Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 8. 14h:23' EZ A 643. JÁTÉKHETED, 642. FORDULÓD 644. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kt 562 80 | elkészíted az 562. tárgyat (80 darabot) |
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im | imádkozol |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [220,46] Még mindig füves síkságon vagy. Innen keletre kezdődnek az Esthar Császárság ma pusztán romos, lakatlan területei. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nitmák lord lehet. (ld. enc.) {támadása: 65.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 977 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nitmák lord testét. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a nitmák lord fejét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 38 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a nitmák lord nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a nitmák lord bal vállát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a nitmák lord minden csapását hárítanod. (4 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 530, gyógyulás: 135, összesen: -395 ÉP}
(Továbbmész...) [221,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő pengekarú nitmák nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 9d14+25.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák jobb oldalát. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 479, gyógyulás: 145, összesen: -334 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain jobb lábát. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain bal oldalát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-17 életpont.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a halálosztó kain farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 59, gyógyulás: 40, összesen: -19 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac fejét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével végigvágod a kronokukac testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 85 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
vv 67 67 73 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 73. varázslatot |
fa 562 4491 60 | feladod az 562. tárgyat a 4491. kalandozónak (60 darabot) |
faa 271 511 248 | feladod a 271. tárgyat az 511. tárgyat a 248. tárgyat |
faa 269 85 1221 | feladod a 269. tárgyat a 85. tárgyat az 1221. tárgyat |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 546 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 260 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 242 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 86 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1888, sebződés: 823, gyógyulás: 242, összesen: -581 ÉP}
(Továbbmész...) [222,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. (Önanalízis: +4% mászás.) Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál! {max. életpontja: 181-200.}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a gránitelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 201 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1698, sebződés: 478, gyógyulás: 4, összesen: -474 ÉP}
(Továbbmész...) [222,47] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy vastagbőrű mutak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 1821-1900.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 561 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 94 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a vastagbőrű mutak testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 240 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 92 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1881, sebződés: 792, gyógyulás: 241, összesen: -551 ÉP}
v 198 254 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
[254,29] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Emella a Bombázó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra.
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
lm 19 16 15 | mozogsz 19 16 15 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 818 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (60 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a pirogólem bal lábát. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a pirogólem bal karját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével súrolod a pirogólem testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a pirogólem bíborvörös testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) A pirogólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10105 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1729, sebződés: 641, gyógyulás: 154, összesen: -487 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 863 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével végigvagdosod az achát gólem pufók combját. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az achát gólem bal karját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolod az achát gólem testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod az achát gólem jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az achát gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12122 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 623, gyógyulás: 158, összesen: -465 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 846 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem erekkel szőtt lábát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod az achát gólem jobb karját. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az achát gólem bal lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod az achát gólem jobb vállát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod az achát gólem pufók combját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12122 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1796, sebződés: 563, gyógyulás: 169, összesen: -394 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 852 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz bal karját. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a krathan csontváz bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz jobb vállát. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a krathan csontváz testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 46 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 224 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 463, gyógyulás: 152, összesen: -311 ÉP}
lm 13 10 9 | mozogsz 13 10 9 |
lm 22 4 1 | mozogsz 22 4 1 |
m 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
JÉGMÁGIA (279. VARÁZSLAT) Bár a Nagy Hóvihar időszaka többnyire negatív élményekkel gazdagította Ghalla lakosságát, azért most, hogy véget ért, egyre több építő jellegű változást fedezhetünk fel. Például a mágustornyok varázslói megértettek valamit a jég alapú mágiával kapcsolatban. Először ezt a varázslatot a tűz elleni védekezésre szánták, viszont kiderült, hogy az elmondása után körülötted vibráló jégburok nem képes megóvni a tested semmilyen ismert varázslattól - azok a burkon keresztül akadálytalanul képesek sebezni téged. Persze a varázslattal való kísérletezésnek eredménye is lett, ha a jégmágiát elmondod, hideg alapú varázslataid hatékonyabbak lesznek - vagyis a következő köröd elejéig annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A jégmágia elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy jégszilánk. |
JÉGVIHAR (353. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Harc elején elmondva a jégvihart, ellenfeled körül olyan hideget teremthetsz, hogy könnyedén halálra fagyhat. Ha valamilyen isteni csoda folytán túl is élné ezt a szintenként D10 sebzésű varázslatot, a harc további részét akkor is 30-cal kevesebb védelem birtokában kell megvívja. A varázslat maximumát az 50-es szinten éri el, 50D10 sebzésnél. A jégvihar varázslat anyagi komponense egy jégkristály és egy sárkánypikkely, elmondása pedig 45 varázspontba kerül. |
PIROGÓLEM (514. SZÖRNY) A pirogólemek egy érdekes véletlen eredményeképpen jöttek létre. Pentauon rakshallion egy őrzőgólem formázása közben elvesztette az uralmat a felszabadult mágikus energiák fölött, és ennek eredményeképpen azok magukba szippantották a laboratórium területén szétszórt mozdítható tárgyakat: többek között 12 darab égő fáklyát is. Mivel mindez a ceremónia utolsó stádiumában történt, az őrzőgólem rendben feléledt, majd ráébredt különös kapcsolatára a tűzzel. A véletlen folytán a gólemek egy új generációja született, melyből a későbbi háborúk során Pentauon balesetét mesterséges körülmények között újra előidézve még több példányt alkottak. |
ACHÁT GÓLEM (515. SZÖRNY) Ezek a mágiával animált szolgák az Esthar Császárság épületeinek védelmére lettek kifejlesztve. Az achát gólemek sötét bőrét szinte lehetetlen a közelharc során megsebezni, kivéve, ha átvágsz egyet a testén húzódó világoskék színű erekből. Ezek az achát gólemek formázásakor használt mágiafonalak, ha találat éri őket, elpattannak, mint egy hajszálér. Ha szerencséd van, így akár egy teljes végtagot lebéníthatsz. |
KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY) A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik. |
Erő: | 82 (108) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 97 (110) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (85) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/299 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1167/1039 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/271 | Pénz: | 2543 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 649/575 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/18 (+2%) | szúrófegyverek: | 34/73 |
vágófegyverek: | 38/88 (+3%) | ütőfegyverek: | 32/52 (+2%) | lőfegyverek: | 34/84 (+1%) |
dobófegyverek: | 37/47 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 173/90 (+42%) | 3. mászás: | 32/37 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 43/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/48 (+12%) | 6. gyógyítás: | 218/48 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/56 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 167/47 (+101%) | 11. taumaturgia: | 165/63 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 18/29 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 99/62 |
16. szörnyismeret: | 130/81 (+52%) | 17. pszi: | 50/87 (+11%) | 18. zárnyitás: | 35/45 (+6%) |
19. vadászat: | 36/50 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/80 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 3/8 (+25%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
85 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | Eldereth kristály (#511) | 68 | ezüstshuriken (#327) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | jégrúna-tekercs (#1575) | 10 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
68 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | vámpírfog (#1221) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 8 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | drótszőr (#37) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | krathan szablya (#854) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | varázskő (#305) |