg farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) Nagyot húz a zseléféreg farka a lábadra! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével néhányszor megcsapod a zseléféreg fejét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a zseléféreg kocsonyás testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) Farkával végigüt a zseléféreg a hátadon. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 vörös zselét. 12956 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2254, sebződés: 874, gyógyulás: 394, összesen: -480 ÉP}
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 870 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a bíbor tenyészet testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével súrolod a bíbor tenyészet rezegő levelét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a bal karodra. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11327 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1835, sebződés: 533, gyógyulás: 274, összesen: -259 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 980 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az esthari vérszopó bal oldalát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod az esthari vérszopó vörös bundáját. Kritikus ütés! (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az esthari vérszopó vörös bundáját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor meglegyinted az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2129, sebződés: 711, gyógyulás: 344, összesen: -367 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 854 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a bíbor tenyészet bal oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) A bíbor tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). {GYD:} Fókuszpengével néhányszor súrolod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11327 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 453, gyógyulás: 263, összesen: -190 ÉP}
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 892 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a smaragd tenyészet testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Fókuszpengével épp hogy megvágod a smaragd tenyészet testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragd tenyészet nyúlványát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +38 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragd tenyészet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 627, gyógyulás: 291, összesen: -336 ÉP}
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 890 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd tenyészet nyúlványát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd tenyészet testét. Kritikus ütés! (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a smaragd tenyészet testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragd tenyészet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 323, gyógyulás: 224, összesen: -99 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 364 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 116 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 649, gyógyulás: 6, összesen: -643 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 342 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 71 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 77 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 78 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 422, gyógyulás: 6, összesen: -416 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 358 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 127 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 140 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 136 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 122 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 738, gyógyulás: 6, összesen: -732 ÉP}
lm 13 13 13 | mozogsz 13 13 13 |
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 865 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor tenyészet testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a bíbor tenyészet rezegő levelét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A bíbor tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {GYD:} Fókuszpengével súrolod a bíbor tenyészet testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11327 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 513, gyógyulás: 270, összesen: -243 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla bal karját. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a veszett gorilla bal lábát. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a veszett gorilla jobb karját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a veszett gorilla megtépázott szőrét. Kritikus ütés! (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a veszett gorilla fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 494, gyógyulás: 376, összesen: -118 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a veszett gorilla bal lábát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a veszett gorilla jobb oldalát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a veszett gorilla testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a veszett gorilla jobb lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A veszett gorilla beleharap a kezedbe. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 530, gyógyulás: 339, összesen: -191 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 940 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla megtépázott szőrét. Kritikus ütés! (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a veszett gorilla testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a veszett gorilla testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a veszett gorilla bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Előremozdulva, a veszett gorilla kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) A veszett gorilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11557 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1946, sebződés: 518, gyógyulás: 279, összesen: -239 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 909 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd tenyészet rezegő levelét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a smaragd tenyészet rezegő levelét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a smaragd tenyészet nyúlványát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével néhányszor súrolod a smaragd tenyészet testét. Kritikus ütés! (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a smaragd tenyészet bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragd tenyészet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1878, sebződés: 627, gyógyulás: 300, összesen: -327 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a gothag döglidérc jobb vállát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1198, sebződés: 424, gyógyulás: 86, összesen: -338 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 18 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért |
SZIKLAELEMENTÁL (437. SZÖRNY) A natharion rítusvezető papok egykor úgy formálták a hegyek szikláit, mint kézműves az agyagedényt. Elementálokat hívtak életre egyetlen kézmozdulattal - és ezek közül a halhatatlan teremtmények közül sok még ma is a hegyekben kóborol. A sziklaelementálok kőkemény ellenfelek - a fegyverek csak fele sebzést okoznak rajtuk, és immúnisak a vámpirizációra. Elpusztíthatatlan - mondod, amíg rá nem jössz, mely az a varázslat, amely különlegesen sokat sebez rajta. |
BÍBOR TENYÉSZET (517. SZÖRNY) Ha egy barlang mélyén bíbor levelű növényre bukkansz, mely teljes egészében elállja a továbbhaladásod útját, csupán két lehetőséged maradt: 1. utat vágsz magadnak a bozótoson keresztül, 2. beletörődötten visszafordulsz. Igazából teljesen mindegy, hogy döntesz, a következő fog történni: amint a bíbor tenyészet agresszív csápjai megérzik jelenlétedet (ez ha mozogsz, egyértelműen megtörténik) és neked esnek; derekadra tekerednek, hogy a szuszt is kiszorítsák megadóan kalimpáló testedből. Ezek a különös húsevő növények már ősidők óta az Esthar császárság vidékein élnek, és mindennapjaik abból állnak, hogy hosszú nyúlványaikkal az apró kiszögellésekbe kapaszkodva szelik a felügyeletük alá tartozó barlangfolyosókat. |
ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY) Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel. |
SMARAGD TENYÉSZET (518. SZÖRNY) Ezek a smaragdszínben tündöklő levelekkel megáldott ragadozó növények lényegesen ritkábban fordulnak elő az Esthar vidék barlangjaiban, mint bíbor színezésű társaik. Viszont sokkal veszélyesebbek is. Indáik csápokként tekergőznek, míg élő húsra nem bukkannak, majd ha ez megtörtént, egyetlen koncentrált erejű roppantással Leah kegyébe ajánlják a szerencsétlent. Roelaoth legradikálisabb vezetőinek támadt az az ötlete, hogy a császárság kincseit ezekkel a ragadozó növényekkel befont barlangokba rejtsék, hiszen így biztosak lehettek abban, hogy felbecsülhetetlen értékű ereklyéik nem fognak ellenségeik kezébe kerülni. Valószínűleg most azon töprengenének, hogy hogyan szerezzék vissza azokat... |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 92 (105) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/300 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1210/1216 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/101 | Pénz: | 3381 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 661/394 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/21 | szúrófegyverek: | 34/73 |
vágófegyverek: | 39/9 (+9%) | ütőfegyverek: | 32/58 (+2%) | lőfegyverek: | 34/84 |
dobófegyverek: | 37/65 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 174/8 | 3. mászás: | 32/42 |
4. csapdakészítés: | 44/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/8 (+30%) | 6. gyógyítás: | 218/59 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/80 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 170/7 (+96%) | 11. taumaturgia: | 165/76 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 4/91 |
13. versengés: | 19/1 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/73 |
16. szörnyismeret: | 131/67 (+34%) | 17. pszi: | 51/40 (+6%) | 18. zárnyitás: | 36/4 (+18%) |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/91 (+4%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 3/54 (+23%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 | |||
9. gyors fejlődés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) |
kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | |||
20 | kerek kő (#19) | 7 | kőkés (#6) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
6 | drótszőr (#37) | 1 | fokhagyma (#403) | 2 | kaja (#2) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rájabőr úszógatya (#405) | 1 | vörös zselé (#862) |