Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 19. 15h:02' EZ A 657. JÁTÉKHETED, 643. FORDULÓD 658. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
kb 260 26 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (26 darabot) |
vv 165 188 73 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 22 351 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 351 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 351 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 351 | elmormolod a 22. varázslatot |
lm 15 13 10 | mozogsz 15 13 10 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 373 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 142 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 142 életpontot vesztettél. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, IQ és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Ez mellément. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, IQ és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 285 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, IQ és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 854, gyógyulás: 6, összesen: -848 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 809 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pirogólem testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a pirogólem bal lábát. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a pirogólem testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +56 ÉP.) Fókuszpengével kicsit megvágod a pirogólem testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a pirogólem bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +56 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1710, sebződés: 558, gyógyulás: 275, összesen: -283 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 848 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pirogólem testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a pirogólem jobb lábát. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a pirogólem fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +54 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pirogólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1755, sebződés: 267, gyógyulás: 205, összesen: -62 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 830 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem fejét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével megvagdalod az achát gólem testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az achát gólem testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Az achát gólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +69 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével kicsit megvágod az achát gólem pufók combját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az achát gólem bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +63 ÉP.) Az achát gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11020 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1759, sebződés: 653, gyógyulás: 286, összesen: -367 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 836 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem bal vállát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az achát gólem testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod az achát gólem testét. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az achát gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +59 ÉP.) Az achát gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11020 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 293, gyógyulás: 207, összesen: -86 ÉP}
lm 9 22 22 | mozogsz 9 22 22 |
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 873 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az achát gólem testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod az achát gólem pufók combját. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod az achát gólem testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +54 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével kicsit megvágod az achát gólem testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az achát gólem testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +65 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11020 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1834, sebződés: 590, gyógyulás: 281, összesen: -309 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1008 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a torz gólem testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a torz gólem testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a torz gólem különös végtagját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A torz gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a torz gólem különös végtagját. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a torz gólem testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A torz gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +58 ÉP.) A torz gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2126, sebződés: 588, gyógyulás: 323, összesen: -265 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 805 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem jobb lábát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a pirogólem bal oldalát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a pirogólem bal lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A pirogólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével kicsit megvágod a pirogólem bíborvörös testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a pirogólem testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pirogólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +63 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 555, gyógyulás: 269, összesen: -286 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg jobb lábát. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg szőrös púpját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Fókuszpengével épp hogy eltalálod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 191, gyógyulás: 205, összesen: +14 ÉP}
lm 22 4 1 | mozogsz 22 4 1 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 343 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 148 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! Ezt a támadást elhibáztad! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 132 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 460, gyógyulás: 6, összesen: -454 ÉP}
(Továbbmész...) [256,29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy vastagbőrű mutak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a vastagbőrű mutak bal oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A lény összetapos! 94 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) A szörny megtipor. 92 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A vastagbőrű mutak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12486 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1852, sebződés: 835, gyógyulás: 374, összesen: -461 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain testét. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-16 életpont.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével megcsapod a halálosztó kain bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 18, gyógyulás: 38, összesen: +20 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 6, gyógyulás: 34, összesen: +28 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 679 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus bal lábát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a vortexmágus jobb karját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 12518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1368, sebződés: 0, gyógyulás: 119, összesen: +119 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5697 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
SHERAN ÓVÓ KEZE (298. TUDATI KÉPESSÉG) Az Élet, Sheran hatalmának e kézzelfogható bizonyítéka az egész világon jelen van, megtalálható a legkisebb zugban és a végtelen levegőben és vizekben egyaránt. Minden lény léte más lények százaitól függ, és pusztulása százak pusztulását okozhatja. Amikor egy faj értelemre ébred nagymértékben eltávolodik a Természet rendjétől, a saját tudata által megfogalmazott tökéletlen értékrendek, önző vágyak, szélsőséges érzelmek rabjává válik. Az egyedek túlélése ekkor már nem függ annyira a természethez fűződő kapcsolattól, ezért botorul azt hiszik, uralhatják azt. Az önzés hosszú távon az egész élet, így saját magunk elpusztításához vezethet. (Honnan lettek volna hívei a hatalomvágyba beleőrült Dornodonnak a sok milliárd élet árán elért apoteózis után, ha a Földanya hatalma nem óvja meg ezt a kis földdarabot a pusztulástól?) Azok, akik felismerik az így keletkezett diszharmóniát Sheran híveivé szegődve tudatuk és testük energiáit a természet védelmére, az okozott károk enyhítésére és Istennőjük tanainak terjesztésére fordítják. Következetesen járva ezt az utat az Északi Druida Szövetség tagjai ismét közel kerültek az anyatermészethez, elnyerve az Istennő kegyét. A jelen levő parányi és hatalmas élőlények érzik az értük küzdő druida szenvedését, és Sheran nyitotta életerő-csatornákon keresztül átvállalva a fájdalmat igyekszenek enyhíteni azt. Értelem hiányában nem ismerik fel azt, hogy ebbe bele is pusztulhatnak, így a Druida csak a fájdalom egy részét engedi átáramlani, hiszen egyetlen életet sem szabad veszélybe sodorni. Köszönjük Istennőnk, áldassék óvó gondoskodásod, és tégy rá minket méltóvá a jövőben is! Visszasüllyedve a számok rideg világába: Sheran óvó keze a téged érő fegyveres (távfegyver és közelharci) támadások sebzésének ötödét (felfelé kerekítve) felfogja minden csatában, de legalább egy pontnyit minden sikeres támadás sebez. A képesség használata automatikus. |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY) Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 91 (104) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/300 év |
Egészség: | 76 (85) | Életpont: | 1168/1212 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/107 | Pénz: | 3211 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 649/617 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/19 (+1%) | szúrófegyverek: | 34/73 |
vágófegyverek: | 38/98 (+10%) | ütőfegyverek: | 32/52 | lőfegyverek: | 34/84 |
dobófegyverek: | 37/52 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 174/2 (+12%) | 3. mászás: | 32/40 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 44/1 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/78 (+30%) | 6. gyógyítás: | 218/48 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/56 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 168/32 (+85%) | 11. taumaturgia: | 165/65 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 18/53 (+24%) | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/62 |
16. szörnyismeret: | 130/81 | 17. pszi: | *50/100 (+13%) | 18. zárnyitás: | 35/86 (+41%) |
19. vadászat: | 36/50 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/80 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 3/8 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 85 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) |
kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | kaja (#2) | |||
12 | karbin plazma (#199) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 6 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
668 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gólemgyűrű (#866) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | rakshallion jogar (#864) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
12 | spiritusz (#170) | 1 | tüske (#22) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 27 | víz (#27) | 4 | zöld üveg (#82) |