Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 20. 9h:09' EZ A 657. JÁTÉKHETED, 644. FORDULÓD 658. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kb 260 20 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
bb 260 25 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot) |
im | imádkozol |
bb 260 25 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot) |
im | imádkozol |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült zseléféreg közeledik. {védettsége: 170 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 311 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (85 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a zseléféreg kocsonyás testét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a zseléféreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 46 életpontot sebeztél. A zseléféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) Nagyot húz a zseléféreg farka a lábadra! (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 54 arany, 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 vörös zselét. 6477 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 422, gyógyulás: 155, összesen: -267 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 1. pont 22: 2. térkép 3. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 2. pont 3: 1. térkép 22. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 703.]
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 889 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A dögbűzös liliom csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +57 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a dögbűzös liliom testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 538, gyógyulás: 282, összesen: -256 ÉP}
(Továbbmész...) [243,46] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dögbűzös liliom közeledik. {max. életpontja: 1711-1881.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 939 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +57 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 47 életpontot sebeztél. Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 530, gyógyulás: 296, összesen: -234 ÉP}
(Továbbmész...) [244,47] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tarajos mandrag. {max. életpontja: 1651-1760.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 875 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag torát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tarajos mandrag testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tarajos mandrag bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A tarajos mandrag megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a tarajos mandrag testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a tarajos mandrag bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11369 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 570, gyógyulás: 289, összesen: -281 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 399 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a krathan csontváz jobb lábát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1231, sebződés: 546, gyógyulás: 240, összesen: -306 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki kőtestét. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nitmák pengével alaposan megvágod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 22, összesen: +20 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Droma Shelagoru testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 8 csepp spirituszt. 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [246,49] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sebesült chaktra vadászeb nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 551 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével súrolod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +71 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8440 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1151, sebződés: 438, gyógyulás: 170, összesen: -268 ÉP}
(Továbbmész...) [247,50] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő nitmák lord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 8d14+20.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1003 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nitmák lord jobb lábát. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a nitmák lord fejét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +57 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a nitmák lord ízelt lábát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a nitmák lord újra meg újra lecsap. (4 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +54 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1768, sebződés: 548, gyógyulás: 246, összesen: -302 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 751 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a korinthai amőba bal oldalát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a korinthai amőba testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 9710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 121, gyógyulás: 146, összesen: +25 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 208 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc jobb karját. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 50 életpontot sebeztél. A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1744, sebződés: 471, gyógyulás: 99, összesen: -372 ÉP}
(Továbbmész...) [249,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy vastagbőrű mutak. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 558 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +56 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +58 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 102 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 947, gyógyulás: 372, összesen: -575 ÉP}
(Továbbmész...) [250,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pengekarú nitmák. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A pengekarú nitmák fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +68 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A pengekarú nitmák védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +63 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 655, gyógyulás: 280, összesen: -375 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 16 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért |
KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL) A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben. |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 91 (104) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/300 év |
Egészség: | 76 (85) | Életpont: | 1169/1126 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/186 | Pénz: | 3287 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 661/272 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/21 (+2%) | szúrófegyverek: | 34/73 |
vágófegyverek: | *38/100 (+2%) | ütőfegyverek: | 32/56 (+4%) | lőfegyverek: | 34/84 |
dobófegyverek: | 37/58 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 174/8 (+6%) | 3. mászás: | 32/42 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 44/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/78 | 6. gyógyítás: | 218/59 (+11%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/56 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 169/11 (+79%) | 11. taumaturgia: | 165/71 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 4/91 (+11%) |
13. versengés: | 19/1 (+48%) | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/73 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 131/33 (+52%) | 17. pszi: | 51/34 (+34%) | 18. zárnyitás: | 35/86 |
19. vadászat: | 36/61 (+11%) | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/87 (+7%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 3/31 (+23%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 106 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | karbin plazma (#199) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakshallion jogar (#864) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
76 | arany (#50) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 11 | drótszőr (#37) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | natharion gömb (#865) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | vörös zselé (#862) |